Ik pullde een Deezertje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
[drphilpsychologie]
Hoe voel je je daarbij?
[/drphilpsychologie]
ghehe, durf je daar geld op te zetten?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:23 schreef Silenus het volgende:
En anders gewoon kappen joh, je hebt toch vrienden waar je mee kunt afspreken.
Thanks voor je reactie!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:23 schreef Silenus het volgende:
Tsja, als je verder niet zoveel om handen hebt kun je best nog een keer afspreken maar daar moet je eigenlijk ook maar net zin in hebben.
Je kunt eventueel nog proberen om die 'romantische' intenties om te zetten naar 'geile' intenties.En anders gewoon kappen joh, je hebt toch vrienden waar je mee kunt afspreken.
Touchéquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ghehe, durf je daar geld op te zetten?
nee man. Wel na relaties trouwens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
Is dat daadwerkelijk ooit gebeurd? Dat mensen vrienden worden na het daten? Ik heb het nog nooit om me heen zien gebeuren.
Met een paar wel hoor. Al is vrienden een groot woord maar dan gaan we nog wel eens een biertje pakken als we toevallig in elkaars buurt zijn. Maar niet in de categorie 'elke week afspreken' nee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
Is dat daadwerkelijk ooit gebeurd? Dat mensen vrienden worden na het daten? Ik heb het nog nooit om me heen zien gebeuren.
Waarom de datingprofielen gelijk offline? Juist een goed moment om verder te zoeken toch...quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:30 schreef hpeopjes het volgende:
Net terug van een trip naar Zuidoost-Azië. Zojuist gelijk m'n datingprofielen maar offline gehaald, want tussen mij en de Nederlandse vrouw wordt het definitief niks meer.
Wel jammer, maar heb m'n best gedaan.
Valt wat voor te zeggen. Maar nee, doe toch maar niet. M'n laatste ervaringen met Nederlandse vrouwen, vooral via datingsites, waren dusdanig negatief, dat ik dat hoofdstuk maar liever gelijk afsluit. Vooral nu ik weet dat er weldegelijk nog plaatsen op de wereld zijn waar het anders kan. Kwestie van verhuizen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom de datingprofielen gelijk offline? Juist een goed moment om verder te zoeken toch...
Je zit op het terras?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Niks lopen. Lekker aan het rondkijken
Ja doei, meisjes uit Thailand regelen telt niet hoor!quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. Maar nee, doe toch maar niet. M'n laatste ervaringen met Nederlandse vrouwen, vooral via datingsites, waren dusdanig negatief, dat ik dat hoofdstuk maar liever gelijk afsluit. Vooral nu ik weet dat er weldegelijk nog plaatsen op de wereld zijn waar het anders kan. Kwestie van verhuizen.
Ben niet In Thailand geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja doei, meisjes uit Thailand regelen telt niet hoor!
Telt niet waarvoor precies?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Silenus het volgende:
Ja whatever, Maleisië of de Fillipijnen dan. Telt allemaal niet.
Na het daten niet nee. Kan wel met twee van mijn ex-relaties (waarvan er eentje van een datingsite afkwam) nog goed door een deur, vriendschappelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef habitue het volgende:
"De Nederlandse vrouw" ook echtquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:30 schreef hpeopjes het volgende:
Net terug van een trip naar Zuidoost-Azië. Zojuist gelijk m'n datingprofielen maar offline gehaald, want tussen mij en de Nederlandse vrouw wordt het definitief niks meer.
Wel jammer, maar heb m'n best gedaan.
Wat doet dat er nou weer toe? In Nederland vinden vrouwen het belangrijk dat je met grote regelmaat naar DWDD kijkt. Koop ik toch liever een nieuw horloge en een paar schoenen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
Echt hè, vrouwen regelen in landen waarbij een horloge en 2 dezelfde schoenen als statussymbool worden gezien...
Waarom zou ik na je binnenkomer nog genegen zijn te antwoorden op je "interessevraag"?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:33 schreef blondetrien het volgende:
[..]
"De Nederlandse vrouw" ook echtInteressevraag... Ben je serieus van plan om te verhuizen voor dames? Of begrijp ik dit verkeerd?
Ik heb toch liever een vent die Eenvandaag kijkt dan DWDD..quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou weer toe? In Nederland vinden vrouwen het belangrijk dat je met grote regelmaat naar DWDD kijkt. Koop ik toch liever een nieuw horloge en een paar schoenen.
Welke binnenkomer?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:36 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom zou ik na je binnenkomer nog genegen zijn te antwoorden op je "interessevraag"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |