Misschien i.h.k.v. afschrikwekkende preventiequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.
Nee joh. Kleutertjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
En ik denk dat sommige mensen haar op zullen eten..ofzo..
"Dus meisje, ga lekker buitenspelen in plaats van online rond te blijven en hangen en teveel drank is bad 'kay"quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Misschien i.h.k.v. afschrikwekkende preventie
Okquote:
Jaaaa.... die willen jouw me(a)etenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik anders maar gewoon weer eens een meet hier organiseren? Zoveel mensen die mij willen meeten
Hihi, je zei komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
die wel meenemen naar het strand
Dusse.. 25 juli te scheveningen. Iedereen komt?
Ik ga vast cola inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zin om iets te eten te bestellen maar alles is zo groot.
Dit ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.
Net alsof ik mezelf kan beheersen en het niet in een keer opeet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.
Goed idee!quote:
Onder voorwaarde van oppasquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)695/?akamaiType=FREE
Wat vinden jullie?
Men are pigsquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Geef je daar iets om dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.
True storyquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.
Eens kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Als ik die vent was gaf ik ze een dikke middelvinger en deed ik er nog een schepje bovenop.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef je daar iets om dan?
Je laat je toch niet de mond snoeren.
Onhandige uitspraak, maar denk dat er wel een kern van waarheid in zit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Whut whut whut?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |