SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 31-05-2015 22:48:14 ]SOONY
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pas de OP eens aan naar de PS+ games van juni, die zijn bekend
quote:
Ach, anders kun je je prima vermaken met de WiiU...quote:Op zondag 31 mei 2015 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pas de OP eens aan naar de PS+ games van juni, die zijn bekend
Mijn PS4 zit weer in de fabrieksinstellingen, savegames staan in de cloud, schijf geformatteerd. Morgen ga ik terug naar de winkel. Hopelijk ben ik 'm niet al te lang kwijt, ik wil zo snel mogelijk weer The Witcher spelen
schijnt dinsdag een nieuwe patch te komen, dus dat zou dan een goed begin kunnen wezen voor je.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:53 schreef Yi-Long het volgende:
NOOOOOOOOOOoooooooooooooooooo~~~~~~~~~~~~~~~![]()
![]()
![]()
Mijn topic-kaap verslaving, wat doe je!?!?!?![]()
![]()
![]()
[..]
Ach, anders kun je je prima vermaken met de WiiU...
Hopelijk begin ik deze week weer even aan The Witcher. Al sinds de launch niet meer aangeraakt, mede door dat gezeik met de controller, wat nu dus opgelost is met een nieuwe, en mede omdat ik een beetje rustig de kat uit de boom aan het kijken was qua patches enzo...
E3 gaat geweldig worden...![]()
![]()
Ja, godzijdank voor Splatoon!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, anders kun je je prima vermaken met de WiiU...
Daar ga ik wel van uit! En we beginnen al een dag eerder dankzij Bethesda! Twijfel nog of ik de nacht doorhaal, of juist vroeg op ga staan.quote:E3 gaat geweldig worden...![]()
![]()
Sony, Microsoft en Bethesda lijken de interessantste partijen te gaan worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, godzijdank voor Splatoon!maar dat is offtopic
[..]
Daar ga ik wel van uit! En we beginnen al een dag eerder dankzij Bethesda! Twijfel nog of ik de nacht doorhaal, of juist vroeg op ga staan.
Die is er natuurlijk al!quote:Op zondag 31 mei 2015 23:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sony, Microsoft en Bethesda lijken de interessantste partijen te gaan worden.
Ik slaap altijd tijdens die van Sony.
Komen hier trouwens aparte topics voor of niet
Oké nicequote:Op zondag 31 mei 2015 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is er natuurlijk al!
GAM / [E3 2015 #1] Het aftellen kan beginnen!
Aparte topics per conferentie is niet zo boeiend. Napraten gebeurt nauwelijks namelijk omdat de volgende al snel weer in de planning staat.
Vaak worden de discussies verspreid over drie topics: consoletopic, E3-topic en het nieuwsbericht op FOK!games.
Ik ben op alle drie de locaties denk ik, en afhankelijk van wie er online zijn is irc zelfs een optie.quote:
Ik heb geen Wii U en Xbox One, maar een Xbox One lonkt al een tijdje naar me.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben op alle drie de locaties denk ik, en afhankelijk van wie er online zijn is irc zelfs een optie.
Hier ook. Eind dit jaar een bundel met Tomb Raider voor 299 en ik stap in.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb geen Wii U en Xbox One, maar een Xbox One lonkt al een tijdje naar me.
Daar zit ik inderdaad ook op te wachtenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier ook. Eind dit jaar een bundel met Tomb Raider voor 299 en ik stap in.
Jawel, kan wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:01 schreef Radjan het volgende:
Ligt het aan mij of kan je de PS4 alleen nog maar in stand-by modus zetten ? Helemaal uitzetten kan volgens mij niet meer.
stroomoptiesquote:Op maandag 1 juni 2015 00:04 schreef Radjan het volgende:
[..]
Hoe dan ? ik zie die mogelijkheid niet meer.
Ik haal normaal gesproken sowieso wel flink de nachten door, dus hopelijk gewoon goede live-stream erbij en lekker genieten van alle mooie aankondigingen...quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, godzijdank voor Splatoon!maar dat is offtopic
[..]
Daar ga ik wel van uit! En we beginnen al een dag eerder dankzij Bethesda! Twijfel nog of ik de nacht doorhaal, of juist vroeg op ga staan.
Dieptriest idd, en zelfs met die achterlijk dure Season pass heb je dan nog steeds niet ALLE content, want al die exclusive pre-order/retailer/platform/edition content zit daar niet bij...quote:
Van Zelda is al aangekondigd dat die game de E3 overslaat. NX wordt ook dit jaar niet getoond of onthuld. Nee, Nintendo zal jou niet blij maken denk ikquote:Op maandag 1 juni 2015 00:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik haal normaal gesproken sowieso wel flink de nachten door, dus hopelijk gewoon goede live-stream erbij en lekker genieten van alle mooie aankondigingen...
Sony verwacht ik wel van dat ze weer gaan knallen, daar heb ik wel vertrouwen in, en zowel Nintendo alswel Microsoft MOETEN nu eigenlijk wel gaan knallen. Ik verwacht weinig meer te zien van de nieuwe Zelda dit jaar, maar de hoop is natuurlijk gevestigd op de aankondiging van OF een flinke pricedrop of aantrekkelijke bundel voor de WiiU, of de aankondiging van een fatsoenlijke opvolger...
Zoals ik al aangaf, eigenlijk MOETEN ze gaan knallen, maar goed, wellicht dat hun opvatting van 'knallen' wel is dat ze straks 3 exclusieve Amiibo's laten zien, plus DLC voor Smash Bros ofzo...quote:Op maandag 1 juni 2015 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van Zelda is al aangekondigd dat die game de E3 overslaat. NX wordt ook dit jaar niet getoond of onthuld. Nee, Nintendo zal jou niet blij maken denk ik
Smash Bros zal wel komen, nieuws over het laatste DLC-personage en dingen als tourney mode. Ik hoop dat Animal Crossing U eens aangekondigd wordt en dingen als StarFox moeten wel getoond worden. Nieuwe mario erbij en ik ben happyquote:Op maandag 1 juni 2015 00:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, eigenlijk MOETEN ze gaan knallen, maar goed, wellicht dat hun opvatting van 'knallen' wel is dat ze straks 3 exclusieve Amiibo's laten zien, plus DLC voor Smash Bros ofzo...
Je vraagt je wel af of er uberhaupt mensen in de top van dat bedrijf zitten die enig idee hebben waar een groot gedeelte van de game-fans op zitten te wachten, of dat ze echt stug met hun kop in het zand lekker hun eigen dingetje blijven doen, en soms scoren ze met zo'n gok, en soms niet...
Onderste optie van het eerste scherm geeft meer opties (waaronder uitzetten)quote:Op maandag 1 juni 2015 00:04 schreef Radjan het volgende:
[..]
Hoe dan ? ik zie die mogelijkheid niet meer.
De 5equote:Op maandag 1 juni 2015 09:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer staan de nieuwe games er eens op het is al 9 uur juni !
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier ook. Eind dit jaar een bundel met Tomb Raider voor 299 en ik stap in.
Vinger op de aan/uitknop houden tot je het tweede bliepje hoort.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:01 schreef Radjan het volgende:
Ligt het aan mij of kan je de PS4 alleen nog maar in stand-by modus zetten ? Helemaal uitzetten kan volgens mij niet meer.
Waarom lopen als het niet hoeft?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:20 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Vinger op de aan/uitknop houden tot je het tweede bliepje hoort.
Ik heb gewoon de optie in het menu hoor... Volgens mij moet je het wel ergens aanzettenquote:Op maandag 1 juni 2015 00:01 schreef Radjan het volgende:
Welkom, en vanaf nu lekker klagen over de indiesquote:Op maandag 1 juni 2015 12:39 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb ook een PS4 sinds vorige week.
Kei blij.
"ies koeltoer"quote:Op maandag 1 juni 2015 12:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Welkom, en vanaf nu lekker klagen over de indies
Ik speel alleen maar vollen bak The Witcher 3, dus ik klaag voorlopig nietquote:Op maandag 1 juni 2015 12:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Welkom, en vanaf nu lekker klagen over de indies
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:39 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb ook een PS4 sinds vorige week.
Kei blij.
Net nu mijn PS4 ingeleverd isquote:
Op Neogaf stond van niet en IGN geeft het ook aanquote:Op maandag 1 juni 2015 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die melding staat er al een update of 4-5 in.
quote:EDIT: And no, it does not say this in all other patches. I've looked all the way back to before weather was even in and there's no mention.
Ben benieuwdquote:Op maandag 1 juni 2015 14:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op Neogaf stond van niet en IGN geeft het ook aan
[..]
Ik weet het zeker, zal dan net op een andere manier zijn geschreven...quote:Op maandag 1 juni 2015 14:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op Neogaf stond van niet en IGN geeft het ook aan
[..]
Kan best hoor, ik heb het spel zelf nietquote:Op maandag 1 juni 2015 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker, zal dan net op een andere manier zijn geschreven...
Ongetwijfeld tijdens de E3 presentatie vrijgegeven, dus met 1 open lokatie, plus die gratis start-tour, en hopelijk gooien ze ook de Season Pass even in de aanbieding, en kondigen ze een aantal goede expansions aan met nieuwe lokaties...quote:
Zeker weten de PS3-versie.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand hier of de ps3 of de ps4 versie van Arkham Origins beter is?
Ik had al zo iets gelezen maar ik denk ik vraag het de ervarings deskundigen even.quote:
Je heb geen PS4 versiequote:Op maandag 1 juni 2015 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had al zo iets gelezen maar ik denk ik vraag het de ervarings deskundigen even.
Heb het spel toch nog in de kast staan dan de ps3 nog maar een keer aanslingeren.
Kans op wat?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Driveclub maakt nu totaal geen kans meer nu Project cars uit is (ook al is het gedeeltelijk gratis). Althans als het om driving sim fans gaat. Hiervoor had ik nog wel de behoefte om Driveclub uit te proberen (nooit gespeeld). Nu echt niet meer.
Huh?? Wel toch? Lees net in een preview voor de nieuwe dat de laatste tegenviel omdat het een matige port was? Is de nieuwe Batman de eerste next gen dan ?quote:
WTF heb jij gelezen?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huh?? Wel toch? Lees net in een preview voor de nieuwe dat de laatste tegenviel omdat het een matige port was? Is de nieuwe Batman de eerste next gen dan ?
Dat hij het gaat spelen. Denk ik.quote:
Zie het nu ookquote:Op maandag 1 juni 2015 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WTF heb jij gelezen?En het zal wel over port consoles ->pc zijn of andersom pc -> consoles
Ja de nieuwe is de eerste op next gen ook al komen batman 1 en 2 ook uit op de next gen... Origins niet![]()
Daarom zeg ik ook: PS3-versie is de bestequote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie het nu ook
http://www.techtimes.com/(...)-later-this-year.htm
Ik ben nu bezig met AC: Unity. Daarnaast speel ik FIFA 15. Ik kijk uit naar de nieuwe AC, FIFA, Batman en over een tijdje GTA V maar weer eens spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welke games heb je al of wil je nog hebben?
Is er wel een normale injustice of alleen de ps plus versie?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: PS3-versie is de beste
Tja, moet je zelf weten natuurlijk, maar je mist een absoluut geweldige racegame.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Driveclub maakt nu totaal geen kans meer nu Project cars uit is (ook al is het gedeeltelijk gratis). Althans als het om driving sim fans gaat. Hiervoor had ik nog wel de behoefte om Driveclub uit te proberen (nooit gespeeld). Nu echt niet meer.
Die laatste Fatalityquote:
PGRquote:Op maandag 1 juni 2015 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, moet je zelf weten natuurlijk, maar je mist een absoluut geweldige racegame.
Voor mij tot nog toe denk ik mijn favoriete PS4 game, en waarschijnlijk de beste racegame (voor mij) sinds Rallisport Challenge 2 en PGR...
Er is geen PS4 versie van Originsquote:Op maandag 1 juni 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geweldige serie idd. Ook tof dat je in die eerste delen radio-stations had met de plaatselijke muziek. Ik weet niet meer of de latere games dat ook hadden.quote:
2 en 3 vond ik fantastisch, Forza 3 ook. Op de PS4 hebben we Driveclub en Project Carsquote:Op maandag 1 juni 2015 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geweldige serie idd. Ook tof dat je in die eerste delen radio-stations had met de plaatselijke muziek. Ik weet niet meer of de latere games dat ook hadden.
Op Dreamcast (Metropolis Street Racing) maakte het ook gebruik van de echte tijd, dus als jij om 2 uur smiddags speelde hier in NL, was het in Japan dus 8-9 uur later, en speelde je die levels in het donker.
PGR4 had ook bikes en verschillende weersomstandigheden.![]()
Ontzettend
Komt er niet een keer een nieuwe gran turismo uit of zo?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
2 en 3 vond ik fantastisch, Forza 3 ook. Op de PS4 hebben we Driveclub en Project Cars
quote:Op maandag 1 juni 2015 17:00 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Komt er niet een keer een nieuwe gran turismo uit of zo?
Ik gok op (eind) 2016 ergens.... Kan er wel weer zin in krijgenquote:Op maandag 1 juni 2015 17:00 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Komt er niet een keer een nieuwe gran turismo uit of zo?
Welke?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit te twijfelen om mijn eerste ps4 dlc te kopen.
heb gister de driveclub dlc gekocht maar had er vrijwel direct spijt vanquote:Op maandag 1 juni 2015 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit te twijfelen om mijn eerste ps4 dlc te kopen.
Ik ga voor Dragonball Xenoverse dlc het spel zelf heb ik gekregen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb gister de driveclub dlc gekocht maar had er vrijwel direct spijt vandenk dat het snel goedkoper wordt en wil eigenlijk alle dlc boycotten.
Idk doe geen van beide dusquote:
Vind jij het een leuk spel?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga voor Dragonball Xenoverse dlc het spel zelf heb ik gekregen.
Hulp nodig met die Parallel quest?quote:
Ja ik vermaak me wel maar ik ben dan ook wel dbz fan. Al haat ik wel dat je geluk moet hebben met random item drops zo heb ik al 10x die missie in Kami lookout gedaan zonder succes voor een dragonball en ook voor vegeta moet je iets hebben uit missie 5 wat maar niet is gedropt verder is het erg tof maar je moet wel de serie leuk vinden.quote:
Er is toch geen ps4 versie?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk zeker uit naar ESO! Zelfs de Imperial Editon gepreordered. Lijkt mij een erg fijne game om te spelen op de PS4quote:Op maandag 1 juni 2015 20:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Idk doe geen van beide dus
Maar bedankt voor de heads up moet TES online nog ff halen
Bijna vergeten dat die volgende week kwam
+ wacht nog steeds op Witcher maarja is niet zo erg...![]()
Heb jij misschien nog een xtra Zsoul die ik nodig heb voor de Vegeta mentor kwestie?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hulp nodig met die Parallel quest?
Moet ze grotendeels nog doorlopen om die laatste supers/ultimates te krijgen, maar onwijs saai in je eentje
Yep heb een en mag je best hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog een xtra Zsoul die ik nodig heb voor de Vegeta mentor kwestie?
Pffff de meeste games hebben van die achtelijke multiplayer/coop trophies waar ik echt geen zin in heb om ze te halen. Voor Batman straks natuurlijk ook weer trophies voor die brawlmissies. Ik zou graag zien dat ze alleen puur voor de singleplayer trophies doen, net als in Shadow of Mordorquote:Op maandag 1 juni 2015 23:55 schreef Jiang153 het volgende:
YES EINDELIJK AW platinum! Nummer 41
Nu door met Bloodborne/Xenoverse voor 42
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Tof moet ik je als vriend toevoegen op psn of hoe werkt dat precies? Ik probeerde eerder iets naar een vriend te sturen maar die stond er niet tussen.quote:
Ja add mij en dan moet ik je als het goed is zienquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof moet ik je als vriend toevoegen op psn of hoe werkt dat precies? Ik probeerde eerder iets naar een vriend te sturen maar die zat er niet tussen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:12 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren Walking dead season 1 uitgespeeld , wat een spel
Verandert er veel met de gameplay/verhaal als je andere beslissingen neemt ?Je keuzes bepalen eigenlijk alleen je gesprekje aan het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Meestal zijn ze wel te doen, maar gvd zeg die Advanced Warfare flip flop trophy was moeilijk omdat iedereen waarmee ik het probeerde er niks van konquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
Pffff de meeste games hebben van die achtelijke multiplayer/coop trophies waar ik echt geen zin in heb om ze te halen. Voor Batman straks natuurlijk ook weer trophies voor die brawlmissies. Ik zou graag zien dat ze alleen puur voor de singleplayer trophies doen, net als in Shadow of Mordor
Oke ben vanaf half 1 thuis dan zou ik dat even doen bedankt imho.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja add mij en dan moet ik je als het goed is zien
Oh jammerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je keuzes bepalen eigenlijk alleen je gesprekje aan het einde.
Verandert er veel met de gameplay/verhaal als je andere beslissingen neemt ?Je keuzes in seizoen 1 hebben ook effect op seizoen 2. Niet heel ingrijpend, maar het is zeker aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor twee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor twee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]Ga je die 100 zoveel days ook spelen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens seizoen 1 op de ps3 gespeeld wil ooit nog seizoen 2 gaan doen vraag me af of ik dat dan op de ps3 moet doen om mijn keuzes mee te nemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
mag t niet hopen zegquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Lees net dat er misschien een nieuw model PS4 gaat komen. Mooi! Maar hopelijk is deze een stuk stiller en zijn andere mankementen zoals de "eject bug" en wat nog meer, opgelost.
Ik ga mijn oude niet weg doen. Beetje Sony sponsoren met twee consoles van deze generatiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Lees net dat er misschien een nieuw model PS4 gaat komen. Mooi! Maar hopelijk is deze een stuk stiller en zijn andere mankementen zoals de "eject bug" en wat nog meer, opgelost.
Kwestie van tijd. Doet Sony altijd namelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:06 schreef s0ul1991 het volgende:
quote:'Sony onthult verbeterde Playstation 4 tijdens gamebeurs E3'
Foto: Bloomberg
Gepubliceerd: 02 juni 2015 11:22 Laatste update: 02 juni 2015 11:22
Sony presenteert naar alle waarschijnlijkheid op 15 juni een nieuw model van de Playstation 4 met onder meer één terabyte opslagruimte.
Dat blijkt uit een aanvraag die bij de Amerikaanse telecomwaakhond Federal Communications Commission, waarvan afbeelding op forum Neogaf geplaatst zijn. De aanvraag is in Amerika nodig voor draadloze verbindingen in systeem.
De harde schijf in de huidige Playstation 4-modellen zijn 500 gigabyte. Naast de verdubbeling van de opslagruimte moet de nieuwe Playstation 4 driehonderd gram lichter wegen en energiezuiniger zijn.
Sony heeft de aanvraag op 12 maart ingediend waardoor het aannemelijk is dat de nieuwe Playstation 4 met extra details onthuld wordt tijdens de E3 persconferentie op 15 juni.
Skulls of the Shogun is supertof, als je van strategy games houdt dan...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:07 schreef Che_ het volgende:
Deze maand alleen mgs die het waard is om te spelen?
Of zijn die andere 3 ook de moeite waard?
Die 100 days vond ik wel tof eigenlijk. Het zijn allemaal korte verhaaltjes die je in minder dan een uur per verhaal speelt. En je krijgt allemaal compleet verschillende verhalen omdat het allemaal nieuwe personages zijn met hun eigen unieke verhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je die 100 zoveel days ook spelen ?
Ik heb trouwens seizoen 1 op de ps3 gespeeld wil ooit nog seizoen 2 gaan doen vraag me af of ik dat dan op de ps3 moet doen om mijn keuzes mee te nemen.
Verandert er veel met de gameplay/verhaal als je andere beslissingen neemt ?Nee, nauwelijks. In elk geval geen belangrijke onomkeerbare veranderingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Als je vanavond een race wil houden, stuur mij dan vast een berichtje. Wil het ook wel voor je opzetten als je dat wilt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:33 schreef Radjan het volgende:
Zo, Project cars valt hier figuurlijk gesproken net op mijn deurmat. Stuurtje aansluiten en gaan. Ben erg nieuwsgierig. Ziet er vast weergaloos uit op mijn splinternieuwe Samsung ultra HD tv
Misschien een idee, eerst maar eens starten en zien hoe alles werkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je vanavond een race wil houden, stuur mij dan vast een berichtje. Wil het ook wel voor je opzetten als je dat wilt.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:40 schreef Radjan het volgende:
[..]
Misschien een idee, eerst maar eens starten en zien hoe alles werkt.
O dan wacht ik nog ff. Ik wachtte sowieso tot FF XV er zou zijn, maar zonde om dan net nog een oude versie te kopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Oh, ik denk dat ik nog niet zo ver ben? Ik weet er nog niks vanafquote:Op maandag 1 juni 2015 21:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hulp nodig met die Parallel quest?
Moet ze grotendeels nog doorlopen om die laatste supers/ultimates te krijgen, maar onwijs saai in je eentje
Zoals de laatste PS3 slim ja, met die schuifklep.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
Als een nieuw model er wel gewoon hetzelfde uit blijft zien, dan heb ik er geen problemen mee, maar doorgaans is ieder nieuw model van een Sony console ene stuk lelijker dan de voorgaande versie...
Belachelijk idd. Had toen in HK een nieuwe PS3 nodig, maar heb wel even mijn best gedaan om dan nog die 2de versie van de PS3 te vinden (in het rood), ipv zo'n waardeloos plastic nieuw ding.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zoals de laatste PS3 slim ja, met die schuifklep.
Het gaat toch om de hardware die er in zit en niet hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Had toen in HK een nieuwe PS3 nodig, maar heb wel even mijn best gedaan om dan nog die 2de versie van de PS3 te vinden (in het rood), ipv zo'n waardeloos plastic nieuw ding.
Zeker wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Het gaat toch om de hardware die er in zit en niet hoe hij er uit ziet
Zeg, ik had niet voor niets de PS2 aqua editionquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Daar zit sowieso natuurlijk wel een grens aan, en die super-slim PS3 was dusdanig lelijk en slecht afgewerkt dat het meer lawaai maakte en er ook minder stevig uitzag, dat ik er weinig vertrouwen in had/heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt de huidige PS4 is een mooi klein kastje dat zelfs mooi op mijn tv meubel staat. maar veel maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn zelfs mensen die tot 100 Euro's neertellen voor een custom-made skin van speciaal hout.
Ik heb hem ook was tof maar wel wat kort voor het bedrag wat je betaald.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die 100 days vond ik wel tof eigenlijk. Het zijn allemaal korte verhaaltjes die je in minder dan een uur per verhaal speelt. En je krijgt allemaal compleet verschillende verhalen omdat het allemaal nieuwe personages zijn met hun eigen unieke verhalen.
Hoeveel pipo's hebben hun PS4 niet verpatst toen die witte editie uit kwam?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Een weegschaal is recht, mijn PS4 wiebeltquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De ps4 ziet eruit als een weegschaal maarja lekker boeiend verder.
Een teaser voor 15 juniquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
http://fallout.bethsoft.com/
23 uur te gaan voor wat?
Damn word gek![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben ze kans om een USB poort aan de achterzijde te plakken, doen ze het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:03 schreef DKUp het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
De modellen blijven er hetzelfde uitzien.
Energiezuiniger, 300 gram lichter en een extra 1TB model.
http://m.ign.com/articles(...)-with-1tb-hard-drive
Heb de afgelopen jaren constant twee consoles gehad. Scheelt slepen tussen de zolder en de woonkamerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga mijn oude niet weg doen. Beetje Sony sponsoren met twee consoles van deze generatie
Ik ben niet plan om een nieuwe PS4 te kopenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hebben ze kans om een USB poort aan de achterzijde te plakken, doen ze het niet
Ik verwacht niet veel daarnaastquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:28 schreef Pheno het volgende:
En zondag wordt meteen de beste E3 dag: Bethesda laat fallout 4 op bioscoopscherm zien en drops mic. Klaar met E3
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aanquote:
Je gaat ons hypenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aantitels krijgen we niet als het om onaangekondigde games gaan, al had ik xcom al voor de aankondiging al goed geraden tegen de PR van 2K
Dat is toch die Dennis van GK?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aantitels krijgen we niet als het om onaangekondigde games gaan, al had ik xcom al voor de aankondiging al goed geraden tegen de PR van 2K
dat is er 1 van ja . aardige gast, ook toen hij nog bij GK zatquote:
Die nieuwe batch Gamekings-figuren vind ik echt helemaal niks, maar ook bij de oude groep had je toch al vaak het idee dat 'hygiëne' niet echt bijzonder in hun straatje paste...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is er 1 van ja . aardige gast, ook toen hij nog bij GK zatJe komt ze wel eens tegen op events
Huh, Dark Souls 3?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De aankondiging van dark souls 3 gaat ook dolletjes worden.
Ben benieuwd hoe ze gaan uitpakken dit jaar met de E3, vorig jaar waren ze erg vooruitstrevend, dat zal nu iedereen wel na gaan doen (PU).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat wil, maar ik vind van alle Nederlandse gamesites hun toch wel het leukste
Ik vind dat ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat wil, maar ik vind van alle Nederlandse gamesites hun toch wel het leukste
Ik kwam hem tegen in de trein toen hij zijn eerste werkdag bij 2K had, was wel grappig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is er 1 van ja . aardige gast, ook toen hij nog bij GK zatJe komt ze wel eens tegen op events
Ik hoop toch op kingdom hearts 3, meer info dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind dat ook![]()
Alleen die Shelly en Jelle
Ik ga weer ontopic:
Ik ben erg benieuwd naar Need for Speed, hopelijk slopen ze dat always online eruit
Ik ben bang voor een Let it Go-momentjequote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik hoop toch op kingdom hearts 3, meer info dan.
Zolang het geen frozen wereld word, al ben ik bang van wel.
Is Jean-Paul daar niet meer de grote PR-man?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tv weer opnieuw aandoen, zal wel een bug zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:41 schreef Radjan het volgende:
Wat als je een regelmatig flikkerend beeld hebt met je PS4 en beeld en geluid af en toe helemaal wegvallen ? Gaat je PS4 dan naar de kloten
Ben ook benieuwd ja. Ze gaan volgens mij volgende week heel de week E3 items uploaden en tijdens de E3 weer vanaf maandagochtend tot alle persconferenties afgelopen zijn streamen. Dan nog allemaal andere items uit LA en nabeschouwingen. Dat vind ik wel vet aan Gamekings dat ze zoveel doen met zulke dingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze gaan uitpakken dit jaar met de E3, vorig jaar waren ze erg vooruitstrevend, dat zal nu iedereen wel na gaan doen (PU).
Ik ook, maar aan de andere kant, alleen om de hype tondom frozen begrijp ik het wel, en dat zorgtvoor meer verkopen.quote:
quote:
Ik heb hem op een andere HDMI poort aangesloten en nu lijkt het weg te zijn. Vanavond weer verder met project cars, nu net met karten begonnen en dat is nog best lastig. Hoop niet dat er een probleem met mijn TV is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tv weer opnieuw aandoen, zal wel een bug zijn.
Met al die aankondigingen ga je je afvragen of er nog wel een E3 nodig isquote:
Heb je een ander apparaat waarmee je die 'foute' HDMI poort kunt testen? Als bv een BR speler ook flikkerend beeld/geluid geeft is die poort naar de klote en zou je via garantie gewoon een nieuwe tv moeten kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:36 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik heb hem op een andere HDMI poort aangesloten en nu lijkt het weg te zijn. Vanavond weer verder met project cars, nu net met karten begonnen en dat is nog best lastig. Hoop niet dat er een probleem met mijn TV is.
Is een plan, ga ik doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je een ander apparaat waarmee je die 'foute' HDMI poort kunt testen? Als bv een BR speler ook flikkerend beeld/geluid geeft is die poort naar de klote en zou je via garantie gewoon een nieuwe tv moeten kunnen krijgen toch?
De E3 is te druk, en vrijwel alles lekt toch wel uit. Kunnen ze het beter gecontroleerd vooraf doenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:41 schreef Drankster het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat devs alles bewaarde voor de E3 ipv een paar weken van te voren.
Hij is nieuw 48 linkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:43 schreef Massief het volgende:
Iemand die the witcher wil overnemen?
45 eu.
Tweemaal gespeeld.
En dan gaan ze daarna automatisch van je creditcard afschrijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:35 schreef Duradonna het volgende:
Ik wilde vandaag mijn 14 dagen gratis PS Plus activeren maar dat kan alleen maar als je een creditcard hebt dus?
Nope. Sonyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:48 schreef Duradonna het volgende:
En als je geen creditcard hebt dan geen gratis proefperiode?
Belachelijk, maar kan je via de Playstation store dan wel zo'n kaart kopen of moet ik dan naar de winkel of ergens anders online bestellen?quote:
Volgens mij kan je gewoon met ideal betalenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:53 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Belachelijk, maar kan je via de Playstation store dan wel zo'n kaart kopen of moet ik dan naar de winkel of ergens anders online bestellen?
Voor 15 euro kun je een kaartje kopen voor 90 dagen:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:53 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Belachelijk, maar kan je via de Playstation store dan wel zo'n kaart kopen of moet ik dan naar de winkel of ergens anders online bestellen?
Games en dlc kun je gewoon met iDeal betalen in de Store, dus ik neem aan dat dat met die PS Plus codes ook gewoon gaat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:04 schreef Duradonna het volgende:
Maar kan ik hem ook gewoon kopen via Ideal in de Store online of gaat dat niet?
Want ik lees nu dat ze automatisch doorboeken.
Je kan ook gewoon even kijken hequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:04 schreef Duradonna het volgende:
Maar kan ik hem ook gewoon kopen via Ideal in de Store online of gaat dat niet?
Want ik lees nu dat ze automatisch doorboeken.
PS4 nu op een andere poort aangesloten, ging een tijdje goed maar nu begint het weer. Kabel verwisselen is ook een optie, ga ik ook nog ff proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je een ander apparaat waarmee je die 'foute' HDMI poort kunt testen? Als bv een BR speler ook flikkerend beeld/geluid geeft is die poort naar de klote en zou je via garantie gewoon een nieuwe tv moeten kunnen krijgen toch?
Wat gaat niet? Als je 3 maanden koopt via ideal op de ps4, dan krijg je ook gewoon 3 maanden plus. Of wil je alleen die 2 weken? Dat zal je niet lukken zonder cc denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef Duradonna het volgende:
Snap er echt helemaal niks van, sorry hoor.
Niet dat ik straks stort via Ideal en het niet gaat, toch zonde van het geld want terugstorten naar je rekening zal vast wel niet gaan.
Dan kan het alleen maar aan de kabel of aan de hdmi uitgang van de ps4 liggen. Of je aansluitbord van je tv is volledig kaduukquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:15 schreef Radjan het volgende:
[..]
PS4 nu op een andere poort aangesloten, ging een tijdje goed maar nu begint het weer. Kabel verwisselen is ook een optie, ga ik ook nog ff proberen.
Je stort geld naar je porto op psn en vanuit daar koop je ps+quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef Duradonna het volgende:
Snap er echt helemaal niks van, sorry hoor.
Niet dat ik straks stort via Ideal en het niet gaat, toch zonde van het geld want terugstorten naar je rekening zal vast wel niet gaan.
Het gekke is dat het alleen gebeurt als ik aan het racen ben en niet als ik in de menu's zit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:16 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar aan de kabel of aan de hdmi uitgang van de ps4 liggen. Of je aansluitbord van je tv is volledig kaduuk
Trillingen van het geluid?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Radjan het volgende:
[..]
Het gekke is dat het alleen gebeurt als ik aan het racen ben en niet als ik in de menu's zit.
Soms valt het beeld gelijk met het geluid weg. Ik ga eerst een nieuwe HDMI kabel proberen.quote:
Idd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
The division ook speelbaar @ e3, erg benieuwd naar.
Het is en blijft Ubisoft dus ik ga er in zonder verwachtingen maar ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Dit is een game waar ik al sinds dag 1 naar uit kijk en in pre-order heb staan.
Hoop dat ze het een beetje waar hebben kunnen maken , maar vrees dat dit ook weer allemaal zwaar gedownscaled is kwa graphics.
Niet dat graphics me ook maar iets uitmaken , maar ze moeten geen dingen laten zien die ze niet waar kunnen maken , en dit gebeurd veelste vaak met games tegenwoordig.
Zelfde met de gameplay , kijk maar naar Watchdogs.
Zijn alle episodes al uit dan? Ik wilde de seasonpass halen als alles uit was. Ben nog bezig met Wolf Among Us en ben ook Game of Thrones aan het "opsparen"quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het einde van Life is Strange heeft voor mij trouwens in een klap die game de moeite waard gemaakt trouwens
Nee 3 episodes pas, de eerste 2 vond ik mwah maar de laatste is echt super.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:38 schreef Retarded het volgende:
[..]
Zijn alle episodes al uit dan? Ik wilde de seasonpass halen als alles uit was. Ben nog bezig met Wolf Among Us en ben ook Game of Thrones aan het "opsparen"
35 lijkt me mooi... Kom ik hem halen bij jequote:
Vandaag om 16:00 krijgen we iets te horen over Falloutquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:40 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar The Division, maar ook Fallout (maar volgens mij is hier nog niets van bekend).
Ik ook maar m'n vertrouwen in Ubi is ver onder het nulpunt gedaald met de grapjes van de afgelopen ~5 jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:40 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar The Division, ...
HYPE!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vandaag om 16:00 krijgen we iets te horen over Fallout
Dat klopt wel ja...quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook maar m'n vertrouwen in Ubi is ver onder het nulpunt gedaald met de grapjes van de afgelopen ~5 jaar.
Oh serieus? Spannend!!!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Idd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ook maar m'n vertrouwen in Ubi is ver onder het nulpunt gedaald met de grapjes van de afgelopen ~5 jaar.
teaser. En dan de verwijziging naar de bethesda -persconferentie over tien dagenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
teaser. En dan de verwijziging naar de bethesda -persconferentie over tien dagen
Zou nog steeds fappen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef Pheno het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als ze de pagina alleen veranderen in "war, war changes June 14th"
War never changes bedoel je?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef Pheno het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als ze de pagina alleen veranderen in "war, war changes June 14th"
Nee, dat is juist de grapquote:
Natuurlijk moet er in het spel weer "never changes" komen, maar gewoon als hypetrain slogan, nahquote:
Hoop dat de game zelf zo min mogelijk verandert.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er in het spel weer "never changes" komen, maar gewoon als hypetrain slogan, nah
Fallout Online alleen voor de PCquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:27 schreef Pheno het volgende:
Om daarna een mobile game met microtransacties te presenteren
hier nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Alle Plus games van juni zijn beschikbaar.
Zal wel een ARG komen in aanloop naar de personferentie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
teaser. En dan de verwijziging naar de bethesda -persconferentie over tien dagen
niet de moeite waard om naar te kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Alle Plus games van juni zijn beschikbaar.
Triple A-hoerquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:44 schreef Jiang153 het volgende:
Laatste goeie maand was die ene met injustice
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop als enige hier op een toffe Assassins Creed maar ik heb dan ook Rogue als laatste gespeeld en die was kort maar tof.
huh, is die dr dan voor de ps4?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:53 schreef Friday12 het volgende:
Die DHL nakkers hebben mijn ME Trilogy genakt
En ik kan die fucking paupers niet eens bellen![]()
Ja boeit niet moest gewoon ff rage post makenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Raar, je hebt helemaal geen ME trilogy op de PS4.
Nee maar moest even ragen op dhlquote:
Ik bedoel op de PS4.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee het staat als afgeleverd bij hun in het systeem
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik bedoel op de PS4. [ afbeelding ]
Ja?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Man stel je voor dat dat de graphics zouden worden
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.quote:
Dit iddquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.
Pheno verteld altijd de waarheid, mooi. Scheelt weer tijdquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, kutserie, alleen mensen met een Fallout-inspired nickname op FOK! vinden het soms tof.
Jij zou het toch sowieso niks vinden. Ook veel praten en lopen en ga zo maar door.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pheno verteld altijd de waarheid, mooi. Scheelt weer tijd
Allesquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:50 schreef Tortugal het volgende:
Ik schaam me, maar heb nooit een Fallout game gespeeld. Ik kocht mijn ps3 pas begin 2012. Wat is er zo vet aan die games?
Oh jee, Meh.. Lopen boeit me niet. Maar dialogen om de haverklapquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij zou het toch sowieso niks vinden. Ook veel praten en lopen en ga zo maar door.
Nee, weet je wat irritant is. Mensen die meekijken met je stream en de hele tijd roepen of je de dialogen wilt skippen in The Witcherquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh jee, Meh.. Lopen boeit me niet. Maar dialogen om de haverklap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |