quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaarquote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
M'n date was niet vanavond trouwens maar morgen middag
oh nee dan kan ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
M'n date was niet vanavond trouwens maar morgen middag
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaaquote:Op zondag 31 mei 2015 20:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaar
Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die werd uiteindelijk toch een mooie vlinder (nadat ze (hij?) eindelijk genoeg had gehad)?
Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?
Wel eerlijk dat ie het gewoon toegeeft ipv je aan het lijntje te houden oid.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa
Tja, dat kan gebeuren. Wel eerlijk verder.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mligquote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.
Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.
Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.
Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
http://365dagensuccesvol.(...)ik-een-superrelatie/quote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.
Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.
Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.
Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Goeie vraag dit wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?
Was een tijd leuk aan het appen met iemand. Date was gepland, maar net daarvoor kwam er een andere jongen die zelf lang in een relatie zat, ineens weer vrij die ze goed kende en heeft ze daarvoor gekozen en mij dus, zonder date, gepasseerd. Ik had geen verwachtingen omdat er nog geen date was geweest, maar toch is het nooit leuk om gepasseerd te worden. Zelfde als een baan waar je op solliciteert maar je wordt afgewezen maar je had je er wel op verheugd..quote:Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?
Kan gebeuren, toch? Vervelend, maar it happens. Maar ik blijf er ook bij dat het je goed zou doen om eens uit te gaan met vrienden (desnoods maak je ze eerst). Ipv alles via internet analyserenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was een tijd leuk aan het appen met iemand. Date was gepland, maar net daarvoor kwam er een andere jongen die zelf lang in een relatie zat, ineens weer vrij die ze goed kende en heeft ze daarvoor gekozen en mij dus, zonder date, gepasseerd. Ik had geen verwachtingen omdat er nog geen date was geweest, maar toch is het nooit leuk om gepasseerd te worden. Zelfde als een baan waar je op solliciteert maar je wordt afgewezen maar je had je er wel op verheugd..
Kan zeker, maar maakt het niet minder erg. Daarom heb ik ook voorgenomen om alleen de échte dates mee te tellen en al het contact vooraf een date niet mee te tellen. En dan blijkt gewoon dat er van die weinige dates die er al zijn, er ook weinig vervolgdates kwamen. Ik kan online goed lullen enzo maar uiteindelijk moet het toch offline gebeuren. En ook daar zit het probleem niet echt: de dates zijn meestal prima en zeer gezellig, maar op de een of andere manier (straal) ben ik geen relatiemateriaal voor ze. Meer een vage vriend om tegen aan te lullen, friendzone ook vaak maar dan zonder echt vriend te zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, toch? Vervelend, maar it happens. Maar ik blijf er ook bij dat het je goed zou doen om eens uit te gaan met vrienden (desnoods maak je ze eerst). Ipv alles via internet analyseren
Oh, ik dacht connecten met vrouwen via de Playstationquote:Op maandag 1 juni 2015 22:01 schreef K44S het volgende:
Deezer, dit wordt serieus mijn laatste tip voor je : Ga naar een innercircle voor jongens die aan gamen doen.
http://www.rsdnation.com/(...)etherlands-amsterdam
Gamen houdt in: Spontaan met dames praten en versieren (dit is wel erg kort door de bocht maar valt er wel op neer).
De pluspunten hier aan:
-Je krijgt vrienden.
-Die helpen jouw met chicks versieren.
-Waardoor jij zelfverzekerder wordt
-Je hier je meest beste hossel verhalen kunt plaatsen.
Doe eens, ipv klagen en zuren op een forumpje.
Je kunt hiervoor ook naar: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Hie is het met jouw daygame? Heb gisteren weer 20 bloedmooie vrouwen zitten naggen. Works everytime. Heb er 10 gezoend, 3 gevingerd en van een een blowjob ontvangen. Van de rest heb ik natuurlijk alle telefoonnummers gescoord. Maar een paar zijn echt dikke sletten. Die hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 05:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht connecten met vrouwen via de Playstation
Noh man... dan gaat je daygaming naar de klotequote:Op dinsdag 2 juni 2015 05:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht connecten met vrouwen via de Playstation
Heb je bij eentje al ringfinger of the cube gepulled toen je haar core opende zonder escaleren?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hie is het met jouw daygame? Heb gisteren weer 20 bloedmooie vrouwen zitten naggen. Works everytime. Heb er 10 gezoend, 3 gevingerd en van een een blowjob ontvangen. Van de rest heb ik natuurlijk alle telefoonnummers gescoord. Maar een paar zijn echt dikke sletten. Die hoef ik niet meer
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je bij eentje al ringfinger of the cube gepulled toen je haar core opende zonder escaleren?
Ik zit nog in de optimising-fase. Ik had gisteren een vrouwtje ge-upscaled naar de potential girlfriend ladder, maar ze is nog niet volledig gekalibreerd. Zo zie je maar dat experience points wel nodig zijn om volledig over te gaan op next-level-daygaming.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hie is het met jouw daygame? Heb gisteren weer 20 bloedmooie vrouwen zitten naggen. Works everytime. Heb er 10 gezoend, 3 gevingerd en van een een blowjob ontvangen. Van de rest heb ik natuurlijk alle telefoonnummers gescoord. Maar een paar zijn echt dikke sletten. Die hoef ik niet meer
Eens...als alles wat D. zegt klopt, dan heeft hij kennelijk geen moeite om vrouwen te vinden om mee te praten, en is er dus wel iets van eerste interesse, maar verpest hij het daarna elke keer weer...en in plaats van dat als patroon te zien geeft hij te veel schuld aan de vrouwen...en mannen in de slachtofferrol vindt niemand leuk...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:59 schreef Silenus het volgende:
Belachelijk advies, imo. Deezertje is geen player, en zal dat ook nooit worden. Hij wil ook helemaal geen sletjes scoren (en moet zich al helemaal niet inlaten met die PUA-kneuzen) maar gewoon een vriendinnetje.
Hij moet wel meer praten, maar vooral niet met het doel om zsm in hun broekje te komen. Gewoon wat meer vrijblijvend kletsen, en ook met kerels. Ik denk dat dat beter kan bij een sportvereniging oid dan bij die natte tosti's waar Deezertje totaal niet bij past.
Nou ja, heeft ook een andere reden helaas.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Eens...als alles wat D. zegt klopt, dan heeft hij kennelijk geen moeite om vrouwen te vinden om mee te praten, en is er dus wel iets van eerste interesse, maar verpest hij het daarna elke keer weer...en in plaats van dat als patroon te zien geeft hij te veel schuld aan de vrouwen...en mannen in de slachtofferrol vindt niemand leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meequote:
Je kan iemand negeren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:26 schreef SGoed het volgende:
[..]
euh nee! Deezertje moet eens wat met de hier gegeven adviezen gaan doen
Wat jij dus ook niet doet bij DancingPhoebequote:
Nee, er zit een nuance tussen iemand wegpesten en iemand negeren. Zoek die eens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat jij dus ook niet doet bij DancingPhoebe
Deezertje pest je niet weg, hoor. Hij leest al selectief. Wanneer heb je hem nou eens zien reageren op nuttig advies? Precies, nooit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, er zit een nuance tussen iemand wegpesten en iemand negeren. Zoek die eens.
Doe dat dan ook ipv hem aand8 te blijven geven. Gaat vanzelf wel een keertje wegquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deezertje pest je niet weg, hoor. Hij leest al selectief. Wanneer heb je hem nou eens zien reageren op nuttig advies? Precies, nooit.
Laat hem lekker in die spiraal zitten. Hij weet het allemaal zelf zo goed
Begin bij je zelf zal ik dan zeggen. En reageer dan niet op mensen zoals DP. Feit is wel dat ze gelijk heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe dat dan ook ipv hem aand8 te blijven geven. Gaat vanzelf wel een keertje weg
Dat is geen feit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begin bij je zelf zal ik dan zeggen. En reageer dan niet op mensen zoals DP. Feit is wel dat ze gelijk heeft.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat effect heeft hij op veel vrouwen, volgens mij.
Wehehehehhequote:Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat effect heeft hij op veel vrouwen, volgens mij.
Godquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:35 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg die uitgedroogde sloten wel nat ja
Nou?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef dasorakel het volgende:
Grrrr heb ik weer. Voor t eerst in lange tijd gaan daten. Online klik. Volgende dag een spontane date. Erg leuk, hoppa. Vanavond het vervolg..... oh wacht ik ziet hier. Wat gaat er mis?
Vage appjes? Verklaar je nader.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef dasorakel het volgende:
Ja ik heb geen idee. Ik wacht even af. Sinds eind van de middag krijg ik opeens vage appjes.
Ze is echt leuk
Dit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef Yesse het volgende:
Ik verwacht nu wel een screenshot van de vage appjes. Of ten minste de appjes overgetypt in dit topic.
Was jij dat in mn buik laatst?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat hangt er toch vaak een pesterig sfeertje in deze topicreeks.
Wel jammer
Ik vind het wel meevallen, een beetje jennen mag wel toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat hangt er toch vaak een pesterig sfeertje in deze topicreeks.
Wel jammer
quote:
Alles moet altijd kusjekroel zijn tegenwoordig, anders is het een "nare sfeer"quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:02 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het wel meevallen, een beetje jennen mag wel toch?
Hmm ja lekker. Met een sausje van spijkers er bij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:11 schreef dasorakel het volgende:
Zozo jongens, prikkeldraad gegeten?
Typisch gevalletje goh je bent fantastisch (wat ik uiteraard ook ben) vervolgens poos negeren.
Volgende keer maar geen manisch depressieve vrouwen daten
Het depressieve krijgen ze vanzelf wel
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:20 schreef dudewhereismycar het volgende:
Update:Luxeprobleem man! Muntje opgooien dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update:Voor jezelf is het ook beter om te kiezen, dan kun je er volledig voor gaan en ben je niet alleen maar bezig met vergelijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Update:Tik een opblaasbad op de kop, vul het voor 60% met koud water, en voor 20% met zand. Meng het goedje, en hijs beide dames in een triangel bikini. Flikker ze in het bad, en zeg tegen de dames dat de winnaar van het worstelen jou wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film het gebeuren en plaats het hier.
Probleem opgelost, tevens heldenstatus op dit forum.![]()
Jawel; de een pijpt goed en de ander vindt het op zijn hondjes heerlijk. Ik bedoel, ik snap het wel. Had er ook liever 1 in de hand dan een lucht van 10, maar dit komt niet goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:15 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij zijn ze beiden dan gewoon niet leuk genoeg momenteel
Dan zijn ze samen leuk genoeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:46 schreef BeamofLight het volgende:
Jawel; de een pijpt goed en de ander vindt het op zijn hondjes heerlijk. Ik bedoel, ik snap het wel. Had er ook liever 1 in de hand dan een lucht van 10, maar dit komt niet goed.
Klinkt misschien wat zakelijk.. maar het is gewoon een probleem aan het worden. Niet kunnen kiezen is soms ook lastig. Wanneer is iemand gezellig en wanneer vind je iemand echt leuk? Ik vind ze beide ECHT leuk..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:09 schreef BeamofLight het volgende:
ik wil op korte termijn een beslissing gaan nemen...![]()
![]()
![]()
Zeg ik ook altijd als ik iemand moet aannemen terwijl ik al weet dat het linksom of rechtsom toch niks wordt.
Gaat gegarandeerd fout dit.
dude, ik snap het. Been there...a lot. Ik zeg alleen dat dit niet goedkomt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:51 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Klinkt misschien wat zakelijk.. maar het is gewoon een probleem aan het worden. Niet kunnen kiezen is soms ook lastig. Wanneer is iemand gezellig en wanneer vind je iemand echt leuk? Ik vind ze beide ECHT leuk..
Ik heb nog nooit in deze situatie gezeten. Maar een bikini-worstel-contest seems legit...
Ik date meestal met meerdere vrouwen tegelijk, ik zie daar geen problemen in. Zolang ik niet in een relaite zit met iemand dan ben ik vrij om te staan waar ik wil natuurlijk. Het probleem zit hem er nu in dat ik beide leuk vind..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jawel; de een pijpt goed en de ander vindt het op zijn hondjes heerlijk. Ik bedoel, ik snap het wel. Had er ook liever 1 in de hand dan een lucht van 10, maar dit komt niet goed.
Update:Dat klinkt als een luxeprobleem eigenlijk. En luxeproblemen zijn niet de ergste problemen om te hebben. Weten beide dat je ook met anderen date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een luxeprobleem eigenlijk. En luxeproblemen zijn niet de ergste problemen om te hebben. Weten beide dat je ook met anderen date?
Nouja als je het gevoel hebt dat het klikt met iemand en dus de vonken vanaf spatten, zou ik het denk ik op een gegeven moment sowieso niet leuk vinden als hij nog altijd behoefte heeft om met een ander te datenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?
Dat zal niet heel lang geaccepteerd worden nee. Ik noem het ook geen luxe probleem, want ik zit mijzelf nu gewoon in de weg. Vergelijk het met twee vriendschappen: je moet kiezen welke vriend je laat vallen, maar je hebt geen duidelijke nee of ja (voorkeur) voor een van de twee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je het gevoel hebt dat het klikt met iemand en dus de vonken vanaf spatten, zou ik het denk ik op een gegeven moment sowieso niet leuk vinden als hij nog altijd behoefte heeft om met een ander te daten![]()
Of ie nu vonken met die ander heeft of niet, blijkbaar heeft ie niet voldoende aan mij / vindt hij me (nog) niet leuk genoeg.
De vraag is denk ik vooral hoelang zullen zij het nog accepteren dat je een ander ernaast date.
Dat heb ik weleens meegemaakt en is inderdaad niet fijn. Wat ik me wel afvraag, hoe breng jij dat naar beide vrouwen toe, dat je ook met anderen actief date?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?
Ik ben weer veel te open, dus even achter balkjesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Maar vind je ze gewoon niet allebei gezellig?
Als je een date hebt gehad en je gaat naar huis, wat voel je dan. Mis je diegene dan na een tijdje / wil je snel weer afspreken. Of zijn er dan vooral kriebels om weer af te spreken met de ander?
En als je nu met eentje zou mogen daten, welke is het dan meisje A of B?
Een voorkeur is er altijd gevoelsmatig
Maar de manier waarop ze zo dood neerviel!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:28 schreef Cue_ het volgende:
En als er nu eentje dood neer zou moeten vallen, voor wie kies je dan?
Keuze gemaakt! Problem solved!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar de manier waarop ze zo dood neerviel!Ik kies toch voor A!
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik ben weer veel te open, dus even achter balkjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes.![]()
Filmtip: Liever verliefd.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 10:30:25 ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:28 schreef Cue_ het volgende:
En als er nu eentje dood neer zou moeten vallen, voor wie kies je dan?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Of ga gewoon een open relatie aan of zo'n haremrelatie. Probleem ook opgelost
Kiezen moet!quote:
Wie weet heeft hij enkel bij date 1 of 2 gezegd nog wel eens te datenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Yesse het volgende:
10 dates én weekendjes weg. Je begeeft je op zeeeeeeeeeeeeeeeeeer glad ijs... Je kan mij niet wijs maken dat beide dames zichzelf niet voorhouden wél de enige te zijn...
Neuh, ik had je dan niet meer gewild.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Of af en toe eens tussen neus en lippen door. Vanuit mezelf redenerende zou ik in ieder geval met een weekendje weg te verwachten de enige te zijn. Nu zou ik in zo'n geval wel willen hebben uitgesproken exclusief te zijn maar ik ken genoeg vrouwen die er dan maar gewoon vanuit gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij enkel bij date 1 of 2 gezegd nog wel eens te daten
Wat zal ie hebben geantwoord toen meisje A vroeg wat ie afgelopen weekend heeft gedaan. Zou hij dan eerlijk zeggen "ja weekendje weg geweest met meisje B" ?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of af en toe eens tussen neus en lippen door. Vanuit mezelf redenerende zou ik in ieder geval met een weekendje weg te verwachten de enige te zijn. Nu zou ik in zo'n geval wel willen hebben uitgesproken exclusief te zijn maar ik ken genoeg vrouwen die er dan maar gewoon vanuit gaan.
Als dat was gebeurd was er op dit moment geen keuze geweest tussen meisje A en meisje B.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zal ie hebben geantwoord toen meisje A vroeg wat ie afgelopen weekend heeft gedaan. Zou hij dan eerlijk zeggen "ja weekendje weg geweest met meisje B" ?
Of gewoon een android met een pincode/wachtwoord/patroonquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
iphone is in dit geval een must in ieder geval; die met vingerafdruk-herkenning. Want gegarandeerd dat er appjes binnenkomen op zo'n lang weekend. En als de verkeerde ze leest hoef je in ieder geval niet meer zelf te kiezen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Yesse het volgende:
10 dates én weekendjes weg. Je begeeft je op zeeeeeeeeeeeeeeeeeer glad ijs... Je kan mij niet wijs maken dat beide dames zichzelf niet voorhouden wél de enige te zijn...
nee ik spreek uit ervaring, die patronen worden altijd afgekeken. Ofzo. Ik weet niet hoe jullie dat altijd doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als dat was gebeurd was er op dit moment geen keuze geweest tussen meisje A en meisje B.
Overigens dude, als je een besluit maakt. Laat dan alsnog niks weten over het andere meisje. Nooit niet. Dan zal ze je of direct dumpen of altijd blijven twijfelen en eindig je sowieso alleen.
[..]
Of gewoon een android met een pincode/wachtwoord/patroon
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]Gedoe hoor. Kortom: je vindt allebei de vrouwen niet leuk genoeg, want als je iemand echt leuk vindt dan twijfel je niet zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
is wel een beetje de samenvatting jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:46 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Gedoe hoor. Kortom: je vindt allebei de vrouwen niet leuk genoeg, want als je iemand echt leuk vindt dan twijfel je niet zo erg.
Nee natuurlijk zeg ik daar niets over, weet dondersgoed dat wat ik nu doe not-done is, maar door omstandigheden zo is gegroeid. Niemand uit mijn omgeving hoeft dit te weten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als dat was gebeurd was er op dit moment geen keuze geweest tussen meisje A en meisje B.
Overigens dude, als je een besluit maakt. Laat dan alsnog niks weten over het andere meisje. Nooit niet. Dan zal ze je of direct dumpen of altijd blijven twijfelen en eindig je sowieso alleen.
[..]
Of gewoon een android met een pincode/wachtwoord/patroon
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso klopt er iets helemaal niet aan the dude.
Laatst was hij nog aan het huilen dat hij in een focking bos was met een date en dat het allemaal teveel aan zijn ex deed denken en 3 weken later is hij 20+ dates verder en 2 lange weekenden enzo?? Gevalletje niet alleen kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]"Ik ben nog niet toe aan een relatie en ik wil je eerst beter leren kennen" wordt in vrouwen hoofden vertaald naar: "Ik vind je super leuk maar ik ben een man dus ik durf dat nog niet te zeggen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mezelf daar ook wel eens op betraptWaar ben je met beide dates naar toe gegaan? En wanneer staan de volgende dates?
Fuck the EBU
Of gewoon een simpele "ik vind je leuk, maar je bent niet leuk genoeg voor een relatie"quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:52 schreef Yesse het volgende:
"Ik ben nog niet toe aan een relatie en ik wil je eerst beter leren kennen" wordt in vrouwen hoofden vertaald naar: "Ik vind je super leuk maar ik ben een man dus ik durf dat nog niet te zeggen".
Nu heb je het over hoe het vertaalt in het mannenbreinquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of gewoon een simpele "ik vind je leuk, maar je bent niet leuk genoeg voor een relatie"
Ik begrijp je helemaal en het komt soms ook vreemd over, maar gelukkig kennen een paar mensen van fok mij persoonlijk om te weten dat dit is hoe ik ben en iedereen is vrij om daar een mening over te geven :-) Een beetje gek maakt je uniek toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef BeamofLight het volgende:
Laatst was hij nog aan het huilen dat hij in een focking bos was met een date en dat het allemaal teveel aan zijn ex deed denken en 3 weken later is hij 20+ dates verder en 2 lange weekenden enzo?? Gevalletje niet alleen kunnen zijn.
Nee hoor, ook in de mijnesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu heb je het over hoe het vertaalt in het mannenbrein
Nee, dat maakt je juist deel van de kuddequote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:58 schreef dudewhereismycar het volgende:
Een beetje gek maakt je uniek toch?
Ik snap sowieso niet hoe iemand tegelijkertijd met twee vrouwen 10+ dates kan hebben en weekendjes weg kan gaan. 2 of 3 dates ok (dat heb ik ook ooit gedaan,moet ik tot mijn schaamte bekennen), maar zoveel? Tegen de tijd dat ik een weekendje weg wil met ioemand is het voor mij in ieder geval vrij exclusief.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu heb je het over hoe het vertaalt in het mannenbrein
ik snap dat wel; dat kan alleen als je niet daarboven niet helemaal lekker bent. Hij houdt gewoon van aandacht. Kan niet kiezen (wil niet kiezen), maar een ding weet ik wel. Zeer binnenkort wordt voor hem de keuze gemaakt. Hopelijk voor hem blijft er dan een over (ipv 0). Moet ie alleen nog even de teleurstelling verwerken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe iemand tegelijkertijd met twee vrouwen 10+ dates kan hebben en weekendjes weg kan gaan. 2 of 3 dates ok (dat heb ik ook ooit gedaan,moet ik tot mijn schaamte bekennen), maar zoveel? Tegen de tijd dat ik een weekendje weg wil met ioemand is het voor mij in ieder geval vrij exclusief.
[..]
Meestal heb ik geen zin om te happen, maar voor jou:quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik snap dat wel; dat kan alleen als je niet daarboven niet helemaal lekker bent. Hij houdt gewoon van aandacht. Kan niet kiezen (wil niet kiezen), maar een ding weet ik wel. Zeer binnenkort wordt voor hem de keuze gemaakt. Hopelijk voor hem blijft er dan een over (ipv 0). Moet ie alleen nog even de teleurstelling verwerken.
Natuurlijk zijn er uitzonderingenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:58 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal en het komt soms ook vreemd over, maar gelukkig kennen een paar mensen van fok mij persoonlijk om te weten dat dit is hoe ik ben en iedereen is vrij om daar een mening over te geven :-) Een beetje gek maakt je uniek toch?Je hebt een fulltime baan met al dat daten als ik dat zo leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb met moeite 2 dagen vrij om te daten
Al is het maar een uurtje of 2.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat maakt je juist deel van de kudde![]()
Fuck the EBU
Niets mis met even niet daten. Soms moet dat ook even om een en ander weer in perspectief te kunnen zien en je weer op te kunnen laden na een paar teleurstellende dates.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:27 schreef K44S het volgende:
Wat een gedoetjes...
Ik ben er juist even klaar mee
Wat is jouw definitie van "teleurstellende dates"?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met even niet daten. Soms moet dat ook even om een en ander weer in perspectief te kunnen zien en je weer op te kunnen laden na een paar teleurstellende dates.
Dates die in het echt anders zijn dan je vooraf ingeschat had,dates die vooraf genoeg te melden hebben maar op een date zelf erg stil zijn etc. Kortom, dates die iedereen weleens meemaakt en waarvan je achteraf het tegen vond vallen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van "teleurstellende dates"?
Voor de rest ben ik het eens, al mis ik wel de aandacht
Mwah, meeste vallen daar niet onder (in mijn geval). De klikt was er gwoon nietquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dates die in het echt anders zijn dan je vooraf ingeschat had,dates die vooraf genoeg te melden hebben maar op een date zelf erg stil zijn etc. Kortom, dates die iedereen weleens meemaakt en waarvan je achteraf het tegen vond vallen.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook echt niks lopen momenteel. Maar andere verhalen lezen is ook vermakelijk
Alleen slapen hequote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk
Mijn date is afgelopen, van beide kanten was het niet meer dan vriendschap.
Nog wel iets lopen met een oud scharrel van me, maar dat is zo eentje die te weinig tijd heeft/maakt en je er zelf achteraan moet gaan enzo. Dus ook niet iemand waar ik me teveel moet mee laten slapen
quote:Grappige situatie, vooral omdat jij echt geen keuze kunt maken tussen de twee. Maar ik begrijp dat ze allebei weten dat je ernaast nog date? Dan zou ik me daar niet schuldig over voelen. Als ze dat echt een probleem zouden vinden dan zou je dat wel horen. En als ze er vragen over stellen zou ik er gewoon eerlijk over zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee die weten niks, dat kun je toch wel tussen de regels doorlezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:09 schreef Doum het volgende:
[..]
Grappige situatie, vooral omdat jij echt geen keuze kunt maken tussen de twee. Maar ik begrijp dat ze allebei weten dat je ernaast nog date? Dan zou ik me daar niet schuldig over voelen. Als ze dat echt een probleem zouden vinden dan zou je dat wel horen. En als ze er vragen over stellen zou ik er gewoon eerlijk over zijn.
Uit elkaar gesloopt wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je het ook noemen. Gelukkig laat ik me niet snel slopen
Geen seks?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Doum het volgende:
Ik heb ook nog een verrassend leuk datingverhaal. Eergisteren heb ik een spontane tinder-date gehad met vier Russische toeristes. Ik keek er van tevoren toch wel een beetje tegenop, want daten met vier vrouwen is gewoon eng. Maar ik ben toch gegaan en het cafe ingestapt waar ze al twee uur aan het bieren waren. Het was vet gezellig die avond en ook heel laat geworden. Zo gezellig dat we gisteravond nog een keer met z'n allen uit zijn geweest. Als het goed is zitten ze nu in de trein naar Parijs, ze hadden heel graag gewild dat ik mee zou gaan voor het weekend. Maar helaas heb ik al andere plannen.
Details we willen we!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Doum het volgende:
Ik heb ook nog een verrassend leuk datingverhaal. Eergisteren heb ik een spontane tinder-date gehad met vier Russische toeristes. Ik keek er van tevoren toch wel een beetje tegenop, want daten met vier vrouwen is gewoon eng. Maar ik ben toch gegaan en het cafe ingestapt waar ze al twee uur aan het bieren waren. Het was vet gezellig die avond en ook heel laat geworden. Zo gezellig dat we gisteravond nog een keer met z'n allen uit zijn geweest. Als het goed is zitten ze nu in de trein naar Parijs, ze hadden heel graag gewild dat ik mee zou gaan voor het weekend. Maar helaas heb ik al andere plannen.
Deze man weetquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Details we willen we!
Duitse meisjes zijn ook echtWerk bij het grensgebied dus op Tinder kom ik ze vaak tegen. Zijn ook erg vriendelijk.
Laatste tijd niet.quote:
Dit idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Yesse het volgende:
Hm jammer. Hier is het momenteel ook erg rustig qua matches helaas.quote:
Dit heb ik dus een keer gehad, is niet leuk kan ik je vertellen..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
ineens vriendinnen/zussen/nichten van elkaar zouden zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Hoe oud zijn die gozers die overlopen van zelfmedelijden? 12 jaar en geen moederfiguur in hun leven?quote:Op zondag 7 juni 2015 09:52 schreef joyvke het volgende:
Toch weer OKC aangezet.
Op het eerste oog een leuke match, helaas weer in een tweede berichtje met allerlei zelfmedelijden en depressies/ fobiëen etc, gaat het dus niet worden. "Niemand heeft interesse in mij, boohoo". Ik kan omgaan met mensen die depressies en andere dingen hebben (heb zelf in dat schuitje gezeten), maar ik kan echt niet tegen het zelfmedelijden en het "de hele wereld is kut en het ligt aan iedereen behalve aan mijzelf".
Nog niet eerder in zo'n korte tijd matches gehad die allerlei issues hadden en daar in zelfmedelijden over beginnen te miepen.
Verder vind ik het grappig dat sommige mensen dure namen geven aan hun baan. Ik heb er echt geen problemen mee als je een klusjesman bent zolang je het leuk vindt en geniet van je baan.
Hopelijk binnenkort eens een echte leuke match weer. Wil weer eens een leuke date hebben!
Ik zal het eruit editen. Factotum, medewerker techische dienst. Had er nog nooit van gehoord, klonk erg "duur". Alhoewel 'dure naam' misschien wat verkeerd gekozen wasquote:Op zondag 7 juni 2015 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor dure naam gaf die klusjesman zichzelf dan?
30+ is de beste categorie haha.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:45 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ik zal het eruit editen. Factotum, medewerker techische dienst. Had er nog nooit van gehoord, klonk erg "duur". Alhoewel 'dure naam' misschien wat verkeerd gekozen was.
@Tja, mannen van 30+. Geen idee of ze een moeder figuur in hun leven hebben. Wel beide 1 vriendin gehad. Baal er in ieder geval wel van.
Zelfmedelijden en alles buiten jezelf leggen zijn echt dingen waar ik niet goed tegen kan in ieder geval. En wat betreft 1 vriendin, tja als het een lange relatie is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wil in ieder geval het liefste iemand die wel 'ervaring' heeft mbt relaties. Niet iemand die aan je gaat hangen of iemand die bij een ruzie al meteen wegloopt oid. Een rugzakje is niet erg als je het inderdaad maar verwerkt en mij er niet op deze manier in de eerste paar berichten al 'lastig' valt ja hehquote:Op zondag 7 juni 2015 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
30+ is de beste categorie haha.
Slechts 1 vriendin zegt al voldoende denk ik. Iedere man van 30+ heeft een rugzakje, ik ook. Maar verwerk het, geef het een plaats, en val vooral je aanstaande vriendin of date er niet mee lastig. En van zelfmedelijden is nog nooit iemand beter geworden.
Eens, als je al een (duurzame) relatie hebt samen, en je hebt zo nu en dan behoefte om je hart te luchten, prima.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:16 schreef joyvke het volgende:
[..]
Zelfmedelijden en alles buiten jezelf leggen zijn echt dingen waar ik niet goed tegen kan in ieder geval. En wat betreft 1 vriendin, tja als het een lange relatie is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wil in ieder geval het liefste iemand die wel 'ervaring' heeft mbt relaties. Niet iemand die aan je gaat hangen of iemand die bij een ruzie al meteen wegloopt oid. Een rugzakje is niet erg als je het inderdaad maar verwerkt en mij er niet op deze manier in de eerste paar berichten al 'lastig' valt ja heh.
alsof het jou uberhaupt zou lukkenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
Maar ben ook niet zo'n type die maar met iedereen de tent induikt onder het mom van vakantieliefdes aka 'fuck it, het is zomer!'
Jaaa, jongen. Hou nu toch op, dat kun jij helemaal niet. Over drie dagen staat er hier weer een lifelog verhaal van je en anders vreet ik mijn bolhoed op.quote:
Of om het even welk ander excuus. Maar dat patroon ziet hij dan weer niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
overkomt jou wel vaak he, 'dates' die opeens weer in contact komen met hun ex
Dat is toch helemaal niet moeilijk? Het is moeilijker om een goede relatie op te bouwen en dat is wat zijn doel is.quote:
Waarom date hij met jou als hij een vriendin heeft - tenzij open relatie - ?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:00 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet moeilijk? Het is moeilijker om een goede relatie op te bouwen en dat is wat zijn doel is.
Ik heb zelf een superleuke date, maar hij heeft een vriendin. Met als gevolg dat ik voorzichtig ben, want ik weet dat het niet eerlijk is en dat hij mij waarschijnlijk niet ziet zoals ik hem zie. En toch hebben we inmiddels al vier keer gedate. Ik vind hem heel erg leuk, maar ik vind het ook heel vervelend dat ik hem heb leren kennen en dat ik dit doe.
Want?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:01 schreef Chai het volgende:
Dima en Deezertje, verkeerde topic. Hier moeten jullie zijn.
Een echte catch zo te lezen. Veel plezier!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Oeps, ik drukte per ongeluk op verzenden. Ik moet het eigenlijk gaan afkappen, maar ik vind hem heel erg leuk en als we samen zijn is het heel gezellig.
Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee.
Dit is zo herkenbaar, dit had mijn nichtje dus ook een keer. En ze wist vrijwel zeker dat hij bij haar weg zou gaan. Maar niet dus, nichtje erg verdrietig, en hun nog steeds bij elkaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Oeps, ik drukte per ongeluk op verzenden. Ik moet het eigenlijk gaan afkappen, maar ik vind hem heel erg leuk en als we samen zijn is het heel gezellig.
Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee. Dus daarom houd ik contact met hem.
Ah ja, het bekende riedeltje. De relatie gaat niet zo goed, dus maar vast een ander daten (waar zijn vriendin niks van af weet, geloof me), maar het pas uitmaken als jij een zekerheidje bent. En als jullie relatie dan niet zo lekker loopt doet hij hetzelfde bij jou.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee. Dus daarom houd ik contact met hem.
Inderdaad. Iedere vrouw zit te wachten op een bedriegerquote:Op zondag 7 juni 2015 13:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een echte catch zo te lezen. Veel plezier!
En zo werkt datquote:Op zondag 7 juni 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja, het bekende riedeltje. De relatie gaat niet zo goed, dus maar vast een ander daten (waar zijn vriendin niks van af weet, geloof me), maar het pas uitmaken als jij een zekerheidje bent. En als jullie relatie dan niet zo lekker loopt doet hij hetzelfde bij jou.
Uiteindelijk moet ze het zelf weten, maar als die vent een echte vent is maakt hij het eerst uit met z'n huidige vriendin, als het dan toch zo slecht gaat, zodat hij vol voor haar kan gaan. Maar dat doet hij natuurlijk niet, hij zal wel gek zijn, lekker van twee walletjes eten zolang het kan.quote:
Klinkt als een sprookje. Heel veel geluk samen!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde als jij, maar aan de andere kant heb ik geen verstand van relaties. En denk ik dat als je al een poos bij elkaar bent, het moeilijk is om er definitief een punt achter te zetten. Omdat je natuurlijk toch gek op elkaar bent en samen een mooie geschiedenis hebt. En ik denk dus ook dat je verliefd kan worden op een ander, maar dat je dan niet meteen impulsief handelt: 'ik maak het uit met m'n huidige vriendin en ik ga verder met een ander, terwijl ik de ander niet zo goed ken'. Dat is toch onrealistisch? Maar wat moet je dan doen in zo'n situatie?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja, het bekende riedeltje. De relatie gaat niet zo goed, dus maar vast een ander daten (waar zijn vriendin niks van af weet, geloof me), maar het pas uitmaken als jij een zekerheidje bent. En als jullie relatie dan niet zo lekker loopt doet hij hetzelfde bij jou.
Lieve schat, natuurlijk is het mogelijk om verliefd te worden op een ander tijdens je relatie. Maar wat hij nu doet is ronduit respectloos naar zijn huidige vriendin toe, en éigenlijk ook naar jou. Ik snap dat je het leuk met hem hebt, maar dit is geen goede basis om een relatie te beginnen. Hij ZIT nog in een relatie, en stel hij maakt het wel uit, wie zegt dat hij toch niet weer naar haar gaat verlangen als blijkt dat het gras bij jou niet groener is?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:28 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde als jij, maar aan de andere kant heb ik geen verstand van relaties. En denk ik dat als je al een poos bij elkaar bent, het moeilijk is om er definitief een punt achter te zetten. Omdat je natuurlijk toch gek op elkaar bent en samen een mooie geschiedenis hebt. En ik denk dus ook dat je verliefd kan worden op een ander, maar dat je dan niet meteen impulsief handelt: 'ik maak het uit met m'n huidige vriendin en ik ga verder met een ander, terwijl ik de ander niet zo goed ken'. Dat is toch onrealistisch? Maar wat moet je dan doen in zo'n situatie?
Ik weet dat het niet goed is allemaal en ik merk dat ik twijfelachtige gevoelens heb. Als ik niet bij hem ben denk ik dat hij geen serieuze intenties heeft, maar als we samen zijn dan voelt het weer heel echt. Ik durf het ook niet te vertellen aan vriendinnen omdat ik weet dat het echt niet slim is, dus ik weet dat het vrij dom is om dit te doen. Maar ik geloof hem wel en ik denk eigenlijk ook echt dat zijn relatie zo voorbij is.
Ik vind niet dat ik dat kan vragen. Ik heb die behoefte ook niet echt, want ik vind dat wij nog niet echt iets hebben. We spreken af en we hebben het gezellig, maar het is niet dat we nu al kunnen zeggen dat er toekomst in zit. En natuurlijk voelt het heel erg sneaky op deze manier en moet ik het afkappen, maar ik wil hem ook niet echt 'kwijt' of zo, want ik vind hem wel super. Dus ergens hoop ik dat hij de relatie snel verbreekt omdat het volgens hem toch niet meer beter wordt. En dan hebben we in principe ook niet veel verkeerd gedaan behalve afspreken.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:30 schreef Samzz het volgende:
Als hij denkt dat zijn relatie voorbij is, waarom maakt hij het dan niet uit? Dat kun je best van hem vragen, vind ik.
Wat valt onder gezellig hebben? Slechts afspreken en kletsen, of ook fysiek contact? En je hebt misschien niks met hem, maar die intentie is er neem ik aan wel? Anders zou je immers ook niet afspreken met iemand die je heel leuk vindt en ook fysiek aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:50 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik dat kan vragen. Ik heb die behoefte ook niet echt, want ik vind dat wij nog niet echt iets hebben. We spreken af en we hebben het gezellig, maar het is niet dat we nu al kunnen zeggen dat er toekomst in zit. En natuurlijk voelt het heel erg sneaky op deze manier en moet ik het afkappen, maar ik wil hem ook niet echt 'kwijt' of zo, want ik vind hem wel super. Dus ergens hoop ik dat hij de relatie snel verbreekt omdat het volgens hem toch niet meer beter wordt. En dan hebben we in principe ook niet veel verkeerd gedaan behalve afspreken.
Maar wie weet ben ik wel oerdom nu en vindt hij mij alleen maar spannend voor erbij, hoewel ik dus het gevoel heb van niet en dat het echt helemaal goed zit tussen ons. Maar zulke verhalen hoor je ook vaak genoeg en mijn mensenkennis is ook niet altijd optimaal. Ik geloof wel vaker in dingen waarvan ik er dan later achterkom dat het dom was om erin te geloven.
Dat zie ik helaas zelf ook. Veel meiden die net iets te snel weer op zoek gaan en of vaak terugkeren bij dr ex of na een date niks meer laten horen en je aan het lijntje houden terwijl ze in de tussentijd kijken of er nog wat beters te halen valt... Gelukkig nu wel eerder door.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jaaa, jongen. Hou nu toch op, dat kun jij helemaal niet. Over drie dagen staat er hier weer een lifelog verhaal van je en anders vreet ik mijn bolhoed op.
[..]
Of om het even welk ander excuus. Maar dat patroon ziet hij dan weer niet.
Haha nee, alles is in orde.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit idd.
Zou briljant zijn als het ineens vriendinnen/zussen/nichten van elkaar zouden zijn![]()
@dude, ze wonen beide vlakbij je? Hoe date je dan? Ben je niet bang dat je er per ongeluk 1 tegen komt terwijl je met de ander loopt?
Jij vindt o.a. mijn verhaal grappig?quote:
Afspreken en kletsen. En kusjes, knuffelen, maar echt geen seks. Maar goed, dat is ook al fout, dat weet ik, alleen het gaat automatisch (lekker cliché smoesje, maar toch is het zo).quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat valt onder gezellig hebben? Slechts afspreken en kletsen, of ook fysiek contact? En je hebt misschien niks met hem, maar die intentie is er neem ik aan wel? Anders zou je immers ook niet afspreken met iemand die je heel leuk vindt en ook fysiek aantrekkelijk vindt.
Jou treft in principe geen blaam, hij gaat 'vreemd', jij niet. Maar vraag jezelf wel af, wil je eventueel samen zijn met iemand die er kennelijk geen problemen mee heeft romantisch met anderen af te spreken terwijl hij een relatie heeft?
Maar er is niks in jou dat denkt "goh, die gozer is eigenlijk niet te vertrouwen"?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:34 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Afspreken en kletsen. En kusjes, knuffelen, maar echt geen seks. Maar goed, dat is ook al fout, dat weet ik, alleen het gaat automatisch (lekker cliché smoesje, maar toch is het zo).
Precies, dat is ook weer zo. Maar aan de andere kant gaat het heel snel en kennen we elkaar net, dus het overkomt je toch een beetje. Klinkt als een smoesje, maar toch is het weer zo.Best een vervelende situatie dus.
Klote he, dat de leukste mannen eigenlijk allemaal wel bezet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:34 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Afspreken en kletsen. En kusjes, knuffelen, maar echt geen seks. Maar goed, dat is ook al fout, dat weet ik, alleen het gaat automatisch (lekker cliché smoesje, maar toch is het zo).
Precies, dat is ook weer zo. Maar aan de andere kant gaat het heel snel en kennen we elkaar net, dus het overkomt je toch een beetje. Klinkt als een smoesje, maar toch is het weer zo.Best een vervelende situatie dus.
Dat heb ik wel gedacht, maar omdat ik het verhaal ken is het voor mij heel anders en begrijp ik hem beter. Maar ik besef mij dat dit heel dom overkomtquote:Op zondag 7 juni 2015 14:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar er is niks in jou dat denkt "goh, die gozer is eigenlijk niet te vertrouwen"?
Ik snap het wel, hoor. Ik denk alleen dat je eerlijk naar jezelf moet zijn. Wil je omgaan met iemand die zijn vriendin bedriegt? Denk je niet dat je je uiteindelijk constant af gaat vragen of hij dit kunstje niet ook bij jou flikt? Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw keuze. Ik zou alleen maar onzeker zijn in een relatie met iemand die vreemdgaat.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:34 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Haha, de allerleuksten zijn ook niet voor niets bezet moet je maar denken.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klote he, dat de leukste mannen eigenlijk allemaal wel bezet zijn.![]()
Erg herkenbaar.
Geen trouw zweren aan iemand die bezet is en ook lekker je ding doen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hoor. Ik denk alleen dat je eerlijk naar jezelf moet zijn. Wil je omgaan met iemand die zijn vriendin bedriegt? Denk je niet dat je je uiteindelijk constant af gaat vragen of hij dit kunstje niet ook bij jou flikt? Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw keuze. Ik zou alleen maar onzeker zijn in een relatie met iemand die vreemdgaat.
Ik veroordeel je niet, ik zit niet in jouw situatie, dus kan en ga je niet veroordelen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:40 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedacht, maar omdat ik het verhaal ken is het voor mij heel anders en begrijp ik hem beter. Maar ik besef mij dat dit heel dom overkomtdus het voelt ook wel dom om te vertellen zo.
Jij bent ook zo'n stoker?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.
Ja nogal. Je bent naief. De drempel voor hem om vreemd te gaan is er niet tot nauwelijks. Dus hoe betrouwbaar is hij eigenlijk?quote:
Fax ben jij het?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n stoker?Of past hier het bekende (fok!)riedeltje: "Alle vrouwen vallen op klootzakken." ?
De Porsches en Ferrari's zijn als eerste weg ja, je zult het met een afgetrapt 2e/3e/4e/5e hands Opel Kadet moeten doen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.
Maar net als bij knappe vrouwen, lopen ook hun relaties wel eens stukquote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.
laatste alinea lijkt meer op een wiskundige formule, snap er derhalve geen hol vanquote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef joyvke het volgende:
Altijd wegblijven bij mannen en vrouwen die al in een relatie zitten. Ik vind dat dit ook iets heeft te maken met respect naar de andere vrouw / man toe. Zelf zou je het ook ontzettend rot vinden als iemand met je vriend zou friemelen terwijl je in een relatie zit. Als ze eenmaal met jou in een relatie terecht komen gaan ze in de meeste gevallen op dezelfde manier er tussenuit....
(Toevallig (weer) een vriend die een aantal jaren samen was met iemand die al een relatie had (daar was wat over te zeggen, heb ik ook gedaan toen hij daar om vroeg).. Hebben inmiddels 2 kinderen en nu is ze dus weer aan het vreemdgaan met een ander. Bij beide mannen zo rond de 5 jaar.)
42.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laatste alinea lijkt meer op een wiskundige formule, snap er derhalve geen hol van
Een vriend had relatie met een vrouw die al vriend had. Inmiddels zijn we een aantal jaren verder met diezelfde vriend met die (vreemdgaande) vrouw. Nu gaat vrouw weer vreemd.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laatste alinea lijkt meer op een wiskundige formule, snap er derhalve geen hol van
Is er hier toevallig nog een vrouw doe haar ex weer terug wil?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
overkomt jou wel vaak he, 'dates' die opeens weer in contact komen met hun ex
Sorry dat ik het zeggen moet, maar dit is erg naïef gedacht van je. De kans dat hij jou gewoon als 'pleziertje' ziet en nooit serieus eraan denkt zijn relatie te verbreken is groot. Maar ik hoop voor jou dat jouw gedachte juist zijn. Succes in ieder geval!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Is dat niet zo dan?Shit...quote:Op zondag 7 juni 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n stoker?Of past hier het bekende (fok!)riedeltje: "Alle vrouwen vallen op klootzakken." ?
En toch...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben een klootzak en lang niet alle vrouwen vallen op me
Ik heb geprobeerd terug te zoeken maar ik ben te lui. Waarom was hij ook al weer fout?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef Cue_ het volgende:
Over die foute jongen gesproken. Vrijdag van 23 tot 10 uur bij m gezeten. was weer erg leuk, maar geen idee hoe, wanneer en of dit een vervolg krijgt...
Ik sluit me bij yats aan. Hoe je eraan komt kom je er ook weer vanaf.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeggen moet, maar dit is erg naïef gedacht van je. De kans dat hij jou gewoon als 'pleziertje' ziet en nooit serieus eraan denkt zijn relatie te verbreken is groot. Maar ik hoop voor jou dat jouw gedachte juist zijn. Succes in ieder geval!
initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef Yesse het volgende:
Ik heb geprobeerd terug te zoeken maar ik ben te lui. Waarom was hij ook al weer fout?
Je hebt gepartyd in het donker, toch? Als je van avond tot ochtend daar was? Neem dat dan en accepteer dat er niet meer is. Is ook helemaal primaquote:Op zondag 7 juni 2015 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.
Helaas maakt ie wel wat los in me zelfs nadat ik m zeker zon 2 jaar niet gezien heb.
Dat klinkt op dat laatste stukje na als mijn een na laatste date. Geloof me, daar mis je weinig aan. Het is leuk voor een nachtje of voor een paar keer een nachtje maar meer ook niet. Wat wil je er zelf mee?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.
Helaas maakt ie wel wat los in me zelfs nadat ik m zeker zon 2 jaar niet gezien heb.
Geen idee. Denk dat er net zo weinig in zit als eerst. Maar ook omdat ik zelf goed ben in zaken verprutsenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:07 schreef Yesse het volgende:
Maar is het nu echt dezelfde situatie als destijds of zit er heel misschien wel meer in dit keer?
Moeilijk. Ik zou kunnen zeggen "geniet er vooral van". Dat zeggen mensen ook altijd tegen mij. Mij is het alleen nog nooit geluk om van de dateperiode écht te genieten. Ik ben veel te veel bezig met doemscenario's bedenken en domme dingen uitkramen waardoor ik daar heerlijk lang over kan analyseren. Waarna ik overigens weer analyseer dat ik echt een wijf ben.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat er net zo weinig in zit als eerst. Maar ook omdat ik zelf goed ben in zaken verprutsen
Hij zat er toch wel in zeker?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat er net zo weinig in zit als eerst. Maar ook omdat ik zelf goed ben in zaken verprutsen
Hier een beetje een soortgelijke situatie, alleen nog iets uitgebreider. Ik ga hierdoor echt enorm twijfelen maar toch zet ik er geen punt achter, vervolgens zie ik hem weer en vergeet ik alles weer even. Heel frustrerend.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ga er niet op zitten wachten.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Maar net als bij knappe vrouwen, lopen ook hun relaties wel eens stuk
Hoe lang/ met welke regelmaat speelt dit zich af dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 23:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hier een beetje een soortgelijke situatie, alleen nog iets uitgebreider. Ik ga hierdoor echt enorm twijfelen maar toch zet ik er geen punt achter, vervolgens zie ik hem weer en vergeet ik alles weer even. Heel frustrerend.
December vorig jaar echt maar daarvoor waren we ook al met elkaar bezig. Ik stond vorige week maandag op het punt om er eind aan te maken maar toen met hem gesproken en het is toen de hele week beter gegaan daardoor dacht ik er weer anders over maar ik ben gewoon heel naïef.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang/ met welke regelmaat speelt dit zich af dan?
Spijtig om te lezen UF, ik dacht dat t juist zo goed ging. Maar wie weet komt dat nog. Sterkte iig!quote:
Zeg dit nou niet...dit is exact de leugen die mensen zichzelf in zo'n situatie vertellen en die ze dus juist niet bevestigd moeten zienquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Abbadon het volgende:
.als iemand na een paar maanden tijd nog 'niet weet wat hij/zij wil', dan zegt dat genoeg...
Met beide eens.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:46 schreef Yesse het volgende:
Maar uiteindelijk, conclusie van het verhaal, is dat je soms maar beter het kunt bepraten.
Oh dat zeker. Maar in jouw geval is het nog pril, maar volgens mij heeft UF er al een aantal dates op zitten toch?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Met beide eens.
Met kanttekening dat t bespreken niet altijd slim is om gelijk te doen, aangezien dat ook kan afschrikken.
Inderdaad...vandaar ook 'na een paar maanden'...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Met beide eens.
Met kanttekening dat t bespreken niet altijd slim is om gelijk te doen, aangezien dat ook kan afschrikken.
lijkt me ook als ze sinds december bezig isquote:Op maandag 8 juni 2015 13:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Maar in jouw geval is het nog pril, maar volgens mij heeft UF er al een aantal dates op zitten toch?
Ja maar het is ingewikkeld, we vonden elkaar gewoon leuk maar ik hield eerst de boot af omdat ik twijfelde, toen ik eindelijk hapte leek het te laat maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk toch weer over.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Maar in jouw geval is het nog pril, maar volgens mij heeft UF er al een aantal dates op zitten toch?
Sommige mannen zijn gewoon niet zo intiatiefrijk. Als ze het uiteindelijk maar wel leuk vinden als jij met een idee/plan/voorstel komt, is dat ook prima imho. Beter dan sneue zielen die je een halfjaar lang elke week nog een facebookberichtje sturen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar het is ingewikkeld, we vonden elkaar gewoon leuk maar ik hield eerst de boot af omdat ik twijfelde, toen ik eindelijk hapte leek het te laat maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk toch weer over.
Maar update: Ik heb hem overigens toch erop aangesproken en gezegd dat als hij me niet leuk vond dat hij het gewoon moest zeggen maar dit was absoluut niet van toepassing en ik moest niet zo onzeker doen maar hij gaf eerlijk toe dat hij gewoon zo is. Ik ben misschien door Tinder en Paiq heel erg veel aandacht gewend en moet denk ik wennen dat het nu niet meer van alle kanten komt.
Maar nu weet je wel meer dan vanmiddag en dan kun je met die instelling verder.:)quote:Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar het is ingewikkeld, we vonden elkaar gewoon leuk maar ik hield eerst de boot af omdat ik twijfelde, toen ik eindelijk hapte leek het te laat maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk toch weer over.
Maar update: Ik heb hem overigens toch erop aangesproken en gezegd dat als hij me niet leuk vond dat hij het gewoon moest zeggen maar dit was absoluut niet van toepassing en ik moest niet zo onzeker doen maar hij gaf eerlijk toe dat hij gewoon zo is. Ik ben misschien door Tinder en Paiq heel erg veel aandacht gewend en moet denk ik wennen dat het nu niet meer van alle kanten komt.
Maar vindt hij je leuk leuk, of gewoon leuk voor zo af en toe wanneer die zin heeft. Groot verschil.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik pullde een Deezertje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
[drphilpsychologie]
Hoe voel je je daarbij?
[/drphilpsychologie]
ghehe, durf je daar geld op te zetten?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:23 schreef Silenus het volgende:
En anders gewoon kappen joh, je hebt toch vrienden waar je mee kunt afspreken.
Thanks voor je reactie!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:23 schreef Silenus het volgende:
Tsja, als je verder niet zoveel om handen hebt kun je best nog een keer afspreken maar daar moet je eigenlijk ook maar net zin in hebben.
Je kunt eventueel nog proberen om die 'romantische' intenties om te zetten naar 'geile' intenties.En anders gewoon kappen joh, je hebt toch vrienden waar je mee kunt afspreken.
Touchéquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ghehe, durf je daar geld op te zetten?
nee man. Wel na relaties trouwens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
Is dat daadwerkelijk ooit gebeurd? Dat mensen vrienden worden na het daten? Ik heb het nog nooit om me heen zien gebeuren.
Met een paar wel hoor. Al is vrienden een groot woord maar dan gaan we nog wel eens een biertje pakken als we toevallig in elkaars buurt zijn. Maar niet in de categorie 'elke week afspreken' nee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
Is dat daadwerkelijk ooit gebeurd? Dat mensen vrienden worden na het daten? Ik heb het nog nooit om me heen zien gebeuren.
Waarom de datingprofielen gelijk offline? Juist een goed moment om verder te zoeken toch...quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:30 schreef hpeopjes het volgende:
Net terug van een trip naar Zuidoost-Azië. Zojuist gelijk m'n datingprofielen maar offline gehaald, want tussen mij en de Nederlandse vrouw wordt het definitief niks meer.
Wel jammer, maar heb m'n best gedaan.
Valt wat voor te zeggen. Maar nee, doe toch maar niet. M'n laatste ervaringen met Nederlandse vrouwen, vooral via datingsites, waren dusdanig negatief, dat ik dat hoofdstuk maar liever gelijk afsluit. Vooral nu ik weet dat er weldegelijk nog plaatsen op de wereld zijn waar het anders kan. Kwestie van verhuizen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom de datingprofielen gelijk offline? Juist een goed moment om verder te zoeken toch...
Je zit op het terras?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Niks lopen. Lekker aan het rondkijken
Ja doei, meisjes uit Thailand regelen telt niet hoor!quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. Maar nee, doe toch maar niet. M'n laatste ervaringen met Nederlandse vrouwen, vooral via datingsites, waren dusdanig negatief, dat ik dat hoofdstuk maar liever gelijk afsluit. Vooral nu ik weet dat er weldegelijk nog plaatsen op de wereld zijn waar het anders kan. Kwestie van verhuizen.
Ben niet In Thailand geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja doei, meisjes uit Thailand regelen telt niet hoor!
Telt niet waarvoor precies?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Silenus het volgende:
Ja whatever, Maleisië of de Fillipijnen dan. Telt allemaal niet.
Na het daten niet nee. Kan wel met twee van mijn ex-relaties (waarvan er eentje van een datingsite afkwam) nog goed door een deur, vriendschappelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
"De Nederlandse vrouw" ook echtquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:30 schreef hpeopjes het volgende:
Net terug van een trip naar Zuidoost-Azië. Zojuist gelijk m'n datingprofielen maar offline gehaald, want tussen mij en de Nederlandse vrouw wordt het definitief niks meer.
Wel jammer, maar heb m'n best gedaan.
Wat doet dat er nou weer toe? In Nederland vinden vrouwen het belangrijk dat je met grote regelmaat naar DWDD kijkt. Koop ik toch liever een nieuw horloge en een paar schoenen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
Echt hè, vrouwen regelen in landen waarbij een horloge en 2 dezelfde schoenen als statussymbool worden gezien...
Waarom zou ik na je binnenkomer nog genegen zijn te antwoorden op je "interessevraag"?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:33 schreef blondetrien het volgende:
[..]
"De Nederlandse vrouw" ook echtInteressevraag... Ben je serieus van plan om te verhuizen voor dames? Of begrijp ik dit verkeerd?
Ik heb toch liever een vent die Eenvandaag kijkt dan DWDD..quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou weer toe? In Nederland vinden vrouwen het belangrijk dat je met grote regelmaat naar DWDD kijkt. Koop ik toch liever een nieuw horloge en een paar schoenen.
Welke binnenkomer?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:36 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom zou ik na je binnenkomer nog genegen zijn te antwoorden op je "interessevraag"?
Die van mij mag alles kijken wat hij wil. Heb geen TV, dus hoef toch niet mee te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een vent die Eenvandaag kijkt dan DWDD..
Houwen zo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:38 schreef blondetrien het volgende:
Overigens stond die vraag uiteraard los van mijn smiley over je nogal heftige generalisatie. Maar whatever suits you, ben al niet meer zo geïnteresseerd na je een beetje vreemde reactie.
Nee, in de draaimolen.quote:
Wat voor negatieve ervaringen heb je precies gehad?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. Maar nee, doe toch maar niet. M'n laatste ervaringen met Nederlandse vrouwen, vooral via datingsites, waren dusdanig negatief, dat ik dat hoofdstuk maar liever gelijk afsluit. Vooral nu ik weet dat er weldegelijk nog plaatsen op de wereld zijn waar het anders kan. Kwestie van verhuizen.
Het komt voor.Ik ben nog steeds goed bevriend met twee ex dates, al is het eerder uitzondering dan regel en hangt het er ook een beetje vanaf hoe de dates gingen,wat t verdere verloop was etc.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
En dan denken een goede versierder te zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
Echt hè, vrouwen regelen in landen waarbij een horloge en 2 dezelfde schoenen als statussymbool worden gezien...
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een vent die Eenvandaag kijkt dan DWDD..
Dat hoef jij toch ook niet, op zo'n datingsite?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, in die Aziatische landen hoef je als Westerse man natuurlijk niet zoveel moeite te doen.
Het is gewoon altijd zo'n... strijd. Het lijkt vaak wel of je in een soort intellectueel, door testosteron ingegeven gevecht bent met de dames die je via zo'n site ontmoet. Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Wat voor negatieve ervaringen heb je precies gehad?
Anyway, ik hou er geen goed gevoel aan over, terwijl je dat aan daten juist wel over zou moeten houden.quote:Transparency in Vietnam girls
The one great thing I find about Vietnamese girls (which is also frustrating for every guy out there) is their blatant transparency. This is displayed in their emotions, body language, and voice. In modern regions such as North America, Europe, or Singapore, women have learned to put up “shields” over their true personalities as they grow to be an adult.
Vietnamese girls
When talking to a western chick, a guy has to cut through shield after shield just to get at the root of a girl’s true feminine side before being able to take control. In Vietnam, the barriers are all down.
Je wilt gewoon een huisvrouwtje dus en de Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd zo'n... strijd. Het lijkt vaak wel of je in een soort intellectueel, door testosteron ingegeven gevecht bent met de dames die je via zo'n site ontmoet. Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.
Verder heb ik het gevoel dat veel Nederlandse vrouwen een soort van schild hebben opgetrokken. Hier staat dat goed beschreven:
[..]
Anyway, ik hou er geen goed gevoel aan over, terwijl je dat aan daten juist wel over zou moeten houden.
Verder zal ik er geen doekjes om winden dat ik aan veel eisen op de ellenlange eisenlijstjes van de Nederlandse vrouw gewoon niet voldoe, en, vooral, ook helemaal niet wens te voldoen.
Nee hoor, niks mis met werkende vrouwen. In Vietnam werken ze ook allemaal.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een huisvrouwtje dus en de Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening.
Dat dacht ik dus ook toen ik zijn post las. Al moet ik hem op 1 punt wel gelijk geven, in sommige gevallen slaan sommige Nederlandse vrouwen een beetje door qua 'wensen/eisen'.Al leer je daar doorheen te kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een huisvrouwtje dus en de Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening.
Ik vind dit een vrij denigrerende opmerking richting huisvrouwen om heel eerlijk te zijn. Daarnaast, wat is er mis mee als hij liever een traditionele huisvrouw zou hebben? Als hij daar gelukkiger van wordt, moet hij dat zelf weten toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon een punt heeft?quote:Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.
"De Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening" is toch gewoon haar conclusie van zijn tekstje? Dat jij daar direct een penisstrijd in ziet zegt volgens mij meer over jou. Na het lezen van die tekst dacht ik ook, hij wil gewoon iets minder tegengas. Kan best dat een andere cultuur dan meer aansluit, of iig dat je je vijvertje dan iets uitdiept (kan nog wel tegenvallen, close familielid is ook Aziatisch en die geeft me toch een tegengasquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij denigrerende opmerking richting huisvrouwen om heel eerlijk te zijn. Daarnaast, wat is er mis mee als hij liever een traditionele huisvrouw zou hebben? Als hij daar gelukkiger van wordt, moet hij dat zelf weten toch?
Daarnaast, hij legt gewoon uit waarom hij liever een Vietnamese heeft dan een Nederlandse. Waarom schiet je meteen zo in de verdediging? Doe je dat omdat jij stiekem met hem wil daten of omdat hij hiermee:
[..]
eigenlijk gewoon een punt heeft?
O oke, vervelend dat je het zo ervaart. Ik heb zelf altijd een vreemd beeld van mannen die naar het buitenland gaan om een vrouw te 'regelen'. Ik keek laatst met een vriendin een documentaire waarin westerse mannen naar Oekraïne gingen om te daten omdat het in o.a. Westerse landen niet wilde lukken. En dat was best sneu omdat het overduidelijk was dat het de vrouwen daar niet om de mannen zelf ging. Maar misschien is het bij jou anders (al lijkt het mij in de meeste gevallen niet zo), maar dat hoop ik voor je.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd zo'n... strijd. Het lijkt vaak wel of je in een soort intellectueel, door testosteron ingegeven gevecht bent met de dames die je via zo'n site ontmoet. Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.
Verder heb ik het gevoel dat veel Nederlandse vrouwen een soort van schild hebben opgetrokken. Hier staat dat goed beschreven:
[..]
Anyway, ik hou er geen goed gevoel aan over, terwijl je dat aan daten juist wel over zou moeten houden.
Verder zal ik er geen doekjes om winden dat ik aan veel eisen op de ellenlange eisenlijstjes van de Nederlandse vrouw gewoon niet voldoe, en, vooral, ook helemaal niet wens te voldoen.
A. ik bedoelde huisvrouwtje dus een vrouw voor wie de man hoger staat in rangordequote:Op woensdag 10 juni 2015 17:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij denigrerende opmerking richting huisvrouwen om heel eerlijk te zijn. Daarnaast, wat is er mis mee als hij liever een traditionele huisvrouw zou hebben? Als hij daar gelukkiger van wordt, moet hij dat zelf weten toch?
Daarnaast, hij legt gewoon uit waarom hij liever een Vietnamese heeft dan een Nederlandse. Waarom schiet je meteen zo in de verdediging? Doe je dat omdat jij stiekem met hem wil daten of omdat hij hiermee:
[..]
eigenlijk gewoon een punt heeft?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn niet alle oost-europese en aziatische vrouwen hoeren die alleen maar met westerse mannen batsen voor alimentatie en verblijfsvergunningen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Aijmee het volgende:
[..]
O oke, vervelend dat je het zo ervaart. Ik heb zelf altijd een vreemd beeld van mannen die naar het buitenland gaan om een vrouw te 'regelen'. Ik keek laatst met een vriendin een documentaire waarin westerse mannen naar Oekraïne gingen om te daten omdat het in o.a. Westerse landen niet wilde lukken. En dat was best sneu omdat het overduidelijk was dat het de vrouwen daar niet om de mannen zelf ging. Maar misschien is het bij jou anders (al lijkt het mij in de meeste gevallen niet zo), maar dat hoop ik voor je.
Ik noem zulke vrouwen geen hoeren en ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn. Ik heb immers geen idee. Verder: ik schiet niet zwaar in de verdediging (waarom zou ik?) en is wat ik benoem is zeker wel date-gerelateerd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:47 schreef Doum het volgende:
[..]
Volgens mij zijn niet alle oost-europese en aziatische vrouwen hoeren die alleen maar met westerse mannen batsen voor alimentatie en verblijfsvergunningen.
Maar er is al een topic waar buitenlandse vrouwen door de frusti's opgehemeld kunnen worden en tegelijkertijd lekker afgeven op de NL vrouwen die onwerkelijke eisen aan de mannen stellen. Daar is ook voldoende ruimte voor vrouwen met haar op de tanden die zich hierdoor geroepen voelen om zwaar in de verdediging te schieten.
Laten we het hier bij praktische datingservaringen houden, dus hpoepjes...heb je nog een verhaal over je date-avonturen in ZO-Azie?
Vrouwen staan per definitie hoger in rangorde. Het punt is nu juist dat dat nu eenmaal zo is, dat je dat als vrouw dus helemaal niet hoeft af te dwingen met je grote mond, en dat je je de aandacht gewoon kunt laten welgevallen. Laat een man voor jou zorgen, op zijn manier, en zorg jij tegelijk op jouw manier voor je vent.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
A. ik bedoelde huisvrouwtje dus een vrouw voor wie de man hoger staat in rangorde
Dit is nu precies zo'n uitspraak waarvan ik van mening ben dat die je als vrouw bepaald niet aantrekkelijk maakt. Een echte vrouw heeft dat toch niet nodig.quote:B. De pik van alle vrouwen is groter, als je dat als man accepteert is er niks aan de hand
Bekijk je het allemaal niet te diep?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:16 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Vrouwen staan per definitie hoger in rangorde. Het punt is nu juist dat dat nu eenmaal zo is, dat je dat als vrouw dus helemaal niet hoeft af te dwingen met je grote mond, en dat je je de aandacht gewoon kunt laten welgevallen. Laat een man voor jou zorgen, op zijn manier, en zorg jij tegelijk op jouw manier voor je vent.
[..]
Dit is nu precies zo'n uitspraak waarvan ik van mening ben dat die je als vrouw bepaald niet aantrekkelijk maakt. Een echte vrouw heeft dat toch niet nodig.
In mijn ogen allemaal niet veel sneuer dan vrouwen die zich aanbieden op een datingsite. Ook dat is maar behelpen, en 99% van de kerels die reageren zijn ook maar geïnteresseerd in 'dat ene'.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Aijmee het volgende:
[..]
O oke, vervelend dat je het zo ervaart. Ik heb zelf altijd een vreemd beeld van mannen die naar het buitenland gaan om een vrouw te 'regelen'. Ik keek laatst met een vriendin een documentaire waarin westerse mannen naar Oekraïne gingen om te daten omdat het in o.a. Westerse landen niet wilde lukken. En dat was best sneu omdat het overduidelijk was dat het de vrouwen daar niet om de mannen zelf ging. Maar misschien is het bij jou anders (al lijkt het mij in de meeste gevallen niet zo), maar dat hoop ik voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |