abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153467434
Fijn Ggirl! En fijn dat je met een fijn gevoel bent geholpen in het AZM.

Hier ook een heel fijn gevoel aan de controle in het Radboud overgehouden.

Nu lekker genieten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153467587
Oh ja, FF geniet van jullie speciale dag!!! O+
Veel plezier en hopelijk heb je korte mouwen jurk ;)

Ggirl, top geregeld meid! Weg met die horken en op naar echt "hulp"! Fijn dat je er zo in staat. Hulde!
pi_153467696
Fijn Ggirl!
Schudden voor gebruik
pi_153468158
Fijn Ggirl dat er nu gewoon een plan ligt in samenspraak met jou!!

FF fijne dag vandaag, jullie hebben prachtig weer O+

En QB daar is ze dan O+ gefeliciteerd!!
:)
pi_153468502
Ggirl, fijn dat het geregeld is en je goed geholpen wordt. :)

Lijnloos hoeft hopelijk niet meer lang te wachten. Kom maar buiten spelen baby :W

Estrys gelukkig medicatie voor maagzuur. Maagzuur is zo naar. Ik heb daar in gewone toestand al last van (klepje sluit niet goed) en slik dus al medicatie. Wat niet wil zeggen dat ik nooit last heb (yoghurt, tomatensoep en sinaasappelsap zijn een no go hier, maar soms ben ik eigenwijs O-) ) Ik hoop dat mijn zwangerschap het niet nog erger gaat maken. :{

J0ycie88 aan de babywasjes! Dat lijkt me zo heerlijk. Al die kleine kleertjes O+

Zomerzon al bijna verlof, nog even volhouden ;)

Hier geen bloed meer gezien sinds woensdag *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Fuchsia_roze op 12-06-2015 17:04:56 ]
pi_153469564
Aaaargh gisteren op mijn werk op m'n strepen gaan staan dat ik niet voor de vierde week op rij ga werken op mijn vrije dag. Zegt mijn collega: dan doe ik dat wel (op haar vrije dag). Belt die collega dat ze iets in systeem niet snapt. Zit ik het alsnog zelf te doen. :( 'Waarom ik nou zo vinnig doe aan de telefoon'
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:56:16 #257
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153469575
Ik begin me op werk steeds meer een wandelende kermisattractie te voelen. waar ik ook ga of sta word ik aangesproken op m'n buik, en directe collega's beginnen zich al zorgen te maken of ik niet ter plekke op de werkvloer ga bevallen. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153472257
Egopost:

SEO was allemaal in orde! Alles zit erop en eraan en doet wat het moet doen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153472403
Fijn sillie! Welkom bij de jongensclub!

Er floot net een bouwvakker naar me :') Het voelde nogal ironisch.
pi_153472438
Fijn sillie!

Was het zo goed te zien ja ;) Een jochie was ook jou voorgevoel toch?
pi_153472518
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn sillie!

Was het zo goed te zien ja ;) Een jochie was ook jou voorgevoel toch?
Ja, konden we niet omheen! En inderdaad; dat was wel ons voorgevoel (vriend was er al van overtuigd zelfs)
pi_153472716
Vind je het jammer dat het zo duidelijk was aangezien jullie het in eerste instantie niet wilde weten? Of vind je het toch wel leuk.
pi_153472851
Jullie wilden het toch niet weten? :o
Fijn dat alles er verder goed uitzag :)
pi_153474341
Gezellig hoor dat elftal aan het eind van het jaar. Fijn dat de SEO goed was Sillie.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153474547
Hier een goede echo gehad met een mooie hartslag en lekker aan het dartelen met zijn/haar stompjes.

Leuk dat je een ventje krijgt Sillie.
pi_153474684
Fijn Myrr! Hoe ver ben je nu?
pi_153474728
Silliegirl: wat fijn en *G*

Myrr: goede echo *O*
pi_153474915
Fijn dat de SEO goed was silliegirl! En jemig de trend van oktober wordt doorgezet! :o

Gefeliciteerd met de goede echo Myrr!
pi_153474981
Fijn van de echo Myrr.

Volgens mij had ik net een harde buik. Misschien iets te fanatiek met de was bezig geweest. En nu word ik lekker geschopt/stompt door ons meisje. Ik vind het zoiets magisch, dat gefrut in mijn buik.
pi_153475056
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:43 schreef mignonne het volgende:
Jullie wilden het toch niet weten? :o
Fijn dat alles er verder goed uitzag :)
Ik wilde het altijd al wel weten, vriend niet. Maar die was de laatste dagen al vol twijfel en nu de echoscopist het vroeg ("wil je het weten?") riep 'ie al ja. Dus vandaar ;).

En nu loopt hij helemaal trots te zijn dat 'ie een zoon krijgt om mee te voetballen! Haha.
pi_153475143
QB gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Wel een heftige bevalling zeg, tsjonge. Nu lekker bijkomen en genieten!

FF: heeeele fijne dag vandaag! Met dit weer gaat dat vast lukken!

Sillie een goede SEO *O* Leuk dat de oktobertrend doorgaat :D En ook een goede echo voor Myrr!

Hier ff een beetje een offday. Mijn nichtje heeft zondag haar babyshower hoorde ik. (Zij is bijna tegelijk met mij uitgerekend.) Maar nu ben ik niet uitgenodigd, omdat ik dan kan zien welke kleur taart ze serveren en dus kan zien wat het wordt. En aangezien wij niks zeggen over het geslacht (tegen niemand), vindt ze dat ik het van haar ook niet mag weten en dus niet mag komen, wtf :? Was er flink teleurgesteld over.. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gezegd/gedaan, blijkt het zo'n kinderachtige reden te zijn! En mijn moeder mag wel komen pfff. /liefdagboek
pi_153475172
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:11 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik wilde het altijd al wel weten, vriend niet. Maar die was de laatste dagen al vol twijfel en nu de echoscopist het vroeg ("wil je het weten?") riep 'ie al ja. Dus vandaar ;).

En nu loopt hij helemaal trots te zijn dat 'ie een zoon krijgt om mee te voetballen! Haha.
hahaha leuk :D
pi_153475179
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:16 schreef kazy het volgende:
QB gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Wel een heftige bevalling zeg, tsjonge. Nu lekker bijkomen en genieten!

FF: heeeele fijne dag vandaag! Met dit weer gaat dat vast lukken!

Sillie een goede SEO *O* Leuk dat de oktobertrend doorgaat :D En ook een goede echo voor Myrr!

Hier ff een beetje een offday. Mijn nichtje heeft zondag haar babyshower hoorde ik. (Zij is bijna tegelijk met mij uitgerekend.) Maar nu ben ik niet uitgenodigd, omdat ik dan kan zien welke kleur taart ze serveren en dus kan zien wat het wordt. En aangezien wij niks zeggen over het geslacht (tegen niemand), vindt ze dat ik het van haar ook niet mag weten en dus niet mag komen, wtf :? Was er flink teleurgesteld over.. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gezegd/gedaan, blijkt het zo'n kinderachtige reden te zijn! En mijn moeder mag wel komen pfff. /liefdagboek
Gut wat flauw zeg :')
  vrijdag 12 juni 2015 @ 17:29:47 #274
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153475348
*O* voor de goede echo's en \G/ voor weer een jongen!

Kazy hoe oud is je nichtje, 13? :? 8)7
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153475398
Kazy hoe triest is dat zeg.

Hoera voor alle goede echo's.

Minarosa bouwvakkers die naar je fluiten is altijd een goed teken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')