Vorig jaar deed de Nintendo Treehouse de hele E3 lang spellen demonstreren on stage, en dat was geweldig om te volgen. Ik verwacht eigenlijk dat ze dat dit jaar weer gaan doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
› Nintendo - ?? (mogelijk enkel een Nintendo Direct)
Dat verwacht en hoop ik ook, maar de tijden zijn voor de conferenties. Ik bedoel dus dat Nintendo mogelijk een Direct ipv conferentie doet.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Vorig jaar deed de Nintendo Treehouse de hele E3 lang spellen demonstreren on stage, en dat was geweldig om te volgen. Ik verwacht eigen dat ze dat dit jaar weer gaan doen.
Niet jump fiesta, maar d23, een disney beurs in japan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:55 schreef Pheno het volgende:
Ik zie niet in waarom ze totaal geen kh3 info in juni kunnen geven en even later op jump fiesta in september
Geef het beestje ook een naam, maar het is niet zo dat een uitgever maar op 1 beurs iets te melden heeft. Nu heeft Square natuurlijk wel wat meer te laten zien, zeker met Rise of Tomb Raider en Deus Ex. En als ze het nog even afmaken met een nieuwe Hitman, dan is het megaton.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Niet jump fiesta, maar d23, een disney beurs in japan.
Overigens gaat het gerucht dat er een lokalisatie komt voor KHX ( chi), een browser game in japan.
Prey komt nooit meerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik verwacht weer topdrukte, de afspraken beginnen nu wat binnen te druppelen
Qua games: Fallout 4 bij Bethesda, zonder twijfel. Ik verwacht nog een remaster van Dishonered bij ze, natuurlijk Doom en stiekem een teasertrailer voor Dishonored 2 en Prey...
Microsoft gaat zoals vorig jaar weer veel games tonen, dus Forza 6, een waarschijnlijke Gears of War Remaster, natuurlijk Halo 5.
EA Zie boven + Mass Effect
Volgens mij dus dinsdag 16 juni middernacht Nederlandse tijd.quote:DATE: Monday, June 15th, 2015
CONFERENCE BEGINS: 3PM
Jij hebt mod-powers, go your gang.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:07 schreef Pheno het volgende:
Ubisoft persco uit de mail gevist:
[..]
Volgens mij dus dinsdag 16 juni middernacht Nederlandse tijd.
Ik heb geluk dat ik over het algemeen laat in de nacht wakker benquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles dus eigenlijk op dezelfde tijden als altijd. Sony dus rond 3u snachts van maandag op dinsdag.
ja, en square die genaaid is. Alleen als ze beginnen met de remaster van ffvii krijgen ze nog aandacht. Make it happen square.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alles dus eigenlijk op dezelfde tijden als altijd. Sony dus rond 3u snachts van maandag op dinsdag.
ik ookquote:
Volgens mij moet jij nog best hard werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |