Dit is nog eventjes iets hoger, hoop ik danquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klif, vliegtuig, maakt allemaal niet uit natuurlijk
Ik denk niet dat je het werken van morgen bedoeld dus roep ik...quote:
Zoiets gaat het inderdaad worden denk ik.quote:
Zonde van je pak manquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets gaat het inderdaad worden denk ik.
R.I.P Rivalquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het werken van morgen bedoeld dus roep ik...Ik ga uit een vliegtuig springen
Het is te heet voor een kostuum hier atmquote:
Namen,rugnummers,tijdstip en locatie?quote:
Ja op texel, hoop dat ie nu wel doorgaat. vorig keer stond er teveel windquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh da's wel spannend ja! Texel?
En zag je werkpost pas later, ben je ook iter?
Daar gaat het wel een beetje van kriebelen zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obviously.
Gisteren wel veel kitesurfers op het strand, altijd wel mooi om te zien.
Geen suave tropenpak?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is te heet voor een kostuum hier atm
Wat ontzettend loyaal van je!quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja op texel, hoop dat ie nu wel doorgaat. vorig keer stond er teveel wind
Ja ITer... en we zitten midden in een migratie... Omdat er zoveel problemen zijn heb ik aangeboden om morgen even bij een vestiging langs te gaan. op mijn vrije dag.
Dan zie ik eruit als een Cubaanse plantagehouderquote:
jij bent niet welkom.quote:
Dat sowieso nooit bij mij. Maar ik maakte maar een geintje. Vond het echt een typische yats reactie....quote:
Ik ga toch niet in een airco zittenquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat ontzettend loyaal van je!
Vestiging met airco zeker
Fidele vent!quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in een airco zitten
Geef me hitte
Nee, vestiging is redelijk dichtbij huis (hoorn-purmerend) dus het kost me niet zoveel tijd. (denken we altijd he)
Anders moet mijn collega morgen alles alleen doen...
Zie mij daar met m'n zweep de negers in het park checken...quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:52 schreef Scary_Mary het volgende:
You say that like it's a bad thing..
@Barbusse plantage
Nou ja zegquote:
2 slowquote:
Had ie wel radijsjes? Hele mooie? Witte en rooie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net twee bakjes gehaald maar ging eigenlijk voor de meloen maar die had hij niet meer.
Hij had vast geen bananen vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ie wel radijsjes? Hele mooie? Witte en rooie?
ohw wee als dit mij een oorwurm oplevertquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ie wel radijsjes? Hele mooie? Witte en rooie?
Ik denk niet dat mensen die zoiets willen zich laten afschrikken door de eventuele risico'squote:Op donderdag 11 juni 2015 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het altijd gegarandeerd goed ging deden meer mensen het wel gok ik.
Whats new?quote:
Nothingquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer pizza naar binnen gestouwd. Fattyleef
Daar heb je vaak wel beide jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef All-out het volgende:
zin in een lekker wijf en pilsmorgen al helemaal denk ik
misschien toch maar eens naar een meet
Denken dat er lekkere wijven op een meet komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef All-out het volgende:
zin in een lekker wijf en pilsmorgen al helemaal denk ik
misschien toch maar eens naar een meet
pils maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Denken dat er lekkere wijven op een meet komen!
Maar 25 juli had ik begrepen...
Oiquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Denken dat er lekkere wijven op een meet komen!
Maar 25 juli had ik begrepen...
Klaarblijkelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Noemt ze jou nou gewoon niet lekker?
Er is bierquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:20 schreef All-out het volgende:
[..]
pils maakt rauwe bonen zoet
ach, het zal wel gezellig zijn toch?
Ik wil jou voor mezelf houdenquote:
Bierquote:
Oh wauwquote:
Good to knowquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Naaktstrand is een stukkie noordelijker dus![]()
goed om te weten. Als je mij en dqoq kwijt bent...quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Naaktstrand is een stukkie noordelijker dus![]()
ik lees dat hij dan moet gaan zoekenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
goed om te weten. Als je mij en dqoq kwijt bent...
Hnnnngquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
goed om te weten. Als je mij en dqoq kwijt bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |