Zeg, ik had niet voor niets de PS2 aqua editionquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Het gaat toch om de hardware die er in zit en niet hoe hij er uit ziet
Daar zit sowieso natuurlijk wel een grens aan, en die super-slim PS3 was dusdanig lelijk en slecht afgewerkt dat het meer lawaai maakte en er ook minder stevig uitzag, dat ik er weinig vertrouwen in had/heb.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt de huidige PS4 is een mooi klein kastje dat zelfs mooi op mijn tv meubel staat. maar veel maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zijn zelfs mensen die tot 100 Euro's neertellen voor een custom-made skin van speciaal hout.
Ik heb hem ook was tof maar wel wat kort voor het bedrag wat je betaald.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die 100 days vond ik wel tof eigenlijk. Het zijn allemaal korte verhaaltjes die je in minder dan een uur per verhaal speelt. En je krijgt allemaal compleet verschillende verhalen omdat het allemaal nieuwe personages zijn met hun eigen unieke verhalen.
Hoeveel pipo's hebben hun PS4 niet verpatst toen die witte editie uit kwam?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Een weegschaal is recht, mijn PS4 wiebeltquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De ps4 ziet eruit als een weegschaal maarja lekker boeiend verder.
Een teaser voor 15 juniquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
http://fallout.bethsoft.com/
23 uur te gaan voor wat?
Damn word gek![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben ze kans om een USB poort aan de achterzijde te plakken, doen ze het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:03 schreef DKUp het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
De modellen blijven er hetzelfde uitzien.
Energiezuiniger, 300 gram lichter en een extra 1TB model.
http://m.ign.com/articles(...)-with-1tb-hard-drive
Heb de afgelopen jaren constant twee consoles gehad. Scheelt slepen tussen de zolder en de woonkamerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga mijn oude niet weg doen. Beetje Sony sponsoren met twee consoles van deze generatie
Ik ben niet plan om een nieuwe PS4 te kopenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hebben ze kans om een USB poort aan de achterzijde te plakken, doen ze het niet
Ik verwacht niet veel daarnaastquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:28 schreef Pheno het volgende:
En zondag wordt meteen de beste E3 dag: Bethesda laat fallout 4 op bioscoopscherm zien en drops mic. Klaar met E3
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aanquote:
Je gaat ons hypenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aantitels krijgen we niet als het om onaangekondigde games gaan, al had ik xcom al voor de aankondiging al goed geraden tegen de PR van 2K
Dat is toch die Dennis van GK?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb ondertussen wat meer inzicht: er komt wat meer aantitels krijgen we niet als het om onaangekondigde games gaan, al had ik xcom al voor de aankondiging al goed geraden tegen de PR van 2K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |