dat is er 1 van ja . aardige gast, ook toen hij nog bij GK zatquote:
Die nieuwe batch Gamekings-figuren vind ik echt helemaal niks, maar ook bij de oude groep had je toch al vaak het idee dat 'hygiëne' niet echt bijzonder in hun straatje paste...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is er 1 van ja . aardige gast, ook toen hij nog bij GK zatJe komt ze wel eens tegen op events
Huh, Dark Souls 3?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De aankondiging van dark souls 3 gaat ook dolletjes worden.
Ben benieuwd hoe ze gaan uitpakken dit jaar met de E3, vorig jaar waren ze erg vooruitstrevend, dat zal nu iedereen wel na gaan doen (PU).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat wil, maar ik vind van alle Nederlandse gamesites hun toch wel het leukste
Ik vind dat ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat wil, maar ik vind van alle Nederlandse gamesites hun toch wel het leukste
Ik kwam hem tegen in de trein toen hij zijn eerste werkdag bij 2K had, was wel grappig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is er 1 van ja . aardige gast, ook toen hij nog bij GK zatJe komt ze wel eens tegen op events
Ik hoop toch op kingdom hearts 3, meer info dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind dat ook![]()
Alleen die Shelly en Jelle
Ik ga weer ontopic:
Ik ben erg benieuwd naar Need for Speed, hopelijk slopen ze dat always online eruit
Ik ben bang voor een Let it Go-momentjequote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik hoop toch op kingdom hearts 3, meer info dan.
Zolang het geen frozen wereld word, al ben ik bang van wel.
Is Jean-Paul daar niet meer de grote PR-man?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tv weer opnieuw aandoen, zal wel een bug zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:41 schreef Radjan het volgende:
Wat als je een regelmatig flikkerend beeld hebt met je PS4 en beeld en geluid af en toe helemaal wegvallen ? Gaat je PS4 dan naar de kloten
Ben ook benieuwd ja. Ze gaan volgens mij volgende week heel de week E3 items uploaden en tijdens de E3 weer vanaf maandagochtend tot alle persconferenties afgelopen zijn streamen. Dan nog allemaal andere items uit LA en nabeschouwingen. Dat vind ik wel vet aan Gamekings dat ze zoveel doen met zulke dingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze gaan uitpakken dit jaar met de E3, vorig jaar waren ze erg vooruitstrevend, dat zal nu iedereen wel na gaan doen (PU).
Ik ook, maar aan de andere kant, alleen om de hype tondom frozen begrijp ik het wel, en dat zorgtvoor meer verkopen.quote:
quote:
Ik heb hem op een andere HDMI poort aangesloten en nu lijkt het weg te zijn. Vanavond weer verder met project cars, nu net met karten begonnen en dat is nog best lastig. Hoop niet dat er een probleem met mijn TV is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tv weer opnieuw aandoen, zal wel een bug zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |