abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153461775
QB gefeliciteerd *O* leuke naam.
S. 2014
J. 2016
pi_153461995
Gefeliciteerd QB, ze is er O+
pi_153462017
Gefeliciteerd Quickie_Brat met de geboorte van je prachtige dochter, met prachtige naam *O*
Klinkt als een heftige bevalling. Ik hoop dat je snel hersteld en de bevalling een plekje kan geven.
En nu lekker genieten van je gezinnetje O+
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:25:15 #229
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_153462111
QB, ze is er *O* gefeliciteerd!!!
pi_153462244
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

:D

Ik ga nu dus niet meer naar de Ikea :N
hahaha kun je wel op een bed naar keuze liggen ;)
pi_153462276
QB, wat een heftige bevalling, zo op het allerlaatst toch nog een keizersnee, jeetje :o
Maar ze is er! *O* *O* *O*

Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik wens jullie veel geluk en een vlot herstel voor jou.
pi_153462582
QB gefeliciteerd! Geniet ervan en een spoedig herstel *O*
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:10:00 #233
105850 Fuente
mamamuts
pi_153463007
QB van harte gefeliciteerd *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_153463333
Gefeliciteerd QB! O+
pi_153464302
Heeft iemand tips hoe om te gaan met een grote buik? Tegen rugpijn enzo?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:11:12 #236
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153464417
Gefeliciteerd QB *O* Succes met het herstel, wat heftig allemaal! :o

FF, een hele fijne dag gewenst! O+ ^)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_153464486
QB wat een verhaal maar eindelijk is ze er O+
Hoop dat jullie beide gauw samen naar huis kunnen.
Geniet ervan!
pi_153464491
QB gefeliciteerd! *O*

Ik heb al sinds gisteren pijn aan de linkerkant van mijn hals. Zeg maar vanaf de rand van mijn kaak bij mijn oor tot aan m'n sleutelbeen. Alsof er iets bekneld zit of zo. Pijnlijk.

En ik heb medicijnen tegen maagzuur gekregen van de huisarts. Kon er niet meer tegen, moest er ook van spugen inmiddels.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153464659
Balen Estrys, hopelijk helpen de medicijnen.

Ik heb sinds vandaag in mijn onderbuik het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, dus jippie, de baby blijft niet forever zitten, maar het is ook niet meer dan dat. Alleen een zwaar/trekkend gevoel. Ik wacht maar verder, in de zon.

Lijnloos hoe was je bloeddruk? Hopelijk niet direct naar het ziekenhuis?
pi_153464806
Klinkt goed Mina! Spannend ook, zou het?!

Mijn bloeddruk was weer op het randje (eerst 94, later 90) maar gezien er geen andere klachten zijn mocht ik gewoon lekker weer naar huis en hebben we maandag weer een extra afspraak. Maar ze hoopte eigenlijk dat het gewoon dit weekend gaat gebeuren en dat het allemaal niet meer nodig is. Vond ik ook een prima plan :+ nou Henk nog overtuigen... Die is nog bezig met last-minute verbouwingen dus heeft weinig haast geloof ik.
pi_153465255
QB Van harte gefeliciteerd met minimup O+ *O*

Ahh Estrys maagzuur :( vreselijk! Ik hoop dat de medicijnen helpen.
pi_153465724
Ik heb een nieuwe craving; kokosbrood (als in; beleg). :')
Jaren niet gegeten, mijn moeder deed het toen ik nog heeeel klein was wel is op mijn brood... En nu heb k er ineens zin in. :')
pi_153466026
Qb gefeliciteerd, succes met het herstel!

FF maak er een mooie dag van, hopelijk is je aanstaande weer hersteld.

Lijnloos nou weet je wat je te doen staat dit weekend.

Minarosa, spannend of het gaat doorzetten.
pi_153466699
Jaaa de trouwdag van FF, wat een prachtige dag! Trouw ze! ^)
pi_153466889
Hele fijne dag FF!! geniet ervan!
pi_153466953
Ik hoop dat je niet smelt in je jurk FF! *O*
Een heel fijne dag gewenst en eigenlijk belangrijker.. alle dagen die er na komen O+
Schudden voor gebruik
pi_153466966
QB! Daar is ze dan!!!!
Wat een heftig begin van zoiets moois :*
Schudden voor gebruik
pi_153467335
Nou, mijn kind word een Sjeng! Doei verloskundige, Doei stom regionaal ziekenhuis, hallo AZM! Ruim twee uur 'binnen' geweest en in tegenstelling tot woensdag heel fijn 'geholpen'. Tot 34 weken mag ik bij de verloskundige blijven en dan gaan we naar Maastricht. Op zo'n manier kan het dus ook, in overleg!

Een volledige check up gekregen vandaag waar gelukkig voor de rest niets afwijkends uit naar voren gekomen is. (Nou goed, mijn vruchtwater zat vlak onder de max. en het kindje is groot maar dat was allemaal geen indicatie om me bij hun te houden, in tegenstelling tot wat ons twee dagen geleden nog voorgehouden werd).

De cyste is het enige afwijkende. Maar omdat hij niet kon uitsluiten dat t kindje er tijdens of na de bevalling last van kon krijgen (ademen/slokdarm) heeft hij er nu al samen met n kinderarts naar gekeken en wilde deze ook dat er bij zijn tijdens/na de bevalling.

Ik ga nu dus lekker de suikertest en afspraken in t regionale ziekenhuis afbellen, want onzin volgens hun en lekker in t zonnetje genieten! 😎
pi_153467356
Ff heeft een prachtige zonnige dag uitgekozen. Hopekijk houdt ze het een beetje vol.

Lijnloos fijn dat je weer naar huis mocht en ze het "aankijken" omdat je verder geen klachten hebt! Henk moet gewoon stoppen met verbouwen en lekker buiten gan spelen!

Hier ben ik babywasjes aan het draaien, en zit ik in de tussentijd lekker voor de vetilator!
Kan L. Morgen lekker klussen en kan ik zondag misschien lekker de boel op het gemak opruimen en een plekje geven! Zo fijn O+
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 12:50:41 #250
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153467383
Fijne dag vandaag FF! Het weer zit in ieder geval mee. ^)

En QB gefeliciteerd met je meisje!! *O*
Wat een heftige bevalling!
Nu herstellen en bijkomen en genieten!

Even bijgelezen van 2 dagen en u zin in ijs! :Y)
Gelukkig een doos met cornetto's in de diepvries zitten als ik thuis kom.
En inderdaad ook bevroren fruit met yoghurt. :9
Daar maak ik me al een paar weken schuldig aan. :+

Nog twee weken werken en dan begint mijn verlof al. Gaat echt snel nu.
34 weken al vandaag. :o :o :o
Oost west, mij best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')