quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]Ga je die 100 zoveel days ook spelen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens seizoen 1 op de ps3 gespeeld wil ooit nog seizoen 2 gaan doen vraag me af of ik dat dan op de ps3 moet doen om mijn keuzes mee te nemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
mag t niet hopen zegquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Lees net dat er misschien een nieuw model PS4 gaat komen. Mooi! Maar hopelijk is deze een stuk stiller en zijn andere mankementen zoals de "eject bug" en wat nog meer, opgelost.
Ik ga mijn oude niet weg doen. Beetje Sony sponsoren met twee consoles van deze generatiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Lees net dat er misschien een nieuw model PS4 gaat komen. Mooi! Maar hopelijk is deze een stuk stiller en zijn andere mankementen zoals de "eject bug" en wat nog meer, opgelost.
Kwestie van tijd. Doet Sony altijd namelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:06 schreef s0ul1991 het volgende:
quote:'Sony onthult verbeterde Playstation 4 tijdens gamebeurs E3'
Foto: Bloomberg
Gepubliceerd: 02 juni 2015 11:22 Laatste update: 02 juni 2015 11:22
Sony presenteert naar alle waarschijnlijkheid op 15 juni een nieuw model van de Playstation 4 met onder meer één terabyte opslagruimte.
Dat blijkt uit een aanvraag die bij de Amerikaanse telecomwaakhond Federal Communications Commission, waarvan afbeelding op forum Neogaf geplaatst zijn. De aanvraag is in Amerika nodig voor draadloze verbindingen in systeem.
De harde schijf in de huidige Playstation 4-modellen zijn 500 gigabyte. Naast de verdubbeling van de opslagruimte moet de nieuwe Playstation 4 driehonderd gram lichter wegen en energiezuiniger zijn.
Sony heeft de aanvraag op 12 maart ingediend waardoor het aannemelijk is dat de nieuwe Playstation 4 met extra details onthuld wordt tijdens de E3 persconferentie op 15 juni.
Skulls of the Shogun is supertof, als je van strategy games houdt dan...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:07 schreef Che_ het volgende:
Deze maand alleen mgs die het waard is om te spelen?
Of zijn die andere 3 ook de moeite waard?
Die 100 days vond ik wel tof eigenlijk. Het zijn allemaal korte verhaaltjes die je in minder dan een uur per verhaal speelt. En je krijgt allemaal compleet verschillende verhalen omdat het allemaal nieuwe personages zijn met hun eigen unieke verhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je die 100 zoveel days ook spelen ?
Ik heb trouwens seizoen 1 op de ps3 gespeeld wil ooit nog seizoen 2 gaan doen vraag me af of ik dat dan op de ps3 moet doen om mijn keuzes mee te nemen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:12 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren Walking dead season 1 uitgespeeld , wat een spel
Verandert er veel met de gameplay/verhaal als je andere beslissingen neemt ?Nee, nauwelijks. In elk geval geen belangrijke onomkeerbare veranderingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Als je vanavond een race wil houden, stuur mij dan vast een berichtje. Wil het ook wel voor je opzetten als je dat wilt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:33 schreef Radjan het volgende:
Zo, Project cars valt hier figuurlijk gesproken net op mijn deurmat. Stuurtje aansluiten en gaan. Ben erg nieuwsgierig. Ziet er vast weergaloos uit op mijn splinternieuwe Samsung ultra HD tv
Misschien een idee, eerst maar eens starten en zien hoe alles werkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je vanavond een race wil houden, stuur mij dan vast een berichtje. Wil het ook wel voor je opzetten als je dat wilt.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:40 schreef Radjan het volgende:
[..]
Misschien een idee, eerst maar eens starten en zien hoe alles werkt.
O dan wacht ik nog ff. Ik wachtte sowieso tot FF XV er zou zijn, maar zonde om dan net nog een oude versie te kopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Oh, ik denk dat ik nog niet zo ver ben? Ik weet er nog niks vanafquote:Op maandag 1 juni 2015 21:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hulp nodig met die Parallel quest?
Moet ze grotendeels nog doorlopen om die laatste supers/ultimates te krijgen, maar onwijs saai in je eentje
Zoals de laatste PS3 slim ja, met die schuifklep.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
Als een nieuw model er wel gewoon hetzelfde uit blijft zien, dan heb ik er geen problemen mee, maar doorgaans is ieder nieuw model van een Sony console ene stuk lelijker dan de voorgaande versie...
Belachelijk idd. Had toen in HK een nieuwe PS3 nodig, maar heb wel even mijn best gedaan om dan nog die 2de versie van de PS3 te vinden (in het rood), ipv zo'n waardeloos plastic nieuw ding.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zoals de laatste PS3 slim ja, met die schuifklep.
Het gaat toch om de hardware die er in zit en niet hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Had toen in HK een nieuwe PS3 nodig, maar heb wel even mijn best gedaan om dan nog die 2de versie van de PS3 te vinden (in het rood), ipv zo'n waardeloos plastic nieuw ding.
Zeker wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Het gaat toch om de hardware die er in zit en niet hoe hij er uit ziet
Zeg, ik had niet voor niets de PS2 aqua editionquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Daar zit sowieso natuurlijk wel een grens aan, en die super-slim PS3 was dusdanig lelijk en slecht afgewerkt dat het meer lawaai maakte en er ook minder stevig uitzag, dat ik er weinig vertrouwen in had/heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt de huidige PS4 is een mooi klein kastje dat zelfs mooi op mijn tv meubel staat. maar veel maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn zelfs mensen die tot 100 Euro's neertellen voor een custom-made skin van speciaal hout.
Ik heb hem ook was tof maar wel wat kort voor het bedrag wat je betaald.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die 100 days vond ik wel tof eigenlijk. Het zijn allemaal korte verhaaltjes die je in minder dan een uur per verhaal speelt. En je krijgt allemaal compleet verschillende verhalen omdat het allemaal nieuwe personages zijn met hun eigen unieke verhalen.
Hoeveel pipo's hebben hun PS4 niet verpatst toen die witte editie uit kwam?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Een weegschaal is recht, mijn PS4 wiebeltquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De ps4 ziet eruit als een weegschaal maarja lekker boeiend verder.
Een teaser voor 15 juniquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
http://fallout.bethsoft.com/
23 uur te gaan voor wat?
Damn word gek![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben ze kans om een USB poort aan de achterzijde te plakken, doen ze het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:03 schreef DKUp het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
De modellen blijven er hetzelfde uitzien.
Energiezuiniger, 300 gram lichter en een extra 1TB model.
http://m.ign.com/articles(...)-with-1tb-hard-drive
Heb de afgelopen jaren constant twee consoles gehad. Scheelt slepen tussen de zolder en de woonkamerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga mijn oude niet weg doen. Beetje Sony sponsoren met twee consoles van deze generatie
Ik ben niet plan om een nieuwe PS4 te kopenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hebben ze kans om een USB poort aan de achterzijde te plakken, doen ze het niet
Ik verwacht niet veel daarnaastquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:28 schreef Pheno het volgende:
En zondag wordt meteen de beste E3 dag: Bethesda laat fallout 4 op bioscoopscherm zien en drops mic. Klaar met E3
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aanquote:
Je gaat ons hypenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aantitels krijgen we niet als het om onaangekondigde games gaan, al had ik xcom al voor de aankondiging al goed geraden tegen de PR van 2K
Dat is toch die Dennis van GK?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aantitels krijgen we niet als het om onaangekondigde games gaan, al had ik xcom al voor de aankondiging al goed geraden tegen de PR van 2K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |