Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zusje heeft haar schooldiploma gehaald. Trots.
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb de plannen wel gezien maar wist niet dat iets concreets was.
O?quote:
Teruglezen? Wat denk je dat ik geen leven heb?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...
Kan hij het daarna wellicht samenvatten?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...
Klopt, ze moet nog even afwachten of ze voor een studie wordt ingeloot, dus weet ze nog niet helemaal zeker. Ik ben heel blij voor haar, ze heeft een moeilijk jaar achter de rug.quote:
Hoiquote:
Nee, ik lees lang niet alles gelukkigquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:12 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Kan hij het daarna wellicht samenvatten?
Shit nu moet ik echt teruglezen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
WTF ook. 25e is er een meet. Ik ben er.
Dan zeker een fesstje waard en *duimt* voor inloting!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, ze moet nog even afwachten of ze voor een studie wordt ingeloot, dus weet ze nog niet helemaal zeker. Ik ben heel blij voor haar, ze heeft een moeilijk jaar achter de rug.
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Shit nu moet ik echt teruglezen.
En kijken of mijn dochter een dagje in de trapkast wil.
Ze heeft geen vriendjes of vriendinnetjes om aan uit te besteden?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Shit nu moet ik echt teruglezen.
En kijken of mijn dochter een dagje in de trapkast wil.
Slimmekequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef artelligence het volgende:
Even met raampje open naar huis rijden. Gehemelte, neus, oorholtes jeuken. Ogen geïrriteerd
Ze is vier, dus nog niet echt. Maar ze is de week ervoor bij mijn moeder, dus kan er wel een dagje bijplakken eventueelquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriendjes of vriendinnetjes om aan uit te besteden?
En ik denk dat sommige mensen haar op zullen eten..ofzo..quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |