Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Bloesem. het volgende:
Pff ik zit midden in hectische tentamenperiode met allerlei gehannes en gevaag en ik kan zo heerlijk genieten van het gekeuvel in dit topic danDank jullie wel
Ik vond dat ook zo leuk en heb super lang getwijfeld. Mijn beurs vond het minder leuk trouwens...quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat we geen kinderwagen hoeven te kopen. Ik vind dat heel leuk namelijk. Maar onze Mura 4 is nog prima.
Ja, of Tony'squote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.
Leerse!
Ik zit af en toe naar de kinderwagen te kijken en dan aai ik over de stof in de bak en dan bedenk ik dat daar ooit (oke binnen tweeënhalve week) ons kindje in komt te liggenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat we geen kinderwagen hoeven te kopen. Ik vind dat heel leuk namelijk. Maar onze Mura 4 is nog prima.
Die is FANTASTISCH he! Mijn allerfavo was ooit die puur met rode peper oid? Herrlich!quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:11 schreef mignonne het volgende:
ahw damn you hormonenhaha
Deze is mijn nieuwe favoriet, op hele dichte afstand gevolgd door de caramel zeezout.
[ afbeelding ]
Ik reed rondjes door de woonkamer tijdens m'n verlof.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:08 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik zit af en toe naar de kinderwagen te kijken en dan aai ik over de stof in de bak en dan bedenk ik dat daar ooit (oke binnen tweeënhalve week) ons kindje in komt te liggenTot nu toe was het zo'n abstract ding dat we "in de zomer pas" nodig zouden hebben, net als vele andere dingen, en straks worden die gewoon echt gebruikt!
je kunt het ook met mango, aardbeien of what ever doenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:
ieh![]()
dat vind k dan weer niet lekkermaar ik eet banaan ook alleen maar gewoon zo.
Sillie, ik ga nu de vloer dweilen, is dat een beter onderwerp?
Oja goeie inderdaad!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Tenzij je yoghurt, diepvriesfruit en een blender hebt = instant ijs
Ik las je vraag inderdaad in het topic. En ga er ook eens op letten van het weekend. Wij wilde de Joolz Day Studio Graphite maar we konden een goede deal maken, en deze kleur vinden we ook mooi. Het scheelt dat we weten waar hij vandaan komt. Anders hadden we ook voor nieuw gegaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Malteser het volgende:
Oh pardon, kinderwagen al in the pocket. Nu je het zegt, wist ik dat wel ja. Oh en Joycie wist het ook zie ik. Toch die hormonen die me de das weer omdoen hè.
Joycie: leuk dat je de kinderwagen op gaat halen dit weekend! Hier is 'ie ook binnen, wel nieuw gekocht (Joolz Day Quadro). Had er zelfs nog een vraag over gesteld in het betreffende topic want ik vond de wagenbak zo scheef. Maar Kimpossible stelde me gerust.
Mangoquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:16 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
je kunt het ook met mango, aardbeien of what ever doen
Staat op de link die ik erbij had gezetquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mangohoe werkt dat dan? Dat wordt toch bijna drinkbaar als je het pureert?
Fijn! Wel lastig die onzekerheid elke keer, dat je net denkt dat het goed zit en dan moet je weer terug... hopelijk kom je vanaf nu in rustiger vaarwater.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, de bloeddruk was wat lager. Nu 135/95 ipv de 150/100 gisteren. Nog even babygespiekt en ze lag heerlijk te bewegen met een mooie regelmatige hartslag!
Bloeduitslagen waren goed, urine natuurlijk nog niet binnen maar daar verwachte ze niets van omdat het gisteren negatief was.
De medicatie nog niet omhoog omdat ik eigenlijk geen klachten heb, maandag weer controle bij de gyn die ik al had staan en dan zien we verder.
Natuurlijk bellen als er iets veranderd en ik wel klachten krijg maar voor nu naar huis en rustig aan doen.
Dat maakt he idd zo lastig.. het is gewoon heel erg afwachten, en het is fijn dat ze het zo onder controle houden maar het brengt de nodige spanning met zich mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:26 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Fijn! Wel lastig die onzekerheid elke keer, dat je net denkt dat het goed zit en dan moet je weer terug... hopelijk kom je vanaf nu in rustiger vaarwater.
Haha biechttijd: ik blief geen chocolade en geen roomijsquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Heb je wel maltesers, orea, bueno, ijs en Milka bij de hand? Want daar moet je nu dan ook wel zin in hebben.
Leerse!
ommegotquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij mij in t dorp verkopen ze Bueno ijs bij de ijskraam ♡zo lekker!
Vestje erover, lange mouw romper eronder. Klaar winterbabyquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef silliegirl het volgende:
Klacht:
Ik krijg van iedereen echt onwijs schattige ieniemienie-babykleren (en ik heb de hema collectie inmiddels dubbel, dank u zeer lieve clienten), maar IK KRIJG EEN NOVEMBER BABY. Nu zit ik met een hele zooi zomerkleertjes in mini-maten.
Maxquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:01 schreef pinquit het volgende:
Zoonlief vroeg gisteren nog eens hoe het precies ging, een baby maken. Nouja, hij begon met de vraag of homovrouwen alleen meisjes konden krijgen![]()
Dus ik ging uitleggen hoe homovrouwen dan kinderen (kunnen) krijgen.
En toen vroeg ie: Maar hoe ging het dan eigenlijk bij jou en Matthijs?![]()
uhh, ohja, ik dacht dat we dit al tig keer hadden uitgelegdMaar te subtiel waarschijnlijk.
Dus ik zei: nou wij hebben gewoon gevreeën en toen is het zaadje bij het eitje enblablabla.
"Jemig dat wist ik helemaal niet, dat jullie dat hadden gedaan. Dat heb je ook helemaal niet verteld! *verontwaardigd*"Njoh
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Max![]()
das een leuke om terug op zn bord te schuiven als ie 18 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |