Ok vanavond om 20 uur is onze dochter Benthe geboren

. ze is prachtig en perfect en

.
De weeën begonnen 5 uur s ochtends en kwamen in zo,n razend tempo dat we half zeven al in t ziekenhuis waren.
In no time had ik al 5 cm ontsluiting. Maar de weeën waren zo venijnig ik kon ze niet meer opvangen. Dus ruggenprik gevraagd (dit kon gelukkig wel als er minstens 10 uur tussen nemen van bloedverdunners en zetten van ruggenprik zat) die kreeg ik na een uur. De pijn was op dat moment zo hevig dat ik moest braken na elke stevige wee en stond te trillen op mijn benen.
God wat was ik blij toen de ruggenprik begon te werken. Een warme ontspannende deken trok over mijn lijf. En ! Er was geen pijn meer. Ik kon wel huilen van geluk.
Op dat moment duurde het nog zo,n 3 uur en had ik volledige ontsluiting. Mooi! Dacht ik FF persen nu en ze is er!

naïef dat ik was.
Ze bleek nog vrij hoog te zitten en de vk wilde nog even wachten met persen tot ze lager lag. Dat schoot niet echt en ik begon heuse persweeën te krijgen. Ik mocht gaan meepersen.
Uiteindelijk heb ik bijna 2 uur aan persweeën gehad maar eruit ho maar.
Dan maar de vacuümpomp. Ik kreeg nogal een kenau van een gyn aan mijn bed. Ten eerste trok ze mijn vagina open alsof het de slaapkamer gordijnen waren

om vervolgens erin te staan graaien alsof het een goochelaarshoed was.
Toen pakte ze de pomp en bij een wee probeerde ze de baby eruit te trekken. Dit was echt afschuwelijk

. ze deed 3 pogingen. Telkens schoot de pomp los. Nog steeds geen baby

.
Je gaat een keizersnede krijgen, zei de gyn. Niet leuk of wat ik wilde maar op dat moment kon het me niks meer schelen. Ik was kapot, geradbraakt en wilde dat het nu eeens klaar was.
Vervolgens ging t vrij snel. Ik werd naar de OK gereden. Kreeg een nieuwe ruggenprik. En vervolgens werd onze kleine meid gehaald

. mijn partner vertelde dat ze eruit kwam en ik hoorde haar!!!
En toen kwam alle emotie eruit. Ik heb daar gehuild als een klein kind. Ik kon niet meer stoppen. Eindelijk was ze daar dan! Helaas werd ze gelijk mee genomen voor checks. Gelukkig ging mijn partner met haar mee.
Ik werd dicht genaaid. En toen brachten ze haar bij me.
Dit was het mooiste, perfecte kindje wat ik ooit heb gezien. Wederom kon ik alleen maar huilen

. helaas had ze verhoging en moest aan de antibiotica. Dus ging ze met de kinderarts mee. Vervolgens zijn we allebei nogal vaak verplaatst, maar rond 0:00 uur werden we op een kamer gelegd.
Ze heeft heerlijk in mijn armen gelegen en ookal lekker gedronken.
Ik ben superverliefd en dolgelukkig

.