Ik zal jou eensquote:
Zaterdag?quote:
Simpel: aandacht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
forum.fok.nl/topic/2227352
Waar komt toch die drang vandaan om je vertrek van fok aan te kondigen?
Topquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch maar ff topicje openen denk ik
Lekker retroquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeeh.. eens lezenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dan moet ik treinen naar hooikoortsland.quote:
Zondag?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik treinen naar hooikoortsland.
Herkenbaar. Ik had eigenlijk niks anders verwacht met mijn ervaring in feedbacktopics, maar toch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk, blijkbaar mag iemand mijn naam noemen in FB maar mag ik daar niet op reageren, want dan worden mijn posts verwijderd.
Was jij trouwens niet naar dat Body Count concert geweest, of moest je nog?quote:
Leuke linkquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet naar dat Body Count concert geweest, of moest je nog?
Is tochquote:
Ja, was wel jeugdsentiment jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch![]()
![]()
Maar was het iets, hij staat hier zondag in Nijmegen, maatje kon misschien nog aan twee kaartjes komen, aanrader?
Ja, zeker weten een aanraderquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel. Erg. Gaaf.
Strak en hard en humor her en der
Ah tof. En Ice kon nog mee over? Geen Coco?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, was wel jeugdsentiment ja
Crosspost
[..]
Ja, zeker weten een aanrader
Mee over? Als in: bejaard of niet? Hij deed het nog uitstekendquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah tof. En Ice kon nog mee over? Geen Coco?
Cocoquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mee over? Als in: bejaard of niet? Hij deed het nog uitstekend
Kan je wel ff filmpje(s) sturen
Helemaal aan het eind kwam Coco even haar neus laten zien
Haar neus, niet het eerste of het laatste wat je bij blijft..quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Helemaal aan het eind kwam Coco even haar neus laten zien
Nee, dan zit ik in hooikoortsland.quote:
Nothing new therequote:Op donderdag 11 juni 2015 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie beginnen al kachel. Lekker goedkoop
denk omdat fok voor sommige mensen een deel van hun leven is, kan ik me best voorstellen. en waarom niet? wel zo beleefd, als je een beetje sociaal bent sneak je op een verjaardag ook niet zomaar de deur uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |