Laatste tijd niet.quote:
Dit idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Yesse het volgende:
10 dates én weekendjes weg. Je begeeft je op zeeeeeeeeeeeeeeeeeer glad ijs... Je kan mij niet wijs maken dat beide dames zichzelf niet voorhouden wél de enige te zijn...
Hm jammer. Hier is het momenteel ook erg rustig qua matches helaas.quote:
Dit heb ik dus een keer gehad, is niet leuk kan ik je vertellen..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
ineens vriendinnen/zussen/nichten van elkaar zouden zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Hoe oud zijn die gozers die overlopen van zelfmedelijden? 12 jaar en geen moederfiguur in hun leven?quote:Op zondag 7 juni 2015 09:52 schreef joyvke het volgende:
Toch weer OKC aangezet.
Op het eerste oog een leuke match, helaas weer in een tweede berichtje met allerlei zelfmedelijden en depressies/ fobiëen etc, gaat het dus niet worden. "Niemand heeft interesse in mij, boohoo". Ik kan omgaan met mensen die depressies en andere dingen hebben (heb zelf in dat schuitje gezeten), maar ik kan echt niet tegen het zelfmedelijden en het "de hele wereld is kut en het ligt aan iedereen behalve aan mijzelf".
Nog niet eerder in zo'n korte tijd matches gehad die allerlei issues hadden en daar in zelfmedelijden over beginnen te miepen.
Verder vind ik het grappig dat sommige mensen dure namen geven aan hun baan. Ik heb er echt geen problemen mee als je een klusjesman bent zolang je het leuk vindt en geniet van je baan.
Hopelijk binnenkort eens een echte leuke match weer. Wil weer eens een leuke date hebben!
Ik zal het eruit editen. Factotum, medewerker techische dienst. Had er nog nooit van gehoord, klonk erg "duur". Alhoewel 'dure naam' misschien wat verkeerd gekozen wasquote:Op zondag 7 juni 2015 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor dure naam gaf die klusjesman zichzelf dan?
30+ is de beste categorie haha.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:45 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ik zal het eruit editen. Factotum, medewerker techische dienst. Had er nog nooit van gehoord, klonk erg "duur". Alhoewel 'dure naam' misschien wat verkeerd gekozen was.
@Tja, mannen van 30+. Geen idee of ze een moeder figuur in hun leven hebben. Wel beide 1 vriendin gehad. Baal er in ieder geval wel van.
Zelfmedelijden en alles buiten jezelf leggen zijn echt dingen waar ik niet goed tegen kan in ieder geval. En wat betreft 1 vriendin, tja als het een lange relatie is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wil in ieder geval het liefste iemand die wel 'ervaring' heeft mbt relaties. Niet iemand die aan je gaat hangen of iemand die bij een ruzie al meteen wegloopt oid. Een rugzakje is niet erg als je het inderdaad maar verwerkt en mij er niet op deze manier in de eerste paar berichten al 'lastig' valt ja hehquote:Op zondag 7 juni 2015 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
30+ is de beste categorie haha.
Slechts 1 vriendin zegt al voldoende denk ik. Iedere man van 30+ heeft een rugzakje, ik ook. Maar verwerk het, geef het een plaats, en val vooral je aanstaande vriendin of date er niet mee lastig. En van zelfmedelijden is nog nooit iemand beter geworden.
Eens, als je al een (duurzame) relatie hebt samen, en je hebt zo nu en dan behoefte om je hart te luchten, prima.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:16 schreef joyvke het volgende:
[..]
Zelfmedelijden en alles buiten jezelf leggen zijn echt dingen waar ik niet goed tegen kan in ieder geval. En wat betreft 1 vriendin, tja als het een lange relatie is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wil in ieder geval het liefste iemand die wel 'ervaring' heeft mbt relaties. Niet iemand die aan je gaat hangen of iemand die bij een ruzie al meteen wegloopt oid. Een rugzakje is niet erg als je het inderdaad maar verwerkt en mij er niet op deze manier in de eerste paar berichten al 'lastig' valt ja heh.
alsof het jou uberhaupt zou lukkenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
Maar ben ook niet zo'n type die maar met iedereen de tent induikt onder het mom van vakantieliefdes aka 'fuck it, het is zomer!'
Jaaa, jongen. Hou nu toch op, dat kun jij helemaal niet. Over drie dagen staat er hier weer een lifelog verhaal van je en anders vreet ik mijn bolhoed op.quote:
Of om het even welk ander excuus. Maar dat patroon ziet hij dan weer niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
overkomt jou wel vaak he, 'dates' die opeens weer in contact komen met hun ex
Dat is toch helemaal niet moeilijk? Het is moeilijker om een goede relatie op te bouwen en dat is wat zijn doel is.quote:
Waarom date hij met jou als hij een vriendin heeft - tenzij open relatie - ?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:00 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet moeilijk? Het is moeilijker om een goede relatie op te bouwen en dat is wat zijn doel is.
Ik heb zelf een superleuke date, maar hij heeft een vriendin. Met als gevolg dat ik voorzichtig ben, want ik weet dat het niet eerlijk is en dat hij mij waarschijnlijk niet ziet zoals ik hem zie. En toch hebben we inmiddels al vier keer gedate. Ik vind hem heel erg leuk, maar ik vind het ook heel vervelend dat ik hem heb leren kennen en dat ik dit doe.
Want?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:01 schreef Chai het volgende:
Dima en Deezertje, verkeerde topic. Hier moeten jullie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |