Wat jij dus ook niet doet bij DancingPhoebequote:
Nee, er zit een nuance tussen iemand wegpesten en iemand negeren. Zoek die eens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat jij dus ook niet doet bij DancingPhoebe
Deezertje pest je niet weg, hoor. Hij leest al selectief. Wanneer heb je hem nou eens zien reageren op nuttig advies? Precies, nooit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, er zit een nuance tussen iemand wegpesten en iemand negeren. Zoek die eens.
Doe dat dan ook ipv hem aand8 te blijven geven. Gaat vanzelf wel een keertje wegquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deezertje pest je niet weg, hoor. Hij leest al selectief. Wanneer heb je hem nou eens zien reageren op nuttig advies? Precies, nooit.
Laat hem lekker in die spiraal zitten. Hij weet het allemaal zelf zo goed
Begin bij je zelf zal ik dan zeggen. En reageer dan niet op mensen zoals DP. Feit is wel dat ze gelijk heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe dat dan ook ipv hem aand8 te blijven geven. Gaat vanzelf wel een keertje weg
Dat is geen feit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begin bij je zelf zal ik dan zeggen. En reageer dan niet op mensen zoals DP. Feit is wel dat ze gelijk heeft.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat effect heeft hij op veel vrouwen, volgens mij.
Wehehehehhequote:Op woensdag 3 juni 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat effect heeft hij op veel vrouwen, volgens mij.
Godquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:35 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg die uitgedroogde sloten wel nat ja
Nou?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:47 schreef dasorakel het volgende:
Grrrr heb ik weer. Voor t eerst in lange tijd gaan daten. Online klik. Volgende dag een spontane date. Erg leuk, hoppa. Vanavond het vervolg..... oh wacht ik ziet hier. Wat gaat er mis?
Vage appjes? Verklaar je nader.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef dasorakel het volgende:
Ja ik heb geen idee. Ik wacht even af. Sinds eind van de middag krijg ik opeens vage appjes.
Ze is echt leuk
Dit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef Yesse het volgende:
Ik verwacht nu wel een screenshot van de vage appjes. Of ten minste de appjes overgetypt in dit topic.
Was jij dat in mn buik laatst?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat hangt er toch vaak een pesterig sfeertje in deze topicreeks.
Wel jammer
Ik vind het wel meevallen, een beetje jennen mag wel toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat hangt er toch vaak een pesterig sfeertje in deze topicreeks.
Wel jammer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |