abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153442703
Pinquit _O-
pi_153442710
Iemand nog Zembla gekeken?
pi_153442744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:07 schreef Daui het volgende:
Iemand nog Zembla gekeken?
Nee maar ik ben wel benieuwd!

Je bedoelt over die hormoonverstorende toestanden toch?
:)
pi_153442766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen :D O+ Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
En toen vroeg ie: Maar hoe ging het dan eigenlijk bij jou en Matthijs? :o
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegd :') Maar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.

"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"

:') Njoh
O+ Briljant!

Hebben jullie trouwens toevallig wat meegemaakt van "Samantha en Michael nemen er nog 1tje?".

Echt, ik zat mezelf op te vreten. In de spoiler want te grafisch:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153442819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee maar ik ben wel benieuwd!

Je bedoelt over die hormoonverstorende toestanden toch?
Ja die bedoel ik.
Ik moet het nog kijken. Collega's hadden het erover.
Een collega raadde me aan als ik eten wil invriezen voor de baby om dan aparte bakjes te kopen. Bpa vrij
pi_153442912
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:36 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Alles beter dan eten -O- . Ik krijg nog maar honger alsk een papiertje hoor kraken momenteel.

pff; ik heb het warm hier in mijn kantoortje en ik heb een debiele kraai die steeds door mijn raam naar binnenkomt hier. Leuk hoor, zit je serieus in gesprek zit er ineens een kraai op je bureau |:( .

Nog 1 afspraak zo en dan hou ik ermee op. Alle kindjes met psychische problemen zoeken 't maar uit! O~)
Eh, tenzij ze echt heel zielig zijn natuurlijk.. Dan mogen ze wel mee een ijsje gaan eten
Die wil behandeld worden. :+
pi_153443006
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:15 schreef -Spring het volgende:

[..]

Die wil behandeld worden. :+
Ja, hij heeft onstilbare honger denk ik. }:|
pi_153443116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

O+ Briljant!

Hebben jullie trouwens toevallig wat meegemaakt van "Samantha en Michael nemen er nog 1tje?".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik irriteer me echt dood aan die 2 en vooral die seks uitspraken in bijzijn van "lienie" :r

En toch kijk ik weer he... :')
S. 2014
J. 2016
pi_153443132
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik irriteer me echt dood aan die 2 en vooral die seks uitspraken in bijzijn van "lienie" :r

En toch kijk ik weer he... :')

+1. :')
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153443245
Oh Pinq! :D O+ :')

Hoe gaat het nu QB?

Pittig Joycie. Voor elke weekwissel extra hard juichen, dus. :*

Ik vind Tony's irritant omdat je er geen nette rechte stukjes van af kan breken. :@ :')
pi_153443247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef silliegirl het volgende:
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten. 8)7
Oeps haha maar zo te horen vind je de kleertjes in ieder geval wel leuk! Inderdaad met een vestje erover ofzo zijn sommige kleertjes nog wel te dragen in de winter denk ik.

Ik was vanmorgen de babykleertjes aan het opvouwen en dacht bij de helft van de gekregen spulletjes toch (alweer) van 'neeeeeee...moet ons kind dat echt aan straks?' Ik zit nu dus te denken om een lijstje te maken met spulletjes die wij wel leuk vinden (voor het kraambezoek). Of is dat stom? Denk dat dit sowieso wel praktisch is voor de schoonfamilie :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
(...)

"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"

:') Njoh
Hahaha geweldig!
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:37:57 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153443342
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Die is FANTASTISCH he! Mijn allerfavo was ooit die puur met rode peper oid? Herrlich!

Malteser, na je zwangerschap vind je het vast weer lekker! Ik luste vorige zwangerschap opeens m'n favo broodbeleg niet meer, ik was helemaal in de war ;(
Hoe oud is jouw oudste eigenlijk?
pi_153443432
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:33 schreef Limone het volgende:
Oh Pinq! :D O+ :')

Hoe gaat het nu QB?

Pittig Joycie. Voor elke weekwissel extra hard juichen, dus. :*

Ik vind Tony's irritant omdat je er geen nette rechte stukjes van af kan breken. :@ :')
Dat is dan ook de boodschap van Tony's, de wereld is niet eerlijk verdeeld ;)
pi_153443576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

O+ Briljant!

SPOILER
Mwhehhee ja ik heb het ook gezien :') Ik moet er om lachen :P
Ze lag in het kraamhotel toen ik daar stage liep en ik heb ook stage gelopen in de praktijk (en het ziekenhuis) waar ze nu weer onder controle is. Die praktijk heeft een geweldige populatie O+ aan de ene kant van de weg ligt een poepsjieke wijk en aan de andere kant ligt Scheveningen Duindorp. Geweldige dagen spreekuur man. Zit je zo met een uroloog/dermatoloog/gynaecoloog aan je tafel of met wat verdwaalde BN'ers en daarna zit je weer aan de tafel met van die Duindorp figuren met teveel zonnebank en extensions enzo :D het houdt je dag afwisselend.

Maar... eerlijk is eerlijk. Ze komen over t algemeen over als ras-tokkies, maar er wordt echt goed voor die kindjes gezorgd hoor. Niet zozeer bij Barbie he maar in het algemeen. Het ontbreekt ze aan niets zeg maar en dat Duindorp is een soort enclave met veel sociale controle en waar mensen nog vrij veel voor elkaar doen. (wel alleen voor hun eigen club, dat dan weer wel :') :+ )
:)
pi_153443737
Het kietelt in m'n buik. Das de baby toch? Deze keer de placenta aan de voorkant, dus ik twijfel.
pi_153443742
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hoe oud is jouw oudste eigenlijk?
:+ ergens tussen jouw eerste en tweede in. Of tweede en derde :+ dat laat ik in het midden.
pi_153443768
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:53 schreef Svane het volgende:

[..]

:+ ergens tussen jouw eerste en tweede in. Of tweede en derde :+ dat laat ik in het midden.
Een gewiekste vraag van Kyara was dat 8-). Ken ik je eigenlijk?
pi_153443833
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dat is dan ook de boodschap van Tony's, de wereld is niet eerlijk verdeeld ;)
Niet aan mij besteed :{w
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:29:36 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153444566
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:53 schreef Svane het volgende:

[..]

Tussen mijn 2e en 3e _O-
Klonenjacht is geopend >:)
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:40:13 #170
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153444821
Naar Barbie kan ik echt niet kijken, omdat ik het gewoon te fake vind. Ze waren voor de geslachtsbepaling in de echo praktijk waar ik ook ben geweest en ik was meteen half afgeknapt op die praktijk. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153445559
Ik zit tijdens Kerels met een kleintje al alleen maar zo te kijken: :o
pi_153445897
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
gevolgd door een hoop :') :') :') :') toch?
pi_153445913
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn man vroeg zich vorige keer af of hij ook zo'n 'Jolie' tatoeage moest laten zetten op zijn borst :') Nu boycot ik dat programma :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153446274
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn man vroeg zich vorige keer af of hij ook zo'n 'Jolie' tatoeage moest laten zetten op zijn borst :') Nu boycot ik dat programma :(
Die man was toevallig van de week op m'n werk. Leek daar gewoon een normale man itt hoe hij op tv neergezet wordt. Barbie ben ik ook wel eens irl tegen gekomen en die is wel hetzelfde als op tv. Ik vind uit kerels met een kleintje die Amsterdammer in zijn regenjas erger.

Quickie, veel succes! Ik hoop dat je je kleintje al in je armen hebt!

Hier de laatste bruiloft-voorbereidingsstress. M'n vriend is al jaren niet ziek geweest maar zit nu ziek thuis, aan de anti-gripine en ibuprofen zodat hij morgen hopelijk genoeg hersteld is. Het koortsige van vanmorgen lijkt iig al veel minder dus dat geeft goede hoop.
pi_153446941
Toch nog 30 graden op je bruiloft dan FF! ;)

Geniet ervan morgen. Hopelijk is je manneke goed opgeknapt. Zit ie ook al aan citrosan? Of hoe heet dat drankje :r :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 19:05:28 #176
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153447169
Oh spannend FF, morgen al!
Op onze trouwdag werd mijn man wakker met een ontstoken oog. Hij kon nog snel naar de huisarts maar het liep erg uit dus hij kwam net op tijd thuis en kon zich snel omkleden. Op de foto's zie je het gelukkig maar een klein beetje. Ook zie je maar een klein beetje dat hij een verschillend paar schoenen aan had. :+ hij heeft bij de Bijenkorf een verschillend paar mee gekregen en het is hem niet opgevallen, althans hij dacht dat het zo hoorde. :') ! :') ik heb het zelf trouwens niet gezien en anderen ook niet, kwamen er pas achter tien hij een half jaar later weer die schoenen aan had.
pi_153449889
Beetje jammer van de 30 graden idd Kuuks, maar beter dan de regen en onweer die eerst voorspeld waren. Die komen nu pas 's avonds laat als we droog binnen zitten.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:05 schreef Mariposas het volgende:
Oh spannend FF, morgen al!
Op onze trouwdag werd mijn man wakker met een ontstoken oog. Hij kon nog snel naar de huisarts maar het liep erg uit dus hij kwam net op tijd thuis en kon zich snel omkleden. Op de foto's zie je het gelukkig maar een klein beetje. Ook zie je maar een klein beetje dat hij een verschillend paar schoenen aan had. :+ hij heeft bij de Bijenkorf een verschillend paar mee gekregen en het is hem niet opgevallen, althans hij dacht dat het zo hoorde. :') ! :') ik heb het zelf trouwens niet gezien en anderen ook niet, kwamen er pas achter tien hij een half jaar later weer die schoenen aan had.
Dat is ook slordig van de Bijenkorf :D maar ik zie mijn vriend dat ook zo doen, die let daar ook niet op. Gelukkig was m'n schoonzusje mee toen hij zijn outfit ging kopen. Een ontstoken ook lijkt me wel lastig, dan heb ik liever een man die een beetje bleek ziet. Dat valt met make-up nog wel bij te werken :D
pi_153450136
Oooo, fijne dag gewenst morgen FF! Je houdt er vast stralende foto's aan over. *;

Ik ben benieuwd of QB haar meisje al vast heeft. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153450945
Ik ben ook benieuwd naar nieuws over QB :%

En FlyingFish een hele mooie dag gewenst morgen! Hopelijk is je aanstaande morgen weer helemaal opgeknapt!
pi_153452480
BEN IK GEK ALS IK DE BABY VOEL? :o

Het voelde als een opborrelend windje maar dan helemaal voorin m'n buik. Een beetje als zo'n trillend oogspiertje, of je telefoon die afgaat in je zak. Al 'n keer of drie vanavond. En ik durf niet zo goed te geloven dat dat baby is :') Anders ga ik denk ik huilen O+ :@

FF een hele mooie en fijne dag morgen gewenst, zonder ziekte en met veel liefde en plezier :*
pi_153452507
Ff, ik wens je alvast een hele mooie dag morgen! Hopelijk is je aanstaande een beetje opgeknapt morgen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153452559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:

Het voelde als een opborrelend windje maar dan helemaal voorin m'n buik. Een beetje als zo'n trillend oogspiertje, of je telefoon die afgaat in je zak. Al 'n keer of drie vanavond. En ik durf niet zo goed te geloven dat dat baby is :') Anders ga ik denk ik huilen O+ :@

FF een hele mooie en fijne dag morgen gewenst, zonder ziekte en met veel liefde en plezier :*
Dat klinkt wel als de baby! Dus pak er maar zakdoekjes bij.
pi_153452594
quote:

Dat kan goed de baby zijn bloesem ;) ik vind het gevoel van poppende popcorn erg goed passen bij wat ik in het begin, en nu nog wel eens op die manier, voelde. En pas na een paar keer had ik door dat het de baby was ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153453069
Hou op schei uit O+ :'( O+ Ik ben hier nog helemaal niet aan toe en ik was al zo verliefd
pi_153453072
Ff, maak er een onvergetelijke dag van!
pi_153453144
quote:

ik voelde dat vanaf 17 weken en eerste keer echt duidelijk schoppen bij exact 20 weken. Lief he *;

FF héle fijne en mooie dag gewenst morgen
pi_153453997
Nog geen nieuws van QuickieBrat hier?

Flyingfish een hele mooie dag gewenst morgen! ^^

Heeft iemand tips tegen hooikoorts trouwens, iets wat wel mag tijdens de zwangerschap? Ik mag mn pilletjes niet maar ga morgen naar Pinkpop en vandaag was het al niet fijn.. :/. Dus elke tip is zeer welkom :).
pi_153454141
Ik heb zojuist pollosan ofzo van vogel gekocht, ik slikte niets maar word de laatste dagen binnen drie minuten al hondsberoerd van de hooikoorts. Die mag je volgens de bijsluiter slikken
pi_153454310
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog geen nieuws van QuickieBrat hier?

Flyingfish een hele mooie dag gewenst morgen! ^^

Heeft iemand tips tegen hooikoorts trouwens, iets wat wel mag tijdens de zwangerschap? Ik mag mn pilletjes niet maar ga morgen naar Pinkpop en vandaag was het al niet fijn.. :/. Dus elke tip is zeer welkom :).
Even de dokter bellen! Ik kreeg iets wat wel gewoon mag en wat prima werkt.
pi_153455118
quote:

Gaaaaaaaaaaf! Vorige zwangerschap dacht ik het op die manier ook een paar keer te voelen, en toen dat steeds vaker gebeurde en sterker werd ook durfde ik pas te zeggen dat het echt de baby was, maar dit klinkt wel als een ja, ja! *O*
pi_153455200
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:54 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Een gewiekste vraag van Kyara was dat 8-). Ken ik je eigenlijk?
Kyara is natuurlijk mastermod dus die moet ook masterspeurder zijn. O+
Je kent me denk ik 'van naam' nog, maar niet heel erg.
pi_153460442
Ok vanavond om 20 uur is onze dochter Benthe geboren O+ O+ . ze is prachtig en perfect en O+ .
De weeën begonnen 5 uur s ochtends en kwamen in zo,n razend tempo dat we half zeven al in t ziekenhuis waren.
In no time had ik al 5 cm ontsluiting. Maar de weeën waren zo venijnig ik kon ze niet meer opvangen. Dus ruggenprik gevraagd (dit kon gelukkig wel als er minstens 10 uur tussen nemen van bloedverdunners en zetten van ruggenprik zat) die kreeg ik na een uur. De pijn was op dat moment zo hevig dat ik moest braken na elke stevige wee en stond te trillen op mijn benen.
God wat was ik blij toen de ruggenprik begon te werken. Een warme ontspannende deken trok over mijn lijf. En ! Er was geen pijn meer. Ik kon wel huilen van geluk.
Op dat moment duurde het nog zo,n 3 uur en had ik volledige ontsluiting. Mooi! Dacht ik FF persen nu en ze is er!
:') naïef dat ik was.
Ze bleek nog vrij hoog te zitten en de vk wilde nog even wachten met persen tot ze lager lag. Dat schoot niet echt en ik begon heuse persweeën te krijgen. Ik mocht gaan meepersen.
Uiteindelijk heb ik bijna 2 uur aan persweeën gehad maar eruit ho maar.
Dan maar de vacuümpomp. Ik kreeg nogal een kenau van een gyn aan mijn bed. Ten eerste trok ze mijn vagina open alsof het de slaapkamer gordijnen waren ;( om vervolgens erin te staan graaien alsof het een goochelaarshoed was.
Toen pakte ze de pomp en bij een wee probeerde ze de baby eruit te trekken. Dit was echt afschuwelijk :o :'( . ze deed 3 pogingen. Telkens schoot de pomp los. Nog steeds geen baby ;( .
Je gaat een keizersnede krijgen, zei de gyn. Niet leuk of wat ik wilde maar op dat moment kon het me niks meer schelen. Ik was kapot, geradbraakt en wilde dat het nu eeens klaar was.
Vervolgens ging t vrij snel. Ik werd naar de OK gereden. Kreeg een nieuwe ruggenprik. En vervolgens werd onze kleine meid gehaald O+ . mijn partner vertelde dat ze eruit kwam en ik hoorde haar!!!
En toen kwam alle emotie eruit. Ik heb daar gehuild als een klein kind. Ik kon niet meer stoppen. Eindelijk was ze daar dan! Helaas werd ze gelijk mee genomen voor checks. Gelukkig ging mijn partner met haar mee.
Ik werd dicht genaaid. En toen brachten ze haar bij me.
Dit was het mooiste, perfecte kindje wat ik ooit heb gezien. Wederom kon ik alleen maar huilen :@ . helaas had ze verhoging en moest aan de antibiotica. Dus ging ze met de kinderarts mee. Vervolgens zijn we allebei nogal vaak verplaatst, maar rond 0:00 uur werden we op een kamer gelegd.
Ze heeft heerlijk in mijn armen gelegen en ookal lekker gedronken.
Ik ben superverliefd en dolgelukkig :) .
  vrijdag 12 juni 2015 @ 04:25:17 #193
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153460515
Gefeliciteerd Quickie! \O/
Klinkt als een heftige bevalling. Ik hoop dat je snel herstelt en dat haar koorts zakt.
pi_153460522
QB: gefeliciteerd met jullie dochter B.enthe *O*
Wat een heftig verloop maar wat ontzettend fijn dat het goed gaat.
pi_153460528
Daar is ze dan! Hoop dat jullie snel herstellen. Geniet van het allermooiste en allerperfectste meisje van de wereld!
pi_153460540
Quickie_Brat gefeliciteerd met de kleine B.enthe *O*
En dat je maar snel mag herstellen :*

FF veel plezier vandaag. Het is in iedergeval mooi weer
pi_153460613
QB, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! O+ Heel veel geluk samen en geniet van je kraamtijd!
pi_153460633
Wat een heftige bevalling. :*
Gefeliciteerd met je dochter. *O*
pi_153460646
Ooh Qb, dat klinkt niet echt prettig allemaal.. :*

Hopelijk kunnen jullie nu genieten!
pi_153460709
Gefeliciteerd QB!! Klinkt heftig maar ze is er. Mooie naam ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')