Zou je haast denken hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:29 schreef Mariposas het volgende:
voor de goede echo's en \G/ voor weer een jongen!
Kazy hoe oud is je nichtje, 13?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En McLaura ik heb er inderdaad totaal geen zin in (als ze nu zou zeggen oh kom toch maar). Was alleen wel erg flabbergasted en teleurgesteld om de reden.
WTF! Jezus wat sneu zeg!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:16 schreef kazy het volgende:
QB gefeliciteerd met jullie dochter!Wel een heftige bevalling zeg, tsjonge. Nu lekker bijkomen en genieten!
FF: heeeele fijne dag vandaag! Met dit weer gaat dat vast lukken!
Sillie een goede SEOLeuk dat de oktobertrend doorgaat
En ook een goede echo voor Myrr!
Hier ff een beetje een offday. Mijn nichtje heeft zondag haar babyshower hoorde ik. (Zij is bijna tegelijk met mij uitgerekend.) Maar nu ben ik niet uitgenodigd, omdat ik dan kan zien welke kleur taart ze serveren en dus kan zien wat het wordt. En aangezien wij niks zeggen over het geslacht (tegen niemand), vindt ze dat ik het van haar ook niet mag weten en dus niet mag komen, wtfWas er flink teleurgesteld over.. Ik dacht dat ik iets verkeerds had gezegd/gedaan, blijkt het zo'n kinderachtige reden te zijn! En mijn moeder mag wel komen pfff. /liefdagboek
Goeie! Ik wacht eigenlijk gewoon op de facebookfoto's van de taart haha. Sterker nog: het geslacht is al publiek geheimquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:02 schreef amaranta het volgende:
Maar, Kazy, dan weet je zondagavond toch evengoed? Of tekenen alle gasten een geheimhoudingsplichtformulier?
Een goede buikband? Niet zo'n enge 'made with love' dan he, maar een ondersteunendequote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand tips hoe om te gaan met een grote buik? Tegen rugpijn enzo?
ik zal t m maar niet layen horen haha. Hopelijk krijg ik zelf wel eerder contact.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:18 schreef Mariposas het volgende:
Cassandra bij mij is dat echt iets recents, daarvoor idd ook niet. Pas vanaf 30 weken denk ik.
Ja uiteraard. Een mooie en een waarvan het eerst leek of ze gewoon random heeft zitten klikken, maar bedacht me net dat daar het hartje in beeld was.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn van de echo myrrheb je nog een mooi aandenken mee?
Flauw kazy
Vanaf wanneer zoeken babys je hand op? Ik voel m schoppen als ik mijn hand op mn buik laat met heeeel veel geduld (buik golft eens in t uur ofzo) man wil zo graag voelen maar baby lijkt weg te zwemmen voor aanraking (ook door mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |