quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik anders maar gewoon weer eens een meet hier organiseren? Zoveel mensen die mij willen meeten
En hop, mega-rechtzaak aan je broek wegens copyright!quote:
je kan je toch laten untaggen of instelling wijzigen dat je niet getagd wil worden door vrienden van vrienden of iedereen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk, blijkbaar mag iemand mijn naam noemen in FB maar mag ik daar niet op reageren, want dan worden mijn posts verwijderd.
Zo heb je er meerquote:
De busje Yv? Really?quote:
quote:
Yv is straat weetjequote:
Sla zequote:Op donderdag 11 juni 2015 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
of je wasmanden waaien er even vandoor, incl knijpermandje
* LovelyLady opruimen gaat
Als ze pappa gaat zeggen weet je wel wat het mis is iigquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Fucking hell, ik kan echt geen leeftijden inschatten.
Werkt een nieuw meisje in de kantine sinds deze week, aardig kind om te zien (nee geen bedoelingen verder). Spreek dr net even kort, dacht dat ze een jaartje of 22-23 was. Is ze 16.
16.
Viezerik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Werkt een nieuw meisje in de kantine sinds deze week, aardig kind om te zien (nee geen bedoelingen verder). Spreek dr net even kort, dacht dat ze een jaartje of 22-23 was. Is ze 16.
16.
Wat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha zo wel weer fruit komen want ongetwijfeld uit de busje komt hier
Dat zou pas eng zijn jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze pappa gaat zeggen weet je wel wat het mis is iig
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha zo wel weer fruit komen want ongetwijfeld uit de busje komt hier
Nee de manden en knijpers voor het niet gehoorzamen.quote:
Sorry, maak er een zooitje van, doe iets te veel dingen (half) tegelijk. Niet handig/duidelijk.quote:
Eh, 3 nu zelfsquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Succes met je sollicitaties Yats!2 gesprekken, dat is lekker.
Thxs!quote:
Whut?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk, blijkbaar mag iemand mijn naam noemen in FB maar mag ik daar niet op reageren, want dan worden mijn posts verwijderd.
Ben je nou nog van slag af door gisteren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, maak er een zooitje van, doe iets te veel dingen (half) tegelijk. Niet handig/duidelijk.
Dat sws natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je nou nog van slag af door gisteren?.
Logischquote:
Je bent oud en hebt een bril nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
16.
True, daarom heb ik al lenzenquote:
Feedback, niet Facebook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan je toch laten untaggen of instelling wijzigen dat je niet getagd wil worden door vrienden van vrienden of iedereen?
Bang voor 'n bannetje?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik snap wel dat ze die discussie daar niet willen hebben.
Maar niet in dusquote:
Jawelquote:
Je crush put je uit, je hebt twee keuzes nu, of je werpt je aan haar voeten of je werpt haar van een klif.quote:
Is het weer.quote:
Kliffen, die hebben we hier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je crush put je uit, je hebt twee keuzes nu, of je werpt je aan haar voeten of je werpt haar van een klif.
Oh, dus ik ga moe zijn tot en met november?quote:
Damn mooi, ik zit me ineens af te vragen of de plaatselijke horeca daar geen uitbreiding kan gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kliffen, die hebben we hier.
[ afbeelding ]
Maar ik ga er niemand af gooien hoor. Daar ben ik veels te zachtaardig voor. Daarnaast, tis makkelijker om daar iemand voor in te huren.
En anders verder gaan als kloon, -Pineapple-quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik geen beklag ga doen dat mijn posts zijn verwijderd?Nah, je krijgt maar zo geen ban.
Hoop het niet voor je. Hoge druk, lage druk, verschil. Etc.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dus ik ga moe zijn tot en met november?
Kon ik maar beginnen onder een nieuw account.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:56 schreef UitStraling het volgende:
En anders
[..]
En anders verder gaan als kloon, -Pineapple-
Vast wel. Heb geen verstand van horecaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Damn mooi
[..]
Damn mooi, ik zit me ineens af te vragen of de plaatselijke horeca daar geen uitbreiding kan gebruiken
Zag het ja, RIPquote:
Ik las hetquote:
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kon ik maar beginnen onder een nieuw account.
Ook al kennen ze je, gewoon eruit flappen wat je kwijt wilt en 'n gezonde dosis schijt aan hebben, toch?quote:
Leefde die nog dan?quote:
25 juliquote:
In de wandelgangenquote:
Wordt een heftige week, dat dan weer welquote:
Of gewoon lekker niet meetenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wordt een heftige week, dat dan weer wel
Ouwe zeursok die je bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |