Dan moeten er toch wel oudere bezoekers zijn dan jij? Of zouden die allemaal al doot zijn?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Body Count concertWhaha die toiletopmerking zag ik gisteravond op Facebook ook al voorbij komen. Hoe was het concert verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Heel. Erg. Gaaf.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Whaha die toiletopmerking zag ik gisteravond op Facebook ook al voorbij komen. Hoe was het concert verder?
Heel soms in een chago bui komt Born Dead nog wel eens voorbij bij mij thuis en dan loeihardquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel. Erg. Gaaf.
Strak en hard en humor her en der
Of ik was te beneveld door de Jupiler om ze waar te nemenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moeten er toch wel oudere bezoekers zijn dan jij? Of zouden die allemaal al doot zijn?
Het was wel ultiem jeugdsentimentquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heel soms in een chago bui komt Born Dead nog wel eens voorbij bij mij thuis en dan loeihard
Of je staar speelde je partenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of ik was te beneveld door de Jupiler om ze waar te nemen
Blijkbaar welquote:
Winamp, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was wel ultiem jeugdsentiment
Ben absoluut geen concertganger, maar ben wel echt heel blij dat ik dit meegemaakt heb
Lekker mis van oud en nieuw. Zo nog maar ff Wat in de Winamp gooien van ze. Evil Dick denk ik, want die hebben ze niet gespeeld
#bucketlist
Fossielenmetal!quote:
Daar gebruik ik het het meeste voor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens downloaden dan
Was altijd wel fijn met lijstjes samenstellen enzo
dan eindelijk naar huis. Weekendquote:
Dat laatste is het bestequote:Op donderdag 11 juni 2015 16:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dan eindelijk naar huis. Weekend
Aviko komt om half 7 ofzo wel. En daarna richting cafe
Spotify is 3 seconde werkquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Zo, het heeft me een uur van m'n leven gekost maar er staat weer muziek van na 2011 op m'n iPod
Voor hoelang?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Zo, het heeft me een uur van m'n leven gekost maar er staat weer muziek van na 2011 op m'n iPod
In het avondzonnetje een biertje drinken, potje biljarten kijken, misschien zelf nog een porje spelen en niet druk hoeven maken dat er weer een wekker gaat de volgende ochtendquote:
Strak plan. Ik was ook van plan om nu ongeveer naar de stad te gaan, maar ik blijf toch maar thuisquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het avondzonnetje een biertje drinken, potje biljarten kijken, misschien zelf nog een porje spelen en niet druk hoeven maken dat er weer een wekker gaat de volgende ochtend
Geslaagd? Die fase ben ik nog niet in belandt al ben ik al een fossiel, het "geslaagd of niet" gedeelte ligt nog wel wat jaren in de toekomst voor mijn dochterquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:42 schreef DrMarten het volgende:
Lol Facebook helemaal vol met nerveuze ouders.
Vanavond zal #geslaagt wel weer trending zijn
Oude doosquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef CherryLips het volgende:
14 en 16 jaar geleden. Potverdorie wat oud.
18 en 16 jaar geledenquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef CherryLips het volgende:
14 en 16 jaar geleden. Potverdorie wat oud.
Geslaagd voor wat? Middelbare school niet meegerekend heb ik nadien nog 5 x examen moeten doen (auto en motorexamen niet meegerekendquote:
Hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Rijbewijs is pas vijf jaar geleden
14 juni zie ikDat gaan we herdenken vieren.
17 jaar geleden, nondeju.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat dus. Rijbewijs was 17 jaar geleden op 1 juli
Jij was laat? Ik was eeh 28quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Autorijbewijs was voor mij (ik was laat) 26 jaar geleden voor zover ik mezelf kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |