quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaarquote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
M'n date was niet vanavond trouwens maar morgen middag
oh nee dan kan ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Fripsel het volgende:
M'n date was niet vanavond trouwens maar morgen middag
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaaquote:Op zondag 31 mei 2015 20:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel netjes dat ie het laat weten... Anders maak je je morgenvroeg klaar
Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die werd uiteindelijk toch een mooie vlinder (nadat ze (hij?) eindelijk genoeg had gehad)?
Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij/Zij wel. Op de Wallen worden ze er niet mooier op.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Fripsel op de wallen werkt?
Wel eerlijk dat ie het gewoon toegeeft ipv je aan het lijntje te houden oid.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa
Tja, dat kan gebeuren. Wel eerlijk verder.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja hij had ook wel een goede reden. Had onlangs al een paar dates met een meisje gehad, en die vond ie stiekem toch wel heel leuk. Achjaa
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mligquote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.
Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.
Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.
Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
http://365dagensuccesvol.(...)ik-een-superrelatie/quote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Zitten jullie ook weleens aan de 'andere' kant? Als in: iemand heeft interesse in jóu in plaats van dat ik altijd maar interesse in de ander toon en soms kunstmatig en geforceerd de gesprekken in stand moet houden? Ik ben het gewoon zat steeds wéér een gesprek met iemand te starten op Tinder of een andere site wat na een paar dagen leuk contact op niks strand of dat er een date komt en je na de date gewoon niks meer hoort. Ja, ik leer mensen kennen maar uiteindelijk heb ik daar helemaaln iets aan.
Iedere keer, ook als ik geen verwachtingen heb, gewoon teleurgesteld worden. En ik verwacht niet meteen een relatie of wat (want dat moet ook nog maar stand houden) maar gewoon simpelweg met dezelfde persoon vaker afspreken: dus een tweede, derde of vierde date zou al leuk zijn.
Ik heb dus even niks meer laten horen naar de meiden met wie ik nog contact heb, maar ze vragen dus ook niet uit zichzelf hoe mijn dag was of een date plannen etc., terwijl ze wel online zijn geweest.
Wat dat betreft zou offline iemand ontmoeten gewoon duidelijker zijn. Je ziet elkaar meteen ,merkt of iemand voor een gesprek openstaat etc.
Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Goeie vraag dit wel.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?
Was een tijd leuk aan het appen met iemand. Date was gepland, maar net daarvoor kwam er een andere jongen die zelf lang in een relatie zat, ineens weer vrij die ze goed kende en heeft ze daarvoor gekozen en mij dus, zonder date, gepasseerd. Ik had geen verwachtingen omdat er nog geen date was geweest, maar toch is het nooit leuk om gepasseerd te worden. Zelfde als een baan waar je op solliciteert maar je wordt afgewezen maar je had je er wel op verheugd..quote:Op maandag 1 juni 2015 20:34 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Hoe kun je nou teleurgesteld worden als je geen verwachtingen hebt?
Kan gebeuren, toch? Vervelend, maar it happens. Maar ik blijf er ook bij dat het je goed zou doen om eens uit te gaan met vrienden (desnoods maak je ze eerst). Ipv alles via internet analyserenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was een tijd leuk aan het appen met iemand. Date was gepland, maar net daarvoor kwam er een andere jongen die zelf lang in een relatie zat, ineens weer vrij die ze goed kende en heeft ze daarvoor gekozen en mij dus, zonder date, gepasseerd. Ik had geen verwachtingen omdat er nog geen date was geweest, maar toch is het nooit leuk om gepasseerd te worden. Zelfde als een baan waar je op solliciteert maar je wordt afgewezen maar je had je er wel op verheugd..
Kan zeker, maar maakt het niet minder erg. Daarom heb ik ook voorgenomen om alleen de échte dates mee te tellen en al het contact vooraf een date niet mee te tellen. En dan blijkt gewoon dat er van die weinige dates die er al zijn, er ook weinig vervolgdates kwamen. Ik kan online goed lullen enzo maar uiteindelijk moet het toch offline gebeuren. En ook daar zit het probleem niet echt: de dates zijn meestal prima en zeer gezellig, maar op de een of andere manier (straal) ben ik geen relatiemateriaal voor ze. Meer een vage vriend om tegen aan te lullen, friendzone ook vaak maar dan zonder echt vriend te zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, toch? Vervelend, maar it happens. Maar ik blijf er ook bij dat het je goed zou doen om eens uit te gaan met vrienden (desnoods maak je ze eerst). Ipv alles via internet analyseren
Oh, ik dacht connecten met vrouwen via de Playstationquote:Op maandag 1 juni 2015 22:01 schreef K44S het volgende:
Deezer, dit wordt serieus mijn laatste tip voor je : Ga naar een innercircle voor jongens die aan gamen doen.
http://www.rsdnation.com/(...)etherlands-amsterdam
Gamen houdt in: Spontaan met dames praten en versieren (dit is wel erg kort door de bocht maar valt er wel op neer).
De pluspunten hier aan:
-Je krijgt vrienden.
-Die helpen jouw met chicks versieren.
-Waardoor jij zelfverzekerder wordt
-Je hier je meest beste hossel verhalen kunt plaatsen.
Doe eens, ipv klagen en zuren op een forumpje.
Je kunt hiervoor ook naar: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #9
Hie is het met jouw daygame? Heb gisteren weer 20 bloedmooie vrouwen zitten naggen. Works everytime. Heb er 10 gezoend, 3 gevingerd en van een een blowjob ontvangen. Van de rest heb ik natuurlijk alle telefoonnummers gescoord. Maar een paar zijn echt dikke sletten. Die hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 05:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht connecten met vrouwen via de Playstation
Noh man... dan gaat je daygaming naar de klotequote:Op dinsdag 2 juni 2015 05:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh, ik dacht connecten met vrouwen via de Playstation
Heb je bij eentje al ringfinger of the cube gepulled toen je haar core opende zonder escaleren?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hie is het met jouw daygame? Heb gisteren weer 20 bloedmooie vrouwen zitten naggen. Works everytime. Heb er 10 gezoend, 3 gevingerd en van een een blowjob ontvangen. Van de rest heb ik natuurlijk alle telefoonnummers gescoord. Maar een paar zijn echt dikke sletten. Die hoef ik niet meer
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je bij eentje al ringfinger of the cube gepulled toen je haar core opende zonder escaleren?
Ik zit nog in de optimising-fase. Ik had gisteren een vrouwtje ge-upscaled naar de potential girlfriend ladder, maar ze is nog niet volledig gekalibreerd. Zo zie je maar dat experience points wel nodig zijn om volledig over te gaan op next-level-daygaming.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hie is het met jouw daygame? Heb gisteren weer 20 bloedmooie vrouwen zitten naggen. Works everytime. Heb er 10 gezoend, 3 gevingerd en van een een blowjob ontvangen. Van de rest heb ik natuurlijk alle telefoonnummers gescoord. Maar een paar zijn echt dikke sletten. Die hoef ik niet meer
Eens...als alles wat D. zegt klopt, dan heeft hij kennelijk geen moeite om vrouwen te vinden om mee te praten, en is er dus wel iets van eerste interesse, maar verpest hij het daarna elke keer weer...en in plaats van dat als patroon te zien geeft hij te veel schuld aan de vrouwen...en mannen in de slachtofferrol vindt niemand leuk...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:59 schreef Silenus het volgende:
Belachelijk advies, imo. Deezertje is geen player, en zal dat ook nooit worden. Hij wil ook helemaal geen sletjes scoren (en moet zich al helemaal niet inlaten met die PUA-kneuzen) maar gewoon een vriendinnetje.
Hij moet wel meer praten, maar vooral niet met het doel om zsm in hun broekje te komen. Gewoon wat meer vrijblijvend kletsen, en ook met kerels. Ik denk dat dat beter kan bij een sportvereniging oid dan bij die natte tosti's waar Deezertje totaal niet bij past.
Nou ja, heeft ook een andere reden helaas.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Eens...als alles wat D. zegt klopt, dan heeft hij kennelijk geen moeite om vrouwen te vinden om mee te praten, en is er dus wel iets van eerste interesse, maar verpest hij het daarna elke keer weer...en in plaats van dat als patroon te zien geeft hij te veel schuld aan de vrouwen...en mannen in de slachtofferrol vindt niemand leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meequote:
Je kan iemand negeren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:26 schreef SGoed het volgende:
[..]
euh nee! Deezertje moet eens wat met de hier gegeven adviezen gaan doen
Wat jij dus ook niet doet bij DancingPhoebequote:
Nee, er zit een nuance tussen iemand wegpesten en iemand negeren. Zoek die eens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat jij dus ook niet doet bij DancingPhoebe
Deezertje pest je niet weg, hoor. Hij leest al selectief. Wanneer heb je hem nou eens zien reageren op nuttig advies? Precies, nooit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, er zit een nuance tussen iemand wegpesten en iemand negeren. Zoek die eens.
Doe dat dan ook ipv hem aand8 te blijven geven. Gaat vanzelf wel een keertje wegquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deezertje pest je niet weg, hoor. Hij leest al selectief. Wanneer heb je hem nou eens zien reageren op nuttig advies? Precies, nooit.
Laat hem lekker in die spiraal zitten. Hij weet het allemaal zelf zo goed
Begin bij je zelf zal ik dan zeggen. En reageer dan niet op mensen zoals DP. Feit is wel dat ze gelijk heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe dat dan ook ipv hem aand8 te blijven geven. Gaat vanzelf wel een keertje weg
Dat is geen feit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begin bij je zelf zal ik dan zeggen. En reageer dan niet op mensen zoals DP. Feit is wel dat ze gelijk heeft.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat effect heeft hij op veel vrouwen, volgens mij.
Wehehehehhequote:Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat effect heeft hij op veel vrouwen, volgens mij.
Godquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:35 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg die uitgedroogde sloten wel nat ja
Nou?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef dasorakel het volgende:
Grrrr heb ik weer. Voor t eerst in lange tijd gaan daten. Online klik. Volgende dag een spontane date. Erg leuk, hoppa. Vanavond het vervolg..... oh wacht ik ziet hier. Wat gaat er mis?
Vage appjes? Verklaar je nader.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef dasorakel het volgende:
Ja ik heb geen idee. Ik wacht even af. Sinds eind van de middag krijg ik opeens vage appjes.
Ze is echt leuk
Dit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef Yesse het volgende:
Ik verwacht nu wel een screenshot van de vage appjes. Of ten minste de appjes overgetypt in dit topic.
Was jij dat in mn buik laatst?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat hangt er toch vaak een pesterig sfeertje in deze topicreeks.
Wel jammer
Ik vind het wel meevallen, een beetje jennen mag wel toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat hangt er toch vaak een pesterig sfeertje in deze topicreeks.
Wel jammer
quote:
Alles moet altijd kusjekroel zijn tegenwoordig, anders is het een "nare sfeer"quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:02 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het wel meevallen, een beetje jennen mag wel toch?
Hmm ja lekker. Met een sausje van spijkers er bij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:11 schreef dasorakel het volgende:
Zozo jongens, prikkeldraad gegeten?
Typisch gevalletje goh je bent fantastisch (wat ik uiteraard ook ben) vervolgens poos negeren.
Volgende keer maar geen manisch depressieve vrouwen daten
Het depressieve krijgen ze vanzelf wel
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:20 schreef dudewhereismycar het volgende:
Update:Luxeprobleem man! Muntje opgooien dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update:Voor jezelf is het ook beter om te kiezen, dan kun je er volledig voor gaan en ben je niet alleen maar bezig met vergelijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Update:Tik een opblaasbad op de kop, vul het voor 60% met koud water, en voor 20% met zand. Meng het goedje, en hijs beide dames in een triangel bikini. Flikker ze in het bad, en zeg tegen de dames dat de winnaar van het worstelen jou wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film het gebeuren en plaats het hier.
Probleem opgelost, tevens heldenstatus op dit forum.![]()
Jawel; de een pijpt goed en de ander vindt het op zijn hondjes heerlijk. Ik bedoel, ik snap het wel. Had er ook liever 1 in de hand dan een lucht van 10, maar dit komt niet goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:15 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij zijn ze beiden dan gewoon niet leuk genoeg momenteel
Dan zijn ze samen leuk genoeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:46 schreef BeamofLight het volgende:
Jawel; de een pijpt goed en de ander vindt het op zijn hondjes heerlijk. Ik bedoel, ik snap het wel. Had er ook liever 1 in de hand dan een lucht van 10, maar dit komt niet goed.
Klinkt misschien wat zakelijk.. maar het is gewoon een probleem aan het worden. Niet kunnen kiezen is soms ook lastig. Wanneer is iemand gezellig en wanneer vind je iemand echt leuk? Ik vind ze beide ECHT leuk..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:09 schreef BeamofLight het volgende:
ik wil op korte termijn een beslissing gaan nemen...![]()
![]()
![]()
Zeg ik ook altijd als ik iemand moet aannemen terwijl ik al weet dat het linksom of rechtsom toch niks wordt.
Gaat gegarandeerd fout dit.
dude, ik snap het. Been there...a lot. Ik zeg alleen dat dit niet goedkomt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:51 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Klinkt misschien wat zakelijk.. maar het is gewoon een probleem aan het worden. Niet kunnen kiezen is soms ook lastig. Wanneer is iemand gezellig en wanneer vind je iemand echt leuk? Ik vind ze beide ECHT leuk..
Ik heb nog nooit in deze situatie gezeten. Maar een bikini-worstel-contest seems legit...
Ik date meestal met meerdere vrouwen tegelijk, ik zie daar geen problemen in. Zolang ik niet in een relaite zit met iemand dan ben ik vrij om te staan waar ik wil natuurlijk. Het probleem zit hem er nu in dat ik beide leuk vind..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jawel; de een pijpt goed en de ander vindt het op zijn hondjes heerlijk. Ik bedoel, ik snap het wel. Had er ook liever 1 in de hand dan een lucht van 10, maar dit komt niet goed.
Update:Dat klinkt als een luxeprobleem eigenlijk. En luxeproblemen zijn niet de ergste problemen om te hebben. Weten beide dat je ook met anderen date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een luxeprobleem eigenlijk. En luxeproblemen zijn niet de ergste problemen om te hebben. Weten beide dat je ook met anderen date?
Nouja als je het gevoel hebt dat het klikt met iemand en dus de vonken vanaf spatten, zou ik het denk ik op een gegeven moment sowieso niet leuk vinden als hij nog altijd behoefte heeft om met een ander te datenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?
Dat zal niet heel lang geaccepteerd worden nee. Ik noem het ook geen luxe probleem, want ik zit mijzelf nu gewoon in de weg. Vergelijk het met twee vriendschappen: je moet kiezen welke vriend je laat vallen, maar je hebt geen duidelijke nee of ja (voorkeur) voor een van de twee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je het gevoel hebt dat het klikt met iemand en dus de vonken vanaf spatten, zou ik het denk ik op een gegeven moment sowieso niet leuk vinden als hij nog altijd behoefte heeft om met een ander te daten![]()
Of ie nu vonken met die ander heeft of niet, blijkbaar heeft ie niet voldoende aan mij / vindt hij me (nog) niet leuk genoeg.
De vraag is denk ik vooral hoelang zullen zij het nog accepteren dat je een ander ernaast date.
Dat heb ik weleens meegemaakt en is inderdaad niet fijn. Wat ik me wel afvraag, hoe breng jij dat naar beide vrouwen toe, dat je ook met anderen actief date?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?
Ik ben weer veel te open, dus even achter balkjesquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Maar vind je ze gewoon niet allebei gezellig?
Als je een date hebt gehad en je gaat naar huis, wat voel je dan. Mis je diegene dan na een tijdje / wil je snel weer afspreken. Of zijn er dan vooral kriebels om weer af te spreken met de ander?
En als je nu met eentje zou mogen daten, welke is het dan meisje A of B?
Een voorkeur is er altijd gevoelsmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |