quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:17 schreef Krisvc het volgende:
O en ik droomde vannacht veel over Fok en bevallen. Ik86 was nog steeds bezig met bevallen, IMA ging parket ophalen voor de laatste kamers in huis en beviel in het magazijn bij de Ikea en Mariposas beviel op de tafel bij de vk terwijl ik langskwam voor controle, terwijl ze tegen haar man zei dat dit toch ook onder 'niet thuis bevallen' viel. Vervolgens kreeg ik zelf mijn baby, ging ik uit het raam hangen en als één of andere marktkoopsvrouw schreeuwen dat er verse baby was, vers van de pers.
Dank je! Vriend kan toch mee gelukkig.quote:
Na een nacht vol jeuk lees ik je berichtje nog een keer. Maarre.... Weken schrijf jequote:Op donderdag 11 juni 2015 11:48 schreef Krisvc het volgende:
Malteser, heel bekend. Ik heb weken lang m'n onderbenen en enkels zowat open gekrabd. Nu is het over. Geen idee hoe of wat.
Zo'n beetje het hele tweede trimester. Het was ineens ook weer over inderdaad. Niet echt bemoedigend, sorry.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Na een nacht vol jeuk lees ik je berichtje nog een keer. Maarre.... Weken schrijf je. En ging het vanzelf over?
Klein voordeel, ben al vanaf 3.00 uur wakker en na een paar uur woelen ben ik er om 5.10 uur maar uit gegaan. Ondertussen is de strijk klaar en opgeruimd, hangt er al een was buiten te drogen, is de garage opgeruimd en ik sta op het punt om de ramen te lappen.
Daarna ben ik vast moe genoeg voor een schoonheidsslaapje....
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:17 schreef Krisvc het volgende:
O en ik droomde vannacht veel over Fok en bevallen. Ik86 was nog steeds bezig met bevallen, IMA ging parket ophalen voor de laatste kamers in huis en beviel in het magazijn bij de Ikea en Mariposas beviel op de tafel bij de vk terwijl ik langskwam voor controle, terwijl ze tegen haar man zei dat dit toch ook onder 'niet thuis bevallen' viel. Vervolgens kreeg ik zelf mijn baby, ging ik uit het raam hangen en als één of andere marktkoopsvrouw schreeuwen dat er verse baby was, vers van de pers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |