SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 31-05-2015 22:48:14 ]SOONY
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pas de OP eens aan naar de PS+ games van juni, die zijn bekend
quote:
Ach, anders kun je je prima vermaken met de WiiU...quote:Op zondag 31 mei 2015 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pas de OP eens aan naar de PS+ games van juni, die zijn bekend
Mijn PS4 zit weer in de fabrieksinstellingen, savegames staan in de cloud, schijf geformatteerd. Morgen ga ik terug naar de winkel. Hopelijk ben ik 'm niet al te lang kwijt, ik wil zo snel mogelijk weer The Witcher spelen
schijnt dinsdag een nieuwe patch te komen, dus dat zou dan een goed begin kunnen wezen voor je.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:53 schreef Yi-Long het volgende:
NOOOOOOOOOOoooooooooooooooooo~~~~~~~~~~~~~~~![]()
![]()
![]()
Mijn topic-kaap verslaving, wat doe je!?!?!?![]()
![]()
![]()
[..]
Ach, anders kun je je prima vermaken met de WiiU...
Hopelijk begin ik deze week weer even aan The Witcher. Al sinds de launch niet meer aangeraakt, mede door dat gezeik met de controller, wat nu dus opgelost is met een nieuwe, en mede omdat ik een beetje rustig de kat uit de boom aan het kijken was qua patches enzo...
E3 gaat geweldig worden...![]()
![]()
Ja, godzijdank voor Splatoon!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, anders kun je je prima vermaken met de WiiU...
Daar ga ik wel van uit! En we beginnen al een dag eerder dankzij Bethesda! Twijfel nog of ik de nacht doorhaal, of juist vroeg op ga staan.quote:E3 gaat geweldig worden...![]()
![]()
Sony, Microsoft en Bethesda lijken de interessantste partijen te gaan worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, godzijdank voor Splatoon!maar dat is offtopic
[..]
Daar ga ik wel van uit! En we beginnen al een dag eerder dankzij Bethesda! Twijfel nog of ik de nacht doorhaal, of juist vroeg op ga staan.
Die is er natuurlijk al!quote:Op zondag 31 mei 2015 23:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sony, Microsoft en Bethesda lijken de interessantste partijen te gaan worden.
Ik slaap altijd tijdens die van Sony.
Komen hier trouwens aparte topics voor of niet
Oké nicequote:Op zondag 31 mei 2015 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is er natuurlijk al!
GAM / [E3 2015 #1] Het aftellen kan beginnen!
Aparte topics per conferentie is niet zo boeiend. Napraten gebeurt nauwelijks namelijk omdat de volgende al snel weer in de planning staat.
Vaak worden de discussies verspreid over drie topics: consoletopic, E3-topic en het nieuwsbericht op FOK!games.
Ik ben op alle drie de locaties denk ik, en afhankelijk van wie er online zijn is irc zelfs een optie.quote:
Ik heb geen Wii U en Xbox One, maar een Xbox One lonkt al een tijdje naar me.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben op alle drie de locaties denk ik, en afhankelijk van wie er online zijn is irc zelfs een optie.
Hier ook. Eind dit jaar een bundel met Tomb Raider voor 299 en ik stap in.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb geen Wii U en Xbox One, maar een Xbox One lonkt al een tijdje naar me.
Daar zit ik inderdaad ook op te wachtenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier ook. Eind dit jaar een bundel met Tomb Raider voor 299 en ik stap in.
Jawel, kan wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:01 schreef Radjan het volgende:
Ligt het aan mij of kan je de PS4 alleen nog maar in stand-by modus zetten ? Helemaal uitzetten kan volgens mij niet meer.
stroomoptiesquote:Op maandag 1 juni 2015 00:04 schreef Radjan het volgende:
[..]
Hoe dan ? ik zie die mogelijkheid niet meer.
Ik haal normaal gesproken sowieso wel flink de nachten door, dus hopelijk gewoon goede live-stream erbij en lekker genieten van alle mooie aankondigingen...quote:Op zondag 31 mei 2015 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, godzijdank voor Splatoon!maar dat is offtopic
[..]
Daar ga ik wel van uit! En we beginnen al een dag eerder dankzij Bethesda! Twijfel nog of ik de nacht doorhaal, of juist vroeg op ga staan.
Dieptriest idd, en zelfs met die achterlijk dure Season pass heb je dan nog steeds niet ALLE content, want al die exclusive pre-order/retailer/platform/edition content zit daar niet bij...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |