quote:
Gedeeld derde!quote:
genoeg vit D opgepikt dus ^^,quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Gedeeld derde!Maar ik denk dat Lijnloos me voor gaat zijn. Vorige week een paar krampen en dat was het enige de afgelopen weken... Volgens mij blijft hij zitten tot 42 weken. Nou ja, dan geniet ik wel van het weer
De vk vandaag: je hebt een goed kleurtje!
Gewoon uberhaupt niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik hoorde gisteren van de gyn dat ik sowieso ingeleid ga worden met 41 weken. Dat is kennelijk hun beleid, ze laten geen babies zitten tot 42 weken. Dus over 6 dagen heb ik sowieso een baby!
nee uberhaupt niet. Ik stond er ook even van te kijken, maar zij vonden dat het risico op babysterfte dan toenam en dus wordt er ingeleid bij 41 weken. Ik vind het prima, ik wil mijn meisje t liefst vanavond nog in mijn armen hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gewoon uberhaupt niet?![]()
Wel spannend!
Rood/roze. Het is vast niks, want verder nergens last van, maar m'n hart stond even stilquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef Jagärtrut het volgende:
bah fuchsia, dat is ook naar. Was het rood?
Hier heb ik m'n laatste werkdag in het hoge noorden erop zitten, vrijdag rijden we naar het zuiden en voor die tijd moeten we nog tetris spelen om alle zaken in de golf te krijgen. Plus 4 winterbanden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en te horen gekregen dat een vriendinneke van me ook zwanger is, vinnik echt superkeigezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup Quickie!!!quote:[img]http://i.fokzine.net
/p/0s.gif[/img] Op donderdag 11 juni 2015 05:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok dus zo voelen weeënheb er nu 8 gehad en ze komen om de 8 minuten
Je kan het! Je kleintje komt eraan! Zet 'm op!quote:Op donderdag 11 juni 2015 06:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Oh god Jezus gruwel ellende nog an toe![]()
![]()
Ik denk dat dat nog best wel mee zal vallen. Ik beval na de 39 weken pas, en dan zijn QB, Luna, Lijn en Mina al bevallen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]maar jij gaat nog voor piepen ook! ^^,
*haast maakt en zulks*
Word jij ingeleid? Of geplande keizersnede? Je hebt het ooit gezegd dacht ik maar heb het vergetenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog best wel mee zal vallen. Ik beval na de 39 weken pas, en dan zijn QB, Luna, Lijn en Mina al bevallen.
Geplande keizersnede.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:53 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Word jij ingeleid? Of geplande keizersnede? Je hebt het ooit gezegd dacht ik maar heb het vergeten
Sowieso de uitslagen van het bloed zullen binnen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:26 schreef Mineola het volgende:
Oh Joycie, dat is wel net ongelukkig ja, ondanks dat het vast goed bedoeld is. Lastig! En op zo'n moment kan je ook niet even rustig uitleggen dat dat niet hetgeen is wat je nu wil horen.
Wat ontzettend balen dat je waardes weer niet goed waren... Krijg je dadelijk meteen de uitslag?
Succes zo!
QB! Je meisje komt eraan! Succes, zet m op! Of misschien lig je al wel te knuffelen?!
Ik heb net mijn nieuwe vk maar eens gebeld (ik moet een nieuwe praktijk ivm verhuizing over een tijdje). Ze klonk aardig, ben benieuwd of het klikt. Wel gek om last minute nog over te stappen en voor de laatste weken een andere vk te hebben.
En inmiddels denk ik ook steeds meer aan thuis bevallen. Ik heb totaal geen probleem met ziekenhuizen of met het medische, maar praktisch gezien lijkt thuis me ook wel fijn eigenlijk. Vorige keer was ik medisch en ben ik rustig het ziekenhuis ingelopen met gebroken vliezen, maar deze keer kan het zomaar wel op stel en sprong naar het ziekenhuis haasten met x cm ontsluiting, en nu is het wat verder rijden. Daar zie ik een beetje tegenop. En opvang voor de oudste, ook zoiets. Net verhuisd, familie woont niet in de buurt en de babyfoon bij de buren is sowieso niks voor ons.
Maar het idee dat in het ziekenhuis alles in de buurt is als er iets misgaat, vind ik ook een fijne zekerheid. Iets om over na te denken dus!
/lief dagboek
Lastig is dat. Ik snap je gevoel helemaal; lief dat je schoonmoeder mee wil, maar je eigen ouders voelen toch "veiliger".quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo het 24 uur sparen zit er alweer bijna op.
Straks weer naar het ziekenhuis. Mijn schoonmoeder gaat mee. En dat vind ik wel lastig. Ik wil niet alleen, en vriend wilt niet dat ik alleen ga maar hij zit in Duitsland. Mijn ouders wonen te ver weg om even op en neer te komen voor een controle.
Het is superlief natuurlijk dat ze mee gaat, maar soms heeft ze van die uitspraken. Gisteren ook, ja misschien moet je maar vast een tas klaar maken, want dan hoeven wij niet te zoeken als je opgenomen wordt.
En echt ik snap het, en ik snap dat ze wil meedenken, maar zeg dat niet als ik over mijn toeren ben. Want dat kan ik niet hebben.
Ik vind het ook prima dat ze mee gaan hoor, maar 't is meer: stel nou DAT er iets niet goed is bij die echo, dan heb ik liefst vriend mee, zeg maar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:03 schreef Risu het volgende:
Volgens mij maken echoscopisten nooit problemen over een man meer of minder in de kamer. Zolang het volwassenen zijn tenminste.
Fijn dat er iemand mee kan, en lijkt me voor hun ook wel leuk. De eerste keer dat ik mee mocht met een echo (van vriendin) vond ik het ook super interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht. Ik weet niet of ik dezelfde knak bedoel als jijDie waar ik aan denk ga je maar 1x horen
![]()
Be careful what you wish forquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:31 schreef Svane het volgende:
Ik heb 'de knak' nog nooit meegemaakt, misschien gaat kind 2 me daarmee nog verrassen!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:29 schreef Mineola het volgende:
Woah IMA!!!!!!!! Dat klinkt heel bekend!Welke knak bedoel jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht. Ik weet niet of ik dezelfde knak bedoel als jijDie van mij ga je maar 1x horen
Ik bedoel de knakgeluiden waar het hier laatst ook over ging, die niet goed te verklaren zijn
En lief dat je me niet bang wilde maken!Ik denk dat het meevalt hoor, alles gaat volgens het boekje en mijn buik is rustig, dat duurt vast nog gewoon een paar weekjes!
Ja dat vermoedde ik inmiddels al, maar ik dacht die knak in je buik als je vliezen brekenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Welke knak bedoel jij dan?Ik bedoel de knakgeluiden waar het hier laatst ook over ging, die niet goed te verklaren zijn
En lief dat je me niet bang wilde maken!Ik denk dat het meevalt hoor, alles gaat volgens het boekje en mijn buik is rustig, dat duurt vast nog gewoon een paar weekjes!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik inmiddels al, maar ik dacht die knak in je buik als je vliezen breken![]()
![]()
![]()
Dus ik raakte wat instemming, hahahahahaha
Is je huid niet gewoon droger? Ik heb daar jeuk van. Veel smeren (met goede bodylotion) verricht hier wonderen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:46 schreef Malteser het volgende:
Joycie: succes in het ziekenhuis!!
Iemand bekend met een allesoverheersende jeuk? Mijn buik en mijn onderbenen jeuken enorm. En ik weet dat ik er af moet blijven maar dat lukt maar slecht.
Buik kan ik nog indenken, misschien doordat de huid wat oprekt? Maar hoezo ook mijn onderbenen??
Misschien toch eens kijken of die krabwantjes bij Hema er ook in grote maten zijn.
Ik heb altijd al een droge (eczeem) huid en gebruik al jaren een crčme die de apotheek voor me maakt. Ik smeer heel erg veel en vaak. Maar dit voelt anders dan mijn normale jeuk. Of ja, hoe leg ik dat nu uit?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:47 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Is je huid niet gewoon droger? Ik heb daar jeuk van. Veel smeren (met goede bodylotion) verricht hier wonderen.
Weinig relevant, maar ik krijg zo'n honger van jouw username. En door mineola zin in mineola's. En door jagartrut zin in jagermeister.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een droge (eczeem) huid en gebruik al jaren een crčme die de apotheek voor me maakt. Ik smeer heel erg veel en vaak. Maar dit voelt anders dan mijn normale jeuk. Of ja, hoe leg ik dat nu uit?
Ik smeer vandaag inderdaad nog maar een paar keer extra, probeer de huid wat vettig te houden. Maar het is zo gek ineens.
Oh nee, begin nu niet weer over eten...quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:02 schreef Svane het volgende:
[..]
Weinig relevant, maar ik krijg zo'n honger van jouw username. En door mineola zin in mineola's. En door jagartrut zin in jagermeister.
Ik heb een 10-pack gekocht bij de Kruidvat. 10 te gelijk krijg ik er niet op (of nahjah...quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:06 schreef pinquit het volgende:
Buenodat blijft bij mij echt niet in de kast liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |