quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen![]()
Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
En toen vroeg ie: Maar hoe ging het dan eigenlijk bij jou en Matthijs?![]()
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegdMaar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.
"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"Njoh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die bedoel ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel benieuwd!
Je bedoelt over die hormoonverstorende toestanden toch?
Die wil behandeld worden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Alles beter dan eten. Ik krijg nog maar honger alsk een papiertje hoor kraken momenteel.
pff; ik heb het warm hier in mijn kantoortje en ik heb een debiele kraai die steeds door mijn raam naar binnenkomt hier. Leuk hoor, zit je serieus in gesprek zit er ineens een kraai op je bureau.
Nog 1 afspraak zo en dan hou ik ermee op. Alle kindjes met psychische problemen zoeken 't maar uit!![]()
Eh, tenzij ze echt heel zielig zijn natuurlijk.. Dan mogen ze wel mee een ijsje gaan eten
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]Briljant!
Hebben jullie trouwens toevallig wat meegemaakt van "Samantha en Michael nemen er nog 1tje?".
Echt, ik zat mezelf op te vreten. In de spoiler want te grafisch:Ik irriteer me echt dood aan die 2 en vooral die seks uitspraken in bijzijn van "lienie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch kijk ik weer he...
S. 2014
J. 2016
+1.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt dood aan die 2 en vooral die seks uitspraken in bijzijn van "lienie"![]()
En toch kijk ik weer he...
Oeps haha maar zo te horen vind je de kleertjes in ieder geval wel leuk! Inderdaad met een vestje erover ofzo zijn sommige kleertjes nog wel te dragen in de winter denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef silliegirl het volgende:
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten.
Hahaha geweldig!quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
(...)
"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"Njoh
Hoe oud is jouw oudste eigenlijk?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:10 schreef Svane het volgende:
[..]
Die is FANTASTISCH he! Mijn allerfavo was ooit die puur met rode peper oid? Herrlich!
Malteser, na je zwangerschap vind je het vast weer lekker! Ik luste vorige zwangerschap opeens m'n favo broodbeleg niet meer, ik was helemaal in de war
Dat is dan ook de boodschap van Tony's, de wereld is niet eerlijk verdeeldquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:33 schreef Limone het volgende:
Oh Pinq!![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het nu QB?
Pittig Joycie. Voor elke weekwissel extra hard juichen, dus.![]()
Ik vind Tony's irritant omdat je er geen nette rechte stukjes van af kan breken.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]Briljant!
Hebben jullie trouwens toevallig wat meegemaakt van "Samantha en Michael nemen er nog 1tje?".
Echt, ik zat mezelf op te vreten. In de spoiler want te grafisch:Mwhehhee ja ik heb het ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet er om lachen
![]()
Ze lag in het kraamhotel toen ik daar stage liep en ik heb ook stage gelopen in de praktijk (en het ziekenhuis) waar ze nu weer onder controle is. Die praktijk heeft een geweldige populatieaan de ene kant van de weg ligt een poepsjieke wijk en aan de andere kant ligt Scheveningen Duindorp. Geweldige dagen spreekuur man. Zit je zo met een uroloog/dermatoloog/gynaecoloog aan je tafel of met wat verdwaalde BN'ers en daarna zit je weer aan de tafel met van die Duindorp figuren met teveel zonnebank en extensions enzo
het houdt je dag afwisselend.
Maar... eerlijk is eerlijk. Ze komen over t algemeen over als ras-tokkies, maar er wordt echt goed voor die kindjes gezorgd hoor. Niet zozeer bij Barbie he maar in het algemeen. Het ontbreekt ze aan niets zeg maar en dat Duindorp is een soort enclave met veel sociale controle en waar mensen nog vrij veel voor elkaar doen. (wel alleen voor hun eigen club, dat dan weer wel![]()
)
:)
Een gewiekste vraag van Kyara was datquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:53 schreef Svane het volgende:
[..]ergens tussen jouw eerste en tweede in. Of tweede en derde
dat laat ik in het midden.
Niet aan mij besteedquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat is dan ook de boodschap van Tony's, de wereld is niet eerlijk verdeeld
Tussen mijn 2e en 3equote:Op donderdag 11 juni 2015 16:53 schreef Svane het volgende:
[..]ergens tussen jouw eerste en tweede in. Of tweede en derde
dat laat ik in het midden.
gevolgd door een hoopquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik zit tijdens Kerels met een kleintje al alleen maar zo te kijken:
Mijn man vroeg zich vorige keer af of hij ook zo'n 'Jolie' tatoeage moest laten zetten op zijn borstquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik zit tijdens Kerels met een kleintje al alleen maar zo te kijken:
Die man was toevallig van de week op m'n werk. Leek daar gewoon een normale man itt hoe hij op tv neergezet wordt. Barbie ben ik ook wel eens irl tegen gekomen en die is wel hetzelfde als op tv. Ik vind uit kerels met een kleintje die Amsterdammer in zijn regenjas erger.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn man vroeg zich vorige keer af of hij ook zo'n 'Jolie' tatoeage moest laten zetten op zijn borstNu boycot ik dat programma
![]()
Dat is ook slordig van de Bijenkorfquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:05 schreef Mariposas het volgende:
Oh spannend FF, morgen al!
Op onze trouwdag werd mijn man wakker met een ontstoken oog. Hij kon nog snel naar de huisarts maar het liep erg uit dus hij kwam net op tijd thuis en kon zich snel omkleden. Op de foto's zie je het gelukkig maar een klein beetje. Ook zie je maar een klein beetje dat hij een verschillend paar schoenen aan had.hij heeft bij de Bijenkorf een verschillend paar mee gekregen en het is hem niet opgevallen, althans hij dacht dat het zo hoorde.
!
ik heb het zelf trouwens niet gezien en anderen ook niet, kwamen er pas achter tien hij een half jaar later weer die schoenen aan had.
Dat klinkt wel als de baby! Dus pak er maar zakdoekjes bij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:
BEN IK GEK ALS IK DE BABY VOEL?
Het voelde als een opborrelend windje maar dan helemaal voorin m'n buik. Een beetje als zo'n trillend oogspiertje, of je telefoon die afgaat in je zak. Al 'n keer of drie vanavond. En ik durf niet zo goed te geloven dat dat baby isAnders ga ik denk ik huilen
![]()
FF een hele mooie en fijne dag morgen gewenst, zonder ziekte en met veel liefde en plezier
Dat kan goed de baby zijn bloesemquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:
Het voelde als een opborrelend windje maar dan helemaal voorin m'n buik. Een beetje als zo'n trillend oogspiertje, of je telefoon die afgaat in je zak. Al 'n keer of drie vanavond. En ik durf niet zo goed te geloven dat dat baby isAnders ga ik denk ik huilen
![]()
FF een hele mooie en fijne dag morgen gewenst, zonder ziekte en met veel liefde en plezier
ik voelde dat vanaf 17 weken en eerste keer echt duidelijk schoppen bij exact 20 weken. Lief hequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:
![]()
Even de dokter bellen! Ik kreeg iets wat wel gewoon mag en wat prima werkt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog geen nieuws van QuickieBrat hier?
Flyingfish een hele mooie dag gewenst morgen! ^^
Heeft iemand tips tegen hooikoorts trouwens, iets wat wel mag tijdens de zwangerschap? Ik mag mn pilletjes niet maar ga morgen naar Pinkpop en vandaag was het al niet fijn.. :/. Dus elke tip is zeer welkom.
Gaaaaaaaaaaf! Vorige zwangerschap dacht ik het op die manier ook een paar keer te voelen, en toen dat steeds vaker gebeurde en sterker werd ook durfde ik pas te zeggen dat het echt de baby was, maar dit klinkt wel als een ja, ja!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Bloesem. het volgende:
![]()
Kyara is natuurlijk mastermod dus die moet ook masterspeurder zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een gewiekste vraag van Kyara was dat. Ken ik je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |