abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153408781
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:37 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik heb toch liever een vent die Eenvandaag kijkt dan DWDD..
Die van mij mag alles kijken wat hij wil. Heb geen TV, dus hoef toch niet mee te kijken :+ :Y
pi_153409102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:38 schreef blondetrien het volgende:
Overigens stond die vraag uiteraard los van mijn smiley over je nogal heftige generalisatie. Maar whatever suits you, ben al niet meer zo geïnteresseerd na je een beetje vreemde reactie. :)
Houwen zo.
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:59:07 #278
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153409258
quote:
9s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:30 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Je zit op het terras?
Nee, in de draaimolen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153409665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:28 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Valt wat voor te zeggen. Maar nee, doe toch maar niet. M'n laatste ervaringen met Nederlandse vrouwen, vooral via datingsites, waren dusdanig negatief, dat ik dat hoofdstuk maar liever gelijk afsluit. Vooral nu ik weet dat er weldegelijk nog plaatsen op de wereld zijn waar het anders kan. Kwestie van verhuizen.
Wat voor negatieve ervaringen heb je precies gehad?
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:47:33 #280
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153410574
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
Is dat daadwerkelijk ooit gebeurd? Dat mensen vrienden worden na het daten? Ik heb het nog nooit om me heen zien gebeuren.
Het komt voor.Ik ben nog steeds goed bevriend met twee ex dates, al is het eerder uitzondering dan regel en hangt het er ook een beetje vanaf hoe de dates gingen,wat t verdere verloop was etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
Echt hè, vrouwen regelen in landen waarbij een horloge en 2 dezelfde schoenen als statussymbool worden gezien...
En dan denken een goede versierder te zijn :N

quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:37 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik heb toch liever een vent die Eenvandaag kijkt dan DWDD..
^O^
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:58:23 #281
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_153410873
Ja, in die Aziatische landen hoef je als Westerse man natuurlijk niet zoveel moeite te doen.
De vraag is natuurlijk wel of die dames je ook echt allemaal leuk vinden of vooral je afkomst en de voordelen die het met zich meebrengt.

Je kunt natuurlijk niet alle Nederlandse vrouwen op een hoop gooien zeg maar. Is mijn mening.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_153413493
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, in die Aziatische landen hoef je als Westerse man natuurlijk niet zoveel moeite te doen.
Dat hoef jij toch ook niet, op zo'n datingsite?
pi_153414144
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:15 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Wat voor negatieve ervaringen heb je precies gehad?
Het is gewoon altijd zo'n... strijd. Het lijkt vaak wel of je in een soort intellectueel, door testosteron ingegeven gevecht bent met de dames die je via zo'n site ontmoet. Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.

Verder heb ik het gevoel dat veel Nederlandse vrouwen een soort van schild hebben opgetrokken. Hier staat dat goed beschreven:
quote:
Transparency in Vietnam girls

The one great thing I find about Vietnamese girls (which is also frustrating for every guy out there) is their blatant transparency. This is displayed in their emotions, body language, and voice. In modern regions such as North America, Europe, or Singapore, women have learned to put up “shields” over their true personalities as they grow to be an adult.

Vietnamese girls

When talking to a western chick, a guy has to cut through shield after shield just to get at the root of a girl’s true feminine side before being able to take control. In Vietnam, the barriers are all down.
Anyway, ik hou er geen goed gevoel aan over, terwijl je dat aan daten juist wel over zou moeten houden.

Verder zal ik er geen doekjes om winden dat ik aan veel eisen op de ellenlange eisenlijstjes van de Nederlandse vrouw gewoon niet voldoe, en, vooral, ook helemaal niet wens te voldoen.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:52:44 #284
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153414281
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:47 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het is gewoon altijd zo'n... strijd. Het lijkt vaak wel of je in een soort intellectueel, door testosteron ingegeven gevecht bent met de dames die je via zo'n site ontmoet. Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.

Verder heb ik het gevoel dat veel Nederlandse vrouwen een soort van schild hebben opgetrokken. Hier staat dat goed beschreven:

[..]

Anyway, ik hou er geen goed gevoel aan over, terwijl je dat aan daten juist wel over zou moeten houden.

Verder zal ik er geen doekjes om winden dat ik aan veel eisen op de ellenlange eisenlijstjes van de Nederlandse vrouw gewoon niet voldoe, en, vooral, ook helemaal niet wens te voldoen.
Je wilt gewoon een huisvrouwtje dus en de Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening.
Fuck the EBU
pi_153414365
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef Yesse het volgende:

[..]

Je wilt gewoon een huisvrouwtje dus en de Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening.
Nee hoor, niks mis met werkende vrouwen. In Vietnam werken ze ook allemaal.
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:35:00 #286
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153415349
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:59 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee, in de draaimolen.
http://www.hiyoooo.com/
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:36:17 #287
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153415375
quote:

[..]

Dat dacht ik dus ook toen ik zijn post las. Al moet ik hem op 1 punt wel gelijk geven, in sommige gevallen slaan sommige Nederlandse vrouwen een beetje door qua 'wensen/eisen'.Al leer je daar doorheen te kijken.

On topic : heeft iemand fripsel nu al gered?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:46:41 #288
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153415610
quote:

[..]

Ik vind dit een vrij denigrerende opmerking richting huisvrouwen om heel eerlijk te zijn. Daarnaast, wat is er mis mee als hij liever een traditionele huisvrouw zou hebben? Als hij daar gelukkiger van wordt, moet hij dat zelf weten toch?

Daarnaast, hij legt gewoon uit waarom hij liever een Vietnamese heeft dan een Nederlandse. Waarom schiet je meteen zo in de verdediging? Doe je dat omdat jij stiekem met hem wil daten of omdat hij hiermee:

quote:
Strijden over wie de langste pik heeft, met een schepsel dat helemaal geen pik hóórt te hebben.
eigenlijk gewoon een punt heeft?
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_153416536
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:46 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ik vind dit een vrij denigrerende opmerking richting huisvrouwen om heel eerlijk te zijn. Daarnaast, wat is er mis mee als hij liever een traditionele huisvrouw zou hebben? Als hij daar gelukkiger van wordt, moet hij dat zelf weten toch?

Daarnaast, hij legt gewoon uit waarom hij liever een Vietnamese heeft dan een Nederlandse. Waarom schiet je meteen zo in de verdediging? Doe je dat omdat jij stiekem met hem wil daten of omdat hij hiermee:

[..]

"De Nederlandse vrouw heeft teveel een eigen mening" is toch gewoon haar conclusie van zijn tekstje? Dat jij daar direct een penisstrijd in ziet zegt volgens mij meer over jou. Na het lezen van die tekst dacht ik ook, hij wil gewoon iets minder tegengas. Kan best dat een andere cultuur dan meer aansluit, of iig dat je je vijvertje dan iets uitdiept (kan nog wel tegenvallen, close familielid is ook Aziatisch en die geeft me toch een tegengas :D ). Heeft niks met de aanwezigheid van een penis te maken, maar misschien wel een beetje met cultuur.

Wat staat er in het gemiddelde eisenlijstje van de moderne vrouw dat niet realistisch is, dan? Klinkt een beetje als een sollicitatieprocedure. :')
pi_153416813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:47 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

[..]

O oke, vervelend dat je het zo ervaart. Ik heb zelf altijd een vreemd beeld van mannen die naar het buitenland gaan om een vrouw te 'regelen'. Ik keek laatst met een vriendin een documentaire waarin westerse mannen naar Oekraïne gingen om te daten omdat het in o.a. Westerse landen niet wilde lukken. En dat was best sneu omdat het overduidelijk was dat het de vrouwen daar niet om de mannen zelf ging. Maar misschien is het bij jou anders (al lijkt het mij in de meeste gevallen niet zo), maar dat hoop ik voor je.
  woensdag 10 juni 2015 @ 18:40:43 #291
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153417078
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:46 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

[..]

A. ik bedoelde huisvrouwtje dus een vrouw voor wie de man hoger staat in rangorde
B. De pik van alle vrouwen is groter, als je dat als man accepteert is er niks aan de hand ;)
Fuck the EBU
pi_153417138
quote:

[..]

:')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_153417317
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Aijmee het volgende:

[..]

O oke, vervelend dat je het zo ervaart. Ik heb zelf altijd een vreemd beeld van mannen die naar het buitenland gaan om een vrouw te 'regelen'. Ik keek laatst met een vriendin een documentaire waarin westerse mannen naar Oekraïne gingen om te daten omdat het in o.a. Westerse landen niet wilde lukken. En dat was best sneu omdat het overduidelijk was dat het de vrouwen daar niet om de mannen zelf ging. Maar misschien is het bij jou anders (al lijkt het mij in de meeste gevallen niet zo), maar dat hoop ik voor je.
Volgens mij zijn niet alle oost-europese en aziatische vrouwen hoeren die alleen maar met westerse mannen batsen voor alimentatie en verblijfsvergunningen.

Maar er is al een topic waar buitenlandse vrouwen door de frusti's opgehemeld kunnen worden en tegelijkertijd lekker afgeven op de NL vrouwen die onwerkelijke eisen aan de mannen stellen. Daar is ook voldoende ruimte voor vrouwen met haar op de tanden die zich hierdoor geroepen voelen om zwaar in de verdediging te schieten.

Laten we het hier bij praktische datingservaringen houden, dus hpoepjes...heb je nog een verhaal over je date-avonturen in ZO-Azie?
pi_153417784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:47 schreef Doum het volgende:

[..]

Volgens mij zijn niet alle oost-europese en aziatische vrouwen hoeren die alleen maar met westerse mannen batsen voor alimentatie en verblijfsvergunningen.

Maar er is al een topic waar buitenlandse vrouwen door de frusti's opgehemeld kunnen worden en tegelijkertijd lekker afgeven op de NL vrouwen die onwerkelijke eisen aan de mannen stellen. Daar is ook voldoende ruimte voor vrouwen met haar op de tanden die zich hierdoor geroepen voelen om zwaar in de verdediging te schieten.

Laten we het hier bij praktische datingservaringen houden, dus hpoepjes...heb je nog een verhaal over je date-avonturen in ZO-Azie?
Ik noem zulke vrouwen geen hoeren en ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn. Ik heb immers geen idee. Verder: ik schiet niet zwaar in de verdediging (waarom zou ik?) en is wat ik benoem is zeker wel date-gerelateerd.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:06:59 #295
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_153417947
I find also things about women
pi_153418071
Apart dat niemand ingaat op dat "schild", waar ik het eerder over had. Want dat is eigenlijk m'n voornaamste klacht.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:14:53 #297
416020 K44S
The bearded man
pi_153418261
Neerlandsche vrouwen niet aankunnen :').
Hoef je in Spanje,Portugal of Italië niet langs te gaan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_153418315
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:40 schreef Yesse het volgende:

[..]

A. ik bedoelde huisvrouwtje dus een vrouw voor wie de man hoger staat in rangorde
Vrouwen staan per definitie hoger in rangorde. Het punt is nu juist dat dat nu eenmaal zo is, dat je dat als vrouw dus helemaal niet hoeft af te dwingen met je grote mond, en dat je je de aandacht gewoon kunt laten welgevallen. Laat een man voor jou zorgen, op zijn manier, en zorg jij tegelijk op jouw manier voor je vent.
quote:
B. De pik van alle vrouwen is groter, als je dat als man accepteert is er niks aan de hand ;)
Dit is nu precies zo'n uitspraak waarvan ik van mening ben dat die je als vrouw bepaald niet aantrekkelijk maakt. Een echte vrouw heeft dat toch niet nodig.
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:20:02 #299
416020 K44S
The bearded man
pi_153418432
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:16 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Vrouwen staan per definitie hoger in rangorde. Het punt is nu juist dat dat nu eenmaal zo is, dat je dat als vrouw dus helemaal niet hoeft af te dwingen met je grote mond, en dat je je de aandacht gewoon kunt laten welgevallen. Laat een man voor jou zorgen, op zijn manier, en zorg jij tegelijk op jouw manier voor je vent.

[..]

Dit is nu precies zo'n uitspraak waarvan ik van mening ben dat die je als vrouw bepaald niet aantrekkelijk maakt. Een echte vrouw heeft dat toch niet nodig.
Bekijk je het allemaal niet te diep?

Met sommige vrouwen heb je een klik, met sommige niet.
Ik heb inmiddels 2 handen vol Nederlandse dames gedate(waar 1 een tijdje mn vriendin was) en 1 Spaanse dame. Die Spaanse had d'r Spaanse tempertje mee genomen. Dat is toch wel stuk heftiger dan vrouwen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_153418488
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Aijmee het volgende:

[..]

In mijn ogen allemaal niet veel sneuer dan vrouwen die zich aanbieden op een datingsite. Ook dat is maar behelpen, en 99% van de kerels die reageren zijn ook maar geïnteresseerd in 'dat ene'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')