Ik denk niet dat mensen die zoiets willen zich laten afschrikken door de eventuele risico'squote:Op donderdag 11 juni 2015 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het altijd gegarandeerd goed ging deden meer mensen het wel gok ik.
Whats new?quote:
Nothingquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer pizza naar binnen gestouwd. Fattyleef
Daar heb je vaak wel beide jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef All-out het volgende:
zin in een lekker wijf en pilsmorgen al helemaal denk ik
misschien toch maar eens naar een meet
Denken dat er lekkere wijven op een meet komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef All-out het volgende:
zin in een lekker wijf en pilsmorgen al helemaal denk ik
misschien toch maar eens naar een meet
pils maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Denken dat er lekkere wijven op een meet komen!
Maar 25 juli had ik begrepen...
Oiquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar 25 juli had ik begrepen...
Klaarblijkelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Noemt ze jou nou gewoon niet lekker?
Er is bierquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:20 schreef All-out het volgende:
[..]
pils maakt rauwe bonen zoet
ach, het zal wel gezellig zijn toch?
Ik wil jou voor mezelf houdenquote:
Bierquote:
Oh wauwquote:
Good to knowquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Naaktstrand is een stukkie noordelijker dus![]()
goed om te weten. Als je mij en dqoq kwijt bent...quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Naaktstrand is een stukkie noordelijker dus![]()
ik lees dat hij dan moet gaan zoekenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
goed om te weten. Als je mij en dqoq kwijt bent...
Hnnnngquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan moet ik bezig met de wichelroede?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat vind ik geen probleemquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik lees dat hij dan moet gaan zoeken
Kijken mag. Als ik klaar ben maak ik ruimte en pak ik de stoel wel om toe te kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat vind ik geen probleemdqod daarentegen kan daar anders over denken...
Zon gaat onder daar aan het strand, dus we hebben lang lichtquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijken mag. Als ik klaar ben maak ik ruimte en pak ik de stoel wel om toe te kijken
Kan wel ff duren tho
Daaromquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zon gaat onder daar aan het strand, dus we hebben lang licht
Als je het Haags uitspreekt klinkt het sws als laiend dus dat maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:40 schreef Californium het volgende:
Niet helemaal zeker of ik hierin het lijdend of leidend voorwerp ben...
A bit of both creates good balancequote:Op donderdag 11 juni 2015 17:40 schreef Californium het volgende:
Niet helemaal zeker of ik hierin het lijdend of leidend voorwerp ben...
Sws, daaromquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
Laiend! Doet me denken aan laiverd
En balans is goed
Maryquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat vind ik geen probleemdqod daarentegen kan daar anders over denken...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijken mag. Als ik klaar ben maak ik ruimte en pak ik de stoel wel om toe te kijken
Kan wel ff duren tho
Wowquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zon gaat onder daar aan het strand, dus we hebben lang licht
Is ook lekker spulquote:
Ik heb niks gezienquote:
Niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:05 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ow..
Heb ik weer van 1 + 1 , 213 gemaakt?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zusje heeft haar schooldiploma gehaald. Trots.
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb de plannen wel gezien maar wist niet dat iets concreets was.
O?quote:
Teruglezen? Wat denk je dat ik geen leven heb?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...
Kan hij het daarna wellicht samenvatten?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...
Klopt, ze moet nog even afwachten of ze voor een studie wordt ingeloot, dus weet ze nog niet helemaal zeker. Ik ben heel blij voor haar, ze heeft een moeilijk jaar achter de rug.quote:
Hoiquote:
Nee, ik lees lang niet alles gelukkigquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:12 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Kan hij het daarna wellicht samenvatten?
Shit nu moet ik echt teruglezen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
WTF ook. 25e is er een meet. Ik ben er.
Dan zeker een fesstje waard en *duimt* voor inloting!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, ze moet nog even afwachten of ze voor een studie wordt ingeloot, dus weet ze nog niet helemaal zeker. Ik ben heel blij voor haar, ze heeft een moeilijk jaar achter de rug.
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Shit nu moet ik echt teruglezen.
En kijken of mijn dochter een dagje in de trapkast wil.
Ze heeft geen vriendjes of vriendinnetjes om aan uit te besteden?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Shit nu moet ik echt teruglezen.
En kijken of mijn dochter een dagje in de trapkast wil.
Slimmekequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef artelligence het volgende:
Even met raampje open naar huis rijden. Gehemelte, neus, oorholtes jeuken. Ogen geïrriteerd
Ze is vier, dus nog niet echt. Maar ze is de week ervoor bij mijn moeder, dus kan er wel een dagje bijplakken eventueelquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriendjes of vriendinnetjes om aan uit te besteden?
En ik denk dat sommige mensen haar op zullen eten..ofzo..quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.
Misschien i.h.k.v. afschrikwekkende preventiequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.
Nee joh. Kleutertjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
En ik denk dat sommige mensen haar op zullen eten..ofzo..
"Dus meisje, ga lekker buitenspelen in plaats van online rond te blijven en hangen en teveel drank is bad 'kay"quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Misschien i.h.k.v. afschrikwekkende preventie
Okquote:
Jaaaa.... die willen jouw me(a)etenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik anders maar gewoon weer eens een meet hier organiseren? Zoveel mensen die mij willen meeten
Hihi, je zei komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
die wel meenemen naar het strand
Dusse.. 25 juli te scheveningen. Iedereen komt?
Ik ga vast cola inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zin om iets te eten te bestellen maar alles is zo groot.
Dit ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.
Net alsof ik mezelf kan beheersen en het niet in een keer opeet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.
Goed idee!quote:
Onder voorwaarde van oppasquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)695/?akamaiType=FREE
Wat vinden jullie?
Men are pigsquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Geef je daar iets om dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.
True storyquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.
Eens kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Als ik die vent was gaf ik ze een dikke middelvinger en deed ik er nog een schepje bovenop.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef je daar iets om dan?
Je laat je toch niet de mond snoeren.
Onhandige uitspraak, maar denk dat er wel een kern van waarheid in zit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Whut whut whut?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |