abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153137396
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

10zmnes.jpg
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 31 mei 2015 @ 20:15:22 #2
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153137433
Haar vriend en Weissman.

Slotje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:16:06 #3
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153137451
_O-
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_153137463
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Haar vriend en Weissman.

Slotje.
Ze heeft 3 gaten :{w
  zondag 31 mei 2015 @ 20:17:35 #5
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153137506
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ze heeft 3 gaten :{w
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153137535
pi_153137599
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:21:30 #8
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153137638
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:17 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die werd uiteindelijk toch een mooie vlinder (nadat ze (hij?) eindelijk genoeg had gehad)?
pi_153137693
Amusant.
pi_153137805
M'n date was niet vanavond trouwens maar morgen middag :P
pi_153137847
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaar :(
  zondag 31 mei 2015 @ 20:27:55 #12
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153137880
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
oh nee dan kan ik niet.
pi_153137916
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaar :(
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa :)
  zondag 31 mei 2015 @ 20:30:06 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153137957
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:21 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Die werd uiteindelijk toch een mooie vlinder (nadat ze (hij?) eindelijk genoeg had gehad)?
Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:30:52 #15
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153137987
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.
Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?
  zondag 31 mei 2015 @ 20:32:50 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153138089
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?
Nee.

Nu maar weer on-topic :')
  zondag 31 mei 2015 @ 20:33:51 #17
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153138133
Jammer van de ninja edit.
pi_153138278
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa :)
Wel eerlijk dat ie het gewoon toegeeft ipv je aan het lijntje te houden oid.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:45:44 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153138629
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Tja, dat kan gebeuren. Wel eerlijk verder.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_153159060
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.

Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.

Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.

Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
  maandag 1 juni 2015 @ 17:00:19 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153160393
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.

Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.

Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.

Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mlig
  maandag 1 juni 2015 @ 18:01:38 #22
416020 K44S
The bearded man
pi_153161825
quote:

http://365dagensuccesvol.(...)ik-een-superrelatie/
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_153166024
Waar is onze grote vriend Weismann eigenlijk? Ik begin 'm bijna te missen :@
pi_153167193
quote:

Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?
  maandag 1 juni 2015 @ 20:51:07 #25
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153168180
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Goeie vraag dit wel.
pi_153168654
Niets zo teleurstellend als iemand die altijd maaar aan de verwachtingen voldoet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_153169135
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Was een tijd leuk aan het appen met iemand. Date was gepland, maar net daarvoor kwam er een andere jongen die zelf lang in een relatie zat, ineens weer vrij die ze goed kende en heeft ze daarvoor gekozen en mij dus, zonder date, gepasseerd. Ik had geen verwachtingen omdat er nog geen date was geweest, maar toch is het nooit leuk om gepasseerd te worden. Zelfde als een baan waar je op solliciteert maar je wordt afgewezen maar je had je er wel op verheugd..
pi_153169325
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Was een tijd leuk aan het appen met iemand. Date was gepland, maar net daarvoor kwam er een andere jongen die zelf lang in een relatie zat, ineens weer vrij die ze goed kende en heeft ze daarvoor gekozen en mij dus, zonder date, gepasseerd. Ik had geen verwachtingen omdat er nog geen date was geweest, maar toch is het nooit leuk om gepasseerd te worden. Zelfde als een baan waar je op solliciteert maar je wordt afgewezen maar je had je er wel op verheugd..
Kan gebeuren, toch? Vervelend, maar it happens. Maar ik blijf er ook bij dat het je goed zou doen om eens uit te gaan met vrienden (desnoods maak je ze eerst). Ipv alles via internet analyseren
pi_153169640
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kan gebeuren, toch? Vervelend, maar it happens. Maar ik blijf er ook bij dat het je goed zou doen om eens uit te gaan met vrienden (desnoods maak je ze eerst). Ipv alles via internet analyseren
Kan zeker, maar maakt het niet minder erg. Daarom heb ik ook voorgenomen om alleen de échte dates mee te tellen en al het contact vooraf een date niet mee te tellen. En dan blijkt gewoon dat er van die weinige dates die er al zijn, er ook weinig vervolgdates kwamen. Ik kan online goed lullen enzo maar uiteindelijk moet het toch offline gebeuren. En ook daar zit het probleem niet echt: de dates zijn meestal prima en zeer gezellig, maar op de een of andere manier (straal) ben ik geen relatiemateriaal voor ze. Meer een vage vriend om tegen aan te lullen, friendzone ook vaak maar dan zonder echt vriend te zijn.
pi_153170885
Misschien een lullige vraag, maar zeur je misschien teveel tijdens die dates over dezelfde onderwerpen/ dingen die je hier constant aan zit te kaarten? Want als je dat doet kan ik mij voorstellen dat de dames je niet als relatiemateriaal zien. Niemand zit te wachten op een zeur.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_153171007
Deezertje, deezertje, deezertje toch ;( :N
  maandag 1 juni 2015 @ 22:01:31 #32
416020 K44S
The bearded man
pi_153171332
Deezer, dit wordt serieus mijn laatste tip voor je : Ga naar een innercircle voor jongens die aan gamen doen.

http://www.rsdnation.com/(...)etherlands-amsterdam

Gamen houdt in: Spontaan met dames praten en versieren (dit is wel erg kort door de bocht maar valt er wel op neer).

De pluspunten hier aan:

-Je krijgt vrienden.
-Die helpen jouw met chicks versieren.
-Waardoor jij zelfverzekerder wordt
-Je hier je meest beste hossel verhalen kunt plaatsen.

Doe eens, ipv klagen en zuren op een forumpje.

Je kunt hiervoor ook naar: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
pi_153171565
You don't have to go home, but you can't stay here.
  maandag 1 juni 2015 @ 23:23:44 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_153174554
Deezertje moet eerst z'n eigen leven op de rit hebben, zich zelf, sociaal en eigenwaarde. Dan pas verder gaan. Hij zelf is het grote probleem. En zo lang hij daar iets aan weigert te doen, dingen te accepteren en adviezen aan te nemen en alleen maar te lopen zeiken en klagen komt hij geen steek verder.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 2 juni 2015 @ 00:19:54 #35
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_153175875
:D Een maand of 3 geleden op mijn werk een leuke meid leren kennen. Telefoonnummers uitgewisseld en vorige week 3e date gehad. Woensdag weer afspreken, ben benieuwd wat we gaan doen..
Is al een tijdje geleden dat het zo klikte als dit keer. Vergeleken met mijn laatste dates is ze wel heel anders, erg spontaan en lichtelijk brutaal bekkie, even oud als ik ben. (mijn andere dates waren 3 tot 10 jaar jonger dan ik ben) en ze doet dus hetzelfde werk als ik, wel een andere werkgever. :D Ben er erg enthousiast over oO<
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 2 juni 2015 @ 05:56:28 #36
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153177533
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 22:01 schreef K44S het volgende:
Deezer, dit wordt serieus mijn laatste tip voor je : Ga naar een innercircle voor jongens die aan gamen doen.

http://www.rsdnation.com/(...)etherlands-amsterdam

Gamen houdt in: Spontaan met dames praten en versieren (dit is wel erg kort door de bocht maar valt er wel op neer).

De pluspunten hier aan:

-Je krijgt vrienden.
-Die helpen jouw met chicks versieren.
-Waardoor jij zelfverzekerder wordt
-Je hier je meest beste hossel verhalen kunt plaatsen.

Doe eens, ipv klagen en zuren op een forumpje.

Je kunt hiervoor ook naar: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Oh, ik dacht connecten met vrouwen via de Playstation ;(
pi_153178061
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 05:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hie is het met jouw daygame? Heb gisteren weer 20 bloedmooie vrouwen zitten naggen. Works everytime. Heb er 10 gezoend, 3 gevingerd en van een een blowjob ontvangen. Van de rest heb ik natuurlijk alle telefoonnummers gescoord. Maar een paar zijn echt dikke sletten. Die hoef ik niet meer :')
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:31:28 #38
416020 K44S
The bearded man
pi_153178271
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 05:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Noh man... dan gaat je daygaming naar de klote
pi_153178301
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hie is het met jouw daygame? Heb gisteren weer 20 bloedmooie vrouwen zitten naggen. Works everytime. Heb er 10 gezoend, 3 gevingerd en van een een blowjob ontvangen. Van de rest heb ik natuurlijk alle telefoonnummers gescoord. Maar een paar zijn echt dikke sletten. Die hoef ik niet meer :')
Heb je bij eentje al ringfinger of the cube gepulled toen je haar core opende zonder escaleren?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:44:29 #40
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_153178427
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je bij eentje al ringfinger of the cube gepulled toen je haar core opende zonder escaleren?
:') Escaleren is de core van PUA!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:59:00 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153178654
Belachelijk advies, imo. Deezertje is geen player, en zal dat ook nooit worden. Hij wil ook helemaal geen sletjes scoren (en moet zich al helemaal niet inlaten met die PUA-kneuzen) maar gewoon een vriendinnetje.

Hij moet wel meer praten, maar vooral niet met het doel om zsm in hun broekje te komen. Gewoon wat meer vrijblijvend kletsen, en ook met kerels. Ik denk dat dat beter kan bij een sportvereniging oid dan bij die natte tosti's waar Deezertje totaal niet bij past.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:54:47 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153179519
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik zit nog in de optimising-fase. Ik had gisteren een vrouwtje ge-upscaled naar de potential girlfriend ladder, maar ze is nog niet volledig gekalibreerd. Zo zie je maar dat experience points wel nodig zijn om volledig over te gaan op next-level-daygaming.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:01:21 #43
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_153179648
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:59 schreef Silenus het volgende:
Belachelijk advies, imo. Deezertje is geen player, en zal dat ook nooit worden. Hij wil ook helemaal geen sletjes scoren (en moet zich al helemaal niet inlaten met die PUA-kneuzen) maar gewoon een vriendinnetje.

Hij moet wel meer praten, maar vooral niet met het doel om zsm in hun broekje te komen. Gewoon wat meer vrijblijvend kletsen, en ook met kerels. Ik denk dat dat beter kan bij een sportvereniging oid dan bij die natte tosti's waar Deezertje totaal niet bij past.
Eens...als alles wat D. zegt klopt, dan heeft hij kennelijk geen moeite om vrouwen te vinden om mee te praten, en is er dus wel iets van eerste interesse, maar verpest hij het daarna elke keer weer...en in plaats van dat als patroon te zien geeft hij te veel schuld aan de vrouwen...en mannen in de slachtofferrol vindt niemand leuk...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_153205158
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Eens...als alles wat D. zegt klopt, dan heeft hij kennelijk geen moeite om vrouwen te vinden om mee te praten, en is er dus wel iets van eerste interesse, maar verpest hij het daarna elke keer weer...en in plaats van dat als patroon te zien geeft hij te veel schuld aan de vrouwen...en mannen in de slachtofferrol vindt niemand leuk...
Nou ja, heeft ook een andere reden helaas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153206292
Ga.
Weg.
Uit.
Dit.
Topic.
pi_153206320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga.
Weg.
Uit.
Dit.
Topic.
Wat een zure kut, man man man man.
pi_153206542
quote:
Ga.
Weg.
Uit.
Dit.
Topic.
Doe eens normaal wijf :')
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:14:11 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_153212411
quote:
Ga.
Weg.
Uit.
Dit.
Topic.
Mee
Eens
!

Hij doet niks met adviezen, hij heeft grote moeite met versieren, daar is een speciaal topic voor en het ergste is nog dat hij dit topic gebruikt als een lief dagboek

Als hij wat mist in zijn leven, vrouwen de schult geeft van alles en uitnodigingen afslaat en niks maar ook helemaal niks doet om ook maar iets te verranderen. Hoor je niet thuis in dit topic. Zo simpel is het :W

Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen, want dan trap je op de gevoelige zieltjes.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_153212762
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 00:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Doe eens normaal wijf :')
euh nee! Deezertje moet eens wat met de hier gegeven adviezen gaan doen :')
pi_153213423
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:26 schreef SGoed het volgende:

[..]

euh nee! Deezertje moet eens wat met de hier gegeven adviezen gaan doen :')
Je kan iemand negeren.
pi_153213623
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kan iemand negeren.
Hij valt niet te negeren :D
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:23:59 #52
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153214269
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kan iemand negeren.
Wat jij dus ook niet doet bij DancingPhoebe :')
pi_153214300
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wat jij dus ook niet doet bij DancingPhoebe :')
Nee, er zit een nuance tussen iemand wegpesten en iemand negeren. Zoek die eens.
  woensdag 3 juni 2015 @ 12:27:09 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153214325
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, er zit een nuance tussen iemand wegpesten en iemand negeren. Zoek die eens.
Deezertje pest je niet weg, hoor. Hij leest al selectief. Wanneer heb je hem nou eens zien reageren op nuttig advies? Precies, nooit.

Laat hem lekker in die spiraal zitten. Hij weet het allemaal zelf zo goed :)
pi_153214363
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:27 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Deezertje pest je niet weg, hoor. Hij leest al selectief. Wanneer heb je hem nou eens zien reageren op nuttig advies? Precies, nooit.

Laat hem lekker in die spiraal zitten. Hij weet het allemaal zelf zo goed :)
Doe dat dan ook ipv hem aand8 te blijven geven. Gaat vanzelf wel een keertje weg
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:14:16 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_153215256
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 12:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Doe dat dan ook ipv hem aand8 te blijven geven. Gaat vanzelf wel een keertje weg
Begin bij je zelf zal ik dan zeggen. En reageer dan niet op mensen zoals DP. Feit is wel dat ze gelijk heeft.
pi_153215711
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Begin bij je zelf zal ik dan zeggen. En reageer dan niet op mensen zoals DP. Feit is wel dat ze gelijk heeft.
Dat is geen feit.
pi_153217865
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat is geen feit.
Stroomt je zure sloot weer over?
pi_153218013
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stroomt je zure sloot weer over?
Nu ik jou zie wel :r
pi_153218032
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat effect heeft hij op veel vrouwen, volgens mij.
pi_153218065
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben blij dat ik zo'n heftige reactie bij je los weet te maken O+
  woensdag 3 juni 2015 @ 15:55:36 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_153219508
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

:D
pi_153220358
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Wehehehehhe
pi_153226078
Ik krijg die uitgedroogde sloten wel nat ja :9
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:34:17 #65
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_153230420
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 19:35 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg die uitgedroogde sloten wel nat ja :9
God :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_153230872
Grrrr heb ik weer. Voor t eerst in lange tijd gaan daten. Online klik. Volgende dag een spontane date. Erg leuk, hoppa. Vanavond het vervolg..... oh wacht ik ziet hier. Wat gaat er mis?
  woensdag 3 juni 2015 @ 21:49:03 #67
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_153230945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef dasorakel het volgende:
Grrrr heb ik weer. Voor t eerst in lange tijd gaan daten. Online klik. Volgende dag een spontane date. Erg leuk, hoppa. Vanavond het vervolg..... oh wacht ik ziet hier. Wat gaat er mis?
Nou?
Ze durft niet?
pi_153231009
Ja ik heb geen idee. Ik wacht even af. Sinds eind van de middag krijg ik opeens vage appjes.
Ze is echt leuk :(
  woensdag 3 juni 2015 @ 22:08:41 #69
342627 tja77
pi_153231651
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef dasorakel het volgende:
Ja ik heb geen idee. Ik wacht even af. Sinds eind van de middag krijg ik opeens vage appjes.
Ze is echt leuk :(
Vage appjes? Verklaar je nader.
pi_153233496
Ik gok dat zij juist die vage apjes krijgt gezien zijn manier van posten :')
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:11:00 #71
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153239454
Ik verwacht nu wel een screenshot van de vage appjes. Of ten minste de appjes overgetypt in dit topic.
Fuck the EBU
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:15:53 #72
416020 K44S
The bearded man
pi_153243369
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef Yesse het volgende:
Ik verwacht nu wel een screenshot van de vage appjes. Of ten minste de appjes overgetypt in dit topic.
Dit.
  donderdag 4 juni 2015 @ 12:17:17 #73
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_153243414
Wat hangt er toch vaak een pesterig sfeertje in deze topicreeks.
Wel jammer
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_153244065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel jammer
Was jij dat in mn buik laatst? O+
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:02:14 #75
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153246172
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel jammer
Ik vind het wel meevallen, een beetje jennen mag wel toch?
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 12:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was jij dat in mn buik laatst? O+
_O-
Fuck the EBU
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:04:21 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153246223
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:02 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het wel meevallen, een beetje jennen mag wel toch?
Alles moet altijd kusjekroel zijn tegenwoordig, anders is het een "nare sfeer"
Tis maar net wat je gewend bent.
Daarbij gaat het vanzelf wel weer over als er wat daters zijn met wat leuke/grappige verhalen
pi_153255003
Zozo jongens, prikkeldraad gegeten?

Typisch gevalletje goh je bent fantastisch (wat ik uiteraard ook ben) vervolgens poos negeren.
Volgende keer maar geen manisch depressieve vrouwen daten :P

Het depressieve krijgen ze vanzelf wel
  donderdag 4 juni 2015 @ 22:33:36 #78
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153259440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:11 schreef dasorakel het volgende:
Zozo jongens, prikkeldraad gegeten?

Typisch gevalletje goh je bent fantastisch (wat ik uiteraard ook ben) vervolgens poos negeren.
Volgende keer maar geen manisch depressieve vrouwen daten :P

Het depressieve krijgen ze vanzelf wel
Hmm ja lekker. Met een sausje van spijkers er bij.

Is de date nog wel door gegaan?
Fuck the EBU
pi_153266290
Update:
SPOILER
pi_153266401
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 08:20 schreef dudewhereismycar het volgende:
Update:
SPOILER
Luxeprobleem man! Muntje opgooien dan maar?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 08:48:24 #81
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153266656
quote:
Update:
SPOILER
Voor jezelf is het ook beter om te kiezen, dan kun je er volledig voor gaan en ben je niet alleen maar bezig met vergelijken.
Fuck the EBU
  vrijdag 5 juni 2015 @ 08:50:46 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153266687
Maak een lijstje *O*
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:08:13 #83
342627 tja77
pi_153266947
quote:
Update:
SPOILER
Tik een opblaasbad op de kop, vul het voor 60% met koud water, en voor 20% met zand. Meng het goedje, en hijs beide dames in een triangel bikini. Flikker ze in het bad, en zeg tegen de dames dat de winnaar van het worstelen jou wint.
Film het gebeuren en plaats het hier.
Probleem opgelost, tevens heldenstatus op dit forum. _O_
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:09:17 #84
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_153266965
ik wil op korte termijn een beslissing gaan nemen... :') :') :') |:( Zeg ik ook altijd als ik iemand moet aannemen terwijl ik al weet dat het linksom of rechtsom toch niks wordt.

Gaat gegarandeerd fout dit.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:15:32 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153267060
Volgens mij zijn ze beiden dan gewoon niet leuk genoeg momenteel :N
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:46:24 #86
242666 BeamofLight
pi_153267691
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:15 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij zijn ze beiden dan gewoon niet leuk genoeg momenteel :N
Jawel; de een pijpt goed en de ander vindt het op zijn hondjes heerlijk. Ik bedoel, ik snap het wel. Had er ook liever 1 in de hand dan een lucht van 10, maar dit komt niet goed.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:47:28 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153267712
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:46 schreef BeamofLight het volgende:

Jawel; de een pijpt goed en de ander vindt het op zijn hondjes heerlijk. Ik bedoel, ik snap het wel. Had er ook liever 1 in de hand dan een lucht van 10, maar dit komt niet goed.
Dan zijn ze samen leuk genoeg.
Alleen zijn de vrouwen meestal niet zo pro-sharing
pi_153267802
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:09 schreef BeamofLight het volgende:
ik wil op korte termijn een beslissing gaan nemen... :') :') :') |:( Zeg ik ook altijd als ik iemand moet aannemen terwijl ik al weet dat het linksom of rechtsom toch niks wordt.

Gaat gegarandeerd fout dit.
Klinkt misschien wat zakelijk.. maar het is gewoon een probleem aan het worden. Niet kunnen kiezen is soms ook lastig. Wanneer is iemand gezellig en wanneer vind je iemand echt leuk? Ik vind ze beide ECHT leuk..

Ik heb nog nooit in deze situatie gezeten. Maar een bikini-worstel-contest seems legit... _O-
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:52:09 #89
242666 BeamofLight
pi_153267821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:51 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Klinkt misschien wat zakelijk.. maar het is gewoon een probleem aan het worden. Niet kunnen kiezen is soms ook lastig. Wanneer is iemand gezellig en wanneer vind je iemand echt leuk? Ik vind ze beide ECHT leuk..

Ik heb nog nooit in deze situatie gezeten. Maar een bikini-worstel-contest seems legit... _O-
dude, ik snap het. Been there...a lot. Ik zeg alleen dat dit niet goedkomt.
pi_153267883
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik date meestal met meerdere vrouwen tegelijk, ik zie daar geen problemen in. Zolang ik niet in een relaite zit met iemand dan ben ik vrij om te staan waar ik wil natuurlijk. Het probleem zit hem er nu in dat ik beide leuk vind..

Komt wel goed >:)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 09:58:51 #91
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153267947
quote:
Update:
SPOILER
Dat klinkt als een luxeprobleem eigenlijk. En luxeproblemen zijn niet de ergste problemen om te hebben. Weten beide dat je ook met anderen date?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_153268073
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 09:58 schreef yats het volgende:

[..]

Dat klinkt als een luxeprobleem eigenlijk. En luxeproblemen zijn niet de ergste problemen om te hebben. Weten beide dat je ook met anderen date?
Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:12:47 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268165
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef dudewhereismycar het volgende:

Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?
Nouja als je het gevoel hebt dat het klikt met iemand en dus de vonken vanaf spatten, zou ik het denk ik op een gegeven moment sowieso niet leuk vinden als hij nog altijd behoefte heeft om met een ander te daten :{
Of ie nu vonken met die ander heeft of niet, blijkbaar heeft ie niet voldoende aan mij / vindt hij me (nog) niet leuk genoeg.

De vraag is denk ik vooral hoelang zullen zij het nog accepteren dat je een ander ernaast date.
pi_153268281
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja als je het gevoel hebt dat het klikt met iemand en dus de vonken vanaf spatten, zou ik het denk ik op een gegeven moment sowieso niet leuk vinden als hij nog altijd behoefte heeft om met een ander te daten :{
Of ie nu vonken met die ander heeft of niet, blijkbaar heeft ie niet voldoende aan mij / vindt hij me (nog) niet leuk genoeg.

De vraag is denk ik vooral hoelang zullen zij het nog accepteren dat je een ander ernaast date.
Dat zal niet heel lang geaccepteerd worden nee. Ik noem het ook geen luxe probleem, want ik zit mijzelf nu gewoon in de weg. Vergelijk het met twee vriendschappen: je moet kiezen welke vriend je laat vallen, maar je hebt geen duidelijke nee of ja (voorkeur) voor een van de twee.

Je gaat iemand hoe dan ook kwetsen, terwijl je die gene toch heel erg leuk vindt. Het komt nu meer neer op: wie past er het beste bij mij, los van dat het NU gezellig is.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:20:16 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268324
Maar vind je ze gewoon niet allebei gezellig?

Als je een date hebt gehad en je gaat naar huis, wat voel je dan. Mis je diegene dan na een tijdje / wil je snel weer afspreken. Of zijn er dan vooral kriebels om weer af te spreken met de ander?

En als je nu met eentje zou mogen daten, welke is het dan meisje A of B?
Een voorkeur is er altijd gevoelsmatig
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:20:54 #96
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153268347
quote:

[..]

Dat heb ik weleens meegemaakt en is inderdaad niet fijn. Wat ik me wel afvraag, hoe breng jij dat naar beide vrouwen toe, dat je ook met anderen actief date?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:22:16 #97
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153268388
Hoe lang is het tot nu toe al gaande?
Fuck the EBU
pi_153268492
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Maar vind je ze gewoon niet allebei gezellig?

Als je een date hebt gehad en je gaat naar huis, wat voel je dan. Mis je diegene dan na een tijdje / wil je snel weer afspreken. Of zijn er dan vooral kriebels om weer af te spreken met de ander?

En als je nu met eentje zou mogen daten, welke is het dan meisje A of B?
Een voorkeur is er altijd gevoelsmatig
Ik ben weer veel te open, dus even achter balkjes :')

SPOILER
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:28:13 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268518
En als er nu eentje dood neer zou moeten vallen, voor wie kies je dan? :+
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:28:30 #100
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153268528
Hmm, dit gaat wel wat ver. :') :D Zelfs weekendjes weg met allebei.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:29:02 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153268541
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Maar de manier waarop ze zo dood neerviel! O+ Ik kies toch voor A!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:29:06 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268548
Of ga gewoon een open relatie aan of zo'n haremrelatie. Probleem ook opgelost :P
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:29:38 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268554
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar de manier waarop ze zo dood neerviel! O+ Ik kies toch voor A!
Keuze gemaakt! Problem solved!

Komt B vast wel kijken tijdens het rouwen en kan je voor haar kiezen :P
pi_153268559
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Ik ben weer veel te open, dus even achter balkjes :')

SPOILER
_O-

Succes. ^O^

Filmtip: Liever verliefd. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 10:30:25 ]
pi_153268599
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:28 schreef Cue_ het volgende:
O-)
pi_153268625
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Of ga gewoon een open relatie aan of zo'n haremrelatie. Probleem ook opgelost :P
-O-

Ik ga vandaag nog lootjes trekken :Y)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:33:26 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268636
quote:
Kiezen moet! :{w
Pistool op het hoofd enzo. Niet zo moeilijk. Gevoel heeft altijd een voorkeur / eentje die het eerste te binnen schiet, enkel het hoofd doet afwegen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:33:42 #108
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153268644
10 dates én weekendjes weg. Je begeeft je op zeeeeeeeeeeeeeeeeeer glad ijs... Je kan mij niet wijs maken dat beide dames zichzelf niet voorhouden wél de enige te zijn...
Fuck the EBU
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:34:16 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268660
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Yesse het volgende:
10 dates én weekendjes weg. Je begeeft je op zeeeeeeeeeeeeeeeeeer glad ijs... Je kan mij niet wijs maken dat beide dames zichzelf niet voorhouden wél de enige te zijn...
Wie weet heeft hij enkel bij date 1 of 2 gezegd nog wel eens te daten :+
pi_153268690
quote:

[..]

Neuh, ik had je dan niet meer gewild.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:36:42 #111
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153268696
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wie weet heeft hij enkel bij date 1 of 2 gezegd nog wel eens te daten :+
Of af en toe eens tussen neus en lippen door. Vanuit mezelf redenerende zou ik in ieder geval met een weekendje weg te verwachten de enige te zijn. Nu zou ik in zo'n geval wel willen hebben uitgesproken exclusief te zijn maar ik ken genoeg vrouwen die er dan maar gewoon vanuit gaan.
Fuck the EBU
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:38:48 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268735
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:36 schreef Yesse het volgende:

[..]

Of af en toe eens tussen neus en lippen door. Vanuit mezelf redenerende zou ik in ieder geval met een weekendje weg te verwachten de enige te zijn. Nu zou ik in zo'n geval wel willen hebben uitgesproken exclusief te zijn maar ik ken genoeg vrouwen die er dan maar gewoon vanuit gaan.
Wat zal ie hebben geantwoord toen meisje A vroeg wat ie afgelopen weekend heeft gedaan. Zou hij dan eerlijk zeggen "ja weekendje weg geweest met meisje B" ? :o
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:40:48 #113
242666 BeamofLight
pi_153268772
iphone is in dit geval een must in ieder geval; die met vingerafdruk-herkenning. Want gegarandeerd dat er appjes binnenkomen op zo'n lang weekend. En als de verkeerde ze leest hoef je in ieder geval niet meer zelf te kiezen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:40:53 #114
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153268778
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat zal ie hebben geantwoord toen meisje A vroeg wat ie afgelopen weekend heeft gedaan. Zou hij dan eerlijk zeggen "ja weekendje weg geweest met meisje B" ? :o
Als dat was gebeurd was er op dit moment geen keuze geweest tussen meisje A en meisje B.

Overigens dude, als je een besluit maakt. Laat dan alsnog niks weten over het andere meisje. Nooit niet. Dan zal ze je of direct dumpen of altijd blijven twijfelen en eindig je sowieso alleen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
iphone is in dit geval een must in ieder geval; die met vingerafdruk-herkenning. Want gegarandeerd dat er appjes binnenkomen op zo'n lang weekend. En als de verkeerde ze leest hoef je in ieder geval niet meer zelf te kiezen.
Of gewoon een android met een pincode/wachtwoord/patroon :')
Fuck the EBU
pi_153268827
quote:
SPOILER
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:44:54 #116
242666 BeamofLight
pi_153268839
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef Yesse het volgende:

[..]

Als dat was gebeurd was er op dit moment geen keuze geweest tussen meisje A en meisje B.

Overigens dude, als je een besluit maakt. Laat dan alsnog niks weten over het andere meisje. Nooit niet. Dan zal ze je of direct dumpen of altijd blijven twijfelen en eindig je sowieso alleen.

[..]

nee ik spreek uit ervaring, die patronen worden altijd afgekeken. Ofzo. Ik weet niet hoe jullie dat altijd doen.
pi_153268861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

SPOILER
Gedoe hoor. Kortom: je vindt allebei de vrouwen niet leuk genoeg, want als je iemand echt leuk vindt dan twijfel je niet zo erg.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:46:34 #118
242666 BeamofLight
pi_153268870
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:46 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Gedoe hoor. Kortom: je vindt allebei de vrouwen niet leuk genoeg, want als je iemand echt leuk vindt dan twijfel je niet zo erg.
is wel een beetje de samenvatting ja
pi_153268894
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef Yesse het volgende:

[..]

[..]

Nee natuurlijk zeg ik daar niets over, weet dondersgoed dat wat ik nu doe not-done is, maar door omstandigheden zo is gegroeid. Niemand uit mijn omgeving hoeft dit te weten.

En als ze er achterkomen door berichtjes op mijn telefoon? Tja, als je met vuur speelt, dan moet je niet raar staan te kijken als je een keer je vingers brand.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:48:20 #120
242666 BeamofLight
pi_153268904
Sowieso klopt er iets helemaal niet aan the dude.

Laatst was hij nog aan het huilen dat hij in een focking bos was met een date en dat het allemaal teveel aan zijn ex deed denken en 3 weken later is hij 20+ dates verder en 2 lange weekenden enzo?? Gevalletje niet alleen kunnen zijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:49:18 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef BeamofLight het volgende:

Laatst was hij nog aan het huilen dat hij in een focking bos was met een date en dat het allemaal teveel aan zijn ex deed denken en 3 weken later is hij 20+ dates verder en 2 lange weekenden enzo?? Gevalletje niet alleen kunnen zijn.
:o
Was hij dat?

(ik let nooit op usernames :') )
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:49:36 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268928
Verklaard wel waarom hij niet kan kiezen.. ze zijn z'n ex niet -O-
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:52:49 #123
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153268976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

SPOILER
"Ik ben nog niet toe aan een relatie en ik wil je eerst beter leren kennen" wordt in vrouwen hoofden vertaald naar: "Ik vind je super leuk maar ik ben een man dus ik durf dat nog niet te zeggen".

Ik heb mezelf daar ook wel eens op betrapt :P Waar ben je met beide dates naar toe gegaan? En wanneer staan de volgende dates?
Fuck the EBU
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:53:38 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153268992
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:52 schreef Yesse het volgende:
"Ik ben nog niet toe aan een relatie en ik wil je eerst beter leren kennen" wordt in vrouwen hoofden vertaald naar: "Ik vind je super leuk maar ik ben een man dus ik durf dat nog niet te zeggen".
Of gewoon een simpele "ik vind je leuk, maar je bent niet leuk genoeg voor een relatie"
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:57:33 #125
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153269077
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of gewoon een simpele "ik vind je leuk, maar je bent niet leuk genoeg voor een relatie"
Nu heb je het over hoe het vertaalt in het mannenbrein ;)
Fuck the EBU
pi_153269099
quote:

Ik begrijp je helemaal en het komt soms ook vreemd over, maar gelukkig kennen een paar mensen van fok mij persoonlijk om te weten dat dit is hoe ik ben en iedereen is vrij om daar een mening over te geven :-) Een beetje gek maakt je uniek toch?

SPOILER
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:00:32 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153269143
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:57 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nee hoor, ook in de mijnes :)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:01:31 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153269162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:58 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een beetje gek maakt je uniek toch?
Nee, dat maakt je juist deel van de kudde
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:03:58 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153269205
quote:

Ik snap sowieso niet hoe iemand tegelijkertijd met twee vrouwen 10+ dates kan hebben en weekendjes weg kan gaan. 2 of 3 dates ok (dat heb ik ook ooit gedaan,moet ik tot mijn schaamte bekennen), maar zoveel? Tegen de tijd dat ik een weekendje weg wil met ioemand is het voor mij in ieder geval vrij exclusief.

quote:
12s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:57 schreef Yesse het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:07:03 #130
242666 BeamofLight
pi_153269273
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:03 schreef yats het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet hoe iemand tegelijkertijd met twee vrouwen 10+ dates kan hebben en weekendjes weg kan gaan. 2 of 3 dates ok (dat heb ik ook ooit gedaan,moet ik tot mijn schaamte bekennen), maar zoveel? Tegen de tijd dat ik een weekendje weg wil met ioemand is het voor mij in ieder geval vrij exclusief.

[..]

_O-
ik snap dat wel; dat kan alleen als je niet daarboven niet helemaal lekker bent. Hij houdt gewoon van aandacht. Kan niet kiezen (wil niet kiezen), maar een ding weet ik wel. Zeer binnenkort wordt voor hem de keuze gemaakt. Hopelijk voor hem blijft er dan een over (ipv 0). Moet ie alleen nog even de teleurstelling verwerken.
pi_153269530
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik snap dat wel; dat kan alleen als je niet daarboven niet helemaal lekker bent. Hij houdt gewoon van aandacht. Kan niet kiezen (wil niet kiezen), maar een ding weet ik wel. Zeer binnenkort wordt voor hem de keuze gemaakt. Hopelijk voor hem blijft er dan een over (ipv 0). Moet ie alleen nog even de teleurstelling verwerken.
Meestal heb ik geen zin om te happen, maar voor jou:

SPOILER
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:27:16 #132
416020 K44S
The bearded man
pi_153269706
Wat een gedoetjes...

Ik ben er juist even klaar mee :D
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:28:01 #133
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153269725
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor, ook in de mijnes :)
Natuurlijk zijn er uitzonderingen :P Bij zo'n zin heb ik ook meestal dezelfde reactie. Op één keer na. Grote fout.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:58 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Ik begrijp je helemaal en het komt soms ook vreemd over, maar gelukkig kennen een paar mensen van fok mij persoonlijk om te weten dat dit is hoe ik ben en iedereen is vrij om daar een mening over te geven :-) Een beetje gek maakt je uniek toch?

SPOILER
Je hebt een fulltime baan met al dat daten als ik dat zo lees :P Ik heb met moeite 2 dagen vrij om te daten _O- Al is het maar een uurtje of 2.
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, dat maakt je juist deel van de kudde
_O_ _O-
Fuck the EBU
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:54:15 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153270371
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:27 schreef K44S het volgende:
Wat een gedoetjes...

Ik ben er juist even klaar mee :D
Niets mis met even niet daten. Soms moet dat ook even om een en ander weer in perspectief te kunnen zien en je weer op te kunnen laden na een paar teleurstellende dates.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:56:52 #135
416020 K44S
The bearded man
pi_153271673
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:54 schreef yats het volgende:

[..]

Niets mis met even niet daten. Soms moet dat ook even om een en ander weer in perspectief te kunnen zien en je weer op te kunnen laden na een paar teleurstellende dates.
Wat is jouw definitie van "teleurstellende dates"?
Voor de rest ben ik het eens, al mis ik wel de aandacht :P
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:12:09 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153271989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 12:56 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat is jouw definitie van "teleurstellende dates"?
Voor de rest ben ik het eens, al mis ik wel de aandacht :P
Dates die in het echt anders zijn dan je vooraf ingeschat had,dates die vooraf genoeg te melden hebben maar op een date zelf erg stil zijn etc. Kortom, dates die iedereen weleens meemaakt en waarvan je achteraf het tegen vond vallen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:15:27 #137
416020 K44S
The bearded man
pi_153272053
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:12 schreef yats het volgende:

[..]

Dates die in het echt anders zijn dan je vooraf ingeschat had,dates die vooraf genoeg te melden hebben maar op een date zelf erg stil zijn etc. Kortom, dates die iedereen weleens meemaakt en waarvan je achteraf het tegen vond vallen.
Mwah, meeste vallen daar niet onder (in mijn geval). De klikt was er gwoon niet :)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:37:13 #138
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153272521
Ook echt niks lopen momenteel. Maar andere verhalen lezen is ook vermakelijk :7
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:42:05 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153272614
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook echt niks lopen momenteel. Maar andere verhalen lezen is ook vermakelijk :7
Dat sowieso natuurlijk :)

Mijn date is afgelopen, van beide kanten was het niet meer dan vriendschap.
Nog wel iets lopen met een oud scharrel van me, maar dat is zo eentje die te weinig tijd heeft/maakt en je er zelf achteraan moet gaan enzo. Dus ook niet iemand waar ik me teveel moet mee laten slapen :N
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:06:59 #140
416020 K44S
The bearded man
pi_153273153
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 13:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat sowieso natuurlijk :)

Mijn date is afgelopen, van beide kanten was het niet meer dan vriendschap.
Nog wel iets lopen met een oud scharrel van me, maar dat is zo eentje die te weinig tijd heeft/maakt en je er zelf achteraan moet gaan enzo. Dus ook niet iemand waar ik me teveel moet mee laten slapen :N
Alleen slapen he :P
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:07:37 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153273171
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:06 schreef K44S het volgende:

Alleen slapen he :P
Slepen :')
pi_153273206
quote:
SPOILER
Grappige situatie, vooral omdat jij echt geen keuze kunt maken tussen de twee. Maar ik begrijp dat ze allebei weten dat je ernaast nog date? Dan zou ik me daar niet schuldig over voelen. Als ze dat echt een probleem zouden vinden dan zou je dat wel horen. En als ze er vragen over stellen zou ik er gewoon eerlijk over zijn.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:09:12 #143
242666 BeamofLight
pi_153273207
slopen
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:10:13 #144
242666 BeamofLight
pi_153273225
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:09 schreef Doum het volgende:

[..]

Grappige situatie, vooral omdat jij echt geen keuze kunt maken tussen de twee. Maar ik begrijp dat ze allebei weten dat je ernaast nog date? Dan zou ik me daar niet schuldig over voelen. Als ze dat echt een probleem zouden vinden dan zou je dat wel horen. En als ze er vragen over stellen zou ik er gewoon eerlijk over zijn.
nee die weten niks, dat kun je toch wel tussen de regels doorlezen.

Hij heeft wel hoogstens 1x op date 1 gezegd: hey ik date misschien van de week een ander; snap je wel he
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:16:01 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153273346
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
slopen
Kan je het ook noemen. Gelukkig laat ik me niet snel slopen :)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:17:30 #146
416020 K44S
The bearded man
pi_153273374
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan je het ook noemen. Gelukkig laat ik me niet snel slopen :)
Uit elkaar gesloopt worden :)
pi_153273649
Ik heb ook nog een verrassend leuk datingverhaal. Eergisteren heb ik een spontane tinder-date gehad met vier Russische toeristes. Ik keek er van tevoren toch wel een beetje tegenop, want daten met vier vrouwen is gewoon eng. Maar ik ben toch gegaan en het cafe ingestapt waar ze al twee uur aan het bieren waren. Het was vet gezellig die avond en ook heel laat geworden. Zo gezellig dat we gisteravond nog een keer met z'n allen uit zijn geweest. Als het goed is zitten ze nu in de trein naar Parijs, ze hadden heel graag gewild dat ik mee zou gaan voor het weekend. Maar helaas heb ik al andere plannen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:33:06 #148
342627 tja77
pi_153273697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Doum het volgende:
Ik heb ook nog een verrassend leuk datingverhaal. Eergisteren heb ik een spontane tinder-date gehad met vier Russische toeristes. Ik keek er van tevoren toch wel een beetje tegenop, want daten met vier vrouwen is gewoon eng. Maar ik ben toch gegaan en het cafe ingestapt waar ze al twee uur aan het bieren waren. Het was vet gezellig die avond en ook heel laat geworden. Zo gezellig dat we gisteravond nog een keer met z'n allen uit zijn geweest. Als het goed is zitten ze nu in de trein naar Parijs, ze hadden heel graag gewild dat ik mee zou gaan voor het weekend. Maar helaas heb ik al andere plannen.
Geen seks? :D
  vrijdag 5 juni 2015 @ 15:45:05 #149
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153275404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Doum het volgende:
Details we willen we!

Duitse meisjes zijn ook echt O+ Werk bij het grensgebied dus op Tinder kom ik ze vaak tegen. Zijn ook erg vriendelijk.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 15:47:40 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153275463
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 15:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Details we willen we!

Duitse meisjes zijn ook echt O+ Werk bij het grensgebied dus op Tinder kom ik ze vaak tegen. Zijn ook erg vriendelijk.
Deze man weet

Heb je veel matches?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:01:05 #151
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153277808
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 15:47 schreef yats het volgende:

[..]

Deze man weet

Heb je veel matches?
Laatste tijd niet.
pi_153279770
quote:
Dit idd.

Zou briljant zijn als het ineens vriendinnen/zussen/nichten van elkaar zouden zijn :')

@dude, ze wonen beide vlakbij je? Hoe date je dan? Ben je niet bang dat je er per ongeluk 1 tegen komt terwijl je met de ander loopt?
Wat een sfeerspons.
pi_153282122
Onder de noemer socializen kan dit natuurlijk allemaal prima.

Dwingt je ook niet tot het maken van een keuze, ideaal.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 00:28:28 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153292486
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:01 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Laatste tijd niet.
Hm jammer. Hier is het momenteel ook erg rustig qua matches helaas.
pi_153292696
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

ineens vriendinnen/zussen/nichten van elkaar zouden zijn :')
Dit heb ik dus een keer gehad, is niet leuk kan ik je vertellen.. :X
  zaterdag 6 juni 2015 @ 01:42:42 #156
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153293767
Net terug van een eerste date. Was van plan niet al te laat naar huis te gaan.. Maar voor ik het door had was het 1 uur. :) Van mijn kant zeker 2e date waardig dus benieuwd hoe hij er tegenover staat.

SPOILER
Fuck the EBU
pi_153320997
Toch weer OKC aangezet.

Op het eerste oog een leuke match, helaas weer in een tweede berichtje met allerlei zelfmedelijden en depressies/ fobiëen etc, gaat het dus niet worden. "Niemand heeft interesse in mij, boohoo". Ik kan omgaan met mensen die depressies en andere dingen hebben (heb zelf in dat schuitje gezeten), maar ik kan echt niet tegen het zelfmedelijden en het "de hele wereld is kut en het ligt aan iedereen behalve aan mijzelf".

Nog niet eerder in zo'n korte tijd matches gehad die allerlei issues hadden en daar in zelfmedelijden over beginnen te miepen.

Verder vind ik het grappig dat sommige mensen dure namen geven aan hun baan. Ik heb er echt geen problemen mee als je een klusjesman bent zolang je het leuk vindt en geniet van je baan.

Hopelijk binnenkort eens een echte leuke match weer. Wil weer eens een leuke date hebben! :)
  zondag 7 juni 2015 @ 10:04:39 #158
438527 MissButterflyy
pi_153321132
Wat voor dure naam gaf die klusjesman zichzelf dan? :)
  zondag 7 juni 2015 @ 10:13:13 #159
342627 tja77
pi_153321235
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:52 schreef joyvke het volgende:
Toch weer OKC aangezet.

Op het eerste oog een leuke match, helaas weer in een tweede berichtje met allerlei zelfmedelijden en depressies/ fobiëen etc, gaat het dus niet worden. "Niemand heeft interesse in mij, boohoo". Ik kan omgaan met mensen die depressies en andere dingen hebben (heb zelf in dat schuitje gezeten), maar ik kan echt niet tegen het zelfmedelijden en het "de hele wereld is kut en het ligt aan iedereen behalve aan mijzelf".

Nog niet eerder in zo'n korte tijd matches gehad die allerlei issues hadden en daar in zelfmedelijden over beginnen te miepen.

Verder vind ik het grappig dat sommige mensen dure namen geven aan hun baan. Ik heb er echt geen problemen mee als je een klusjesman bent zolang je het leuk vindt en geniet van je baan.

Hopelijk binnenkort eens een echte leuke match weer. Wil weer eens een leuke date hebben! :)
Hoe oud zijn die gozers die overlopen van zelfmedelijden? 12 jaar en geen moederfiguur in hun leven?
pi_153321596
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor dure naam gaf die klusjesman zichzelf dan? :)
Ik zal het eruit editen. Factotum, medewerker techische dienst. Had er nog nooit van gehoord, klonk erg "duur". Alhoewel 'dure naam' misschien wat verkeerd gekozen was ;).

@Tja, mannen van 30+. Geen idee of ze een moeder figuur in hun leven hebben. Wel beide 1 vriendin gehad. Baal er in ieder geval wel van.
  zondag 7 juni 2015 @ 10:58:13 #161
342627 tja77
pi_153321785
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 10:45 schreef joyvke het volgende:

[..]

Ik zal het eruit editen. Factotum, medewerker techische dienst. Had er nog nooit van gehoord, klonk erg "duur". Alhoewel 'dure naam' misschien wat verkeerd gekozen was ;).

@Tja, mannen van 30+. Geen idee of ze een moeder figuur in hun leven hebben. Wel beide 1 vriendin gehad. Baal er in ieder geval wel van.
30+ is de beste categorie haha.
Slechts 1 vriendin zegt al voldoende denk ik. Iedere man van 30+ heeft een rugzakje, ik ook. Maar verwerk het, geef het een plaats, en val vooral je aanstaande vriendin of date er niet mee lastig. En van zelfmedelijden is nog nooit iemand beter geworden.
pi_153322044
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 10:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

30+ is de beste categorie haha.
Slechts 1 vriendin zegt al voldoende denk ik. Iedere man van 30+ heeft een rugzakje, ik ook. Maar verwerk het, geef het een plaats, en val vooral je aanstaande vriendin of date er niet mee lastig. En van zelfmedelijden is nog nooit iemand beter geworden.
Zelfmedelijden en alles buiten jezelf leggen zijn echt dingen waar ik niet goed tegen kan in ieder geval. En wat betreft 1 vriendin, tja als het een lange relatie is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wil in ieder geval het liefste iemand die wel 'ervaring' heeft mbt relaties. Niet iemand die aan je gaat hangen of iemand die bij een ruzie al meteen wegloopt oid. Een rugzakje is niet erg als je het inderdaad maar verwerkt en mij er niet op deze manier in de eerste paar berichten al 'lastig' valt ja heh ;).
  zondag 7 juni 2015 @ 11:50:24 #163
342627 tja77
pi_153322631
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 11:16 schreef joyvke het volgende:

[..]

Zelfmedelijden en alles buiten jezelf leggen zijn echt dingen waar ik niet goed tegen kan in ieder geval. En wat betreft 1 vriendin, tja als het een lange relatie is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wil in ieder geval het liefste iemand die wel 'ervaring' heeft mbt relaties. Niet iemand die aan je gaat hangen of iemand die bij een ruzie al meteen wegloopt oid. Een rugzakje is niet erg als je het inderdaad maar verwerkt en mij er niet op deze manier in de eerste paar berichten al 'lastig' valt ja heh ;).
Eens, als je al een (duurzame) relatie hebt samen, en je hebt zo nu en dan behoefte om je hart te luchten, prima.
Maar juist het eerste contact moet juist gezellig en vrijblijvend zijn.
pi_153323135
Ik sta ook weer op 0 qua dates. De afstudeerdeadline heeft ze niet gehaald, maar die beloofde date komt er niet meer want ze heeft inmiddels weer contact met d'r ex en dat voelt best goed aan zegt ze... Lekkere ex als je daardoor weer langer over je diploma doet maar goed.

Anyway, ga dus wéér single de zomer in, maar ga me nu gewoon echt focussen op mezelf dat ik iig een leuke zomer heb en wie weet kom ik dan wel onbewust iemand tegen. Stop nu dus ook maar met zoeken.. Maar ben ook niet zo'n type die maar met iedereen de tent induikt onder het mom van vakantieliefdes aka 'fuck it, het is zomer!' grote kans dat ik na de zomer nog single ben, maar ga gewoon lekker weg en dingen doen waar ik zin in heb.
pi_153323163
;(
  zondag 7 juni 2015 @ 12:28:18 #166
320538 All-out
super, man
pi_153323428
is ze nou nog niet gered?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_153323708
overkomt jou wel vaak he, 'dates' die opeens weer in contact komen met hun ex
pi_153323776
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
Maar ben ook niet zo'n type die maar met iedereen de tent induikt onder het mom van vakantieliefdes aka 'fuck it, het is zomer!'
alsof het jou uberhaupt zou lukken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2015 12:45:56 ]
pi_153323959
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ook dat :p maar goed.
  zondag 7 juni 2015 @ 12:58:39 #170
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_153324075
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
Stop nu dus ook maar met zoeken.
Jaaa, jongen. Hou nu toch op, dat kun jij helemaal niet. Over drie dagen staat er hier weer een lifelog verhaal van je en anders vreet ik mijn bolhoed op.
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Of om het even welk ander excuus. Maar dat patroon ziet hij dan weer niet.
pi_153324122
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet moeilijk? Het is moeilijker om een goede relatie op te bouwen en dat is wat zijn doel is.

Ik heb zelf een superleuke date, maar hij heeft een vriendin. Met als gevolg dat ik voorzichtig ben, want ik weet dat het niet eerlijk is en dat hij mij waarschijnlijk niet ziet zoals ik hem zie. En toch hebben we inmiddels al vier keer gedate. Ik vind hem heel erg leuk, maar ik vind het ook heel vervelend dat ik hem heb leren kennen en dat ik dit doe.
pi_153324134
Dima en Deezertje, verkeerde topic. Hier moeten jullie zijn.
pi_153324137
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:00 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet moeilijk? Het is moeilijker om een goede relatie op te bouwen en dat is wat zijn doel is.

Ik heb zelf een superleuke date, maar hij heeft een vriendin. Met als gevolg dat ik voorzichtig ben, want ik weet dat het niet eerlijk is en dat hij mij waarschijnlijk niet ziet zoals ik hem zie. En toch hebben we inmiddels al vier keer gedate. Ik vind hem heel erg leuk, maar ik vind het ook heel vervelend dat ik hem heb leren kennen en dat ik dit doe.
Waarom date hij met jou als hij een vriendin heeft - tenzij open relatie - ?
pi_153324155
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:01 schreef Chai het volgende:
Dima en Deezertje, verkeerde topic. Hier moeten jullie zijn.
Want?
pi_153324206
Oeps, ik drukte per ongeluk op verzenden. Ik moet het eigenlijk gaan afkappen, maar ik vind hem heel erg leuk en als we samen zijn is het heel gezellig.

Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee. Dus daarom houd ik contact met hem.
  zondag 7 juni 2015 @ 13:05:36 #176
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_153324232
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Oeps, ik drukte per ongeluk op verzenden. Ik moet het eigenlijk gaan afkappen, maar ik vind hem heel erg leuk en als we samen zijn is het heel gezellig.

Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee.
Een echte catch zo te lezen. Veel plezier!
  zondag 7 juni 2015 @ 13:06:28 #177
342627 tja77
pi_153324255
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:

Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee. Dus daarom houd ik contact met hem.
Dit is zo herkenbaar, dit had mijn nichtje dus ook een keer. En ze wist vrijwel zeker dat hij bij haar weg zou gaan. Maar niet dus, nichtje erg verdrietig, en hun nog steeds bij elkaar.
pi_153324258
quote:

Ah ja, het bekende riedeltje. De relatie gaat niet zo goed, dus maar vast een ander daten (waar zijn vriendin niks van af weet, geloof me), maar het pas uitmaken als jij een zekerheidje bent. En als jullie relatie dan niet zo lekker loopt doet hij hetzelfde bij jou. :D
  zondag 7 juni 2015 @ 13:06:55 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_153324264
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een echte catch zo te lezen. Veel plezier!
Inderdaad. Iedere vrouw zit te wachten op een bedrieger :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 7 juni 2015 @ 13:07:20 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_153324277
quote:
9s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah ja, het bekende riedeltje. De relatie gaat niet zo goed, dus maar vast een ander daten (waar zijn vriendin niks van af weet, geloof me), maar het pas uitmaken als jij een zekerheidje bent. En als jullie relatie dan niet zo lekker loopt doet hij hetzelfde bij jou. :D
En zo werkt dat :D.
pi_153324305
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

En zo werkt dat :D.
Uiteindelijk moet ze het zelf weten, maar als die vent een echte vent is maakt hij het eerst uit met z'n huidige vriendin, als het dan toch zo slecht gaat, zodat hij vol voor haar kan gaan. Maar dat doet hij natuurlijk niet, hij zal wel gek zijn, lekker van twee walletjes eten zolang het kan. _O-
pi_153324438
quote:

Klinkt als een sprookje. Heel veel geluk samen! O+
pi_153324767
quote:
9s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde als jij, maar aan de andere kant heb ik geen verstand van relaties. En denk ik dat als je al een poos bij elkaar bent, het moeilijk is om er definitief een punt achter te zetten. Omdat je natuurlijk toch gek op elkaar bent en samen een mooie geschiedenis hebt. En ik denk dus ook dat je verliefd kan worden op een ander, maar dat je dan niet meteen impulsief handelt: 'ik maak het uit met m'n huidige vriendin en ik ga verder met een ander, terwijl ik de ander niet zo goed ken'. Dat is toch onrealistisch? Maar wat moet je dan doen in zo'n situatie?

Ik weet dat het niet goed is allemaal en ik merk dat ik twijfelachtige gevoelens heb. Als ik niet bij hem ben denk ik dat hij geen serieuze intenties heeft, maar als we samen zijn dan voelt het weer heel echt. Ik durf het ook niet te vertellen aan vriendinnen omdat ik weet dat het echt niet slim is, dus ik weet dat het vrij dom is om dit te doen. Maar ik geloof hem wel en ik denk eigenlijk ook echt dat zijn relatie zo voorbij is.
  zondag 7 juni 2015 @ 13:30:31 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_153324810
Als hij denkt dat zijn relatie voorbij is, waarom maakt hij het dan niet uit? Dat kun je best van hem vragen, vind ik.
pi_153324822
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:28 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde als jij, maar aan de andere kant heb ik geen verstand van relaties. En denk ik dat als je al een poos bij elkaar bent, het moeilijk is om er definitief een punt achter te zetten. Omdat je natuurlijk toch gek op elkaar bent en samen een mooie geschiedenis hebt. En ik denk dus ook dat je verliefd kan worden op een ander, maar dat je dan niet meteen impulsief handelt: 'ik maak het uit met m'n huidige vriendin en ik ga verder met een ander, terwijl ik de ander niet zo goed ken'. Dat is toch onrealistisch? Maar wat moet je dan doen in zo'n situatie?

Ik weet dat het niet goed is allemaal en ik merk dat ik twijfelachtige gevoelens heb. Als ik niet bij hem ben denk ik dat hij geen serieuze intenties heeft, maar als we samen zijn dan voelt het weer heel echt. Ik durf het ook niet te vertellen aan vriendinnen omdat ik weet dat het echt niet slim is, dus ik weet dat het vrij dom is om dit te doen. Maar ik geloof hem wel en ik denk eigenlijk ook echt dat zijn relatie zo voorbij is.
Lieve schat, natuurlijk is het mogelijk om verliefd te worden op een ander tijdens je relatie. Maar wat hij nu doet is ronduit respectloos naar zijn huidige vriendin toe, en éigenlijk ook naar jou. Ik snap dat je het leuk met hem hebt, maar dit is geen goede basis om een relatie te beginnen. Hij ZIT nog in een relatie, en stel hij maakt het wel uit, wie zegt dat hij toch niet weer naar haar gaat verlangen als blijkt dat het gras bij jou niet groener is?

Mijn advies: nokken met die handel. Al blijft het jouw keuze, jouw leven. Maar dit is echt geen goede basis voor een mogelijke relatie.
pi_153325198
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:30 schreef Samzz het volgende:
Als hij denkt dat zijn relatie voorbij is, waarom maakt hij het dan niet uit? Dat kun je best van hem vragen, vind ik.
Ik vind niet dat ik dat kan vragen. Ik heb die behoefte ook niet echt, want ik vind dat wij nog niet echt iets hebben. We spreken af en we hebben het gezellig, maar het is niet dat we nu al kunnen zeggen dat er toekomst in zit. En natuurlijk voelt het heel erg sneaky op deze manier en moet ik het afkappen, maar ik wil hem ook niet echt 'kwijt' of zo, want ik vind hem wel super. Dus ergens hoop ik dat hij de relatie snel verbreekt omdat het volgens hem toch niet meer beter wordt. En dan hebben we in principe ook niet veel verkeerd gedaan behalve afspreken.

Maar wie weet ben ik wel oerdom nu en vindt hij mij alleen maar spannend voor erbij, hoewel ik dus het gevoel heb van niet en dat het echt helemaal goed zit tussen ons. Maar zulke verhalen hoor je ook vaak genoeg en mijn mensenkennis is ook niet altijd optimaal. Ik geloof wel vaker in dingen waarvan ik er dan later achterkom dat het dom was om erin te geloven. :D
  zondag 7 juni 2015 @ 13:52:33 #187
342627 tja77
pi_153325236
Je wilt toch geen relatie met iemand waarvan je weet dat het een onbetrouwbare zak hooi is.
Wat hij haar aandoet, doet hij jou net zo goed aan.
  zondag 7 juni 2015 @ 13:56:32 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_153325313
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:50 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Ik vind niet dat ik dat kan vragen. Ik heb die behoefte ook niet echt, want ik vind dat wij nog niet echt iets hebben. We spreken af en we hebben het gezellig, maar het is niet dat we nu al kunnen zeggen dat er toekomst in zit. En natuurlijk voelt het heel erg sneaky op deze manier en moet ik het afkappen, maar ik wil hem ook niet echt 'kwijt' of zo, want ik vind hem wel super. Dus ergens hoop ik dat hij de relatie snel verbreekt omdat het volgens hem toch niet meer beter wordt. En dan hebben we in principe ook niet veel verkeerd gedaan behalve afspreken.

Maar wie weet ben ik wel oerdom nu en vindt hij mij alleen maar spannend voor erbij, hoewel ik dus het gevoel heb van niet en dat het echt helemaal goed zit tussen ons. Maar zulke verhalen hoor je ook vaak genoeg en mijn mensenkennis is ook niet altijd optimaal. Ik geloof wel vaker in dingen waarvan ik er dan later achterkom dat het dom was om erin te geloven. :D
Wat valt onder gezellig hebben? Slechts afspreken en kletsen, of ook fysiek contact? En je hebt misschien niks met hem, maar die intentie is er neem ik aan wel? Anders zou je immers ook niet afspreken met iemand die je heel leuk vindt en ook fysiek aantrekkelijk vindt.

Jou treft in principe geen blaam, hij gaat 'vreemd', jij niet. Maar vraag jezelf wel af, wil je eventueel samen zijn met iemand die er kennelijk geen problemen mee heeft romantisch met anderen af te spreken terwijl hij een relatie heeft?
pi_153325433
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jaaa, jongen. Hou nu toch op, dat kun jij helemaal niet. Over drie dagen staat er hier weer een lifelog verhaal van je en anders vreet ik mijn bolhoed op.

[..]

Of om het even welk ander excuus. Maar dat patroon ziet hij dan weer niet.
Dat zie ik helaas zelf ook. Veel meiden die net iets te snel weer op zoek gaan en of vaak terugkeren bij dr ex of na een date niks meer laten horen en je aan het lijntje houden terwijl ze in de tussentijd kijken of er nog wat beters te halen valt... Gelukkig nu wel eerder door.
  zondag 7 juni 2015 @ 14:08:13 #190
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153325598
Wauw. Al deze verhalen :') Ga vooral door _O_ *O*
pi_153325839
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dit idd.

Zou briljant zijn als het ineens vriendinnen/zussen/nichten van elkaar zouden zijn :')

@dude, ze wonen beide vlakbij je? Hoe date je dan? Ben je niet bang dat je er per ongeluk 1 tegen komt terwijl je met de ander loopt?
Haha nee, alles is in orde.

Keuze is inmiddels ook gemaakt, dus alle boe roeperts, ja ik heb het netjes verteld aan een van de vrouwen en gezegd dat ik toch de ander beter wil leren kennen. Uiteraard kan ook dat vast gaan lopen en heb ik natuurlijk niets meer, maar dat is het risco van het vak.

Ze wonen alle twee in twee aparte steden hier om de hoek, dus daar ben ik niet bang voor. Als het wel gebeurd, tja, mijn probleem ;-)

Overigens met de vrouw waar ik verder mee wil daten zit het nu wel snor, ga niet in details treden, maar laten we zeggen dat er nu wel wat meer definitief is en dat uit is gesproken dat wij nu exclusief aan het daten zijn om elkaar beter te leren kennen.
pi_153325957
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Wauw. Al deze verhalen :') Ga vooral door _O_ *O*
Jij vindt o.a. mijn verhaal grappig?
pi_153326107
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat valt onder gezellig hebben? Slechts afspreken en kletsen, of ook fysiek contact? En je hebt misschien niks met hem, maar die intentie is er neem ik aan wel? Anders zou je immers ook niet afspreken met iemand die je heel leuk vindt en ook fysiek aantrekkelijk vindt.

Jou treft in principe geen blaam, hij gaat 'vreemd', jij niet. Maar vraag jezelf wel af, wil je eventueel samen zijn met iemand die er kennelijk geen problemen mee heeft romantisch met anderen af te spreken terwijl hij een relatie heeft?
Afspreken en kletsen. En kusjes, knuffelen, maar echt geen seks. Maar goed, dat is ook al fout, dat weet ik, alleen het gaat automatisch (lekker cliché smoesje, maar toch is het zo).

Precies, dat is ook weer zo. Maar aan de andere kant gaat het heel snel en kennen we elkaar net, dus het overkomt je toch een beetje. Klinkt als een smoesje, maar toch is het weer zo. :P Best een vervelende situatie dus.
  zondag 7 juni 2015 @ 14:35:49 #194
342627 tja77
pi_153326144
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:34 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Afspreken en kletsen. En kusjes, knuffelen, maar echt geen seks. Maar goed, dat is ook al fout, dat weet ik, alleen het gaat automatisch (lekker cliché smoesje, maar toch is het zo).

Precies, dat is ook weer zo. Maar aan de andere kant gaat het heel snel en kennen we elkaar net, dus het overkomt je toch een beetje. Klinkt als een smoesje, maar toch is het weer zo. :P Best een vervelende situatie dus.
Maar er is niks in jou dat denkt "goh, die gozer is eigenlijk niet te vertrouwen"?
  zondag 7 juni 2015 @ 14:39:29 #195
438527 MissButterflyy
pi_153326205
quote:

[..]

Klote he, dat de leukste mannen eigenlijk allemaal wel bezet zijn. :)
Erg herkenbaar.
pi_153326223
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar er is niks in jou dat denkt "goh, die gozer is eigenlijk niet te vertrouwen"?
Dat heb ik wel gedacht, maar omdat ik het verhaal ken is het voor mij heel anders en begrijp ik hem beter. Maar ik besef mij dat dit heel dom overkomt :+ dus het voelt ook wel dom om te vertellen zo. :D
pi_153326236
Waar is je zelfrespect dan?
  zondag 7 juni 2015 @ 14:41:32 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_153326239
quote:

[..]

Ik snap het wel, hoor. Ik denk alleen dat je eerlijk naar jezelf moet zijn. Wil je omgaan met iemand die zijn vriendin bedriegt? Denk je niet dat je je uiteindelijk constant af gaat vragen of hij dit kunstje niet ook bij jou flikt? Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw keuze. Ik zou alleen maar onzeker zijn in een relatie met iemand die vreemdgaat.
pi_153326257
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Erg herkenbaar.
Haha, de allerleuksten zijn ook niet voor niets bezet moet je maar denken. :+
  zondag 7 juni 2015 @ 14:44:26 #200
438527 MissButterflyy
pi_153326290
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap het wel, hoor. Ik denk alleen dat je eerlijk naar jezelf moet zijn. Wil je omgaan met iemand die zijn vriendin bedriegt? Denk je niet dat je je uiteindelijk constant af gaat vragen of hij dit kunstje niet ook bij jou flikt? Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw keuze. Ik zou alleen maar onzeker zijn in een relatie met iemand die vreemdgaat.
Geen trouw zweren aan iemand die bezet is en ook lekker je ding doen.
  zondag 7 juni 2015 @ 14:45:35 #201
342627 tja77
pi_153326321
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:40 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Dat heb ik wel gedacht, maar omdat ik het verhaal ken is het voor mij heel anders en begrijp ik hem beter. Maar ik besef mij dat dit heel dom overkomt :+ dus het voelt ook wel dom om te vertellen zo. :D
Ik veroordeel je niet, ik zit niet in jouw situatie, dus kan en ga je niet veroordelen.
Misschien heb je meer feiten ed die je niet wilt delen. (Begrijpelijk)
Maar voor elke buitenstaander lijkt het nu alsof je niet meer bent dan een stukje afleiding in zijn klote relatie. En die gozer is gewoon een eerste klas flapdrol als hij zo met zijn vriendin omgaat. En dat soort mensen, blijven zo, dus mocht het iets tussen jou en hem worden, dan zou hij jou hetzelfde flikken. Waarom? Geen respect voor de ander en geen waardebesef van een relatie. Maar dat is zoals een buitenstaander er tegenaan kijkt.
pi_153326525
quote:

[..]

Erg herkenbaar.
Jij bent ook zo'n stoker? :) Of past hier het bekende (fok!)riedeltje: "Alle vrouwen vallen op klootzakken." ?
  zondag 7 juni 2015 @ 15:01:52 #203
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153326655
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:25 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Jij vindt o.a. mijn verhaal grappig?
Ja nogal. Je bent naief. De drempel voor hem om vreemd te gaan is er niet tot nauwelijks. Dus hoe betrouwbaar is hij eigenlijk?
pi_153326678
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n stoker? :) Of past hier het bekende (fok!)riedeltje: "Alle vrouwen vallen op klootzakken." ?
Fax ben jij het?
  zondag 7 juni 2015 @ 15:03:02 #205
342627 tja77
pi_153326687
quote:

[..]

Erg herkenbaar.
De Porsches en Ferrari's zijn als eerste weg ja, je zult het met een afgetrapt 2e/3e/4e/5e hands Opel Kadet moeten doen.
pi_153326755
quote:
11s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Fax ben jij het?
;)
pi_153326927
quote:

[..]

Erg herkenbaar.
Maar net als bij knappe vrouwen, lopen ook hun relaties wel eens stuk :9~
pi_153327311
Altijd wegblijven bij mannen en vrouwen die al in een relatie zitten. Ik vind dat dit ook iets heeft te maken met respect naar de andere vrouw / man toe. Zelf zou je het ook ontzettend rot vinden als iemand met je vriend zou friemelen terwijl je in een relatie zit. Als ze eenmaal met jou in een relatie terecht komen gaan ze in de meeste gevallen op dezelfde manier er tussenuit....

(Toevallig (weer) een vriend die een aantal jaren samen was met iemand die al een relatie had (daar was wat over te zeggen, heb ik ook gedaan toen hij daar om vroeg).. Hebben inmiddels 2 kinderen en nu is ze dus weer aan het vreemdgaan met een ander. Bij beide mannen zo rond de 5 jaar.)
  zondag 7 juni 2015 @ 15:48:57 #209
242666 BeamofLight
pi_153327806
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef joyvke het volgende:
Altijd wegblijven bij mannen en vrouwen die al in een relatie zitten. Ik vind dat dit ook iets heeft te maken met respect naar de andere vrouw / man toe. Zelf zou je het ook ontzettend rot vinden als iemand met je vriend zou friemelen terwijl je in een relatie zit. Als ze eenmaal met jou in een relatie terecht komen gaan ze in de meeste gevallen op dezelfde manier er tussenuit....

(Toevallig (weer) een vriend die een aantal jaren samen was met iemand die al een relatie had (daar was wat over te zeggen, heb ik ook gedaan toen hij daar om vroeg).. Hebben inmiddels 2 kinderen en nu is ze dus weer aan het vreemdgaan met een ander. Bij beide mannen zo rond de 5 jaar.)
laatste alinea lijkt meer op een wiskundige formule, snap er derhalve geen hol van
pi_153327857
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

laatste alinea lijkt meer op een wiskundige formule, snap er derhalve geen hol van
42.
pi_153327886
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Een vriend had relatie met een vrouw die al vriend had. Inmiddels zijn we een aantal jaren verder met diezelfde vriend met die (vreemdgaande) vrouw. Nu gaat vrouw weer vreemd.

Hopelijk zo duidelijker?
  zondag 7 juni 2015 @ 15:57:54 #212
242666 BeamofLight
pi_153328015
Is gras groen
  zondag 7 juni 2015 @ 17:14:36 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153329619
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Is er hier toevallig nog een vrouw doe haar ex weer terug wil?
  zondag 7 juni 2015 @ 17:16:57 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153329676
Over die foute jongen gesproken. Vrijdag van 23 tot 10 uur bij m gezeten. was weer erg leuk, maar geen idee hoe, wanneer en of dit een vervolg krijgt...
  zondag 7 juni 2015 @ 17:18:07 #215
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153329705
quote:

Sorry dat ik het zeggen moet, maar dit is erg naïef gedacht van je. De kans dat hij jou gewoon als 'pleziertje' ziet en nooit serieus eraan denkt zijn relatie te verbreken is groot. Maar ik hoop voor jou dat jouw gedachte juist zijn. Succes in ieder geval!
  zondag 7 juni 2015 @ 17:23:14 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153329829
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan?Shit... :o

[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 07-06-2015 17:57:33 ]
pi_153330339
quote:
12s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:23 schreef yats het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan?Shit... :O
Ik ben een klootzak en lang niet alle vrouwen vallen op me ;(
  zondag 7 juni 2015 @ 17:57:52 #218
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153330592
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:45 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik ben een klootzak en lang niet alle vrouwen vallen op me ;(
En toch...
  zondag 7 juni 2015 @ 18:03:53 #219
319979 Fok-it
All is well
pi_153330750
Tering :D wat is dat toch met mij en matches :') gister weer 2. Gewoo leuk contact en beetje gesprekje over en weer. Normale vragen en antwoordden en bij beide: Je bent door *huppeldepup* uit zijn contactenlijst verwijderd. En waarom? Geen idee, gewoon interesse tonen etc etc. Echt heel vreemd :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 7 juni 2015 @ 20:22:55 #220
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153334216
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef Cue_ het volgende:
Over die foute jongen gesproken. Vrijdag van 23 tot 10 uur bij m gezeten. was weer erg leuk, maar geen idee hoe, wanneer en of dit een vervolg krijgt...
Ik heb geprobeerd terug te zoeken maar ik ben te lui. Waarom was hij ook al weer fout? :@
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:18 schreef yats het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeggen moet, maar dit is erg naïef gedacht van je. De kans dat hij jou gewoon als 'pleziertje' ziet en nooit serieus eraan denkt zijn relatie te verbreken is groot. Maar ik hoop voor jou dat jouw gedachte juist zijn. Succes in ieder geval!
Ik sluit me bij yats aan. Hoe je eraan komt kom je er ook weer vanaf.
Fuck the EBU
  zondag 7 juni 2015 @ 20:49:53 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153335197
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef Yesse het volgende:

Ik heb geprobeerd terug te zoeken maar ik ben te lui. Waarom was hij ook al weer fout? :@

initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.
Helaas maakt ie wel wat los in me zelfs nadat ik m zeker zon 2 jaar niet gezien heb.
pi_153335435
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 20:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.
Helaas maakt ie wel wat los in me zelfs nadat ik m zeker zon 2 jaar niet gezien heb.
Je hebt gepartyd in het donker, toch? Als je van avond tot ochtend daar was? Neem dat dan en accepteer dat er niet meer is. Is ook helemaal prima *O*
  zondag 7 juni 2015 @ 21:00:20 #223
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153335556
quote:

[..]

Dat klinkt op dat laatste stukje na als mijn een na laatste date. Geloof me, daar mis je weinig aan. Het is leuk voor een nachtje of voor een paar keer een nachtje maar meer ook niet. Wat wil je er zelf mee?
  zondag 7 juni 2015 @ 21:06:00 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153335744
We hebben niet eens gezoend :+ (ja vroeger, maar niet sinds ik terug ben)

Wat ik er zelf mee wil, geen idee. Ja meer, ik zou willen weten of er meer in zou zitten en hoe dit zou zijn.

Maar neem nu ook elke eventuele ontmoeting als t is, genieten van t moment.
Toch blijft t jammer
  zondag 7 juni 2015 @ 21:06:55 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153335776
@yats. En ik mis t zeker als ik hem niet meer zou zien. Elke keer is t toch weer speciaal en anders.
  zondag 7 juni 2015 @ 21:07:23 #226
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153335798
Maar is het nu echt dezelfde situatie als destijds of zit er heel misschien wel meer in dit keer?
Fuck the EBU
  zondag 7 juni 2015 @ 21:19:47 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153336309
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:07 schreef Yesse het volgende:
Maar is het nu echt dezelfde situatie als destijds of zit er heel misschien wel meer in dit keer?
Geen idee. Denk dat er net zo weinig in zit als eerst. Maar ook omdat ik zelf goed ben in zaken verprutsen :')
  zondag 7 juni 2015 @ 21:21:28 #228
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153336384
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee. Denk dat er net zo weinig in zit als eerst. Maar ook omdat ik zelf goed ben in zaken verprutsen :')
Moeilijk. Ik zou kunnen zeggen "geniet er vooral van". Dat zeggen mensen ook altijd tegen mij. Mij is het alleen nog nooit geluk om van de dateperiode écht te genieten. Ik ben veel te veel bezig met doemscenario's bedenken en domme dingen uitkramen waardoor ik daar heerlijk lang over kan analyseren. Waarna ik overigens weer analyseer dat ik echt een wijf ben.
Fuck the EBU
  zondag 7 juni 2015 @ 21:24:56 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153336515
Geniet er ook zeker van tijdens zon avond. Vind t vooral lastig om erna weer afstand te nemen voor een x aantal weken/periode.

Maargoed, leer er weer meer van over mezelf, das ook goed :)
pi_153338639
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij zat er toch wel in zeker?
  zondag 7 juni 2015 @ 23:03:57 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153340074
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:23 schreef Faxie het volgende:

Hij zat er toch wel in zeker?
pi_153340411
quote:

[..]

Hier een beetje een soortgelijke situatie, alleen nog iets uitgebreider. Ik ga hierdoor echt enorm twijfelen maar toch zet ik er geen punt achter, vervolgens zie ik hem weer en vergeet ik alles weer even. Heel frustrerend.
Wat een sfeerspons.
  zondag 7 juni 2015 @ 23:22:20 #233
438527 MissButterflyy
pi_153340657
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Maar net als bij knappe vrouwen, lopen ook hun relaties wel eens stuk :9~
Dat kan. Maar ga er niet op zitten wachten.
  zondag 7 juni 2015 @ 23:26:49 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153340824
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:14 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hier een beetje een soortgelijke situatie, alleen nog iets uitgebreider. Ik ga hierdoor echt enorm twijfelen maar toch zet ik er geen punt achter, vervolgens zie ik hem weer en vergeet ik alles weer even. Heel frustrerend.
Hoe lang/ met welke regelmaat speelt dit zich af dan?
pi_153341399
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe lang/ met welke regelmaat speelt dit zich af dan?
December vorig jaar echt maar daarvoor waren we ook al met elkaar bezig. Ik stond vorige week maandag op het punt om er eind aan te maken maar toen met hem gesproken en het is toen de hele week beter gegaan daardoor dacht ik er weer anders over maar ik ben gewoon heel naïef.

Als ik alles naast elkaar zet zie ik gewoon een man die geen interesse in me heeft en dat ik moet wegwezen maar om een 1 of andere reden geloof ik in mijn achterhoofd dat hij gewoon zo is en dat er mannen zijn die zo zijn.

Naïef dus :')
Wat een sfeerspons.
  maandag 8 juni 2015 @ 00:04:21 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153341943
Hij kan best zo zijn, de vraag is echter of jij zo'n man wil ...
pi_153342302
Dat is een hele goeie vraag..
Wat een sfeerspons.
  maandag 8 juni 2015 @ 00:33:36 #238
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153342595
quote:
15s.gif Op maandag 8 juni 2015 00:19 schreef UnicornFarts het volgende:
Spijtig om te lezen UF, ik dacht dat t juist zo goed ging. Maar wie weet komt dat nog. Sterkte iig! :*
  maandag 8 juni 2015 @ 12:28:04 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153349841
quote:
15s.gif Op maandag 8 juni 2015 00:19 schreef UnicornFarts het volgende:
Dat je zegt van "dat ik moet wegwezen" zegt denk ik eigenlijk al voldoende -O-
  maandag 8 juni 2015 @ 12:46:12 #240
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153350219
Ah ook herkenbaar. Ik heb er op een gegeven moment maar naar gevraagd destijds hoe hij er nu precies in stond. Toen kreeg ik een vaag verhaal over 'er nog niet over nagedacht hebben op die manier'. Ik heb zelfs nog aangegeven dat hij het best mocht zeggen als hij het liever bij scharrelen hield maar dat zou niet zo zijn.

Maar de situatie veranderde niet tot ik afscheid nam en zei dat hij beter direct eerlijk had kunnen zijn. Toen kwam er inderdaad uit dat hij het scharrelen wel leuk vond maar niets meer wilde. Prima overigens, was er zelf bij maar had het liever direct willen weten.

Maar uiteindelijk, conclusie van het verhaal, is dat je soms maar beter het kunt bepraten. Komt er daarna niks uit weet je in ieder geval waar je aan toen bent.
Fuck the EBU
  maandag 8 juni 2015 @ 13:05:37 #241
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_153350707
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2015 00:33 schreef yats het volgende:

[..]

Maar wie weet komt dat nog.
Zeg dit nou niet...dit is exact de leugen die mensen zichzelf in zo'n situatie vertellen en die ze dus juist niet bevestigd moeten zien :) echte interesse komt niet ineens alsnog....hooguit een setje leugens om je alsnog aan het lijntje te houden als je er een punt achter wil zetten...als iemand na een paar maanden tijd nog 'niet weet wat hij/zij wil', dan zegt dat genoeg...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:08:56 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153350795
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Abbadon het volgende:
.als iemand na een paar maanden tijd nog 'niet weet wat hij/zij wil', dan zegt dat genoeg...
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:46 schreef Yesse het volgende:
Maar uiteindelijk, conclusie van het verhaal, is dat je soms maar beter het kunt bepraten.
Met beide eens.
Met kanttekening dat t bespreken niet altijd slim is om gelijk te doen, aangezien dat ook kan afschrikken.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:16:40 #243
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153350967
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Met beide eens.
Met kanttekening dat t bespreken niet altijd slim is om gelijk te doen, aangezien dat ook kan afschrikken.
Oh dat zeker. Maar in jouw geval is het nog pril, maar volgens mij heeft UF er al een aantal dates op zitten toch?
Fuck the EBU
  maandag 8 juni 2015 @ 13:29:04 #244
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_153351319
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:

Met beide eens.
Inderdaad...vandaar ook 'na een paar maanden'...

date-update: Na een paar maanden met regelmatig een eerste date heb ik afgelopen vrijdag zowaar eens een tweede date gehad (en komende donderdag de 3e)! *O* rustig aan, dus we zien wel wat het wordt, maar ook wel eens fijn want ik begon echt te denken dat er via tinder niet veel meer te krijgen was dan sex-dates... :{
  maandag 8 juni 2015 @ 13:32:53 #245
242666 BeamofLight
pi_153351421
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:16 schreef Yesse het volgende:

[..]

Oh dat zeker. Maar in jouw geval is het nog pril, maar volgens mij heeft UF er al een aantal dates op zitten toch?
lijkt me ook als ze sinds december bezig is
pi_153364786
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:16 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja maar het is ingewikkeld, we vonden elkaar gewoon leuk maar ik hield eerst de boot af omdat ik twijfelde, toen ik eindelijk hapte leek het te laat maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk toch weer over.

Maar update: Ik heb hem overigens toch erop aangesproken en gezegd dat als hij me niet leuk vond dat hij het gewoon moest zeggen maar dit was absoluut niet van toepassing en ik moest niet zo onzeker doen maar hij gaf eerlijk toe dat hij gewoon zo is. Ik ben misschien door Tinder en Paiq heel erg veel aandacht gewend en moet denk ik wennen dat het nu niet meer van alle kanten komt.
Wat een sfeerspons.
pi_153365142
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ja maar het is ingewikkeld, we vonden elkaar gewoon leuk maar ik hield eerst de boot af omdat ik twijfelde, toen ik eindelijk hapte leek het te laat maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk toch weer over.

Maar update: Ik heb hem overigens toch erop aangesproken en gezegd dat als hij me niet leuk vond dat hij het gewoon moest zeggen maar dit was absoluut niet van toepassing en ik moest niet zo onzeker doen maar hij gaf eerlijk toe dat hij gewoon zo is. Ik ben misschien door Tinder en Paiq heel erg veel aandacht gewend en moet denk ik wennen dat het nu niet meer van alle kanten komt.
Sommige mannen zijn gewoon niet zo intiatiefrijk. Als ze het uiteindelijk maar wel leuk vinden als jij met een idee/plan/voorstel komt, is dat ook prima imho. Beter dan sneue zielen die je een halfjaar lang elke week nog een facebookberichtje sturen. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 8 juni 2015 @ 22:23:18 #248
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153367071
quote:

[..]

Maar nu weet je wel meer dan vanmiddag en dan kun je met die instelling verder.:)
Fuck the EBU
  maandag 8 juni 2015 @ 23:40:24 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153370258
quote:

[..]

Maar vindt hij je leuk leuk, of gewoon leuk voor zo af en toe wanneer die zin heeft. Groot verschil.

Plus dan nog dat je moet bedenken voor jezelf of je genoegen neemt met hoe hij is of dat je liever meer hebt bij een kerel en hij misschien niet zo ideaal is voor jou.

succes in ieder geval :)
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:51:49 #250
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153404592
Even een update:

Er is geen update.
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:59:49 #251
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153404752
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Even een update:

Er is geen update.
[drphilpsychologie]
Hoe voel je je daarbij?
[/drphilpsychologie]
Fuck the EBU
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:07:27 #252
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153404938
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:59 schreef Yesse het volgende:

[..]

[drphilpsychologie]
Hoe voel je je daarbij?
[/drphilpsychologie]
Ik pullde een Deezertje.

Maar goed, wel rustig hier. Niks lopen. Lekker aan het rondkijken :9
pi_153405075
Hoi ik ben nieuw in dit topic :)

Sinds mijn relatiebreuk eind januari ben ik voorzichtig aan het daten geslagen via Tinder. Inmiddels 3 dates gehad met een super leuke vrouw. Op de eerste date was er zeker al een klik tussen ons, en bij de 2e date werd me al duidelijk dat ze interesse in mij had en me wel zag zitten. Helaas ontbrak bij mij nog de "kriebel" / aantrekkingskracht, en ook tijdens de derde date kwam die niet. Dit heb ik haar aan het einde van de 3e date ook verteld, en nog wel een keer wil afspreken, maar niet met romantisch intenties.

Ze nam het goed op, en vond het OK, maar toch blijf ik een beetje met een naar gevoel zitten, omdat ik haar toch gekwetst heb naar mijn idee. Misschien hoort dit ook wel bij het hele dating spelletje. Op papier zijn we een goede match en kunnen over alles praten en hebben een leuke tijd samen, maar het gevoel bij mij ontbreekt.

Hoe gaan jullie om met zo'n situatie? Wel contact houden op vriendschappelijke basis, of het contact helemaal verbreken en (oneerbiedig gezegd) "on to the next one"?
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:23:00 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153405362
Tsja, als je verder niet zoveel om handen hebt kun je best nog een keer afspreken maar daar moet je eigenlijk ook maar net zin in hebben.

Je kunt eventueel nog proberen om die 'romantische' intenties om te zetten naar 'geile' intenties. >:) En anders gewoon kappen joh, je hebt toch vrienden waar je mee kunt afspreken.
pi_153405574
Net terug van een trip naar Zuidoost-Azië. Zojuist gelijk m'n datingprofielen maar offline gehaald, want tussen mij en de Nederlandse vrouw wordt het definitief niks meer.

Wel jammer, maar heb m'n best gedaan.
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:31:15 #256
242666 BeamofLight
pi_153405587
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:23 schreef Silenus het volgende:
En anders gewoon kappen joh, je hebt toch vrienden waar je mee kunt afspreken.
ghehe, durf je daar geld op te zetten?
pi_153405592
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:23 schreef Silenus het volgende:
Tsja, als je verder niet zoveel om handen hebt kun je best nog een keer afspreken maar daar moet je eigenlijk ook maar net zin in hebben.

Je kunt eventueel nog proberen om die 'romantische' intenties om te zetten naar 'geile' intenties. >:) En anders gewoon kappen joh, je hebt toch vrienden waar je mee kunt afspreken.
Thanks voor je reactie! :)
Inderdaad genoeg vrienden om mee af te spreken, daar heb ik haar niet voor nodig. Ik weet ook niet zo goed wat ik uit een vriendschap met haar zou willen halen eigenlijk. Ze is natuurlijk wel een sleutel naar een andere omgeving met andere mensen, en wie weet wat er dan kan gebeuren.

Wat betreft 'geile' intenties; Dat is een leuk idee, maar ik mis ook de fysieke aantrekkingskracht. Ik word niet opgewonden van haar.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ghehe, durf je daar geld op te zetten?
Touché ;)
pi_153405720
Is dat daadwerkelijk ooit gebeurd? Dat mensen vrienden worden na het daten? Ik heb het nog nooit om me heen zien gebeuren.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:38:28 #259
242666 BeamofLight
pi_153405773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
Is dat daadwerkelijk ooit gebeurd? Dat mensen vrienden worden na het daten? Ik heb het nog nooit om me heen zien gebeuren.
nee man. Wel na relaties trouwens.
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:39:48 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153405801
quote:
Met een paar wel hoor. Al is vrienden een groot woord maar dan gaan we nog wel eens een biertje pakken als we toevallig in elkaars buurt zijn. Maar niet in de categorie 'elke week afspreken' nee. :')
  woensdag 10 juni 2015 @ 12:19:11 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153406829
Vooral nog goed contact met fokkers die ik gedate/meet heb :')
Volgens mij degene die ik op andere manier heb gedate zie ik niet echt meer.
pi_153406934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:30 schreef hpeopjes het volgende:
Net terug van een trip naar Zuidoost-Azië. Zojuist gelijk m'n datingprofielen maar offline gehaald, want tussen mij en de Nederlandse vrouw wordt het definitief niks meer.

Waarom de datingprofielen gelijk offline? Juist een goed moment om verder te zoeken toch... :P
pi_153407036
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom de datingprofielen gelijk offline? Juist een goed moment om verder te zoeken toch... :P
Valt wat voor te zeggen. Maar nee, doe toch maar niet. M'n laatste ervaringen met Nederlandse vrouwen, vooral via datingsites, waren dusdanig negatief, dat ik dat hoofdstuk maar liever gelijk afsluit. Vooral nu ik weet dat er weldegelijk nog plaatsen op de wereld zijn waar het anders kan. Kwestie van verhuizen.
  woensdag 10 juni 2015 @ 12:30:39 #264
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153407085
quote:
9s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:

Niks lopen. Lekker aan het rondkijken :9
Je zit op het terras?
  woensdag 10 juni 2015 @ 12:37:40 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153407210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:28 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Valt wat voor te zeggen. Maar nee, doe toch maar niet. M'n laatste ervaringen met Nederlandse vrouwen, vooral via datingsites, waren dusdanig negatief, dat ik dat hoofdstuk maar liever gelijk afsluit. Vooral nu ik weet dat er weldegelijk nog plaatsen op de wereld zijn waar het anders kan. Kwestie van verhuizen.
Ja doei, meisjes uit Thailand regelen telt niet hoor!
pi_153407292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja doei, meisjes uit Thailand regelen telt niet hoor!
Ben niet In Thailand geweest.
  woensdag 10 juni 2015 @ 12:43:47 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153407326
Ja whatever, Maleisië of de Fillipijnen dan. Telt allemaal niet.
pi_153407379
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Silenus het volgende:
Ja whatever, Maleisië of de Fillipijnen dan. Telt allemaal niet.
Telt niet waarvoor precies?
pi_153407422
quote:
Na het daten niet nee. Kan wel met twee van mijn ex-relaties (waarvan er eentje van een datingsite afkwam) nog goed door een deur, vriendschappelijk.
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:25:46 #270
242666 BeamofLight
pi_153408387
Echt hè, vrouwen regelen in landen waarbij een horloge en 2 dezelfde schoenen als statussymbool worden gezien...
pi_153408594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:30 schreef hpeopjes het volgende:

"De Nederlandse vrouw" ook echt 8)7 Interessevraag... Ben je serieus van plan om te verhuizen voor dames? Of begrijp ik dit verkeerd?
pi_153408612
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
Echt hè, vrouwen regelen in landen waarbij een horloge en 2 dezelfde schoenen als statussymbool worden gezien...
Wat doet dat er nou weer toe? In Nederland vinden vrouwen het belangrijk dat je met grote regelmaat naar DWDD kijkt. Koop ik toch liever een nieuw horloge en een paar schoenen.
pi_153408665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:33 schreef blondetrien het volgende:

[..]

"De Nederlandse vrouw" ook echt 8)7 Interessevraag... Ben je serieus van plan om te verhuizen voor dames? Of begrijp ik dit verkeerd?
Waarom zou ik na je binnenkomer nog genegen zijn te antwoorden op je "interessevraag"?
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:37:39 #274
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153408707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:34 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat doet dat er nou weer toe? In Nederland vinden vrouwen het belangrijk dat je met grote regelmaat naar DWDD kijkt. Koop ik toch liever een nieuw horloge en een paar schoenen.
Ik heb toch liever een vent die Eenvandaag kijkt dan DWDD..
Fuck the EBU
pi_153408732
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:36 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Waarom zou ik na je binnenkomer nog genegen zijn te antwoorden op je "interessevraag"?
Welke binnenkomer?
Je zegt toch zelf "de Nederlandse vrouw"?

Of ben mocht ik de 8)7 smiley er niet naast zetten?

Overigens stond die vraag uiteraard los van mijn smiley over je nogal heftige generalisatie. Maar whatever suits you, ben al niet meer zo geïnteresseerd na je een beetje vreemde reactie. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door blondetrien op 10-06-2015 13:47:55 ]
pi_153408781
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:37 schreef Yesse het volgende:

[..]

Die van mij mag alles kijken wat hij wil. Heb geen TV, dus hoef toch niet mee te kijken :+ :Y
pi_153409102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:38 schreef blondetrien het volgende:
Overigens stond die vraag uiteraard los van mijn smiley over je nogal heftige generalisatie. Maar whatever suits you, ben al niet meer zo geïnteresseerd na je een beetje vreemde reactie. :)
Houwen zo.
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:59:07 #278
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153409258
quote:
9s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:30 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Je zit op het terras?
Nee, in de draaimolen.
pi_153409665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:28 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat voor negatieve ervaringen heb je precies gehad?
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:47:33 #280
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153410574
quote:
Het komt voor.Ik ben nog steeds goed bevriend met twee ex dates, al is het eerder uitzondering dan regel en hangt het er ook een beetje vanaf hoe de dates gingen,wat t verdere verloop was etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
En dan denken een goede versierder te zijn :N

quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:37 schreef Yesse het volgende:

[..]

^O^
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:58:23 #281
438527 MissButterflyy
pi_153410873
Ja, in die Aziatische landen hoef je als Westerse man natuurlijk niet zoveel moeite te doen.
De vraag is natuurlijk wel of die dames je ook echt allemaal leuk vinden of vooral je afkomst en de voordelen die het met zich meebrengt.

Je kunt natuurlijk niet alle Nederlandse vrouwen op een hoop gooien zeg maar. Is mijn mening.
pi_153413493
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, in die Aziatische landen hoef je als Westerse man natuurlijk niet zoveel moeite te doen.
Dat hoef jij toch ook niet, op zo'n datingsite?
pi_153414144
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Wat voor negatieve ervaringen heb je precies gehad?
Het is gewoon altijd zo'n... strijd. Het lijkt vaak wel of je in een soort intellectueel, door testosteron ingegeven gevecht bent met de dames die je via zo'n site ontmoet. Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.

Verder heb ik het gevoel dat veel Nederlandse vrouwen een soort van schild hebben opgetrokken. Hier staat dat goed beschreven:
quote:
Transparency in Vietnam girls

The one great thing I find about Vietnamese girls (which is also frustrating for every guy out there) is their blatant transparency. This is displayed in their emotions, body language, and voice. In modern regions such as North America, Europe, or Singapore, women have learned to put up “shields” over their true personalities as they grow to be an adult.

Vietnamese girls

When talking to a western chick, a guy has to cut through shield after shield just to get at the root of a girl’s true feminine side before being able to take control. In Vietnam, the barriers are all down.
Anyway, ik hou er geen goed gevoel aan over, terwijl je dat aan daten juist wel over zou moeten houden.

Verder zal ik er geen doekjes om winden dat ik aan veel eisen op de ellenlange eisenlijstjes van de Nederlandse vrouw gewoon niet voldoe, en, vooral, ook helemaal niet wens te voldoen.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:52:44 #284
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153414281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:47 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het is gewoon altijd zo'n... strijd. Het lijkt vaak wel of je in een soort intellectueel, door testosteron ingegeven gevecht bent met de dames die je via zo'n site ontmoet. Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.

Verder heb ik het gevoel dat veel Nederlandse vrouwen een soort van schild hebben opgetrokken. Hier staat dat goed beschreven:

[..]

Anyway, ik hou er geen goed gevoel aan over, terwijl je dat aan daten juist wel over zou moeten houden.

Verder zal ik er geen doekjes om winden dat ik aan veel eisen op de ellenlange eisenlijstjes van de Nederlandse vrouw gewoon niet voldoe, en, vooral, ook helemaal niet wens te voldoen.
Je wilt gewoon een huisvrouwtje dus en de Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening.
Fuck the EBU
pi_153414365
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef Yesse het volgende:

[..]

Je wilt gewoon een huisvrouwtje dus en de Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening.
Nee hoor, niks mis met werkende vrouwen. In Vietnam werken ze ook allemaal.
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:35:00 #286
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153415349
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:59 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee, in de draaimolen.
http://www.hiyoooo.com/
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:36:17 #287
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153415375
quote:

[..]

Dat dacht ik dus ook toen ik zijn post las. Al moet ik hem op 1 punt wel gelijk geven, in sommige gevallen slaan sommige Nederlandse vrouwen een beetje door qua 'wensen/eisen'.Al leer je daar doorheen te kijken.

On topic : heeft iemand fripsel nu al gered?
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:46:41 #288
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153415610
quote:

[..]

Ik vind dit een vrij denigrerende opmerking richting huisvrouwen om heel eerlijk te zijn. Daarnaast, wat is er mis mee als hij liever een traditionele huisvrouw zou hebben? Als hij daar gelukkiger van wordt, moet hij dat zelf weten toch?

Daarnaast, hij legt gewoon uit waarom hij liever een Vietnamese heeft dan een Nederlandse. Waarom schiet je meteen zo in de verdediging? Doe je dat omdat jij stiekem met hem wil daten of omdat hij hiermee:

quote:
Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.
eigenlijk gewoon een punt heeft?
pi_153416536
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:46 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ik vind dit een vrij denigrerende opmerking richting huisvrouwen om heel eerlijk te zijn. Daarnaast, wat is er mis mee als hij liever een traditionele huisvrouw zou hebben? Als hij daar gelukkiger van wordt, moet hij dat zelf weten toch?

Daarnaast, hij legt gewoon uit waarom hij liever een Vietnamese heeft dan een Nederlandse. Waarom schiet je meteen zo in de verdediging? Doe je dat omdat jij stiekem met hem wil daten of omdat hij hiermee:

[..]

"De Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening" is toch gewoon haar conclusie van zijn tekstje? Dat jij daar direct een penisstrijd in ziet zegt volgens mij meer over jou. Na het lezen van die tekst dacht ik ook, hij wil gewoon iets minder tegengas. Kan best dat een andere cultuur dan meer aansluit, of iig dat je je vijvertje dan iets uitdiept (kan nog wel tegenvallen, close familielid is ook Aziatisch en die geeft me toch een tegengas :D ). Heeft niks met de aanwezigheid van een penis te maken, maar misschien wel een beetje met cultuur.

Wat staat er in het gemiddelde eisenlijstje van de moderne vrouw dat niet realistisch is, dan? Klinkt een beetje als een sollicitatieprocedure. :')
pi_153416813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:47 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

[..]

O oke, vervelend dat je het zo ervaart. Ik heb zelf altijd een vreemd beeld van mannen die naar het buitenland gaan om een vrouw te 'regelen'. Ik keek laatst met een vriendin een documentaire waarin westerse mannen naar Oekraïne gingen om te daten omdat het in o.a. Westerse landen niet wilde lukken. En dat was best sneu omdat het overduidelijk was dat het de vrouwen daar niet om de mannen zelf ging. Maar misschien is het bij jou anders (al lijkt het mij in de meeste gevallen niet zo), maar dat hoop ik voor je.
  woensdag 10 juni 2015 @ 18:40:43 #291
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153417078
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:46 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

[..]

A. ik bedoelde huisvrouwtje dus een vrouw voor wie de man hoger staat in rangorde
B. De pik van alle vrouwen is groter, als je dat als man accepteert is er niks aan de hand ;)
Fuck the EBU
pi_153417138
quote:

[..]

Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_153417317
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Aijmee het volgende:

[..]

O oke, vervelend dat je het zo ervaart. Ik heb zelf altijd een vreemd beeld van mannen die naar het buitenland gaan om een vrouw te 'regelen'. Ik keek laatst met een vriendin een documentaire waarin westerse mannen naar Oekraïne gingen om te daten omdat het in o.a. Westerse landen niet wilde lukken. En dat was best sneu omdat het overduidelijk was dat het de vrouwen daar niet om de mannen zelf ging. Maar misschien is het bij jou anders (al lijkt het mij in de meeste gevallen niet zo), maar dat hoop ik voor je.
Volgens mij zijn niet alle oost-europese en aziatische vrouwen hoeren die alleen maar met westerse mannen batsen voor alimentatie en verblijfsvergunningen.

Maar er is al een topic waar buitenlandse vrouwen door de frusti's opgehemeld kunnen worden en tegelijkertijd lekker afgeven op de NL vrouwen die onwerkelijke eisen aan de mannen stellen. Daar is ook voldoende ruimte voor vrouwen met haar op de tanden die zich hierdoor geroepen voelen om zwaar in de verdediging te schieten.

Laten we het hier bij praktische datingservaringen houden, dus hpoepjes...heb je nog een verhaal over je date-avonturen in ZO-Azie?
pi_153417784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:47 schreef Doum het volgende:

[..]

Volgens mij zijn niet alle oost-europese en aziatische vrouwen hoeren die alleen maar met westerse mannen batsen voor alimentatie en verblijfsvergunningen.

Maar er is al een topic waar buitenlandse vrouwen door de frusti's opgehemeld kunnen worden en tegelijkertijd lekker afgeven op de NL vrouwen die onwerkelijke eisen aan de mannen stellen. Daar is ook voldoende ruimte voor vrouwen met haar op de tanden die zich hierdoor geroepen voelen om zwaar in de verdediging te schieten.

Laten we het hier bij praktische datingservaringen houden, dus hpoepjes...heb je nog een verhaal over je date-avonturen in ZO-Azie?
Ik noem zulke vrouwen geen hoeren en ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn. Ik heb immers geen idee. Verder: ik schiet niet zwaar in de verdediging (waarom zou ik?) en is wat ik benoem is zeker wel date-gerelateerd.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:06:59 #295
242666 BeamofLight
pi_153417947
I find also things about women
pi_153418071
Apart dat niemand ingaat op dat "schild", waar ik het eerder over had. Want dat is eigenlijk m'n voornaamste klacht.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:14:53 #297
416020 K44S
The bearded man
pi_153418261
Neerlandsche vrouwen niet aankunnen :').
Hoef je in Spanje,Portugal of Italië niet langs te gaan.
pi_153418315
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:40 schreef Yesse het volgende:

[..]

A. ik bedoelde huisvrouwtje dus een vrouw voor wie de man hoger staat in rangorde
Vrouwen staan per definitie hoger in rangorde. Het punt is nu juist dat dat nu eenmaal zo is, dat je dat als vrouw dus helemaal niet hoeft af te dwingen met je grote mond, en dat je je de aandacht gewoon kunt laten welgevallen. Laat een man voor jou zorgen, op zijn manier, en zorg jij tegelijk op jouw manier voor je vent.
quote:
B. De pik van alle vrouwen is groter, als je dat als man accepteert is er niks aan de hand ;)
Dit is nu precies zo'n uitspraak waarvan ik van mening ben dat die je als vrouw bepaald niet aantrekkelijk maakt. Een echte vrouw heeft dat toch niet nodig.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:20:02 #299
416020 K44S
The bearded man
pi_153418432
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:16 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Vrouwen staan per definitie hoger in rangorde. Het punt is nu juist dat dat nu eenmaal zo is, dat je dat als vrouw dus helemaal niet hoeft af te dwingen met je grote mond, en dat je je de aandacht gewoon kunt laten welgevallen. Laat een man voor jou zorgen, op zijn manier, en zorg jij tegelijk op jouw manier voor je vent.

[..]

Dit is nu precies zo'n uitspraak waarvan ik van mening ben dat die je als vrouw bepaald niet aantrekkelijk maakt. Een echte vrouw heeft dat toch niet nodig.
Bekijk je het allemaal niet te diep?

Met sommige vrouwen heb je een klik, met sommige niet.
Ik heb inmiddels 2 handen vol Nederlandse dames gedate(waar 1 een tijdje mn vriendin was) en 1 Spaanse dame. Die Spaanse had d'r Spaanse tempertje mee genomen. Dat is toch wel stuk heftiger dan vrouwen.
pi_153418488
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Aijmee het volgende:

[..]

In mijn ogen allemaal niet veel sneuer dan vrouwen die zich aanbieden op een datingsite. Ook dat is maar behelpen, en 99% van de kerels die reageren zijn ook maar geïnteresseerd in 'dat ene'.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:21:41 #301
242666 BeamofLight
pi_153418499
En klaar

Ps als jullie verder willen praten over loempia's en tapas moet iemand ff nieuw topic openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')