abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153440784
Ik vind het ergens wel jammer dat we geen kinderwagen hoeven te kopen. Ik vind dat heel leuk namelijk :'). Maar onze Mura 4 is nog prima.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153440791
Pff ik zit midden in hectische tentamenperiode met allerlei gehannes en gevaag en ik kan zo heerlijk genieten van het gekeuvel in dit topic dan O+ Dank jullie wel :*
pi_153440849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Bloesem. het volgende:
Pff ik zit midden in hectische tentamenperiode met allerlei gehannes en gevaag en ik kan zo heerlijk genieten van het gekeuvel in dit topic dan O+ Dank jullie wel :*
Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.

Leerse! ;)
pi_153440885
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat we geen kinderwagen hoeven te kopen. Ik vind dat heel leuk namelijk :'). Maar onze Mura 4 is nog prima.
Ik vond dat ook zo leuk en heb super lang getwijfeld. Mijn beurs vond het minder leuk trouwens...
pi_153440920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.

Leerse! ;)
Ja, of Tony's ;).
pi_153441077
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit af en toe naar de kinderwagen te kijken en dan aai ik over de stof in de bak en dan bedenk ik dat daar ooit (oke binnen tweeënhalve week) ons kindje in komt te liggen O+ Tot nu toe was het zo'n abstract ding dat we "in de zomer pas" nodig zouden hebben, net als vele andere dingen, en straks worden die gewoon echt gebruikt! O+
pi_153441142
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:
ahw damn you hormonen ;( haha

Deze is mijn nieuwe favoriet, op hele dichte afstand gevolgd door de caramel zeezout. :9

[ afbeelding ]
Die is FANTASTISCH he! Mijn allerfavo was ooit die puur met rode peper oid? Herrlich!

Malteser, na je zwangerschap vind je het vast weer lekker! Ik luste vorige zwangerschap opeens m'n favo broodbeleg niet meer, ik was helemaal in de war ;(
pi_153441185
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:08 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ik zit af en toe naar de kinderwagen te kijken en dan aai ik over de stof in de bak en dan bedenk ik dat daar ooit (oke binnen tweeënhalve week) ons kindje in komt te liggen O+ Tot nu toe was het zo'n abstract ding dat we "in de zomer pas" nodig zouden hebben, net als vele andere dingen, en straks worden die gewoon echt gebruikt! O+
Ik reed rondjes door de woonkamer tijdens m'n verlof. :@
pi_153441297
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:
ieh :o
dat vind k dan weer niet lekker :D maar ik eet banaan ook alleen maar gewoon zo.

Sillie, ik ga nu de vloer dweilen, is dat een beter onderwerp? :P
je kunt het ook met mango, aardbeien of what ever doen ;)
Schudden voor gebruik
pi_153441361
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Tenzij je yoghurt, diepvriesfruit en een blender hebt = instant ijs :Y
Oja goeie inderdaad! :Y Ik maak er met melk en bevroren fruit dan meestal milkshakes van. Yoghurt heb ik (nog) niet geprobeerd.

Oeh en Tony's.. O+ Ik ben benieuwd naar die ene met kokos erin, maar ik heb hem nog niet gespot in de winkel.

QB fijn dat de ruggenprik zijn werk doet. Succes nog ff!

Bloesem succes met de tentamens!

Joycie fijn dat de uitslagen goed waren! Nu lekker even ontspannen (al dan niet met ijs/kinderbueno's/milka/Tony's :P)
pi_153441464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Malteser het volgende:
Oh pardon, kinderwagen al in the pocket. Nu je het zegt, wist ik dat wel ja. Oh en Joycie wist het ook zie ik. Toch die hormonen die me de das weer omdoen hè ;).

Joycie: leuk dat je de kinderwagen op gaat halen dit weekend! Hier is 'ie ook binnen, wel nieuw gekocht (Joolz Day Quadro). Had er zelfs nog een vraag over gesteld in het betreffende topic want ik vond de wagenbak zo scheef. Maar Kimpossible stelde me gerust.
Ik las je vraag inderdaad in het topic. En ga er ook eens op letten van het weekend. Wij wilde de Joolz Day Studio Graphite maar we konden een goede deal maken, en deze kleur vinden we ook mooi. Het scheelt dat we weten waar hij vandaan komt. Anders hadden we ook voor nieuw gegaan.

Sillie ik had de buzz 3 gezien en ik vond die wielen zo gek aan de voorkant, vandaar dat ik het me afvroeg. Ik denk dat je toch pas echt voelt hoe het rijdt als je hem langer gebruikt!

Zo de commode is gebracht, de timmerman is geweest. Dus eigenlijk kan ik naar de winkel, maar een dutje klinkt ook wel aardig in de oren... Wat zullen we eens doen?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153441486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:16 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

je kunt het ook met mango, aardbeien of what ever doen ;)
Mango O+ hoe werkt dat dan? Dat wordt toch bijna drinkbaar als je het pureert?
pi_153441518
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mango O+ hoe werkt dat dan? Dat wordt toch bijna drinkbaar als je het pureert?
Staat op de link die ik erbij had gezet ;)
(DM gestuurd)
Ze heeft er net een kleine update post op geplaatst... :D
Schudden voor gebruik
pi_153441551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, de bloeddruk was wat lager. Nu 135/95 ipv de 150/100 gisteren. Nog even babygespiekt en ze lag heerlijk te bewegen met een mooie regelmatige hartslag!

Bloeduitslagen waren goed, urine natuurlijk nog niet binnen maar daar verwachte ze niets van omdat het gisteren negatief was.
De medicatie nog niet omhoog omdat ik eigenlijk geen klachten heb, maandag weer controle bij de gyn die ik al had staan en dan zien we verder.

Natuurlijk bellen als er iets veranderd en ik wel klachten krijg maar voor nu naar huis en rustig aan doen.
Fijn! Wel lastig die onzekerheid elke keer, dat je net denkt dat het goed zit en dan moet je weer terug... hopelijk kom je vanaf nu in rustiger vaarwater.
pi_153441775
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:26 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Fijn! Wel lastig die onzekerheid elke keer, dat je net denkt dat het goed zit en dan moet je weer terug... hopelijk kom je vanaf nu in rustiger vaarwater.
Dat maakt he idd zo lastig.. het is gewoon heel erg afwachten, en het is fijn dat ze het zo onder controle houden maar het brengt de nodige spanning met zich mee.

Misschien moet ik er wat minder gespannen in staan en meer vertrouwen hebben. En de controles wat meer over me heen laten komen en niet meteen het slechtste denken.

En op momenten zoals nu kan ik dat goed relativeren en rustig over zijn, maar op zo'n moment na een een slechte controle hebben echt mijn hormonen, mijn gevoel de macht over mij en mijn lijf.

Ik moet proberen het een plekje te geven, waardoor ik heg beter kan accepteren dat mijn zwangerschap niet zorgeloos is en dan het met vallen en opstaan is. Maar dat is lastig en moeilijk.

Vind het fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan maar ik wil het liefst ook alleen maar over koetjes en kalfje en over ijs en chocolade hebben ;)
pi_153441953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Leerse! ;)
Haha biechttijd: ik blief geen chocolade en geen roomijs :@ Wel patat :Y

Ach nog maar 18 kunstwerken te gaan :') moet toch lukken ( :'( )
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:57:42 #142
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153442414
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

bij mij in t dorp verkopen ze Bueno ijs bij de ijskraam ♡ O+ zo lekker! :9
ommegot :9 Misschien dat ik binnenkort eens richting de kust rij dan :9 :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153442437
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten. 8)7
pi_153442481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef silliegirl het volgende:
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten. 8)7
Vestje erover, lange mouw romper eronder. Klaar winterbaby ;)
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:01:21 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153442532
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen :D O+ Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
En toen vroeg ie: Maar hoe ging het dan eigenlijk bij jou en Matthijs? :o
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegd :') Maar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.

"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"

:') Njoh
pi_153442572
Hahahaha :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153442613
Ja Pinq, waarom heb je dat alleen hier verteld eigenlijk?! _O-
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:04:25 #148
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153442632
Al die vraagtekens altijd bij die mensen om me heen :o :D :')
pi_153442661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen :D O+ Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
En toen vroeg ie: Maar hoe ging het dan eigenlijk bij jou en Matthijs? :o
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegd :') Maar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.

"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"

:') Njoh
Max O+
das een leuke om terug op zn bord te schuiven als ie 18 is :P
:)
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:06:39 #150
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153442687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Max O+