quote:
Gedeeld derde!quote:
genoeg vit D opgepikt dus ^^,quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Gedeeld derde!Maar ik denk dat Lijnloos me voor gaat zijn. Vorige week een paar krampen en dat was het enige de afgelopen weken... Volgens mij blijft hij zitten tot 42 weken. Nou ja, dan geniet ik wel van het weer
De vk vandaag: je hebt een goed kleurtje!
Gewoon uberhaupt niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik hoorde gisteren van de gyn dat ik sowieso ingeleid ga worden met 41 weken. Dat is kennelijk hun beleid, ze laten geen babies zitten tot 42 weken. Dus over 6 dagen heb ik sowieso een baby!
nee uberhaupt niet. Ik stond er ook even van te kijken, maar zij vonden dat het risico op babysterfte dan toenam en dus wordt er ingeleid bij 41 weken. Ik vind het prima, ik wil mijn meisje t liefst vanavond nog in mijn armen hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gewoon uberhaupt niet?![]()
Wel spannend!
Rood/roze. Het is vast niks, want verder nergens last van, maar m'n hart stond even stilquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef Jagärtrut het volgende:
bah fuchsia, dat is ook naar. Was het rood?
Hier heb ik m'n laatste werkdag in het hoge noorden erop zitten, vrijdag rijden we naar het zuiden en voor die tijd moeten we nog tetris spelen om alle zaken in de golf te krijgen. Plus 4 winterbanden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en te horen gekregen dat een vriendinneke van me ook zwanger is, vinnik echt superkeigezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup Quickie!!!quote:[img]http://i.fokzine.net
/p/0s.gif[/img] Op donderdag 11 juni 2015 05:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok dus zo voelen weeënheb er nu 8 gehad en ze komen om de 8 minuten
Je kan het! Je kleintje komt eraan! Zet 'm op!quote:Op donderdag 11 juni 2015 06:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh god Jezus gruwel ellende nog an toe![]()
![]()
Ik denk dat dat nog best wel mee zal vallen. Ik beval na de 39 weken pas, en dan zijn QB, Luna, Lijn en Mina al bevallen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]maar jij gaat nog voor piepen ook! ^^,
*haast maakt en zulks*
Word jij ingeleid? Of geplande keizersnede? Je hebt het ooit gezegd dacht ik maar heb het vergetenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best wel mee zal vallen. Ik beval na de 39 weken pas, en dan zijn QB, Luna, Lijn en Mina al bevallen.
Geplande keizersnede.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:53 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Word jij ingeleid? Of geplande keizersnede? Je hebt het ooit gezegd dacht ik maar heb het vergeten
Sowieso de uitslagen van het bloed zullen binnen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef Mineola het volgende:
Oh Joycie, dat is wel net ongelukkig ja, ondanks dat het vast goed bedoeld is. Lastig! En op zo'n moment kan je ook niet even rustig uitleggen dat dat niet hetgeen is wat je nu wil horen.
Wat ontzettend balen dat je waardes weer niet goed waren... Krijg je dadelijk meteen de uitslag?
Succes zo!
QB! Je meisje komt eraan! Succes, zet m op! Of misschien lig je al wel te knuffelen?!
Ik heb net mijn nieuwe vk maar eens gebeld (ik moet een nieuwe praktijk ivm verhuizing over een tijdje). Ze klonk aardig, ben benieuwd of het klikt. Wel gek om last minute nog over te stappen en voor de laatste weken een andere vk te hebben.
En inmiddels denk ik ook steeds meer aan thuis bevallen. Ik heb totaal geen probleem met ziekenhuizen of met het medische, maar praktisch gezien lijkt thuis me ook wel fijn eigenlijk. Vorige keer was ik medisch en ben ik rustig het ziekenhuis ingelopen met gebroken vliezen, maar deze keer kan het zomaar wel op stel en sprong naar het ziekenhuis haasten met x cm ontsluiting, en nu is het wat verder rijden. Daar zie ik een beetje tegenop. En opvang voor de oudste, ook zoiets. Net verhuisd, familie woont niet in de buurt en de babyfoon bij de buren is sowieso niks voor ons.
Maar het idee dat in het ziekenhuis alles in de buurt is als er iets misgaat, vind ik ook een fijne zekerheid. Iets om over na te denken dus!
/lief dagboek
Lastig is dat. Ik snap je gevoel helemaal; lief dat je schoonmoeder mee wil, maar je eigen ouders voelen toch "veiliger".quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo het 24 uur sparen zit er alweer bijna op.
Straks weer naar het ziekenhuis. Mijn schoonmoeder gaat mee. En dat vind ik wel lastig. Ik wil niet alleen, en vriend wilt niet dat ik alleen ga maar hij zit in Duitsland. Mijn ouders wonen te ver weg om even op en neer te komen voor een controle.
Het is superlief natuurlijk dat ze mee gaat, maar soms heeft ze van die uitspraken. Gisteren ook, ja misschien moet je maar vast een tas klaar maken, want dan hoeven wij niet te zoeken als je opgenomen wordt.
En echt ik snap het, en ik snap dat ze wil meedenken, maar zeg dat niet als ik over mijn toeren ben. Want dat kan ik niet hebben.
Ik vind het ook prima dat ze mee gaan hoor, maar 't is meer: stel nou DAT er iets niet goed is bij die echo, dan heb ik liefst vriend mee, zeg maar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:03 schreef Risu het volgende:
Volgens mij maken echoscopisten nooit problemen over een man meer of minder in de kamer. Zolang het volwassenen zijn tenminste.
Fijn dat er iemand mee kan, en lijkt me voor hun ook wel leuk. De eerste keer dat ik mee mocht met een echo (van vriendin) vond ik het ook super interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht. Ik weet niet of ik dezelfde knak bedoel als jijDie waar ik aan denk ga je maar 1x horen
![]()
Be careful what you wish forquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:31 schreef Svane het volgende:
Ik heb 'de knak' nog nooit meegemaakt, misschien gaat kind 2 me daarmee nog verrassen!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:29 schreef Mineola het volgende:
Woah IMA!!!!!!!! Dat klinkt heel bekend!Welke knak bedoel jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht. Ik weet niet of ik dezelfde knak bedoel als jijDie van mij ga je maar 1x horen
Ik bedoel de knakgeluiden waar het hier laatst ook over ging, die niet goed te verklaren zijn
En lief dat je me niet bang wilde maken!Ik denk dat het meevalt hoor, alles gaat volgens het boekje en mijn buik is rustig, dat duurt vast nog gewoon een paar weekjes!
Ja dat vermoedde ik inmiddels al, maar ik dacht die knak in je buik als je vliezen brekenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Welke knak bedoel jij dan?Ik bedoel de knakgeluiden waar het hier laatst ook over ging, die niet goed te verklaren zijn
En lief dat je me niet bang wilde maken!Ik denk dat het meevalt hoor, alles gaat volgens het boekje en mijn buik is rustig, dat duurt vast nog gewoon een paar weekjes!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik inmiddels al, maar ik dacht die knak in je buik als je vliezen breken![]()
![]()
![]()
Dus ik raakte wat instemming, hahahahahaha
Is je huid niet gewoon droger? Ik heb daar jeuk van. Veel smeren (met goede bodylotion) verricht hier wonderen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Malteser het volgende:
Joycie: succes in het ziekenhuis!!
Iemand bekend met een allesoverheersende jeuk? Mijn buik en mijn onderbenen jeuken enorm. En ik weet dat ik er af moet blijven maar dat lukt maar slecht.
Buik kan ik nog indenken, misschien doordat de huid wat oprekt? Maar hoezo ook mijn onderbenen??
Misschien toch eens kijken of die krabwantjes bij Hema er ook in grote maten zijn.
Ik heb altijd al een droge (eczeem) huid en gebruik al jaren een crčme die de apotheek voor me maakt. Ik smeer heel erg veel en vaak. Maar dit voelt anders dan mijn normale jeuk. Of ja, hoe leg ik dat nu uit?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Is je huid niet gewoon droger? Ik heb daar jeuk van. Veel smeren (met goede bodylotion) verricht hier wonderen.
Weinig relevant, maar ik krijg zo'n honger van jouw username. En door mineola zin in mineola's. En door jagartrut zin in jagermeister.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een droge (eczeem) huid en gebruik al jaren een crčme die de apotheek voor me maakt. Ik smeer heel erg veel en vaak. Maar dit voelt anders dan mijn normale jeuk. Of ja, hoe leg ik dat nu uit?
Ik smeer vandaag inderdaad nog maar een paar keer extra, probeer de huid wat vettig te houden. Maar het is zo gek ineens.
Oh nee, begin nu niet weer over eten...quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Svane het volgende:
[..]
Weinig relevant, maar ik krijg zo'n honger van jouw username. En door mineola zin in mineola's. En door jagartrut zin in jagermeister.
Ik heb een 10-pack gekocht bij de Kruidvat. 10 te gelijk krijg ik er niet op (of nahjah...quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef pinquit het volgende:
Buenodat blijft bij mij echt niet in de kast liggen
Mentholgel heb ik wel eens gelezen, ik geloof dat je het bij de apotheek kunt krijgen? Ik roep maar wat, google weet het vast.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een droge (eczeem) huid en gebruik al jaren een crčme die de apotheek voor me maakt. Ik smeer heel erg veel en vaak. Maar dit voelt anders dan mijn normale jeuk. Of ja, hoe leg ik dat nu uit?
Ik smeer vandaag inderdaad nog maar een paar keer extra, probeer de huid wat vettig te houden. Maar het is zo gek ineens.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:14 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zal maar niet weer over ijs beginnen, dat had vorige week rampzalige gevolgen...
Fixedquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:29 schreef SaskiaR het volgende:
IJs eet ik ook niet als ik niet zwanger ben
Ik heb zelfs geen maagzuur, nog saaier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:26 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mentholgel heb ik wel eens gelezen, ik geloof dat je het bij de apotheek kunt krijgen? Ik roep maar wat, google weet het vast.
Ik heb helemaal niet van die eetneigingen/cravings dus ik vind het altijd grappig te lezen hier. Kan me er niks bij voorstellen. Zwanger is bij mij alleen buik en maagzuur en verder niks anders dan normaal. Denk ik. Misschien vindt mijn omgeving van nietHandig misschien maar ook wel saai...
Of zelf maken! Moet je alleen wel een poosje wachten tot het echt ijs is..quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:55 schreef Krisvc het volgende:
Ja, en wie komt mij nu ijs brengen nu ik het eind van de straat niet red en de auto bij de garage staat?
Tenzij je yoghurt, diepvriesfruit en een blender hebt = instant ijsquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:22 schreef kazy het volgende:
[..]
Of zelf maken! Moet je alleen wel een poosje wachten tot het echt ijs is..
*waggelt intussen naar de vriezer om te checken of er hier nog ijs ligt*
bij mij in t dorp verkopen ze Bueno ijs bij de ijskraam ♡quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef pinquit het volgende:
Buenodat blijft bij mij echt niet in de kast liggen
Wow! Wat een goed idee! In het weekend eens experimenteren!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Tenzij je yoghurt, diepvriesfruit en een blender hebt = instant ijs
Is lekker! Ietsje zachter dan normaal, maar je kunt het dan ook nog even een halfuurtje weer in de diepvries zetten. En gezond, want gewoon yoghurt met fruit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:38 schreef Svane het volgende:
[..]
Wow! Wat een goed idee! In het weekend eens experimenteren!
Bramenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Is lekker! Ietsje zachter dan normaal, maar je kunt het dan ook nog even een halfuurtje weer in de diepvries zetten. En gezond, want gewoon yoghurt met fruit.
Oh, je mocht toch niet vanwege bloedverdunners? Maar toch wel blijkbaar! Wat fijn, zet 'm op!quote:
Ja, daar lijkt het op inderdaad!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Krisvc het volgende:
Deze jeuk lijkt van binnenuit te komen had ik het idee.
Maltesers, zoooo lekker. Ik at toen ze toen ik mijn username aanmaakte, ik at ze eigenlijk altijd. Tot ik zwanger werd, nu vind ik er niks aan.... Hormonen, wat doen jullie met me!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Svane het volgende:
[..]
Weinig relevant, maar ik krijg zo'n honger van jouw username. En door mineola zin in mineola's. En door jagartrut zin in jagermeister.
Alles beter dan etenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:
ieh![]()
dat vind k dan weer niet lekkermaar ik eet banaan ook alleen maar gewoon zo.
Sillie, ik ga nu de vloer dweilen, is dat een beter onderwerp?
Inderdaad.. ik ben in staat om de auto te pakken en naar de COOP te rijden. Alleen wordt er zo een commode geleverd.. en moet ik thuis zijn voor de timmermanquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef silliegirl het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over eten???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven Tony's chocolade op. Geen idee wat ik mis dus. Zo laten want eenmaal kennis gemaakt is het einde zoek? Of valt het best een keer veilig te proberen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:
ahw damn you hormonenhaha
Deze is mijn nieuwe favoriet, op hele dichte afstand gevolgd door de caramel zeezout.
[ afbeelding ]
Mijn schuld, ik begon weer over Maltesers nav het bericht van Svane.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef silliegirl het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over eten???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tony's is lekker, maar ik vind Milka lekkerder!quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:46 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven Tony's chocolade op. Geen idee wat ik mis dus. Zo laten want eenmaal kennis gemaakt is het einde zoek? Of valt het best een keer veilig te proberen?
Ik heb er al 1quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik begon weer over Maltesers nav het bericht van Svane.
Maar snij met alle liefde voor jou een ander onderwerp aan. *bedenkt vraag voor sillie*
Weet je al of en voor welke kinderwagen je gaat?
Ik geef het op, nu wil ik Milka Choco Swingquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Tony's is lekker, maar ik vind Milka lekkerder!
Sillie had al een kinderwagen toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik begon weer over Maltesers nav het bericht van Svane.
Maar snij met alle liefde voor jou een ander onderwerp aan. *bedenkt vraag voor sillie*
Weet je al of en voor welke kinderwagen je gaat?
Oeh of Oreoquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb er al 1. Een Quinny Buzz. Tweedehandsje, maar in prima staat.
[..]
Ik geef het op, nu wil ik Milka Choco Swing
3. Daar heb ik even over getwijfeld, maar eigenlijk loopt het prima en vind ik 'm stabiel genoeg.quote:
Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Bloesem. het volgende:
Pff ik zit midden in hectische tentamenperiode met allerlei gehannes en gevaag en ik kan zo heerlijk genieten van het gekeuvel in dit topic danDank jullie wel
Ik vond dat ook zo leuk en heb super lang getwijfeld. Mijn beurs vond het minder leuk trouwens...quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat we geen kinderwagen hoeven te kopen. Ik vind dat heel leuk namelijk. Maar onze Mura 4 is nog prima.
Ja, of Tony'squote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.
Leerse!
Ik zit af en toe naar de kinderwagen te kijken en dan aai ik over de stof in de bak en dan bedenk ik dat daar ooit (oke binnen tweeënhalve week) ons kindje in komt te liggenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat we geen kinderwagen hoeven te kopen. Ik vind dat heel leuk namelijk. Maar onze Mura 4 is nog prima.
Die is FANTASTISCH he! Mijn allerfavo was ooit die puur met rode peper oid? Herrlich!quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:
ahw damn you hormonenhaha
Deze is mijn nieuwe favoriet, op hele dichte afstand gevolgd door de caramel zeezout.
[ afbeelding ]
Ik reed rondjes door de woonkamer tijdens m'n verlof.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:08 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik zit af en toe naar de kinderwagen te kijken en dan aai ik over de stof in de bak en dan bedenk ik dat daar ooit (oke binnen tweeënhalve week) ons kindje in komt te liggenTot nu toe was het zo'n abstract ding dat we "in de zomer pas" nodig zouden hebben, net als vele andere dingen, en straks worden die gewoon echt gebruikt!
je kunt het ook met mango, aardbeien of what ever doenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:
ieh![]()
dat vind k dan weer niet lekkermaar ik eet banaan ook alleen maar gewoon zo.
Sillie, ik ga nu de vloer dweilen, is dat een beter onderwerp?
Oja goeie inderdaad!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Tenzij je yoghurt, diepvriesfruit en een blender hebt = instant ijs
Ik las je vraag inderdaad in het topic. En ga er ook eens op letten van het weekend. Wij wilde de Joolz Day Studio Graphite maar we konden een goede deal maken, en deze kleur vinden we ook mooi. Het scheelt dat we weten waar hij vandaan komt. Anders hadden we ook voor nieuw gegaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Malteser het volgende:
Oh pardon, kinderwagen al in the pocket. Nu je het zegt, wist ik dat wel ja. Oh en Joycie wist het ook zie ik. Toch die hormonen die me de das weer omdoen hč.
Joycie: leuk dat je de kinderwagen op gaat halen dit weekend! Hier is 'ie ook binnen, wel nieuw gekocht (Joolz Day Quadro). Had er zelfs nog een vraag over gesteld in het betreffende topic want ik vond de wagenbak zo scheef. Maar Kimpossible stelde me gerust.
Mangoquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:16 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
je kunt het ook met mango, aardbeien of what ever doen
Staat op de link die ik erbij had gezetquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mangohoe werkt dat dan? Dat wordt toch bijna drinkbaar als je het pureert?
Fijn! Wel lastig die onzekerheid elke keer, dat je net denkt dat het goed zit en dan moet je weer terug... hopelijk kom je vanaf nu in rustiger vaarwater.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, de bloeddruk was wat lager. Nu 135/95 ipv de 150/100 gisteren. Nog even babygespiekt en ze lag heerlijk te bewegen met een mooie regelmatige hartslag!
Bloeduitslagen waren goed, urine natuurlijk nog niet binnen maar daar verwachte ze niets van omdat het gisteren negatief was.
De medicatie nog niet omhoog omdat ik eigenlijk geen klachten heb, maandag weer controle bij de gyn die ik al had staan en dan zien we verder.
Natuurlijk bellen als er iets veranderd en ik wel klachten krijg maar voor nu naar huis en rustig aan doen.
Dat maakt he idd zo lastig.. het is gewoon heel erg afwachten, en het is fijn dat ze het zo onder controle houden maar het brengt de nodige spanning met zich mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:26 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Fijn! Wel lastig die onzekerheid elke keer, dat je net denkt dat het goed zit en dan moet je weer terug... hopelijk kom je vanaf nu in rustiger vaarwater.
Haha biechttijd: ik blief geen chocolade en geen roomijsquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.
Leerse!
ommegotquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij mij in t dorp verkopen ze Bueno ijs bij de ijskraam ♡zo lekker!
Vestje erover, lange mouw romper eronder. Klaar winterbabyquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef silliegirl het volgende:
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten.
Maxquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen![]()
Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
En toen vroeg ie: Maar hoe ging het dan eigenlijk bij jou en Matthijs?![]()
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegdMaar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.
"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"Njoh
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Max![]()
das een leuke om terug op zn bord te schuiven als ie 18 is
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen![]()
Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
En toen vroeg ie: Maar hoe ging het dan eigenlijk bij jou en Matthijs?![]()
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegdMaar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.
"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"Njoh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die bedoel ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel benieuwd!
Je bedoelt over die hormoonverstorende toestanden toch?
Die wil behandeld worden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Alles beter dan eten. Ik krijg nog maar honger alsk een papiertje hoor kraken momenteel.
pff; ik heb het warm hier in mijn kantoortje en ik heb een debiele kraai die steeds door mijn raam naar binnenkomt hier. Leuk hoor, zit je serieus in gesprek zit er ineens een kraai op je bureau.
Nog 1 afspraak zo en dan hou ik ermee op. Alle kindjes met psychische problemen zoeken 't maar uit!![]()
Eh, tenzij ze echt heel zielig zijn natuurlijk.. Dan mogen ze wel mee een ijsje gaan eten
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]Briljant!
Hebben jullie trouwens toevallig wat meegemaakt van "Samantha en Michael nemen er nog 1tje?".
Echt, ik zat mezelf op te vreten. In de spoiler want te grafisch:Ik irriteer me echt dood aan die 2 en vooral die seks uitspraken in bijzijn van "lienie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch kijk ik weer he...
S. 2014
J. 2016
+1.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt dood aan die 2 en vooral die seks uitspraken in bijzijn van "lienie"![]()
En toch kijk ik weer he...
Oeps haha maar zo te horen vind je de kleertjes in ieder geval wel leuk! Inderdaad met een vestje erover ofzo zijn sommige kleertjes nog wel te dragen in de winter denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef silliegirl het volgende:
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten.
Hahaha geweldig!quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
(...)
Hoe oud is jouw oudste eigenlijk?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:10 schreef Svane het volgende:
[..]
Die is FANTASTISCH he! Mijn allerfavo was ooit die puur met rode peper oid? Herrlich!
Malteser, na je zwangerschap vind je het vast weer lekker! Ik luste vorige zwangerschap opeens m'n favo broodbeleg niet meer, ik was helemaal in de war
Dat is dan ook de boodschap van Tony's, de wereld is niet eerlijk verdeeldquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:33 schreef Limone het volgende:
Oh Pinq!![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het nu QB?
Pittig Joycie. Voor elke weekwissel extra hard juichen, dus.![]()
Ik vind Tony's irritant omdat je er geen nette rechte stukjes van af kan breken.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]Briljant!
Hebben jullie trouwens toevallig wat meegemaakt van "Samantha en Michael nemen er nog 1tje?".
Echt, ik zat mezelf op te vreten. In de spoiler want te grafisch:Mwhehhee ja ik heb het ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet er om lachen
![]()
Ze lag in het kraamhotel toen ik daar stage liep en ik heb ook stage gelopen in de praktijk (en het ziekenhuis) waar ze nu weer onder controle is. Die praktijk heeft een geweldige populatieaan de ene kant van de weg ligt een poepsjieke wijk en aan de andere kant ligt Scheveningen Duindorp. Geweldige dagen spreekuur man. Zit je zo met een uroloog/dermatoloog/gynaecoloog aan je tafel of met wat verdwaalde BN'ers en daarna zit je weer aan de tafel met van die Duindorp figuren met teveel zonnebank en extensions enzo
het houdt je dag afwisselend.
Maar... eerlijk is eerlijk. Ze komen over t algemeen over als ras-tokkies, maar er wordt echt goed voor die kindjes gezorgd hoor. Niet zozeer bij Barbie he maar in het algemeen. Het ontbreekt ze aan niets zeg maar en dat Duindorp is een soort enclave met veel sociale controle en waar mensen nog vrij veel voor elkaar doen. (wel alleen voor hun eigen club, dat dan weer wel![]()
)
:)
Een gewiekste vraag van Kyara was datquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:53 schreef Svane het volgende:
[..]ergens tussen jouw eerste en tweede in. Of tweede en derde
dat laat ik in het midden.
Niet aan mij besteedquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat is dan ook de boodschap van Tony's, de wereld is niet eerlijk verdeeld
Tussen mijn 2e en 3equote:Op donderdag 11 juni 2015 16:53 schreef Svane het volgende:
[..]ergens tussen jouw eerste en tweede in. Of tweede en derde
dat laat ik in het midden.
gevolgd door een hoopquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik zit tijdens Kerels met een kleintje al alleen maar zo te kijken:
Mijn man vroeg zich vorige keer af of hij ook zo'n 'Jolie' tatoeage moest laten zetten op zijn borstquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik zit tijdens Kerels met een kleintje al alleen maar zo te kijken:
Die man was toevallig van de week op m'n werk. Leek daar gewoon een normale man itt hoe hij op tv neergezet wordt. Barbie ben ik ook wel eens irl tegen gekomen en die is wel hetzelfde als op tv. Ik vind uit kerels met een kleintje die Amsterdammer in zijn regenjas erger.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn man vroeg zich vorige keer af of hij ook zo'n 'Jolie' tatoeage moest laten zetten op zijn borstNu boycot ik dat programma
![]()
Dat is ook slordig van de Bijenkorfquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:05 schreef Mariposas het volgende:
Oh spannend FF, morgen al!
Op onze trouwdag werd mijn man wakker met een ontstoken oog. Hij kon nog snel naar de huisarts maar het liep erg uit dus hij kwam net op tijd thuis en kon zich snel omkleden. Op de foto's zie je het gelukkig maar een klein beetje. Ook zie je maar een klein beetje dat hij een verschillend paar schoenen aan had.hij heeft bij de Bijenkorf een verschillend paar mee gekregen en het is hem niet opgevallen, althans hij dacht dat het zo hoorde.
!
ik heb het zelf trouwens niet gezien en anderen ook niet, kwamen er pas achter tien hij een half jaar later weer die schoenen aan had.
Dat klinkt wel als de baby! Dus pak er maar zakdoekjes bij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:
BEN IK GEK ALS IK DE BABY VOEL?
Het voelde als een opborrelend windje maar dan helemaal voorin m'n buik. Een beetje als zo'n trillend oogspiertje, of je telefoon die afgaat in je zak. Al 'n keer of drie vanavond. En ik durf niet zo goed te geloven dat dat baby isAnders ga ik denk ik huilen
![]()
FF een hele mooie en fijne dag morgen gewenst, zonder ziekte en met veel liefde en plezier
Dat kan goed de baby zijn bloesemquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:
Het voelde als een opborrelend windje maar dan helemaal voorin m'n buik. Een beetje als zo'n trillend oogspiertje, of je telefoon die afgaat in je zak. Al 'n keer of drie vanavond. En ik durf niet zo goed te geloven dat dat baby isAnders ga ik denk ik huilen
![]()
FF een hele mooie en fijne dag morgen gewenst, zonder ziekte en met veel liefde en plezier
ik voelde dat vanaf 17 weken en eerste keer echt duidelijk schoppen bij exact 20 weken. Lief hequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:
![]()
Even de dokter bellen! Ik kreeg iets wat wel gewoon mag en wat prima werkt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog geen nieuws van QuickieBrat hier?
Flyingfish een hele mooie dag gewenst morgen! ^^
Heeft iemand tips tegen hooikoorts trouwens, iets wat wel mag tijdens de zwangerschap? Ik mag mn pilletjes niet maar ga morgen naar Pinkpop en vandaag was het al niet fijn.. :/. Dus elke tip is zeer welkom.
Gaaaaaaaaaaf! Vorige zwangerschap dacht ik het op die manier ook een paar keer te voelen, en toen dat steeds vaker gebeurde en sterker werd ook durfde ik pas te zeggen dat het echt de baby was, maar dit klinkt wel als een ja, ja!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:
![]()
Kyara is natuurlijk mastermod dus die moet ook masterspeurder zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een gewiekste vraag van Kyara was dat. Ken ik je eigenlijk?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:17 schreef Krisvc het volgende:
O en ik droomde vannacht veel over Fok en bevallen. Ik86 was nog steeds bezig met bevallen, IMA ging parket ophalen voor de laatste kamers in huis en beviel in het magazijn bij de Ikea en Mariposas beviel op de tafel bij de vk terwijl ik langskwam voor controle, terwijl ze tegen haar man zei dat dit toch ook onder 'niet thuis bevallen' viel. Vervolgens kreeg ik zelf mijn baby, ging ik uit het raam hangen en als één of andere marktkoopsvrouw schreeuwen dat er verse baby was, vers van de pers.
Dank je! Vriend kan toch mee gelukkig.quote:
Na een nacht vol jeuk lees ik je berichtje nog een keer. Maarre.... Weken schrijf jequote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Krisvc het volgende:
Malteser, heel bekend. Ik heb weken lang m'n onderbenen en enkels zowat open gekrabd. Nu is het over. Geen idee hoe of wat.
Zo'n beetje het hele tweede trimester. Het was ineens ook weer over inderdaad. Niet echt bemoedigend, sorry.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Na een nacht vol jeuk lees ik je berichtje nog een keer. Maarre.... Weken schrijf je. En ging het vanzelf over?
Klein voordeel, ben al vanaf 3.00 uur wakker en na een paar uur woelen ben ik er om 5.10 uur maar uit gegaan. Ondertussen is de strijk klaar en opgeruimd, hangt er al een was buiten te drogen, is de garage opgeruimd en ik sta op het punt om de ramen te lappen.
Daarna ben ik vast moe genoeg voor een schoonheidsslaapje....
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:17 schreef Krisvc het volgende:
O en ik droomde vannacht veel over Fok en bevallen. Ik86 was nog steeds bezig met bevallen, IMA ging parket ophalen voor de laatste kamers in huis en beviel in het magazijn bij de Ikea en Mariposas beviel op de tafel bij de vk terwijl ik langskwam voor controle, terwijl ze tegen haar man zei dat dit toch ook onder 'niet thuis bevallen' viel. Vervolgens kreeg ik zelf mijn baby, ging ik uit het raam hangen en als één of andere marktkoopsvrouw schreeuwen dat er verse baby was, vers van de pers.
hahaha kun je wel op een bed naar keuze liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik ga nu dus niet meer naar de Ikea
Ja, konden we niet omheen! En inderdaad; dat was wel ons voorgevoel (vriend was er al van overtuigd zelfs)quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn sillie!
Was het zo goed te zien jaEen jochie was ook jou voorgevoel toch?
Ik wilde het altijd al wel weten, vriend niet. Maar die was de laatste dagen al vol twijfel en nu de echoscopist het vroeg ("wil je het weten?") riep 'ie al ja. Dus vandaarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:43 schreef mignonne het volgende:
Jullie wilden het toch niet weten?![]()
Fijn dat alles er verder goed uitzag
hahaha leukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:11 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik wilde het altijd al wel weten, vriend niet. Maar die was de laatste dagen al vol twijfel en nu de echoscopist het vroeg ("wil je het weten?") riep 'ie al ja. Dus vandaar.
En nu loopt hij helemaal trots te zijn dat 'ie een zoon krijgt om mee te voetballen! Haha.
Gut wat flauw zegquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:16 schreef kazy het volgende:
QB gefeliciteerd met jullie dochter!Wel een heftige bevalling zeg, tsjonge. Nu lekker bijkomen en genieten!
FF: heeeele fijne dag vandaag! Met dit weer gaat dat vast lukken!
Sillie een goede SEOLeuk dat de oktobertrend doorgaat
En ook een goede echo voor Myrr!
Hier ff een beetje een offday. Mijn nichtje heeft zondag haar babyshower hoorde ik. (Zij is bijna tegelijk met mij uitgerekend.) Maar nu ben ik niet uitgenodigd, omdat ik dan kan zien welke kleur taart ze serveren en dus kan zien wat het wordt. En aangezien wij niks zeggen over het geslacht (tegen niemand), vindt ze dat ik het van haar ook niet mag weten en dus niet mag komen, wtfWas er flink teleurgesteld over.. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gezegd/gedaan, blijkt het zo'n kinderachtige reden te zijn! En mijn moeder mag wel komen pfff. /liefdagboek
Zou je haast denken hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:29 schreef Mariposas het volgende:
voor de goede echo's en \G/ voor weer een jongen!
Kazy hoe oud is je nichtje, 13?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En McLaura ik heb er inderdaad totaal geen zin in (als ze nu zou zeggen oh kom toch maar). Was alleen wel erg flabbergasted en teleurgesteld om de reden.
WTF! Jezus wat sneu zeg!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:16 schreef kazy het volgende:
QB gefeliciteerd met jullie dochter!Wel een heftige bevalling zeg, tsjonge. Nu lekker bijkomen en genieten!
FF: heeeele fijne dag vandaag! Met dit weer gaat dat vast lukken!
Sillie een goede SEOLeuk dat de oktobertrend doorgaat
En ook een goede echo voor Myrr!
Hier ff een beetje een offday. Mijn nichtje heeft zondag haar babyshower hoorde ik. (Zij is bijna tegelijk met mij uitgerekend.) Maar nu ben ik niet uitgenodigd, omdat ik dan kan zien welke kleur taart ze serveren en dus kan zien wat het wordt. En aangezien wij niks zeggen over het geslacht (tegen niemand), vindt ze dat ik het van haar ook niet mag weten en dus niet mag komen, wtfWas er flink teleurgesteld over.. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gezegd/gedaan, blijkt het zo'n kinderachtige reden te zijn! En mijn moeder mag wel komen pfff. /liefdagboek
Goeie! Ik wacht eigenlijk gewoon op de facebookfoto's van de taart haha. Sterker nog: het geslacht is al publiek geheimquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef amaranta het volgende:
Maar, Kazy, dan weet je zondagavond toch evengoed? Of tekenen alle gasten een geheimhoudingsplichtformulier?
Een goede buikband? Niet zo'n enge 'made with love' dan he, maar een ondersteunendequote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand tips hoe om te gaan met een grote buik? Tegen rugpijn enzo?
ik zal t m maar niet layen horen haha. Hopelijk krijg ik zelf wel eerder contact.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:18 schreef Mariposas het volgende:
Cassandra bij mij is dat echt iets recents, daarvoor idd ook niet. Pas vanaf 30 weken denk ik.
Ja uiteraard. Een mooie en een waarvan het eerst leek of ze gewoon random heeft zitten klikken, maar bedacht me net dat daar het hartje in beeld was.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn van de echo myrrheb je nog een mooi aandenken mee?
Flauw kazy
Vanaf wanneer zoeken babys je hand op? Ik voel m schoppen als ik mijn hand op mn buik laat met heeeel veel geduld (buik golft eens in t uur ofzo) man wil zo graag voelen maar baby lijkt weg te zwemmen voor aanraking (ook door mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |