Best goed voer te krijgen hier hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutje, ik pak zo meteen het vliegtuig daarheen he
Ik zou het niet weten, Yvie....quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met die watermeloen zonder pitjes? Is de smaak hetzelfde als die van zijn grote broer?
Dat geloof ik best, ik moet nog een aantal stuks fingerfood en wijn proeven en heb daar een reisje of drie al voor staan, vier kan er ook nog wel afquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best goed voer te krijgen hier hoor
Awesomequote:
Smaakt 't zelfde ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met die watermeloen zonder pitjes? Is de smaak hetzelfde als die van zijn grote broer?
Ik hoorde dat Hosti ons al had aangemeld ovb. Maar die had ik ook al staan jaquote:
Ik zal jou eens van een klif gooienquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je crush put je uit, je hebt twee keuzes nu, of je werpt je aan haar voeten of je werpt haar van een klif.
D'r wordt hier niemand van een klif gegooid, ok?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens van een klif gooien.
Er zijn hier ook geen kliffen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
D'r wordt hier niemand van een klif gegooid, ok?
* Draait aanhanger weg*quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
D'r wordt hier niemand van een klif gegooid, ok?
Ik kom eraanquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:17 schreef Samzz het volgende:
Over meets gesproken... Moet ook nog housewarmen.
Niet, jij hebt geen tijdquote:
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:19 schreef rival het volgende:
Zou best eens van een klif willen springen, maar dan wel zo'n belachelijk hoge
Jamaar jamaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet, jij hebt geen tijd.
Nee, maar duurt nog wel even, cv komt binnen nuben twee weken en dan alles afronden.
"Niet maren Ton!"quote:
Waar ergens?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
It's true.
Zondag oldtimers kijken.
Ik snap hem nietquote:
Wil ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, straks naar huis, eten, omkleden en naar het strand.
Jullie beginnen al kachel. Lekker goedkoopquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Hosti ons al had aangemeld ovb. Maar die had ik ook al staan ja
Ik liep net langs een Peugeot 205 CTI. Mijn hartje klopte even wat snellerquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef Scary_Mary het volgende:
Stond net achter een ouderwets cabriootje. Voor een auto best een geinig ding wel..
Ik moest denken aan een grap van de Lama'squote:
Groede?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Dan meld je (ik niet) de valse emails van de ING, met als hoofdreden dat het nep is dat er spelfouten inzitten, reageert de ING zo:
Twitteraccount ING
@user, bedankt voor je melding! Het is inderdaad een valse e-mail die direct verwijdert kan worden. Fijne avond^Pascalle
quote: Twitteraccount ING
@user zekerheid je rekening in de gaten. Merk je iets op, bel [...]
Fucking hell.
Ik ga het even opzoekenquote:
Hebben we hier ookquote:
Twee korrels is geen strand, schatquote:
Have funquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee korrels is geen strand, schat.
Anyway, werken, strand. Doei.
Ideaal dit idd, veel beter dan morgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit weer.Niet te warm, niet te koud.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch maar ff topicje openen denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:35 schreef Harmankardon het volgende:
25ste is iets in Scheveningen toch? Kan ik wel wat matrassen op de grond leggen, plus bank en een bubbelbad. Ideaal.
Meer dan twee korrels, lieverd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eensquote:
Zaterdag?quote:
Simpel: aandacht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
forum.fok.nl/topic/2227352
Waar komt toch die drang vandaan om je vertrek van fok aan te kondigen?
Topquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch maar ff topicje openen denk ik
Lekker retroquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeeh.. eens lezenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dan moet ik treinen naar hooikoortsland.quote:
Zondag?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik treinen naar hooikoortsland.
Herkenbaar. Ik had eigenlijk niks anders verwacht met mijn ervaring in feedbacktopics, maar toch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk, blijkbaar mag iemand mijn naam noemen in FB maar mag ik daar niet op reageren, want dan worden mijn posts verwijderd.
Was jij trouwens niet naar dat Body Count concert geweest, of moest je nog?quote:
Leuke linkquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet naar dat Body Count concert geweest, of moest je nog?
Is tochquote:
Ja, was wel jeugdsentiment jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch![]()
![]()
Maar was het iets, hij staat hier zondag in Nijmegen, maatje kon misschien nog aan twee kaartjes komen, aanrader?
Ja, zeker weten een aanraderquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel. Erg. Gaaf.
Strak en hard en humor her en der
Ah tof. En Ice kon nog mee over? Geen Coco?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, was wel jeugdsentiment ja
Crosspost
[..]
Ja, zeker weten een aanrader
Mee over? Als in: bejaard of niet? Hij deed het nog uitstekendquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah tof. En Ice kon nog mee over? Geen Coco?
Cocoquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mee over? Als in: bejaard of niet? Hij deed het nog uitstekend
Kan je wel ff filmpje(s) sturen
Helemaal aan het eind kwam Coco even haar neus laten zien
Haar neus, niet het eerste of het laatste wat je bij blijft..quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Helemaal aan het eind kwam Coco even haar neus laten zien
Nee, dan zit ik in hooikoortsland.quote:
Nothing new therequote:Op donderdag 11 juni 2015 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie beginnen al kachel. Lekker goedkoop
denk omdat fok voor sommige mensen een deel van hun leven is, kan ik me best voorstellen. en waarom niet? wel zo beleefd, als je een beetje sociaal bent sneak je op een verjaardag ook niet zomaar de deur uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |