Is lekker! Ietsje zachter dan normaal, maar je kunt het dan ook nog even een halfuurtje weer in de diepvries zetten. En gezond, want gewoon yoghurt met fruit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:38 schreef Svane het volgende:
[..]
Wow! Wat een goed idee! In het weekend eens experimenteren!
Bramenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Is lekker! Ietsje zachter dan normaal, maar je kunt het dan ook nog even een halfuurtje weer in de diepvries zetten. En gezond, want gewoon yoghurt met fruit.
Oh, je mocht toch niet vanwege bloedverdunners? Maar toch wel blijkbaar! Wat fijn, zet 'm op!quote:
Ja, daar lijkt het op inderdaad!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Krisvc het volgende:
Deze jeuk lijkt van binnenuit te komen had ik het idee.
Maltesers, zoooo lekker. Ik at toen ze toen ik mijn username aanmaakte, ik at ze eigenlijk altijd. Tot ik zwanger werd, nu vind ik er niks aan.... Hormonen, wat doen jullie met me!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Svane het volgende:
[..]
Weinig relevant, maar ik krijg zo'n honger van jouw username. En door mineola zin in mineola's. En door jagartrut zin in jagermeister.
Alles beter dan etenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:
ieh![]()
dat vind k dan weer niet lekkermaar ik eet banaan ook alleen maar gewoon zo.
Sillie, ik ga nu de vloer dweilen, is dat een beter onderwerp?
Inderdaad.. ik ben in staat om de auto te pakken en naar de COOP te rijden. Alleen wordt er zo een commode geleverd.. en moet ik thuis zijn voor de timmermanquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef silliegirl het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over eten???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven Tony's chocolade op. Geen idee wat ik mis dus. Zo laten want eenmaal kennis gemaakt is het einde zoek? Of valt het best een keer veilig te proberen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:
ahw damn you hormonenhaha
Deze is mijn nieuwe favoriet, op hele dichte afstand gevolgd door de caramel zeezout.
[ afbeelding ]
Mijn schuld, ik begon weer over Maltesers nav het bericht van Svane.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:23 schreef silliegirl het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over eten???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tony's is lekker, maar ik vind Milka lekkerder!quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:46 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven Tony's chocolade op. Geen idee wat ik mis dus. Zo laten want eenmaal kennis gemaakt is het einde zoek? Of valt het best een keer veilig te proberen?
Ik heb er al 1quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik begon weer over Maltesers nav het bericht van Svane.
Maar snij met alle liefde voor jou een ander onderwerp aan. *bedenkt vraag voor sillie*
Weet je al of en voor welke kinderwagen je gaat?
Ik geef het op, nu wil ik Milka Choco Swingquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Tony's is lekker, maar ik vind Milka lekkerder!
Sillie had al een kinderwagen toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik begon weer over Maltesers nav het bericht van Svane.
Maar snij met alle liefde voor jou een ander onderwerp aan. *bedenkt vraag voor sillie*
Weet je al of en voor welke kinderwagen je gaat?
Oeh of Oreoquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb er al 1. Een Quinny Buzz. Tweedehandsje, maar in prima staat.
[..]
Ik geef het op, nu wil ik Milka Choco Swing
3. Daar heb ik even over getwijfeld, maar eigenlijk loopt het prima en vind ik 'm stabiel genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |