SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, konden we niet omheen! En inderdaad; dat was wel ons voorgevoel (vriend was er al van overtuigd zelfs)quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Fijn sillie!
Was het zo goed te zien jaEen jochie was ook jou voorgevoel toch?
Ik wilde het altijd al wel weten, vriend niet. Maar die was de laatste dagen al vol twijfel en nu de echoscopist het vroeg ("wil je het weten?") riep 'ie al ja. Dus vandaarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:43 schreef mignonne het volgende:
Jullie wilden het toch niet weten?![]()
Fijn dat alles er verder goed uitzag
hahaha leukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:11 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik wilde het altijd al wel weten, vriend niet. Maar die was de laatste dagen al vol twijfel en nu de echoscopist het vroeg ("wil je het weten?") riep 'ie al ja. Dus vandaar.
En nu loopt hij helemaal trots te zijn dat 'ie een zoon krijgt om mee te voetballen! Haha.
Gut wat flauw zegquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:16 schreef kazy het volgende:
QB gefeliciteerd met jullie dochter!Wel een heftige bevalling zeg, tsjonge. Nu lekker bijkomen en genieten!
FF: heeeele fijne dag vandaag! Met dit weer gaat dat vast lukken!
Sillie een goede SEOLeuk dat de oktobertrend doorgaat
En ook een goede echo voor Myrr!
Hier ff een beetje een offday. Mijn nichtje heeft zondag haar babyshower hoorde ik. (Zij is bijna tegelijk met mij uitgerekend.) Maar nu ben ik niet uitgenodigd, omdat ik dan kan zien welke kleur taart ze serveren en dus kan zien wat het wordt. En aangezien wij niks zeggen over het geslacht (tegen niemand), vindt ze dat ik het van haar ook niet mag weten en dus niet mag komen, wtfWas er flink teleurgesteld over.. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gezegd/gedaan, blijkt het zo'n kinderachtige reden te zijn! En mijn moeder mag wel komen pfff. /liefdagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |