Maar de manier waarop ze zo dood neerviel!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:28 schreef Cue_ het volgende:
En als er nu eentje dood neer zou moeten vallen, voor wie kies je dan?
Keuze gemaakt! Problem solved!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar de manier waarop ze zo dood neerviel!Ik kies toch voor A!
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik ben weer veel te open, dus even achter balkjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes.![]()
Filmtip: Liever verliefd.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 10:30:25 ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:28 schreef Cue_ het volgende:
En als er nu eentje dood neer zou moeten vallen, voor wie kies je dan?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Of ga gewoon een open relatie aan of zo'n haremrelatie. Probleem ook opgelost
Kiezen moet!quote:
Wie weet heeft hij enkel bij date 1 of 2 gezegd nog wel eens te datenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Yesse het volgende:
10 dates én weekendjes weg. Je begeeft je op zeeeeeeeeeeeeeeeeeer glad ijs... Je kan mij niet wijs maken dat beide dames zichzelf niet voorhouden wél de enige te zijn...
Neuh, ik had je dan niet meer gewild.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ja, ben daar vrij open in, maar niet dat ik geen keuze kan maken. Ik probeer daar ook voorzichtig mee te zijn, bedoel: zou jij het leuk vinden als de vrouw waar jij mee date, naast jou nog een date heeft waar de vonken vanaf spatten?
Of af en toe eens tussen neus en lippen door. Vanuit mezelf redenerende zou ik in ieder geval met een weekendje weg te verwachten de enige te zijn. Nu zou ik in zo'n geval wel willen hebben uitgesproken exclusief te zijn maar ik ken genoeg vrouwen die er dan maar gewoon vanuit gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij enkel bij date 1 of 2 gezegd nog wel eens te daten
Wat zal ie hebben geantwoord toen meisje A vroeg wat ie afgelopen weekend heeft gedaan. Zou hij dan eerlijk zeggen "ja weekendje weg geweest met meisje B" ?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of af en toe eens tussen neus en lippen door. Vanuit mezelf redenerende zou ik in ieder geval met een weekendje weg te verwachten de enige te zijn. Nu zou ik in zo'n geval wel willen hebben uitgesproken exclusief te zijn maar ik ken genoeg vrouwen die er dan maar gewoon vanuit gaan.
Als dat was gebeurd was er op dit moment geen keuze geweest tussen meisje A en meisje B.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zal ie hebben geantwoord toen meisje A vroeg wat ie afgelopen weekend heeft gedaan. Zou hij dan eerlijk zeggen "ja weekendje weg geweest met meisje B" ?
Of gewoon een android met een pincode/wachtwoord/patroonquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
iphone is in dit geval een must in ieder geval; die met vingerafdruk-herkenning. Want gegarandeerd dat er appjes binnenkomen op zo'n lang weekend. En als de verkeerde ze leest hoef je in ieder geval niet meer zelf te kiezen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Yesse het volgende:
10 dates én weekendjes weg. Je begeeft je op zeeeeeeeeeeeeeeeeeer glad ijs... Je kan mij niet wijs maken dat beide dames zichzelf niet voorhouden wél de enige te zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik spreek uit ervaring, die patronen worden altijd afgekeken. Ofzo. Ik weet niet hoe jullie dat altijd doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als dat was gebeurd was er op dit moment geen keuze geweest tussen meisje A en meisje B.
Overigens dude, als je een besluit maakt. Laat dan alsnog niks weten over het andere meisje. Nooit niet. Dan zal ze je of direct dumpen of altijd blijven twijfelen en eindig je sowieso alleen.
[..]
Of gewoon een android met een pincode/wachtwoord/patroon
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]Gedoe hoor. Kortom: je vindt allebei de vrouwen niet leuk genoeg, want als je iemand echt leuk vindt dan twijfel je niet zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
is wel een beetje de samenvatting jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:46 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Gedoe hoor. Kortom: je vindt allebei de vrouwen niet leuk genoeg, want als je iemand echt leuk vindt dan twijfel je niet zo erg.
Nee natuurlijk zeg ik daar niets over, weet dondersgoed dat wat ik nu doe not-done is, maar door omstandigheden zo is gegroeid. Niemand uit mijn omgeving hoeft dit te weten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als dat was gebeurd was er op dit moment geen keuze geweest tussen meisje A en meisje B.
Overigens dude, als je een besluit maakt. Laat dan alsnog niks weten over het andere meisje. Nooit niet. Dan zal ze je of direct dumpen of altijd blijven twijfelen en eindig je sowieso alleen.
[..]
Of gewoon een android met een pincode/wachtwoord/patroon
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso klopt er iets helemaal niet aan the dude.
Laatst was hij nog aan het huilen dat hij in een focking bos was met een date en dat het allemaal teveel aan zijn ex deed denken en 3 weken later is hij 20+ dates verder en 2 lange weekenden enzo?? Gevalletje niet alleen kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]"Ik ben nog niet toe aan een relatie en ik wil je eerst beter leren kennen" wordt in vrouwen hoofden vertaald naar: "Ik vind je super leuk maar ik ben een man dus ik durf dat nog niet te zeggen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mezelf daar ook wel eens op betraptWaar ben je met beide dates naar toe gegaan? En wanneer staan de volgende dates?
Fuck the EBU
Of gewoon een simpele "ik vind je leuk, maar je bent niet leuk genoeg voor een relatie"quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:52 schreef Yesse het volgende:
"Ik ben nog niet toe aan een relatie en ik wil je eerst beter leren kennen" wordt in vrouwen hoofden vertaald naar: "Ik vind je super leuk maar ik ben een man dus ik durf dat nog niet te zeggen".
Nu heb je het over hoe het vertaalt in het mannenbreinquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of gewoon een simpele "ik vind je leuk, maar je bent niet leuk genoeg voor een relatie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |