abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153419294
2015

7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

2016

6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

9 februari Svane

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via dm!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_153419367
ggirl wat een rare behandeling in het ziekenhuis
.....

Spring wat een prachtige foto O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153419368
O.o 15de!
Schudden voor gebruik
pi_153419747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:49 schreef Stippelrientje het volgende:
O.o 15de!
:o
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_153420033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:02 schreef McLaura het volgende:

[..]

:o
:o maar jij gaat nog voor piepen ook! ^^,
*haast maakt en zulks*
Schudden voor gebruik
pi_153420103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:49 schreef Stippelrientje het volgende:
O.o 15de!
Gedeeld derde! :o Maar ik denk dat Lijnloos me voor gaat zijn. Vorige week een paar krampen en dat was het enige de afgelopen weken... Volgens mij blijft hij zitten tot 42 weken. Nou ja, dan geniet ik wel van het weer ^O^ De vk vandaag: je hebt een goed kleurtje!
pi_153420269
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Gedeeld derde! :o Maar ik denk dat Lijnloos me voor gaat zijn. Vorige week een paar krampen en dat was het enige de afgelopen weken... Volgens mij blijft hij zitten tot 42 weken. Nou ja, dan geniet ik wel van het weer ^O^ De vk vandaag: je hebt een goed kleurtje!
genoeg vit D opgepikt dus ^^,
Schudden voor gebruik
pi_153421558
Ik hoorde gisteren van de gyn dat ik sowieso ingeleid ga worden met 41 weken. Dat is kennelijk hun beleid, ze laten geen babies zitten tot 42 weken. Dus over 6 dagen heb ik sowieso een baby! *O*
pi_153422529
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik hoorde gisteren van de gyn dat ik sowieso ingeleid ga worden met 41 weken. Dat is kennelijk hun beleid, ze laten geen babies zitten tot 42 weken. Dus over 6 dagen heb ik sowieso een baby! *O*
Gewoon uberhaupt niet? :?

Wel spannend!
pi_153422928
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Gewoon uberhaupt niet? :?

Wel spannend!
nee uberhaupt niet. Ik stond er ook even van te kijken, maar zij vonden dat het risico op babysterfte dan toenam en dus wordt er ingeleid bij 41 weken. Ik vind het prima, ik wil mijn meisje t liefst vanavond nog in mijn armen hebben O+
pi_153423547
Hoge bloeddruk voor Lijnloos en J0ycie88 las ik -O- Doe rustig aan allebei! Hopelijk volgende keer beter nieuws.

En Ggirl die onbeschoft behandeld wordt in het ziekenhuis, goed dat je gelijk je mond open hebt getrokken.

Hier net een beetje bloed bij het afvegen (tussen een grote dot slijm :r) Ik weet dat dit helemaal niks hoeft te betekenen (lurk hier al iets te lang mee :@), maar ik word er toch nog onzekerder van als dat ik al was...
pi_153423589
bah fuchsia, dat is ook naar. Was het rood?

Hier heb ik m'n laatste werkdag in het hoge noorden erop zitten, vrijdag rijden we naar het zuiden en voor die tijd moeten we nog tetris spelen om alle zaken in de golf te krijgen. Plus 4 winterbanden...
pi_153424355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef Jagärtrut het volgende:
bah fuchsia, dat is ook naar. Was het rood?

Hier heb ik m'n laatste werkdag in het hoge noorden erop zitten, vrijdag rijden we naar het zuiden en voor die tijd moeten we nog tetris spelen om alle zaken in de golf te krijgen. Plus 4 winterbanden...
Rood/roze. Het is vast niks, want verder nergens last van, maar m'n hart stond even stil :{

Fijne laatste werkdag gehad? Succes met de Tetris :D Jij ging verhuizen naar Duitsland toch?
pi_153424545
Balen vd hoge bloeddrukken!

Fuchsia, dat is schrikken en hopelijk blijft t hierbij.

Versiering: Ouders/schoonouders hebben slingers in de tuin gehangen en n ooievaar neergezet.

Vriendinnen hebben zelf een groot bord gemaakt en neergezet! (we maken dan ook echt n nieuw bord steeds)

Een paar weken v tevoren kwamen diezelfde vriendinnen ook al n bord neerzetten als aankondiging.

Oohh Spring! Geniet ze!
pi_153428983
Nou jaaaa zeg Ggirl, wat een kuttekoppen daar zeg! Good for you dat je ff terug hebt gebeten! (is feller zijn dan normaal trouwens ook een zwangerschapsding? Ik heb momenteel ook echt no mercy voor dat soort figuren :@ )

Woei Quickie, bijna een baby, wat spannend....!

Hier is het ook traditie dat de vrienden je huis komen opleuken, met trouwen, 30 worden (ja, want dat bord was nou eenmaal gejat :P ), en ook als er een kindje komt. Het komt gerust voor dat je dan drie verschillende borden in de tuin hebt. "welkom in de buurt", 'welkom bij de vriendjes" (kerels kant), en "welkom bij de vriendjes" (vrouwkes kant). :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en te horen gekregen dat een vriendinneke van me ook zwanger is, vinnik echt superkeigezellig! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153429106
:D Eerst tochtig en dan drachtig :7

Hier zuur en drukke baby, dus wakker..
pi_153429128
ik woon in het westen van het land en kan zo een kaart echt wel waarderen hoor ^^,
Schudden voor gebruik
pi_153429139
En dan werpen, en dan aan de uiers hangen!
pi_153429172
In de basis is het zo simpel ;)
pi_153429879
Die kaart _O- geweldig
pi_153431221
Ok dus zo voelen weeën ;( heb er nu 8 gehad en ze komen om de 8 minuten
pi_153431264
Go quicky! Succes! ^O^ *O*
pi_153431268
Quickie_Brat :% *O*

LuDann hoe was de date?

Fuchsia het is vast niks maar alle onzekerheid is kut :*

Joycie :*

Sara briljante kaart :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Daui op 11-06-2015 06:27:57 ]
pi_153431383
Haha, die kaart.

Lijnloos en Joycie :*

Succes Quicky :Y

Dat was zeker schrikken Fuchsia, hopelijk is alles goed!

Iemand vroeg (dementie) of ik het al aan de oudste had verteld, de zwangerschap. Ja, en de naaste familie ook omdat ik van week 5 tot 9 heel erg misselijk ben geweest, het viel niet te verbergen.
pi_153431384
Oh god Jezus gruwel ellende nog an toe :% :% :%
pi_153431393
quote:
[img]http://i.fokzine.net
/p/0s.gif[/img] Op donderdag 11 juni 2015 05:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok dus zo voelen weeën ;( heb er nu 8 gehad en ze komen om de 8 minuten
Hup Quickie!!! *O*
  donderdag 11 juni 2015 @ 06:56:20 #27
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153431417
Yay QB, zet 'm op!! *O* :%
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_153431509
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 06:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh god Jezus gruwel ellende nog an toe :% :% :%
Je kan het! Je kleintje komt eraan! Zet 'm op!
pi_153431558
QB go go go! Je kunt 't!! *O*
pi_153431565
Zet 'm op QB! *O*
pi_153431575
Je kan t QB! Ook al voelt t >:) :X

Kom op!
pi_153431580
Zet 'm op QB!
pi_153431604
Go QB *O*
pi_153431690
Jeej QB je kunt het! Zet 'm op! Op naar je kindje!
pi_153431773
Jaaaaa, QB! Zet hem op! Je meisje wil je ontmoeten! *O*

Iemand vroeg of feller horen bij zwanger zijn kan horen. Daar heb ik ook last van. Je bent echt niet blij op het moment als je bij één of andere instantie werkt en ik besluit je te bellen. >:)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153432026
QB *O* *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153432070
Qb :O :O :% :% succes en geniet van de eerste kennismaking!
pi_153432164
QB echt?!?! Daar komt ze!!! Zet hem op!
pi_153432399
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:o maar jij gaat nog voor piepen ook! ^^,
*haast maakt en zulks*
Ik denk dat dat nog best wel mee zal vallen. Ik beval na de 39 weken pas, en dan zijn QB, Luna, Lijn en Mina al bevallen.
pi_153432475
Q, wat spannend! Zet hem op!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153432560
QB zettum op *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_153433172
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:13 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog best wel mee zal vallen. Ik beval na de 39 weken pas, en dan zijn QB, Luna, Lijn en Mina al bevallen.
Word jij ingeleid? Of geplande keizersnede? Je hebt het ooit gezegd dacht ik maar heb het vergeten :@
pi_153433237
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:53 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Word jij ingeleid? Of geplande keizersnede? Je hebt het ooit gezegd dacht ik maar heb het vergeten :@
Geplande keizersnede.

Je kunt niet alles onthouden :s)
pi_153433301
Zet hem op QB!! :%
pi_153433507
Succes QB :%
pi_153433517
Zo het 24 uur sparen zit er alweer bijna op.
Straks weer naar het ziekenhuis. Mijn schoonmoeder gaat mee. En dat vind ik wel lastig. Ik wil niet alleen, en vriend wilt niet dat ik alleen ga maar hij zit in Duitsland. Mijn ouders wonen te ver weg om even op en neer te komen voor een controle.

Het is superlief natuurlijk dat ze mee gaat, maar soms heeft ze van die uitspraken. Gisteren ook, ja misschien moet je maar vast een tas klaar maken, want dan hoeven wij niet te zoeken als je opgenomen wordt.
En echt ik snap het, en ik snap dat ze wil meedenken, maar zeg dat niet als ik over mijn toeren ben. Want dat kan ik niet hebben.
pi_153433803
Oh Joycie, dat is wel net ongelukkig ja, ondanks dat het vast goed bedoeld is. Lastig! En op zo'n moment kan je ook niet even rustig uitleggen dat dat niet hetgeen is wat je nu wil horen.

Wat ontzettend balen dat je waardes weer niet goed waren... Krijg je dadelijk meteen de uitslag?
Succes zo!

QB! Je meisje komt eraan! Succes, zet m op! Of misschien lig je al wel te knuffelen?!

Ik heb net mijn nieuwe vk maar eens gebeld (ik moet een nieuwe praktijk ivm verhuizing over een tijdje). Ze klonk aardig, ben benieuwd of het klikt. Wel gek om last minute nog over te stappen en voor de laatste weken een andere vk te hebben.

En inmiddels denk ik ook steeds meer aan thuis bevallen. Ik heb totaal geen probleem met ziekenhuizen of met het medische, maar praktisch gezien lijkt thuis me ook wel fijn eigenlijk. Vorige keer was ik medisch en ben ik rustig het ziekenhuis ingelopen met gebroken vliezen, maar deze keer kan het zomaar wel op stel en sprong naar het ziekenhuis haasten met x cm ontsluiting, en nu is het wat verder rijden. Daar zie ik een beetje tegenop. En opvang voor de oudste, ook zoiets. Net verhuisd, familie woont niet in de buurt en de babyfoon bij de buren is sowieso niks voor ons.
Maar het idee dat in het ziekenhuis alles in de buurt is als er iets misgaat, vind ik ook een fijne zekerheid. Iets om over na te denken dus!

/lief dagboek
pi_153433897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef Mineola het volgende:
Oh Joycie, dat is wel net ongelukkig ja, ondanks dat het vast goed bedoeld is. Lastig! En op zo'n moment kan je ook niet even rustig uitleggen dat dat niet hetgeen is wat je nu wil horen.

Wat ontzettend balen dat je waardes weer niet goed waren... Krijg je dadelijk meteen de uitslag?
Succes zo!

QB! Je meisje komt eraan! Succes, zet m op! Of misschien lig je al wel te knuffelen?!

Ik heb net mijn nieuwe vk maar eens gebeld (ik moet een nieuwe praktijk ivm verhuizing over een tijdje). Ze klonk aardig, ben benieuwd of het klikt. Wel gek om last minute nog over te stappen en voor de laatste weken een andere vk te hebben.

En inmiddels denk ik ook steeds meer aan thuis bevallen. Ik heb totaal geen probleem met ziekenhuizen of met het medische, maar praktisch gezien lijkt thuis me ook wel fijn eigenlijk. Vorige keer was ik medisch en ben ik rustig het ziekenhuis ingelopen met gebroken vliezen, maar deze keer kan het zomaar wel op stel en sprong naar het ziekenhuis haasten met x cm ontsluiting, en nu is het wat verder rijden. Daar zie ik een beetje tegenop. En opvang voor de oudste, ook zoiets. Net verhuisd, familie woont niet in de buurt en de babyfoon bij de buren is sowieso niks voor ons.
Maar het idee dat in het ziekenhuis alles in de buurt is als er iets misgaat, vind ik ook een fijne zekerheid. Iets om over na te denken dus!

/lief dagboek
Sowieso de uitslagen van het bloed zullen binnen zijn.
Urine lever ik in een half uurtje voor de afspraak dus ik denk dat ik daarover nagebeld wordt. Of ze moeten wel heel snel zijn in het lab.
De bloeddruk zal wel weer gecontroleerd worden en ik denk dat de arts dan wilt kijken wat goed is om te doen.

Lastig hoor die keuze, thuis of in het ziekenhuis bevallen.. Hier geen keuze, dat maakt het makkelijk. Maar snap hoe moeilijk het is als je twijfelt!
pi_153434380
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo het 24 uur sparen zit er alweer bijna op.
Straks weer naar het ziekenhuis. Mijn schoonmoeder gaat mee. En dat vind ik wel lastig. Ik wil niet alleen, en vriend wilt niet dat ik alleen ga maar hij zit in Duitsland. Mijn ouders wonen te ver weg om even op en neer te komen voor een controle.

Het is superlief natuurlijk dat ze mee gaat, maar soms heeft ze van die uitspraken. Gisteren ook, ja misschien moet je maar vast een tas klaar maken, want dan hoeven wij niet te zoeken als je opgenomen wordt.
En echt ik snap het, en ik snap dat ze wil meedenken, maar zeg dat niet als ik over mijn toeren ben. Want dat kan ik niet hebben.
Lastig is dat. Ik snap je gevoel helemaal; lief dat je schoonmoeder mee wil, maar je eigen ouders voelen toch "veiliger".

Ik duim voor je dat de uitslagen gunstig zijn en dat je voorlopig gewoon nog lekker thuis kunt blijven.

Ik heb morgen de 20-weken echo, maar door omstandigheden kan vriend (misschien) niet mee -O- En dat is dus een moment dat ik ook niet alleen wil..

Dus ik mijn ouders gebeld, die kunnen ook niet -O- .

Maar, en je gelooft het, nu belde dus net mijn oma (die van mijn moeder hoorde dat ze niet kunnen) dat zij meegaat. Voor haar een eind rijden, maar dat "gaf niks" want ze vond het "ontzettend interessant" om mee te gaan. Toen ving opa op waar ze dan heen gaat en die wil nu ook mee.
En nu zie ik het gebeuren dat vriend morgen toch mee kan en dan komen we daar 4 man sterk :') . Gelukkig is de echoscopiste heel lief (heb ook de combinatietest-echo bij haar gehad) dus ze zal daar niet moeilijk over doen.. Hoop ik...
pi_153434552
Wat vervelend dat je vriend misschien niet mee kan. Hopelijk kan hij wel gewoon mee, want je wilt niet alleen. Wel lief dat je oma meteen zegt mee te gaan!

Ja ik zei gisteren ook tegen L. Ik voel me gewoon een heel stuk rustiger met jou of mijn ouders in de buurt. Bij mijn schoon ouders is het gewoon minder vertrouwd.
Ik hoop ook dag het vanmiddag allemaal meevalt.
Ik voel me goed, op wat spanning na ;) En de warmte :P

Vind het ook enorm lastig met het werk van vriend. Hij is vrachtwagenchauffeur en rijdt in duitsland en dan best ver duitsland in, is 2 volle dagen weg per keer. Wanneer besluit je dat dat niet meer kan, niet meer goed voelt. Wil zijn werkgever hen daarin tegemoet komen. Allemaal vragen die ik in mijn hoofd wel heb..
pi_153434702
Volgens mij maken echoscopisten nooit problemen over een man meer of minder in de kamer. Zolang het volwassenen zijn tenminste.
Fijn dat er iemand mee kan, en lijkt me voor hun ook wel leuk. De eerste keer dat ik mee mocht met een echo (van vriendin) vond ik het ook super interessant.
pi_153435260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:03 schreef Risu het volgende:
Volgens mij maken echoscopisten nooit problemen over een man meer of minder in de kamer. Zolang het volwassenen zijn tenminste.
Fijn dat er iemand mee kan, en lijkt me voor hun ook wel leuk. De eerste keer dat ik mee mocht met een echo (van vriendin) vond ik het ook super interessant.
Ik vind het ook prima dat ze mee gaan hoor, maar 't is meer: stel nou DAT er iets niet goed is bij die echo, dan heb ik liefst vriend mee, zeg maar.
Als ik op voorhand weet dat alles goed is kank ook prima alleen.. :P Maarja...
pi_153435335
Helemaal waar. Ik had bij die echo ook alleen man mee om die reden. Voor ouders daarna nog pretecho gedaan.
pi_153435336
Ik hoorde net voor het eerst het mysterieuze knakgeluid uit mijn buik! :o :D
pi_153435370
Woah IMA!!!!!!!! Dat klinkt heel bekend!

SPOILER
Oh wacht. Ik weet niet of ik dezelfde knak bedoel als jij _O- Die waar ik aan denk ga je maar 1x horen :D
pi_153435402
Joycie, lastig met je vriend die ver van huis is, vooral omdat je situatie natuurlijk niet helemaal voorspelbaar is. Hopelijk heb je snel iets meer duidelijk en kan je vriend dan met zijn werkgever overleggen over wat en hoe. Ook als er niet meteen iets nodig is, kan vroegtijdig overleggen wellicht goed zijn, dan komt het straks niet zo plotseling.

Ennnnnn een baby onderweg! Of nu misschien al geboren? Ik ben benieuwd! Het is iig een mooie dag.
pi_153435413
Ik heb 'de knak' nog nooit meegemaakt, misschien gaat kind 2 me daarmee nog verrassen! :+
pi_153435426
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:31 schreef Svane het volgende:
Ik heb 'de knak' nog nooit meegemaakt, misschien gaat kind 2 me daarmee nog verrassen! :+
Be careful what you wish for :+
pi_153435451
dubbel
pi_153435467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef Mineola het volgende:

[..]

Be careful what you wish for :+
Knakkalicious!

Het klonk bij IMA of het een leuke knak was haha. O~)
pi_153435498
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:29 schreef Mineola het volgende:
Woah IMA!!!!!!!! Dat klinkt heel bekend!

SPOILER
Oh wacht. Ik weet niet of ik dezelfde knak bedoel als jij _O- Die van mij ga je maar 1x horen :D
Welke knak bedoel jij dan? :D Ik bedoel de knakgeluiden waar het hier laatst ook over ging, die niet goed te verklaren zijn :D

En lief dat je me niet bang wilde maken! :D Ik denk dat het meevalt hoor, alles gaat volgens het boekje en mijn buik is rustig, dat duurt vast nog gewoon een paar weekjes!
pi_153435523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Welke knak bedoel jij dan? :D Ik bedoel de knakgeluiden waar het hier laatst ook over ging, die niet goed te verklaren zijn :D

En lief dat je me niet bang wilde maken! :D Ik denk dat het meevalt hoor, alles gaat volgens het boekje en mijn buik is rustig, dat duurt vast nog gewoon een paar weekjes!
Ja dat vermoedde ik inmiddels al, maar ik dacht die knak in je buik als je vliezen breken _O- _O- _O-
Dus ik raakte wat in *O* stemming, hahahahahaha
pi_153435548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ja dat vermoedde ik inmiddels al, maar ik dacht die knak in je buik als je vliezen breken _O- _O- _O-
Dus ik raakte wat in *O* stemming, hahahahahaha
:D Haha, dat past inderdaad nog even niet in de planning en zou een beetje vroeg zijn ;)
pi_153435567
Doe die knak nog maar even niet IMA! :o

Ik ken beide knaks niet. Amateur.
pi_153435754
Joycie: succes in het ziekenhuis!!

Iemand bekend met een allesoverheersende jeuk? Mijn buik en mijn onderbenen jeuken enorm. En ik weet dat ik er af moet blijven maar dat lukt maar slecht.
Buik kan ik nog indenken, misschien doordat de huid wat oprekt? Maar hoezo ook mijn onderbenen??
Misschien toch eens kijken of die krabwantjes bij Hema er ook in grote maten zijn :7.
pi_153435809
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Malteser het volgende:
Joycie: succes in het ziekenhuis!!

Iemand bekend met een allesoverheersende jeuk? Mijn buik en mijn onderbenen jeuken enorm. En ik weet dat ik er af moet blijven maar dat lukt maar slecht.
Buik kan ik nog indenken, misschien doordat de huid wat oprekt? Maar hoezo ook mijn onderbenen??
Misschien toch eens kijken of die krabwantjes bij Hema er ook in grote maten zijn :7.
Is je huid niet gewoon droger? Ik heb daar jeuk van. Veel smeren (met goede bodylotion) verricht hier wonderen.
pi_153435840
Ik heb nog geen onverklaarbaar geknak gehoord, Ben best benieuwd. :P Het enige wat ik hier af en toe hoor lijkt een krakende rib te zijn. :P

Al worden m'n ribben op het moment ontzien omdat baby een stuk lager lijkt te zitten. :)

Ik ben benieuwd hoe het er bij QB voor staat.

Fijn dat er in ieder geval iemand mee kan Sillie. Al zou ik er geloof ik niet heel erg van gecharmeerd zijn als man op het laatste moment niet mee zou kunnen. Maar dat zijn mijn hormonen. :P

Mineola, fijn dat de mogelijkheid er is om thuis te beginnen. Lijkt me een lastige keuze als je het niet zeker weet.

Joycie, succes met alles. :*

Malteser, heel bekend. Ik heb weken lang m'n onderbenen en enkels zowat open gekrabd. Nu is het over. Geen idee hoe of wat.

Ik word een beetje moe van onverwachtse uitgaven. Nu moet de uitlaat van de auto worden vervangen. Byeeee, 300 euro. }:| Sinds we een baby krijgen gaat alles kapot en kost alles geld. :P

En ik heb een beginnende streep op m'n buik. Daar baal ik van, want ik heb al genoeg striae van vroeger en hoopte daardoor nu ongeschonden uit de strijd te komen. Ik ben zo wit dat een knalpaarse streep ook echt flink op blijft vallen. :P Voordeel is wel dat je de littekens bij mij bijna niet ziet omdat mijn hele lijf licht geeft.
pi_153435962
Ik heb nog nooit van de knak gehoord en durf nu ook niet te googelen :+

Hoe zou het met QB zijn? spannend!!

Ik heb mijn man overtuigd om toch een pretecho te laten maken, aangezien de 20 weken echo bij ons in het ziekenhuis is vanwege een aangeboren hartafwijking bij man (die niet erfelijk is volgens onderzoek) dus ik vrees dat dat een medisch verhaal gaat worden. We gaan volgend weekend op vakantie dus wilde daarvoor de echo doen, maar dat kon niet. Dus nu wordt het de dag nadat we terugkomen met 18 weken :)
pi_153436146
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Is je huid niet gewoon droger? Ik heb daar jeuk van. Veel smeren (met goede bodylotion) verricht hier wonderen.
Ik heb altijd al een droge (eczeem) huid en gebruik al jaren een crčme die de apotheek voor me maakt. Ik smeer heel erg veel en vaak. Maar dit voelt anders dan mijn normale jeuk. Of ja, hoe leg ik dat nu uit?
Ik smeer vandaag inderdaad nog maar een paar keer extra, probeer de huid wat vettig te houden. Maar het is zo gek ineens.
pi_153436186
Deze jeuk lijkt van binnenuit te komen had ik het idee.
pi_153436212
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik heb altijd al een droge (eczeem) huid en gebruik al jaren een crčme die de apotheek voor me maakt. Ik smeer heel erg veel en vaak. Maar dit voelt anders dan mijn normale jeuk. Of ja, hoe leg ik dat nu uit?
Ik smeer vandaag inderdaad nog maar een paar keer extra, probeer de huid wat vettig te houden. Maar het is zo gek ineens.
Weinig relevant, maar ik krijg zo'n honger van jouw username. En door mineola zin in mineola's. En door jagartrut zin in jagermeister.
pi_153436253
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Svane het volgende:

[..]

Weinig relevant, maar ik krijg zo'n honger van jouw username. En door mineola zin in mineola's. En door jagartrut zin in jagermeister.
Oh nee, begin nu niet weer over eten...

* Silliegirl kijkt al vol verlangen naar de kinderbueno's in haar kast :9~
  donderdag 11 juni 2015 @ 12:06:36 #74
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153436321
Bueno :') dat blijft bij mij echt niet in de kast liggen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153436352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een 10-pack gekocht bij de Kruidvat. 10 te gelijk krijg ik er niet op (of nahjah... :X )
pi_153436403
Ha, die zouden hier alle 10 al op zijn. Dus ik koop ze gewoon niet. :P

Ik ga zo een pannenkoek voor mezelf maken. :9
  donderdag 11 juni 2015 @ 12:13:07 #77
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153436476
Die knak heb ik heel vaak ja, maar ik heb ook een raar kind die z'n benen ook lekker stretcht uit m'n buik (letterlijk zo ongeveer :') ) (ik heb overigens een striae streep ontdekt op de plek waar hij z'n benen er steeds uit duwt ;( ) Gelukkig geen gebroken vliezen. ;)

Malteser, zou je iets met menthol kunnen smeren ivm je eczeem? En anders even de verloskundige/gynaecoloog bellen, het zou ook door galstuwing kunnen komen.
pi_153436504
Ik zal maar niet weer over ijs beginnen, dat had vorige week rampzalige gevolgen... ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153436608
Ik heb gisteren ijsje gekocht! Heto fruitijsje, ik dacht dat is nig redelijk verantwoord en heb er net al lekker in op en zit voor de ventilator. Lang leve de warmte ;)
pi_153436764
Donker chocolade roomijs hier, geen half werk ;)
  donderdag 11 juni 2015 @ 12:23:05 #81
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153436766
Ja dat 10pack heb ik dinsdag gekocht geloof ik.
Ik denk dat er 4 gegeten zijn door lief en kind, en de andere 6 heb ik al een tijdje verteerd :P
pi_153436836
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef Malteser het volgende:

[..]

Mentholgel heb ik wel eens gelezen, ik geloof dat je het bij de apotheek kunt krijgen? Ik roep maar wat, google weet het vast.

Ik heb helemaal niet van die eetneigingen/cravings dus ik vind het altijd grappig te lezen hier. Kan me er niks bij voorstellen. Zwanger is bij mij alleen buik en maagzuur en verder niks anders dan normaal. Denk ik. Misschien vindt mijn omgeving van niet :D Handig misschien maar ook wel saai...
pi_153436904
Bij mij ook hoor, ik heb helemaal nergens last van, tot op heden.
IJs eet ik ook als ik niet zwanger ben :)
pi_153436912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:14 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zal maar niet weer over ijs beginnen, dat had vorige week rampzalige gevolgen... ;)
-O- *Naar ijsboer rent -O-
pi_153436914
vorig jaar zowat elke dag ijs gehaald :)
pi_153436925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

-O- *Naar ijsboer rent -O-
Sorry sillie!!!
pi_153436949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:29 schreef SaskiaR het volgende:
IJs eet ik ook niet als ik niet zwanger ben :)
Fixed 8-)
  donderdag 11 juni 2015 @ 12:32:03 #88
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153436958
Ik heb keigezond een kipfilet gebakken vanochtend, voor bij de saladelunch van straks. Maar ik merk net dat ik maar weinig saladeinhoud heb liggen, dus misschien vul ik er een wrap mee ofzo.
pi_153437019
Fruitijsjes :9
pi_153437065
Ijs is het beste OOIT! In elke vorm. Altijd.
pi_153437229
Zwangerschapsgerelateerd: toch nog even een testje gedaan (ik had een iets te grote stash gekocht want ik dacht elke maand toch een keer testen maar toen was het opeens al zo O+ ), en duizend keer donkerder dan vorige week, echt binnen een minuut. O+ O+ O+
pi_153437486
Ja, en wie komt mij nu ijs brengen nu ik het eind van de straat niet red en de auto bij de garage staat? :{
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:00:53 #93
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153437579
thuisbezorgd.nl?
pi_153437631
Man heeft al een boodschappenlijstje voor na het werk gekregen. :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:09:33 #95
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153437811
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:26 schreef Mineola het volgende:

[..]

Mentholgel heb ik wel eens gelezen, ik geloof dat je het bij de apotheek kunt krijgen? Ik roep maar wat, google weet het vast.

Ik heb helemaal niet van die eetneigingen/cravings dus ik vind het altijd grappig te lezen hier. Kan me er niks bij voorstellen. Zwanger is bij mij alleen buik en maagzuur en verder niks anders dan normaal. Denk ik. Misschien vindt mijn omgeving van niet :D Handig misschien maar ook wel saai...
Ik heb zelfs geen maagzuur, nog saaier. :D

Overigens net wel een ijsje gekocht bij de ijssalon, maar dat is dan meer vanwege dit ovenheerlijke weer en het ovenheerlijke ijs (Luciano in de Theresiastraat _O_ _O_ ).

Maar volgens mij komen die cravings ook vaak voort uit: ik ben zwanger, ik mag dus wat extra's. :P
pi_153437911
Ja, ik merk nu pas (na de 30 weken) dat ik echt meer honger heb. Ik probeer dan wel iets gezonds te nemen, of als ik een ijsje haal doe ik dat in plaats van iets anders. Niet een ijsje + mijn normale eten.
pi_153438141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:55 schreef Krisvc het volgende:
Ja, en wie komt mij nu ijs brengen nu ik het eind van de straat niet red en de auto bij de garage staat? :{
Of zelf maken! Moet je alleen wel een poosje wachten tot het echt ijs is.. :P

*waggelt intussen naar de vriezer om te checken of er hier nog ijs ligt*
pi_153438271
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:22 schreef kazy het volgende:

[..]

Of zelf maken! Moet je alleen wel een poosje wachten tot het echt ijs is.. :P

*waggelt intussen naar de vriezer om te checken of er hier nog ijs ligt*
Tenzij je yoghurt, diepvriesfruit en een blender hebt = instant ijs :Y
pi_153438455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef pinquit het volgende:
bij mij in t dorp verkopen ze Bueno ijs bij de ijskraam ♡ O+ zo lekker! :9
:)
pi_153438539
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wow! Wat een goed idee! In het weekend eens experimenteren! O+
pi_153438637
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:38 schreef Svane het volgende:

[..]

Wow! Wat een goed idee! In het weekend eens experimenteren! O+
Is lekker! Ietsje zachter dan normaal, maar je kunt het dan ook nog even een halfuurtje weer in de diepvries zetten. En gezond, want gewoon yoghurt met fruit.
pi_153438782
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Is lekker! Ietsje zachter dan normaal, maar je kunt het dan ook nog even een halfuurtje weer in de diepvries zetten. En gezond, want gewoon yoghurt met fruit.
Bramen O+ Frambozen O+ Yoghurt O+
pi_153438849
Ruggenprikken *O* sjalalalie sjalala
pi_153438871
Nou, de bloeddruk was wat lager. Nu 135/95 ipv de 150/100 gisteren. Nog even babygespiekt en ze lag heerlijk te bewegen met een mooie regelmatige hartslag!

Bloeduitslagen waren goed, urine natuurlijk nog niet binnen maar daar verwachte ze niets van omdat het gisteren negatief was.
De medicatie nog niet omhoog omdat ik eigenlijk geen klachten heb, maandag weer controle bij de gyn die ik al had staan en dan zien we verder.

Natuurlijk bellen als er iets veranderd en ik wel klachten krijg maar voor nu naar huis en rustig aan doen.
pi_153438935
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoe gaat ie??
pi_153438940
Fijn Joycie *O* :*
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:58:52 #107
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153439050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh, je mocht toch niet vanwege bloedverdunners? Maar toch wel blijkbaar! Wat fijn, zet 'm op!
pi_153439108
Go QB! Wat spannend! Hoeveel cm heb je nu?
pi_153439201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Krisvc het volgende:
Deze jeuk lijkt van binnenuit te komen had ik het idee.
Ja, daar lijkt het op inderdaad!!
pi_153439407
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Svane het volgende:

[..]

Maltesers, zoooo lekker. Ik at toen ze toen ik mijn username aanmaakte, ik at ze eigenlijk altijd. Tot ik zwanger werd, nu vind ik er niks aan.... Hormonen, wat doen jullie met me!
pi_153439460
ahw damn you hormonen ;( haha

Deze is mijn nieuwe favoriet, op hele dichte afstand gevolgd door de caramel zeezout. :9

pi_153439780
Waarom gaat het nog steeds over eten??? -O- }:| :'( :{ ;( :'( :'(
pi_153439885
Over ijs gesproken..

vers bananenijs van ikoek.

uit bron hoorde ik dat ze morgen meer recepten erop gaat zetten om gezond en vers fruitijs te maken O+

staan trouwens meer recepten op die lekker zijn ;)
Schudden voor gebruik
pi_153440004
ieh :o
dat vind k dan weer niet lekker :D maar ik eet banaan ook alleen maar gewoon zo.

Sillie, ik ga nu de vloer dweilen, is dat een beter onderwerp? :P
pi_153440157
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:
dat vind k dan weer niet lekker :D maar ik eet banaan ook alleen maar gewoon zo.

Alles beter dan eten -O- . Ik krijg nog maar honger alsk een papiertje hoor kraken momenteel.

pff; ik heb het warm hier in mijn kantoortje en ik heb een debiele kraai die steeds door mijn raam naar binnenkomt hier. Leuk hoor, zit je serieus in gesprek zit er ineens een kraai op je bureau |:( .

Nog 1 afspraak zo en dan hou ik ermee op. Alle kindjes met psychische problemen zoeken 't maar uit! O~)
Eh, tenzij ze echt heel zielig zijn natuurlijk.. Dan mogen ze wel mee een ijsje gaan eten
pi_153440382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef silliegirl het volgende:
Inderdaad.. ik ben in staat om de auto te pakken en naar de COOP te rijden. Alleen wordt er zo een commode geleverd.. en moet ik thuis zijn voor de timmerman :(
pi_153440405
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:

Deze is mijn nieuwe favoriet, op hele dichte afstand gevolgd door de caramel zeezout. :9

[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven Tony's chocolade op. Geen idee wat ik mis dus. Zo laten want eenmaal kennis gemaakt is het einde zoek? Of valt het best een keer veilig te proberen?
pi_153440466
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef silliegirl het volgende:
Mijn schuld, ik begon weer over Maltesers nav het bericht van Svane.

Maar snij met alle liefde voor jou een ander onderwerp aan. *bedenkt vraag voor sillie*
Weet je al of en voor welke kinderwagen je gaat?
pi_153440516
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:46 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven Tony's chocolade op. Geen idee wat ik mis dus. Zo laten want eenmaal kennis gemaakt is het einde zoek? Of valt het best een keer veilig te proberen?
Tony's is lekker, maar ik vind Milka lekkerder!
pi_153440575
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Malteser het volgende:

[..]

Maar snij met alle liefde voor jou een ander onderwerp aan. *bedenkt vraag voor sillie*
Ik heb er al 1 :D . Een Quinny Buzz. Tweedehandsje, maar in prima staat.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Tony's is lekker, maar ik vind Milka lekkerder!
Ik geef het op, nu wil ik Milka Choco Swing -O-
pi_153440592
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Malteser het volgende:

[..]

Sillie had al een kinderwagen toch?

Wij gaan die van ons van het weekend ophalen! Bij vrienden, de Joolz day earth in de elephant grey kleur. Ziet er nog super uit, dus zijn toch naar van het idee "nieuw kopen" afgestapt!
pi_153440612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:52 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb er al 1 :D . Een Quinny Buzz. Tweedehandsje, maar in prima staat.

[..]

Ik geef het op, nu wil ik Milka Choco Swing -O-
Oeh of Oreo *O*
pi_153440646
Heb je de buzz 3 of 4?
pi_153440689
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb je de buzz 3 of 4?
3. Daar heb ik even over getwijfeld, maar eigenlijk loopt het prima en vind ik 'm stabiel genoeg.
pi_153440719
Oh pardon, kinderwagen al in the pocket. Nu je het zegt, wist ik dat wel ja. Oh en Joycie wist het ook zie ik. Toch die hormonen die me de das weer omdoen hč ;).

Joycie: leuk dat je de kinderwagen op gaat halen dit weekend! Hier is 'ie ook binnen, wel nieuw gekocht (Joolz Day Quadro). Had er zelfs nog een vraag over gesteld in het betreffende topic want ik vond de wagenbak zo scheef. Maar Kimpossible stelde me gerust.
pi_153440784
Ik vind het ergens wel jammer dat we geen kinderwagen hoeven te kopen. Ik vind dat heel leuk namelijk :'). Maar onze Mura 4 is nog prima.
pi_153440791
Pff ik zit midden in hectische tentamenperiode met allerlei gehannes en gevaag en ik kan zo heerlijk genieten van het gekeuvel in dit topic dan O+ Dank jullie wel :*
pi_153440849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Bloesem. het volgende:
Pff ik zit midden in hectische tentamenperiode met allerlei gehannes en gevaag en ik kan zo heerlijk genieten van het gekeuvel in dit topic dan O+ Dank jullie wel :*
Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.

Leerse! ;)
pi_153440885
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat we geen kinderwagen hoeven te kopen. Ik vind dat heel leuk namelijk :'). Maar onze Mura 4 is nog prima.
Ik vond dat ook zo leuk en heb super lang getwijfeld. Mijn beurs vond het minder leuk trouwens...
pi_153440920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.

Leerse! ;)
Ja, of Tony's ;).
pi_153441077
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit af en toe naar de kinderwagen te kijken en dan aai ik over de stof in de bak en dan bedenk ik dat daar ooit (oke binnen tweeënhalve week) ons kindje in komt te liggen O+ Tot nu toe was het zo'n abstract ding dat we "in de zomer pas" nodig zouden hebben, net als vele andere dingen, en straks worden die gewoon echt gebruikt! O+
pi_153441142
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:

[ afbeelding ]
Die is FANTASTISCH he! Mijn allerfavo was ooit die puur met rode peper oid? Herrlich!

Malteser, na je zwangerschap vind je het vast weer lekker! Ik luste vorige zwangerschap opeens m'n favo broodbeleg niet meer, ik was helemaal in de war ;(
pi_153441185
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:08 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ik zit af en toe naar de kinderwagen te kijken en dan aai ik over de stof in de bak en dan bedenk ik dat daar ooit (oke binnen tweeënhalve week) ons kindje in komt te liggen O+ Tot nu toe was het zo'n abstract ding dat we "in de zomer pas" nodig zouden hebben, net als vele andere dingen, en straks worden die gewoon echt gebruikt! O+
Ik reed rondjes door de woonkamer tijdens m'n verlof. :@
pi_153441297
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:

je kunt het ook met mango, aardbeien of what ever doen ;)
Schudden voor gebruik
pi_153441361
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Oja goeie inderdaad! :Y Ik maak er met melk en bevroren fruit dan meestal milkshakes van. Yoghurt heb ik (nog) niet geprobeerd.

Oeh en Tony's.. O+ Ik ben benieuwd naar die ene met kokos erin, maar ik heb hem nog niet gespot in de winkel.

QB fijn dat de ruggenprik zijn werk doet. Succes nog ff!

Bloesem succes met de tentamens!

Joycie fijn dat de uitslagen goed waren! Nu lekker even ontspannen (al dan niet met ijs/kinderbueno's/milka/Tony's :P)
pi_153441464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Malteser het volgende:
Oh pardon, kinderwagen al in the pocket. Nu je het zegt, wist ik dat wel ja. Oh en Joycie wist het ook zie ik. Toch die hormonen die me de das weer omdoen hč ;).

Joycie: leuk dat je de kinderwagen op gaat halen dit weekend! Hier is 'ie ook binnen, wel nieuw gekocht (Joolz Day Quadro). Had er zelfs nog een vraag over gesteld in het betreffende topic want ik vond de wagenbak zo scheef. Maar Kimpossible stelde me gerust.
Ik las je vraag inderdaad in het topic. En ga er ook eens op letten van het weekend. Wij wilde de Joolz Day Studio Graphite maar we konden een goede deal maken, en deze kleur vinden we ook mooi. Het scheelt dat we weten waar hij vandaan komt. Anders hadden we ook voor nieuw gegaan.

Sillie ik had de buzz 3 gezien en ik vond die wielen zo gek aan de voorkant, vandaar dat ik het me afvroeg. Ik denk dat je toch pas echt voelt hoe het rijdt als je hem langer gebruikt!

Zo de commode is gebracht, de timmerman is geweest. Dus eigenlijk kan ik naar de winkel, maar een dutje klinkt ook wel aardig in de oren... Wat zullen we eens doen?
pi_153441486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:16 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

je kunt het ook met mango, aardbeien of what ever doen ;)
Mango O+ hoe werkt dat dan? Dat wordt toch bijna drinkbaar als je het pureert?
pi_153441518
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mango O+ hoe werkt dat dan? Dat wordt toch bijna drinkbaar als je het pureert?
Staat op de link die ik erbij had gezet ;)
(DM gestuurd)
Ze heeft er net een kleine update post op geplaatst... :D
Schudden voor gebruik
pi_153441551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, de bloeddruk was wat lager. Nu 135/95 ipv de 150/100 gisteren. Nog even babygespiekt en ze lag heerlijk te bewegen met een mooie regelmatige hartslag!

Bloeduitslagen waren goed, urine natuurlijk nog niet binnen maar daar verwachte ze niets van omdat het gisteren negatief was.
De medicatie nog niet omhoog omdat ik eigenlijk geen klachten heb, maandag weer controle bij de gyn die ik al had staan en dan zien we verder.

Natuurlijk bellen als er iets veranderd en ik wel klachten krijg maar voor nu naar huis en rustig aan doen.
Fijn! Wel lastig die onzekerheid elke keer, dat je net denkt dat het goed zit en dan moet je weer terug... hopelijk kom je vanaf nu in rustiger vaarwater.
pi_153441775
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:26 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Fijn! Wel lastig die onzekerheid elke keer, dat je net denkt dat het goed zit en dan moet je weer terug... hopelijk kom je vanaf nu in rustiger vaarwater.
Dat maakt he idd zo lastig.. het is gewoon heel erg afwachten, en het is fijn dat ze het zo onder controle houden maar het brengt de nodige spanning met zich mee.

Misschien moet ik er wat minder gespannen in staan en meer vertrouwen hebben. En de controles wat meer over me heen laten komen en niet meteen het slechtste denken.

En op momenten zoals nu kan ik dat goed relativeren en rustig over zijn, maar op zo'n moment na een een slechte controle hebben echt mijn hormonen, mijn gevoel de macht over mij en mijn lijf.

Ik moet proberen het een plekje te geven, waardoor ik heg beter kan accepteren dat mijn zwangerschap niet zorgeloos is en dan het met vallen en opstaan is. Maar dat is lastig en moeilijk.

Vind het fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan maar ik wil het liefst ook alleen maar over koetjes en kalfje en over ijs en chocolade hebben ;)
pi_153441953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Leerse! ;)
Haha biechttijd: ik blief geen chocolade en geen roomijs :@ Wel patat :Y

Ach nog maar 18 kunstwerken te gaan :') moet toch lukken ( :'( )
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:57:42 #142
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153442414
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

bij mij in t dorp verkopen ze Bueno ijs bij de ijskraam ♡ O+ zo lekker! :9
ommegot :9 Misschien dat ik binnenkort eens richting de kust rij dan :9 :P
pi_153442437
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten. 8)7
pi_153442481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef silliegirl het volgende:
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten. 8)7
Vestje erover, lange mouw romper eronder. Klaar winterbaby ;)
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:01:21 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153442532
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen :D O+ Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
En toen vroeg ie: Maar hoe ging het dan eigenlijk bij jou en Matthijs? :o
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegd :') Maar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.

"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"

:') Njoh
pi_153442572
Hahahaha :)
pi_153442613
Ja Pinq, waarom heb je dat alleen hier verteld eigenlijk?! _O-
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:04:25 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153442632
Al die vraagtekens altijd bij die mensen om me heen :o :D :')
pi_153442661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen :D O+ Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegd :') Maar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.

"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"

Max O+
das een leuke om terug op zn bord te schuiven als ie 18 is :P
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:06:39 #150
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153442687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Max O+
das een leuke om terug op zn bord te schuiven als ie 18 is :P
:D _O- onthouden!
pi_153442703
Pinquit _O-
pi_153442710
Iemand nog Zembla gekeken?
pi_153442744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:07 schreef Daui het volgende:
Iemand nog Zembla gekeken?
Nee maar ik ben wel benieuwd!

Je bedoelt over die hormoonverstorende toestanden toch?
pi_153442766
quote:

O+ Briljant!

Hebben jullie trouwens toevallig wat meegemaakt van "Samantha en Michael nemen er nog 1tje?".

Echt, ik zat mezelf op te vreten. In de spoiler want te grafisch:
SPOILER
pi_153442819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee maar ik ben wel benieuwd!

Je bedoelt over die hormoonverstorende toestanden toch?
Ja die bedoel ik.
Ik moet het nog kijken. Collega's hadden het erover.
Een collega raadde me aan als ik eten wil invriezen voor de baby om dan aparte bakjes te kopen. Bpa vrij
pi_153442912
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:36 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Alles beter dan eten -O- . Ik krijg nog maar honger alsk een papiertje hoor kraken momenteel.

pff; ik heb het warm hier in mijn kantoortje en ik heb een debiele kraai die steeds door mijn raam naar binnenkomt hier. Leuk hoor, zit je serieus in gesprek zit er ineens een kraai op je bureau |:( .

Nog 1 afspraak zo en dan hou ik ermee op. Alle kindjes met psychische problemen zoeken 't maar uit! O~)
Eh, tenzij ze echt heel zielig zijn natuurlijk.. Dan mogen ze wel mee een ijsje gaan eten
Die wil behandeld worden. :+
pi_153443006
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:15 schreef -Spring het volgende:

[..]

Die wil behandeld worden. :+
Ja, hij heeft onstilbare honger denk ik. }:|
pi_153443116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

O+ Briljant!

Hebben jullie trouwens toevallig wat meegemaakt van "Samantha en Michael nemen er nog 1tje?".

SPOILER
Ik irriteer me echt dood aan die 2 en vooral die seks uitspraken in bijzijn van "lienie" :r

En toch kijk ik weer he... :')
S. 2014
J. 2016
pi_153443132
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik irriteer me echt dood aan die 2 en vooral die seks uitspraken in bijzijn van "lienie" :r

En toch kijk ik weer he... :')

+1. :')
pi_153443245
Oh Pinq! :D O+ :')

Hoe gaat het nu QB?

Pittig Joycie. Voor elke weekwissel extra hard juichen, dus. :*

Ik vind Tony's irritant omdat je er geen nette rechte stukjes van af kan breken. :@ :')
pi_153443247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef silliegirl het volgende:
Klacht:
Oeps haha maar zo te horen vind je de kleertjes in ieder geval wel leuk! Inderdaad met een vestje erover ofzo zijn sommige kleertjes nog wel te dragen in de winter denk ik.

Ik was vanmorgen de babykleertjes aan het opvouwen en dacht bij de helft van de gekregen spulletjes toch (alweer) van 'neeeeeee...moet ons kind dat echt aan straks?' Ik zit nu dus te denken om een lijstje te maken met spulletjes die wij wel leuk vinden (voor het kraambezoek). Of is dat stom? Denk dat dit sowieso wel praktisch is voor de schoonfamilie :P

quote:
(...)

Hahaha geweldig!
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:37:57 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153443342
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Die is FANTASTISCH he! Mijn allerfavo was ooit die puur met rode peper oid? Herrlich!

Malteser, na je zwangerschap vind je het vast weer lekker! Ik luste vorige zwangerschap opeens m'n favo broodbeleg niet meer, ik was helemaal in de war ;(
Hoe oud is jouw oudste eigenlijk?
pi_153443432
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:33 schreef Limone het volgende:
Oh Pinq! :D O+ :')

Hoe gaat het nu QB?

Pittig Joycie. Voor elke weekwissel extra hard juichen, dus. :*

Ik vind Tony's irritant omdat je er geen nette rechte stukjes van af kan breken. :@ :')
Dat is dan ook de boodschap van Tony's, de wereld is niet eerlijk verdeeld ;)
pi_153443576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

O+ Briljant!

SPOILER
Mwhehhee ja ik heb het ook gezien :') Ik moet er om lachen :P
Ze lag in het kraamhotel toen ik daar stage liep en ik heb ook stage gelopen in de praktijk (en het ziekenhuis) waar ze nu weer onder controle is. Die praktijk heeft een geweldige populatie O+ aan de ene kant van de weg ligt een poepsjieke wijk en aan de andere kant ligt Scheveningen Duindorp. Geweldige dagen spreekuur man. Zit je zo met een uroloog/dermatoloog/gynaecoloog aan je tafel of met wat verdwaalde BN'ers en daarna zit je weer aan de tafel met van die Duindorp figuren met teveel zonnebank en extensions enzo :D het houdt je dag afwisselend.

Maar... eerlijk is eerlijk. Ze komen over t algemeen over als ras-tokkies, maar er wordt echt goed voor die kindjes gezorgd hoor. Niet zozeer bij Barbie he maar in het algemeen. Het ontbreekt ze aan niets zeg maar en dat Duindorp is een soort enclave met veel sociale controle en waar mensen nog vrij veel voor elkaar doen. (wel alleen voor hun eigen club, dat dan weer wel :') :+ )
pi_153443737
Het kietelt in m'n buik. Das de baby toch? Deze keer de placenta aan de voorkant, dus ik twijfel.
pi_153443742
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hoe oud is jouw oudste eigenlijk?
:+ ergens tussen jouw eerste en tweede in. Of tweede en derde :+ dat laat ik in het midden.
pi_153443768
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:53 schreef Svane het volgende:

[..]

:+ ergens tussen jouw eerste en tweede in. Of tweede en derde :+ dat laat ik in het midden.
Een gewiekste vraag van Kyara was dat 8-). Ken ik je eigenlijk?
pi_153443833
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dat is dan ook de boodschap van Tony's, de wereld is niet eerlijk verdeeld ;)
Niet aan mij besteed :{w
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:29:36 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153444566
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:53 schreef Svane het volgende:

[..]

Tussen mijn 2e en 3e _O-
Klonenjacht is geopend >:)
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:40:13 #170
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153444821
Naar Barbie kan ik echt niet kijken, omdat ik het gewoon te fake vind. Ze waren voor de geslachtsbepaling in de echo praktijk waar ik ook ben geweest en ik was meteen half afgeknapt op die praktijk. :')
pi_153445559
Ik zit tijdens Kerels met een kleintje al alleen maar zo te kijken: :o
pi_153445897
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
gevolgd door een hoop :') :') :') :') toch?
pi_153445913
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn man vroeg zich vorige keer af of hij ook zo'n 'Jolie' tatoeage moest laten zetten op zijn borst :') Nu boycot ik dat programma :(
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_153446274
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn man vroeg zich vorige keer af of hij ook zo'n 'Jolie' tatoeage moest laten zetten op zijn borst :') Nu boycot ik dat programma :(
Die man was toevallig van de week op m'n werk. Leek daar gewoon een normale man itt hoe hij op tv neergezet wordt. Barbie ben ik ook wel eens irl tegen gekomen en die is wel hetzelfde als op tv. Ik vind uit kerels met een kleintje die Amsterdammer in zijn regenjas erger.

Quickie, veel succes! Ik hoop dat je je kleintje al in je armen hebt!

Hier de laatste bruiloft-voorbereidingsstress. M'n vriend is al jaren niet ziek geweest maar zit nu ziek thuis, aan de anti-gripine en ibuprofen zodat hij morgen hopelijk genoeg hersteld is. Het koortsige van vanmorgen lijkt iig al veel minder dus dat geeft goede hoop.
pi_153446941
Toch nog 30 graden op je bruiloft dan FF! ;)

Geniet ervan morgen. Hopelijk is je manneke goed opgeknapt. Zit ie ook al aan citrosan? Of hoe heet dat drankje :r :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 19:05:28 #176
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153447169
Oh spannend FF, morgen al!
Op onze trouwdag werd mijn man wakker met een ontstoken oog. Hij kon nog snel naar de huisarts maar het liep erg uit dus hij kwam net op tijd thuis en kon zich snel omkleden. Op de foto's zie je het gelukkig maar een klein beetje. Ook zie je maar een klein beetje dat hij een verschillend paar schoenen aan had. :+ hij heeft bij de Bijenkorf een verschillend paar mee gekregen en het is hem niet opgevallen, althans hij dacht dat het zo hoorde. :') ! :') ik heb het zelf trouwens niet gezien en anderen ook niet, kwamen er pas achter tien hij een half jaar later weer die schoenen aan had.
pi_153449889
Beetje jammer van de 30 graden idd Kuuks, maar beter dan de regen en onweer die eerst voorspeld waren. Die komen nu pas 's avonds laat als we droog binnen zitten.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:05 schreef Mariposas het volgende:
Oh spannend FF, morgen al!
Op onze trouwdag werd mijn man wakker met een ontstoken oog. Hij kon nog snel naar de huisarts maar het liep erg uit dus hij kwam net op tijd thuis en kon zich snel omkleden. Op de foto's zie je het gelukkig maar een klein beetje. Ook zie je maar een klein beetje dat hij een verschillend paar schoenen aan had. :+ hij heeft bij de Bijenkorf een verschillend paar mee gekregen en het is hem niet opgevallen, althans hij dacht dat het zo hoorde. :') ! :') ik heb het zelf trouwens niet gezien en anderen ook niet, kwamen er pas achter tien hij een half jaar later weer die schoenen aan had.
Dat is ook slordig van de Bijenkorf :D maar ik zie mijn vriend dat ook zo doen, die let daar ook niet op. Gelukkig was m'n schoonzusje mee toen hij zijn outfit ging kopen. Een ontstoken ook lijkt me wel lastig, dan heb ik liever een man die een beetje bleek ziet. Dat valt met make-up nog wel bij te werken :D
pi_153450136
Oooo, fijne dag gewenst morgen FF! Je houdt er vast stralende foto's aan over. *;

Ik ben benieuwd of QB haar meisje al vast heeft. *;
pi_153450945
Ik ben ook benieuwd naar nieuws over QB :%

En FlyingFish een hele mooie dag gewenst morgen! Hopelijk is je aanstaande morgen weer helemaal opgeknapt!
pi_153452480
BEN IK GEK ALS IK DE BABY VOEL? :o

Het voelde als een opborrelend windje maar dan helemaal voorin m'n buik. Een beetje als zo'n trillend oogspiertje, of je telefoon die afgaat in je zak. Al 'n keer of drie vanavond. En ik durf niet zo goed te geloven dat dat baby is :') Anders ga ik denk ik huilen O+ :@

FF een hele mooie en fijne dag morgen gewenst, zonder ziekte en met veel liefde en plezier :*
pi_153452507
Ff, ik wens je alvast een hele mooie dag morgen! Hopelijk is je aanstaande een beetje opgeknapt morgen!
pi_153452559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:

Het voelde als een opborrelend windje maar dan helemaal voorin m'n buik. Een beetje als zo'n trillend oogspiertje, of je telefoon die afgaat in je zak. Al 'n keer of drie vanavond. En ik durf niet zo goed te geloven dat dat baby is :') Anders ga ik denk ik huilen O+ :@

FF een hele mooie en fijne dag morgen gewenst, zonder ziekte en met veel liefde en plezier :*
Dat klinkt wel als de baby! Dus pak er maar zakdoekjes bij.
pi_153452594
quote:

Dat kan goed de baby zijn bloesem ;) ik vind het gevoel van poppende popcorn erg goed passen bij wat ik in het begin, en nu nog wel eens op die manier, voelde. En pas na een paar keer had ik door dat het de baby was ;)
pi_153453069
Hou op schei uit O+ :'( O+ Ik ben hier nog helemaal niet aan toe en ik was al zo verliefd
pi_153453072
Ff, maak er een onvergetelijke dag van!
pi_153453144
quote:

ik voelde dat vanaf 17 weken en eerste keer echt duidelijk schoppen bij exact 20 weken. Lief he *;

FF héle fijne en mooie dag gewenst morgen
pi_153453997
Nog geen nieuws van QuickieBrat hier?

Flyingfish een hele mooie dag gewenst morgen! ^^

Heeft iemand tips tegen hooikoorts trouwens, iets wat wel mag tijdens de zwangerschap? Ik mag mn pilletjes niet maar ga morgen naar Pinkpop en vandaag was het al niet fijn.. :/. Dus elke tip is zeer welkom :).
pi_153454141
Ik heb zojuist pollosan ofzo van vogel gekocht, ik slikte niets maar word de laatste dagen binnen drie minuten al hondsberoerd van de hooikoorts. Die mag je volgens de bijsluiter slikken
pi_153454310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog geen nieuws van QuickieBrat hier?

Flyingfish een hele mooie dag gewenst morgen! ^^

Heeft iemand tips tegen hooikoorts trouwens, iets wat wel mag tijdens de zwangerschap? Ik mag mn pilletjes niet maar ga morgen naar Pinkpop en vandaag was het al niet fijn.. :/. Dus elke tip is zeer welkom :).
Even de dokter bellen! Ik kreeg iets wat wel gewoon mag en wat prima werkt.
pi_153455118
quote:

Gaaaaaaaaaaf! Vorige zwangerschap dacht ik het op die manier ook een paar keer te voelen, en toen dat steeds vaker gebeurde en sterker werd ook durfde ik pas te zeggen dat het echt de baby was, maar dit klinkt wel als een ja, ja! *O*
pi_153455200
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:54 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Een gewiekste vraag van Kyara was dat 8-). Ken ik je eigenlijk?
Kyara is natuurlijk mastermod dus die moet ook masterspeurder zijn. O+
Je kent me denk ik 'van naam' nog, maar niet heel erg.
pi_153460442
Ok vanavond om 20 uur is onze dochter Benthe geboren O+ O+ . ze is prachtig en perfect en O+ .
De weeën begonnen 5 uur s ochtends en kwamen in zo,n razend tempo dat we half zeven al in t ziekenhuis waren.
In no time had ik al 5 cm ontsluiting. Maar de weeën waren zo venijnig ik kon ze niet meer opvangen. Dus ruggenprik gevraagd (dit kon gelukkig wel als er minstens 10 uur tussen nemen van bloedverdunners en zetten van ruggenprik zat) die kreeg ik na een uur. De pijn was op dat moment zo hevig dat ik moest braken na elke stevige wee en stond te trillen op mijn benen.
God wat was ik blij toen de ruggenprik begon te werken. Een warme ontspannende deken trok over mijn lijf. En ! Er was geen pijn meer. Ik kon wel huilen van geluk.
Op dat moment duurde het nog zo,n 3 uur en had ik volledige ontsluiting. Mooi! Dacht ik FF persen nu en ze is er!
:') naīef dat ik was.
Ze bleek nog vrij hoog te zitten en de vk wilde nog even wachten met persen tot ze lager lag. Dat schoot niet echt en ik begon heuse persweeën te krijgen. Ik mocht gaan meepersen.
Uiteindelijk heb ik bijna 2 uur aan persweeën gehad maar eruit ho maar.
Dan maar de vacuümpomp. Ik kreeg nogal een kenau van een gyn aan mijn bed. Ten eerste trok ze mijn vagina open alsof het de slaapkamer gordijnen waren ;( om vervolgens erin te staan graaien alsof het een goochelaarshoed was.
Toen pakte ze de pomp en bij een wee probeerde ze de baby eruit te trekken. Dit was echt afschuwelijk :o :'( . ze deed 3 pogingen. Telkens schoot de pomp los. Nog steeds geen baby ;( .
Je gaat een keizersnede krijgen, zei de gyn. Niet leuk of wat ik wilde maar op dat moment kon het me niks meer schelen. Ik was kapot, geradbraakt en wilde dat het nu eeens klaar was.
Vervolgens ging t vrij snel. Ik werd naar de OK gereden. Kreeg een nieuwe ruggenprik. En vervolgens werd onze kleine meid gehaald O+ . mijn partner vertelde dat ze eruit kwam en ik hoorde haar!!!
En toen kwam alle emotie eruit. Ik heb daar gehuild als een klein kind. Ik kon niet meer stoppen. Eindelijk was ze daar dan! Helaas werd ze gelijk mee genomen voor checks. Gelukkig ging mijn partner met haar mee.
Ik werd dicht genaaid. En toen brachten ze haar bij me.
Dit was het mooiste, perfecte kindje wat ik ooit heb gezien. Wederom kon ik alleen maar huilen :@ . helaas had ze verhoging en moest aan de antibiotica. Dus ging ze met de kinderarts mee. Vervolgens zijn we allebei nogal vaak verplaatst, maar rond 0:00 uur werden we op een kamer gelegd.
Ze heeft heerlijk in mijn armen gelegen en ookal lekker gedronken.
Ik ben superverliefd en dolgelukkig :) .
  vrijdag 12 juni 2015 @ 04:25:17 #193
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153460515
Gefeliciteerd Quickie! \O/
Klinkt als een heftige bevalling. Ik hoop dat je snel herstelt en dat haar koorts zakt.
pi_153460522
QB: gefeliciteerd met jullie dochter B.enthe *O*
Wat een heftig verloop maar wat ontzettend fijn dat het goed gaat.
pi_153460528
Daar is ze dan! Hoop dat jullie snel herstellen. Geniet van het allermooiste en allerperfectste meisje van de wereld!
pi_153460540
Quickie_Brat gefeliciteerd met de kleine B.enthe *O*
En dat je maar snel mag herstellen :*

FF veel plezier vandaag. Het is in iedergeval mooi weer
pi_153460613
QB, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! O+ Heel veel geluk samen en geniet van je kraamtijd!
pi_153460633
Wat een heftige bevalling. :*
Gefeliciteerd met je dochter. *O*
pi_153460646
Ooh Qb, dat klinkt niet echt prettig allemaal.. :*

Hopelijk kunnen jullie nu genieten!
pi_153460709
Gefeliciteerd QB!! Klinkt heftig maar ze is er. Mooie naam ook!
pi_153460718
Gefeliciteerd met je mooie meisje QB! *; Spoedig herstel gewenst.
pi_153460730
O en ik droomde vannacht veel over Fok en bevallen. Ik86 was nog steeds bezig met bevallen, IMA ging parket ophalen voor de laatste kamers in huis en beviel in het magazijn bij de Ikea en Mariposas beviel op de tafel bij de vk terwijl ik langskwam voor controle, terwijl ze tegen haar man zei dat dit toch ook onder 'niet thuis bevallen' viel. Vervolgens kreeg ik zelf mijn baby, ging ik uit het raam hangen en als één of andere marktkoopsvrouw schreeuwen dat er verse baby was, vers van de pers.
pi_153460777
Gefeliciteerd QB! Mooie naam ook! Hier al wakker van 05.00, bah! Vriend is even 'n uurtje naar z'n werk voordat we naar het ziekenhuis moeten, ik ben benieuwd!
pi_153460788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 07:17 schreef Krisvc het volgende:
O en ik droomde vannacht veel over Fok en bevallen. Ik86 was nog steeds bezig met bevallen, IMA ging parket ophalen voor de laatste kamers in huis en beviel in het magazijn bij de Ikea en Mariposas beviel op de tafel bij de vk terwijl ik langskwam voor controle, terwijl ze tegen haar man zei dat dit toch ook onder 'niet thuis bevallen' viel. Vervolgens kreeg ik zelf mijn baby, ging ik uit het raam hangen en als één of andere marktkoopsvrouw schreeuwen dat er verse baby was, vers van de pers.
:') hihi

Gefeliciteerd QB! Mooie naam!
  vrijdag 12 juni 2015 @ 07:33:38 #205
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_153460797
Gefeliciteerd QB *O* Heftige bevalling! Fijne kraamtijd en heel veel geluk samen O+
pi_153460808
Oef Quickie! Gefeliciteerd!!!!
pi_153460811
En sillie succes met je seo vandaag!
pi_153460831
Gefeliciteerd QB!
E.
pi_153460843
Jeetje QB wat heftig! Maar daar is ze dan eindelijk! *O* *O* ga lekker van elkaar genieten en doe rustig aan!

Hier gaat het goed thuis. Borstvoeding komt opgang. Ik lijk Lola Ferarri wel met m'n ploftieten! Meneer komt sinds gister ook weer goed aan in gewicht en is een heerlijk tevreden mannetje op af en toe wat krampjes na O+
Wel valt het herstel van de keizersnee mij behoorlijk tegen ookal gaat dat voorspoedig het gaat mij te langzaam!
pi_153460918
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 07:36 schreef Cassandra87 het volgende:
En sillie succes met je seo vandaag!
Dank je! Vriend kan toch mee gelukkig. *O*

Ben eigenlijk best wat nerveus...

En heeey! Verse baby *O* *O* *O* gefeliciteerd QB met jullie dochtertje O+
pi_153461075
Mooie droom Krisvc :)

En succes Sillie
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:16:23 #212
409579 LuDann
All the way
pi_153461107
QB, gefeliciteerd met je dochter! *O* Heftige bevalling zo, ik hoop dat je spoedig herstelt.

FF, wat leuk, trouwen vandaag! *O* Ik wens jullie een fantastische dag toe maar dat komt vast wel goed. :Y
pi_153461156
Gefeliciteerd QB! *O*
pi_153461170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Krisvc het volgende:

Malteser, heel bekend. Ik heb weken lang m'n onderbenen en enkels zowat open gekrabd. Nu is het over. Geen idee hoe of wat.

Na een nacht vol jeuk lees ik je berichtje nog een keer. Maarre.... Weken schrijf je :X. En ging het vanzelf over?

Klein voordeel, ben al vanaf 3.00 uur wakker en na een paar uur woelen ben ik er om 5.10 uur maar uit gegaan. Ondertussen is de strijk klaar en opgeruimd, hangt er al een was buiten te drogen, is de garage opgeruimd en ik sta op het punt om de ramen te lappen.
Daarna ben ik vast moe genoeg voor een schoonheidsslaapje.... :O
pi_153461173
Fijne dag FF ^)
pi_153461214
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

Na een nacht vol jeuk lees ik je berichtje nog een keer. Maarre.... Weken schrijf je :X. En ging het vanzelf over?

Klein voordeel, ben al vanaf 3.00 uur wakker en na een paar uur woelen ben ik er om 5.10 uur maar uit gegaan. Ondertussen is de strijk klaar en opgeruimd, hangt er al een was buiten te drogen, is de garage opgeruimd en ik sta op het punt om de ramen te lappen.
Daarna ben ik vast moe genoeg voor een schoonheidsslaapje.... :O
Zo'n beetje het hele tweede trimester. Het was ineens ook weer over inderdaad. Niet echt bemoedigend, sorry. :*
pi_153461242
Klinkt wel heftig QB! Maar van harte gefeliciteerd met jullie dochter en een goed herstel gewenst!!
pi_153461249
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 07:17 schreef Krisvc het volgende:
:D

Ik ga nu dus niet meer naar de Ikea :N
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:51:10 #219
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153461515
Van harte QB!! O+
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:52:39 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153461538
Spring en QB van harte!
pi_153461599
Gefeliciteerd QB. Goede naam!
pi_153461631
QB, wat een rollercoaster joh maar ze is er! Kleine B, geniet ervan en goed herstel!! *O*

Hier een crappy nacht weer met amper 3 uur slaap verdeeld over meerdere stukken. Zo richting vlos voor bloeddruk, hopen dat ie weer gewoon is zodat ik straks mijn bed weer in kan ipv naar ziekenhuis voor checks....
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:57:41 #223
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153461639
Bevallen bij de vk lijkt me best leuk! De tafel is er ook groot genoeg voor. ^O^

FF, een hele mooie dag toegewenst!!! ^)

Ik, fijn om te horen dat het goed gaat!

Sillie succes met de SEO!

Ik zit als een zombie op werk, want ik werd om half vier wakker, en heb daarna een half uur gedoezeld, om om 4 uur echt klaarwakker te zijn. }:| Aangezien de bezetting op de afdeling echt minimaal is zal ik het toch echt minimaal tot 15:30 moeten rekken. En ik heb al 2 koppen koffie op. :Z Nou ja, nog 1 week werken...
pi_153461708
Verse baby!!! Quickie, heel erg gefeliciteerd met B.enthe! Wat een achtbaan, jouw bevalling.

FF, heel veel plezier vandaag!!!
pi_153461733
Oh QB, je meisje is er! *O* Wat een mooie naam!
Hopelijk kun je je bevalling een plekje geven, want die ervaring met de kenau van een gyn lijkt me niet leuk. Zou ik ook niet waarderen om zo behandeld te worden.

Nu lekker herstellen en genieten, heel veel geluk samen!
pi_153461775
QB gefeliciteerd *O* leuke naam.
S. 2014
J. 2016
pi_153461995
Gefeliciteerd QB, ze is er O+
pi_153462017
Gefeliciteerd Quickie_Brat met de geboorte van je prachtige dochter, met prachtige naam *O*
Klinkt als een heftige bevalling. Ik hoop dat je snel hersteld en de bevalling een plekje kan geven.
En nu lekker genieten van je gezinnetje O+
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:25:15 #229
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153462111
QB, ze is er *O* gefeliciteerd!!!
pi_153462244
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

:D

Ik ga nu dus niet meer naar de Ikea :N
hahaha kun je wel op een bed naar keuze liggen ;)
pi_153462276
QB, wat een heftige bevalling, zo op het allerlaatst toch nog een keizersnee, jeetje :o
Maar ze is er! *O* *O* *O*

Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik wens jullie veel geluk en een vlot herstel voor jou.
pi_153462582
QB gefeliciteerd! Geniet ervan en een spoedig herstel *O*
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:10:00 #233
105850 Fuente
mamamuts
pi_153463007
QB van harte gefeliciteerd *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_153463333
Gefeliciteerd QB! O+
pi_153464302
Heeft iemand tips hoe om te gaan met een grote buik? Tegen rugpijn enzo?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:11:12 #236
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153464417
Gefeliciteerd QB *O* Succes met het herstel, wat heftig allemaal! :o

FF, een hele fijne dag gewenst! O+ ^)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153464486
QB wat een verhaal maar eindelijk is ze er O+
Hoop dat jullie beide gauw samen naar huis kunnen.
Geniet ervan!
pi_153464491
QB gefeliciteerd! *O*

Ik heb al sinds gisteren pijn aan de linkerkant van mijn hals. Zeg maar vanaf de rand van mijn kaak bij mijn oor tot aan m'n sleutelbeen. Alsof er iets bekneld zit of zo. Pijnlijk.

En ik heb medicijnen tegen maagzuur gekregen van de huisarts. Kon er niet meer tegen, moest er ook van spugen inmiddels.
pi_153464659
Balen Estrys, hopelijk helpen de medicijnen.

Ik heb sinds vandaag in mijn onderbuik het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, dus jippie, de baby blijft niet forever zitten, maar het is ook niet meer dan dat. Alleen een zwaar/trekkend gevoel. Ik wacht maar verder, in de zon.

Lijnloos hoe was je bloeddruk? Hopelijk niet direct naar het ziekenhuis?
pi_153464806
Klinkt goed Mina! Spannend ook, zou het?!

Mijn bloeddruk was weer op het randje (eerst 94, later 90) maar gezien er geen andere klachten zijn mocht ik gewoon lekker weer naar huis en hebben we maandag weer een extra afspraak. Maar ze hoopte eigenlijk dat het gewoon dit weekend gaat gebeuren en dat het allemaal niet meer nodig is. Vond ik ook een prima plan :+ nou Henk nog overtuigen... Die is nog bezig met last-minute verbouwingen dus heeft weinig haast geloof ik.
pi_153465255
QB Van harte gefeliciteerd met minimup O+ *O*

Ahh Estrys maagzuur :( vreselijk! Ik hoop dat de medicijnen helpen.
pi_153465724
Ik heb een nieuwe craving; kokosbrood (als in; beleg). :')
Jaren niet gegeten, mijn moeder deed het toen ik nog heeeel klein was wel is op mijn brood... En nu heb k er ineens zin in. :')
pi_153466026
Qb gefeliciteerd, succes met het herstel!

FF maak er een mooie dag van, hopelijk is je aanstaande weer hersteld.

Lijnloos nou weet je wat je te doen staat dit weekend.

Minarosa, spannend of het gaat doorzetten.
pi_153466699
Jaaa de trouwdag van FF, wat een prachtige dag! Trouw ze! ^)
pi_153466889
Hele fijne dag FF!! geniet ervan!
pi_153466953
Ik hoop dat je niet smelt in je jurk FF! *O*
Een heel fijne dag gewenst en eigenlijk belangrijker.. alle dagen die er na komen O+
Schudden voor gebruik
pi_153466966
QB! Daar is ze dan!!!!
Wat een heftig begin van zoiets moois :*
Schudden voor gebruik
pi_153467335
Nou, mijn kind word een Sjeng! Doei verloskundige, Doei stom regionaal ziekenhuis, hallo AZM! Ruim twee uur 'binnen' geweest en in tegenstelling tot woensdag heel fijn 'geholpen'. Tot 34 weken mag ik bij de verloskundige blijven en dan gaan we naar Maastricht. Op zo'n manier kan het dus ook, in overleg!

Een volledige check up gekregen vandaag waar gelukkig voor de rest niets afwijkends uit naar voren gekomen is. (Nou goed, mijn vruchtwater zat vlak onder de max. en het kindje is groot maar dat was allemaal geen indicatie om me bij hun te houden, in tegenstelling tot wat ons twee dagen geleden nog voorgehouden werd).

De cyste is het enige afwijkende. Maar omdat hij niet kon uitsluiten dat t kindje er tijdens of na de bevalling last van kon krijgen (ademen/slokdarm) heeft hij er nu al samen met n kinderarts naar gekeken en wilde deze ook dat er bij zijn tijdens/na de bevalling.

Ik ga nu dus lekker de suikertest en afspraken in t regionale ziekenhuis afbellen, want onzin volgens hun en lekker in t zonnetje genieten! 😎
pi_153467356
Ff heeft een prachtige zonnige dag uitgekozen. Hopekijk houdt ze het een beetje vol.

Lijnloos fijn dat je weer naar huis mocht en ze het "aankijken" omdat je verder geen klachten hebt! Henk moet gewoon stoppen met verbouwen en lekker buiten gan spelen!

Hier ben ik babywasjes aan het draaien, en zit ik in de tussentijd lekker voor de vetilator!
Kan L. Morgen lekker klussen en kan ik zondag misschien lekker de boel op het gemak opruimen en een plekje geven! Zo fijn O+
  vrijdag 12 juni 2015 @ 12:50:41 #250
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153467383
Fijne dag vandaag FF! Het weer zit in ieder geval mee. ^)

En QB gefeliciteerd met je meisje!! *O*
Wat een heftige bevalling!
Nu herstellen en bijkomen en genieten!

Even bijgelezen van 2 dagen en u zin in ijs! :Y)
Gelukkig een doos met cornetto's in de diepvries zitten als ik thuis kom.
En inderdaad ook bevroren fruit met yoghurt. :9
Daar maak ik me al een paar weken schuldig aan. :+

Nog twee weken werken en dan begint mijn verlof al. Gaat echt snel nu.
34 weken al vandaag. :o :o :o
Oost west, mij best.
pi_153467434
Fijn Ggirl! En fijn dat je met een fijn gevoel bent geholpen in het AZM.

Hier ook een heel fijn gevoel aan de controle in het Radboud overgehouden.

Nu lekker genieten!
pi_153467587
Oh ja, FF geniet van jullie speciale dag!!! O+
Veel plezier en hopelijk heb je korte mouwen jurk ;)

Ggirl, top geregeld meid! Weg met die horken en op naar echt "hulp"! Fijn dat je er zo in staat. Hulde!
pi_153467696
Fijn Ggirl!
Schudden voor gebruik
pi_153468158
Fijn Ggirl dat er nu gewoon een plan ligt in samenspraak met jou!!

FF fijne dag vandaag, jullie hebben prachtig weer O+

En QB daar is ze dan O+ gefeliciteerd!!
pi_153468502
Ggirl, fijn dat het geregeld is en je goed geholpen wordt. :)

Lijnloos hoeft hopelijk niet meer lang te wachten. Kom maar buiten spelen baby :W

Estrys gelukkig medicatie voor maagzuur. Maagzuur is zo naar. Ik heb daar in gewone toestand al last van (klepje sluit niet goed) en slik dus al medicatie. Wat niet wil zeggen dat ik nooit last heb (yoghurt, tomatensoep en sinaasappelsap zijn een no go hier, maar soms ben ik eigenwijs O-) ) Ik hoop dat mijn zwangerschap het niet nog erger gaat maken. :{

J0ycie88 aan de babywasjes! Dat lijkt me zo heerlijk. Al die kleine kleertjes O+

Zomerzon al bijna verlof, nog even volhouden ;)

Hier geen bloed meer gezien sinds woensdag *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Fuchsia_roze op 12-06-2015 17:04:56 ]
pi_153469564
Aaaargh gisteren op mijn werk op m'n strepen gaan staan dat ik niet voor de vierde week op rij ga werken op mijn vrije dag. Zegt mijn collega: dan doe ik dat wel (op haar vrije dag). Belt die collega dat ze iets in systeem niet snapt. Zit ik het alsnog zelf te doen. :( 'Waarom ik nou zo vinnig doe aan de telefoon'
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:56:16 #257
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153469575
Ik begin me op werk steeds meer een wandelende kermisattractie te voelen. waar ik ook ga of sta word ik aangesproken op m'n buik, en directe collega's beginnen zich al zorgen te maken of ik niet ter plekke op de werkvloer ga bevallen. :+
pi_153472257
Egopost:

SEO was allemaal in orde! Alles zit erop en eraan en doet wat het moet doen!

SPOILER
pi_153472403
Fijn sillie! Welkom bij de jongensclub!

Er floot net een bouwvakker naar me :') Het voelde nogal ironisch.
pi_153472438
Fijn sillie!

Was het zo goed te zien ja ;) Een jochie was ook jou voorgevoel toch?
pi_153472518
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn sillie!

Was het zo goed te zien ja ;) Een jochie was ook jou voorgevoel toch?
Ja, konden we niet omheen! En inderdaad; dat was wel ons voorgevoel (vriend was er al van overtuigd zelfs)
pi_153472716
Vind je het jammer dat het zo duidelijk was aangezien jullie het in eerste instantie niet wilde weten? Of vind je het toch wel leuk.
pi_153472851
Jullie wilden het toch niet weten? :o
Fijn dat alles er verder goed uitzag :)
pi_153474341
Gezellig hoor dat elftal aan het eind van het jaar. Fijn dat de SEO goed was Sillie.
pi_153474547
Hier een goede echo gehad met een mooie hartslag en lekker aan het dartelen met zijn/haar stompjes.

Leuk dat je een ventje krijgt Sillie.
pi_153474684
Fijn Myrr! Hoe ver ben je nu?
pi_153474728
Silliegirl: wat fijn en *G*

Myrr: goede echo *O*
pi_153474915
Fijn dat de SEO goed was silliegirl! En jemig de trend van oktober wordt doorgezet! :o

Gefeliciteerd met de goede echo Myrr!
pi_153474981
Fijn van de echo Myrr.

Volgens mij had ik net een harde buik. Misschien iets te fanatiek met de was bezig geweest. En nu word ik lekker geschopt/stompt door ons meisje. Ik vind het zoiets magisch, dat gefrut in mijn buik.
pi_153475056
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:43 schreef mignonne het volgende:
Jullie wilden het toch niet weten? :o
Fijn dat alles er verder goed uitzag :)
Ik wilde het altijd al wel weten, vriend niet. Maar die was de laatste dagen al vol twijfel en nu de echoscopist het vroeg ("wil je het weten?") riep 'ie al ja. Dus vandaar ;).

En nu loopt hij helemaal trots te zijn dat 'ie een zoon krijgt om mee te voetballen! Haha.
pi_153475143
QB gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Wel een heftige bevalling zeg, tsjonge. Nu lekker bijkomen en genieten!

FF: heeeele fijne dag vandaag! Met dit weer gaat dat vast lukken!

Sillie een goede SEO *O* Leuk dat de oktobertrend doorgaat :D En ook een goede echo voor Myrr!

Hier ff een beetje een offday. Mijn nichtje heeft zondag haar babyshower hoorde ik. (Zij is bijna tegelijk met mij uitgerekend.) Maar nu ben ik niet uitgenodigd, omdat ik dan kan zien welke kleur taart ze serveren en dus kan zien wat het wordt. En aangezien wij niks zeggen over het geslacht (tegen niemand), vindt ze dat ik het van haar ook niet mag weten en dus niet mag komen, wtf :? Was er flink teleurgesteld over.. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gezegd/gedaan, blijkt het zo'n kinderachtige reden te zijn! En mijn moeder mag wel komen pfff. /liefdagboek
pi_153475172
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:11 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik wilde het altijd al wel weten, vriend niet. Maar die was de laatste dagen al vol twijfel en nu de echoscopist het vroeg ("wil je het weten?") riep 'ie al ja. Dus vandaar ;).

En nu loopt hij helemaal trots te zijn dat 'ie een zoon krijgt om mee te voetballen! Haha.
hahaha leuk :D
pi_153475179
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:16 schreef kazy het volgende:
QB gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Wel een heftige bevalling zeg, tsjonge. Nu lekker bijkomen en genieten!

Sillie een goede SEO *O* Leuk dat de oktobertrend doorgaat :D En ook een goede echo voor Myrr!

Hier ff een beetje een offday. Mijn nichtje heeft zondag haar babyshower hoorde ik. (Zij is bijna tegelijk met mij uitgerekend.) Maar nu ben ik niet uitgenodigd, omdat ik dan kan zien welke kleur taart ze serveren en dus kan zien wat het wordt. En aangezien wij niks zeggen over het geslacht (tegen niemand), vindt ze dat ik het van haar ook niet mag weten en dus niet mag komen, wtf :? Was er flink teleurgesteld over.. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gezegd/gedaan, blijkt het zo'n kinderachtige reden te zijn! En mijn moeder mag wel komen pfff. /liefdagboek
Gut wat flauw zeg :')
  vrijdag 12 juni 2015 @ 17:29:47 #274
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153475348
*O* voor de goede echo's en \G/ voor weer een jongen!

Kazy hoe oud is je nichtje, 13? :? 8)7
pi_153475398
Kazy hoe triest is dat zeg.

Hoera voor alle goede echo's.

Minarosa bouwvakkers die naar je fluiten is altijd een goed teken
pi_153475462
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 16:52 schreef Minarosa het volgende:
Fijn Myrr! Hoe ver ben je nu?
7 weken en 5 dagen. :Y
pi_153475492
Kazy, wat kinderachtig.... Ik zou niet eens meer willen geloof ik.
pi_153475852
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:29 schreef Mariposas het volgende:
*O* voor de goede echo's en \G/ voor weer een jongen!

Kazy hoe oud is je nichtje, 13? :? 8)7
Zou je haast denken he :') Ze is 22.

SPOILER
En McLaura ik heb er inderdaad totaal geen zin in (als ze nu zou zeggen oh kom toch maar). Was alleen wel erg flabbergasted en teleurgesteld om de reden.
pi_153475871
Foutje.

[ Bericht 98% gewijzigd door kazy op 12-06-2015 17:55:37 (Verkeerde knopje) ]
pi_153475975
Ah kazy, wat flauw. Heel kinderachtig hoor van haar! En inderdaad een stank voor dank gevoel.
Ik zou ook geen zin meer hebben al werd ik alsnog uitgenodigd.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 18:02:52 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_153476082
Maar, Kazy, dan weet je zondagavond toch evengoed? Of tekenen alle gasten een geheimhoudingsplichtformulier?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 18:13:28 #282
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153476328
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:16 schreef kazy het volgende:

WTF! Jezus wat sneu zeg! :') :|W Ik zou als ik jouw moeder was ook niet meer gaan.

Even een *O* voor de goede echo's!
Sillie ook een jongen, leuk!

Tssk, ik heb de net Blije Doos opgehaald, zit er een roze speen in met de tekst 'dramaqueen' erop. Doe dan een neutrale speen erin zeg :{w
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153476435
Fijn van de echo myrr *O* heb je nog een mooi aandenken mee?

Flauw kazy

Vanaf wanneer zoeken babys je hand op? Ik voel m schoppen als ik mijn hand op mn buik laat met heeeel veel geduld (buik golft eens in t uur ofzo :') ) man wil zo graag voelen maar baby lijkt weg te zwemmen voor aanraking (ook door mij)
pi_153476731
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef amaranta het volgende:
Maar, Kazy, dan weet je zondagavond toch evengoed? Of tekenen alle gasten een geheimhoudingsplichtformulier?
Goeie! Ik wacht eigenlijk gewoon op de facebookfoto's van de taart haha. Sterker nog: het geslacht is al publiek geheim :') Ze zou het eerst net als wij ook geheim houden, maarja als haar moeder het weet, weet de mijne het ook gelijk (en die versprak zich bij mij, oeps) en mijn oma had ze het ook verteld en die wist overduidelijk ook niet dat het geheim was. Die heeft het, gok ik, aan iedereen verteld die ze kent.

Ah well.. Altijd leuk die familieperikelen :P
  vrijdag 12 juni 2015 @ 19:18:26 #285
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153477728
Cassandra bij mij is dat echt iets recents, daarvoor idd ook niet. Pas vanaf 30 weken denk ik.

MB wat stom. :D ik had alleen neutrale spenen.
pi_153478983
Bedankt allemaal voor de felicitaties! *O* :) O+
pi_153481779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand tips hoe om te gaan met een grote buik? Tegen rugpijn enzo?
Een goede buikband? Niet zo'n enge 'made with love' dan he, maar een ondersteunende ;) Kan me voorstellen dat het met twee wel snel zwaarder wordt!
pi_153482385
Quickie_Brat Gefeliciteerd *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153482386
Quickie_Brat foto's anders is het niet gebeurd ;)
(foto's van de baby natuurlijk)

[ Bericht 5% gewijzigd door Daui op 12-06-2015 22:17:14 ]
  vrijdag 12 juni 2015 @ 21:38:27 #290
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153482394
Ja, hoi, ben weerterug van vakantie en nog niet helemaal bijgelezen, maar ik zag verse babies! *O* *O* *O*
pi_153486602
Wat laat maar gefeliciteerd Quickie! *O* mooie naam! Hoge baby bij volledige ontsluiting, vacuüm en toch keizersnee klinkt bekend voor mij.. Snel herstellen en genieten van je meisje!
pi_153486878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 19:18 schreef Mariposas het volgende:
Cassandra bij mij is dat echt iets recents, daarvoor idd ook niet. Pas vanaf 30 weken denk ik.

ik zal t m maar niet layen horen haha. Hopelijk krijg ik zelf wel eerder contact.

Donderde vanavond van een afstapje van 5 cm hoog. Klap op mn banden, pffff. Iedereen bezorgd, ik zeg dat krijg ik al van niezen, kan geen kwaad :')
pi_153486884
Ik heb zo'n zin om lekker naar een spa/wellnesscentrum te gaan morgen. Niet voor de sauna's maar voor de baden. Maar ik ben een beetje bang dat ik dan aangekeken word met blikken in de trant van 'je gaat toch niet hier bevallen hč }:| '. Even een nachtje over slapen, ik kijk uit naar lekker zwemmen (niet in een gewoon zwembad want ik heb geen positiebikini en dat vind ik ook te druk, ik heb juist zin in rust en ontspannende badjes). Wat houdt me tegen...
pi_153487169
Boooeee ik lig benauwd en met hartkloppingen op de SEH :(
pi_153487531
Sterkte zeg Bloesem! Hopelijk niets ernstigs?
pi_153487612
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn van de echo myrr *O* heb je nog een mooi aandenken mee?

Flauw kazy

Vanaf wanneer zoeken babys je hand op? Ik voel m schoppen als ik mijn hand op mn buik laat met heeeel veel geduld (buik golft eens in t uur ofzo :') ) man wil zo graag voelen maar baby lijkt weg te zwemmen voor aanraking (ook door mij)
Ja uiteraard. Een mooie en een waarvan het eerst leek of ze gewoon random heeft zitten klikken, maar bedacht me net dat daar het hartje in beeld was.

2 juli intake. Nu slapen O+
pi_153487726
Oh jee, sterkte bloesem hopelijk valt het mee en is het niet iets ernstigs.

Myrr, fijn dat je een goede echo had, geeft toch wat vertrouwen.
pi_153488397
Sterkte Bloesem!
pi_153488443
Sterkte Bloesem. Hoop dat het meevalt!
pi_153489123
Sterkte bloesem!
pi_153489139
En gelijk dicht dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: