heb gister de driveclub dlc gekocht maar had er vrijwel direct spijt vanquote:Op maandag 1 juni 2015 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit te twijfelen om mijn eerste ps4 dlc te kopen.
Ik ga voor Dragonball Xenoverse dlc het spel zelf heb ik gekregen.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb gister de driveclub dlc gekocht maar had er vrijwel direct spijt vandenk dat het snel goedkoper wordt en wil eigenlijk alle dlc boycotten.
Idk doe geen van beide dusquote:
Vind jij het een leuk spel?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga voor Dragonball Xenoverse dlc het spel zelf heb ik gekregen.
Hulp nodig met die Parallel quest?quote:
Ja ik vermaak me wel maar ik ben dan ook wel dbz fan. Al haat ik wel dat je geluk moet hebben met random item drops zo heb ik al 10x die missie in Kami lookout gedaan zonder succes voor een dragonball en ook voor vegeta moet je iets hebben uit missie 5 wat maar niet is gedropt verder is het erg tof maar je moet wel de serie leuk vinden.quote:
Er is toch geen ps4 versie?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand hier of de ps3 of de ps4 versie van Arkham Origins beter is?
Ik kijk zeker uit naar ESO! Zelfs de Imperial Editon gepreordered. Lijkt mij een erg fijne game om te spelen op de PS4quote:Op maandag 1 juni 2015 20:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Idk doe geen van beide dus
Maar bedankt voor de heads up moet TES online nog ff halen
Bijna vergeten dat die volgende week kwam
+ wacht nog steeds op Witcher maarja is niet zo erg...![]()
Heb jij misschien nog een xtra Zsoul die ik nodig heb voor de Vegeta mentor kwestie?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hulp nodig met die Parallel quest?
Moet ze grotendeels nog doorlopen om die laatste supers/ultimates te krijgen, maar onwijs saai in je eentje
Yep heb een en mag je best hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog een xtra Zsoul die ik nodig heb voor de Vegeta mentor kwestie?
Pffff de meeste games hebben van die achtelijke multiplayer/coop trophies waar ik echt geen zin in heb om ze te halen. Voor Batman straks natuurlijk ook weer trophies voor die brawlmissies. Ik zou graag zien dat ze alleen puur voor de singleplayer trophies doen, net als in Shadow of Mordorquote:Op maandag 1 juni 2015 23:55 schreef Jiang153 het volgende:
YES EINDELIJK AW platinum! Nummer 41
Nu door met Bloodborne/Xenoverse voor 42
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Tof moet ik je als vriend toevoegen op psn of hoe werkt dat precies? Ik probeerde eerder iets naar een vriend te sturen maar die stond er niet tussen.quote:
Ja add mij en dan moet ik je als het goed is zienquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof moet ik je als vriend toevoegen op psn of hoe werkt dat precies? Ik probeerde eerder iets naar een vriend te sturen maar die zat er niet tussen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:12 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren Walking dead season 1 uitgespeeld , wat een spel
Verandert er veel met de gameplay/verhaal als je andere beslissingen neemt ?Je keuzes bepalen eigenlijk alleen je gesprekje aan het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Meestal zijn ze wel te doen, maar gvd zeg die Advanced Warfare flip flop trophy was moeilijk omdat iedereen waarmee ik het probeerde er niks van konquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
Pffff de meeste games hebben van die achtelijke multiplayer/coop trophies waar ik echt geen zin in heb om ze te halen. Voor Batman straks natuurlijk ook weer trophies voor die brawlmissies. Ik zou graag zien dat ze alleen puur voor de singleplayer trophies doen, net als in Shadow of Mordor
Oke ben vanaf half 1 thuis dan zou ik dat even doen bedankt imho.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja add mij en dan moet ik je als het goed is zien
Oh jammerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je keuzes bepalen eigenlijk alleen je gesprekje aan het einde.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:12 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren Walking dead season 1 uitgespeeld , wat een spel
Verandert er veel met de gameplay/verhaal als je andere beslissingen neemt ?Je keuzes in seizoen 1 hebben ook effect op seizoen 2. Niet heel ingrijpend, maar het is zeker aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor twee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor twee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |