Laatste tijd niet.quote:
Dit idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Yesse het volgende:
10 dates én weekendjes weg. Je begeeft je op zeeeeeeeeeeeeeeeeeer glad ijs... Je kan mij niet wijs maken dat beide dames zichzelf niet voorhouden wél de enige te zijn...
Hm jammer. Hier is het momenteel ook erg rustig qua matches helaas.quote:
Dit heb ik dus een keer gehad, is niet leuk kan ik je vertellen..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
ineens vriendinnen/zussen/nichten van elkaar zouden zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Hoe oud zijn die gozers die overlopen van zelfmedelijden? 12 jaar en geen moederfiguur in hun leven?quote:Op zondag 7 juni 2015 09:52 schreef joyvke het volgende:
Toch weer OKC aangezet.
Op het eerste oog een leuke match, helaas weer in een tweede berichtje met allerlei zelfmedelijden en depressies/ fobiëen etc, gaat het dus niet worden. "Niemand heeft interesse in mij, boohoo". Ik kan omgaan met mensen die depressies en andere dingen hebben (heb zelf in dat schuitje gezeten), maar ik kan echt niet tegen het zelfmedelijden en het "de hele wereld is kut en het ligt aan iedereen behalve aan mijzelf".
Nog niet eerder in zo'n korte tijd matches gehad die allerlei issues hadden en daar in zelfmedelijden over beginnen te miepen.
Verder vind ik het grappig dat sommige mensen dure namen geven aan hun baan. Ik heb er echt geen problemen mee als je een klusjesman bent zolang je het leuk vindt en geniet van je baan.
Hopelijk binnenkort eens een echte leuke match weer. Wil weer eens een leuke date hebben!
Ik zal het eruit editen. Factotum, medewerker techische dienst. Had er nog nooit van gehoord, klonk erg "duur". Alhoewel 'dure naam' misschien wat verkeerd gekozen wasquote:Op zondag 7 juni 2015 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor dure naam gaf die klusjesman zichzelf dan?
30+ is de beste categorie haha.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:45 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ik zal het eruit editen. Factotum, medewerker techische dienst. Had er nog nooit van gehoord, klonk erg "duur". Alhoewel 'dure naam' misschien wat verkeerd gekozen was.
@Tja, mannen van 30+. Geen idee of ze een moeder figuur in hun leven hebben. Wel beide 1 vriendin gehad. Baal er in ieder geval wel van.
Zelfmedelijden en alles buiten jezelf leggen zijn echt dingen waar ik niet goed tegen kan in ieder geval. En wat betreft 1 vriendin, tja als het een lange relatie is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wil in ieder geval het liefste iemand die wel 'ervaring' heeft mbt relaties. Niet iemand die aan je gaat hangen of iemand die bij een ruzie al meteen wegloopt oid. Een rugzakje is niet erg als je het inderdaad maar verwerkt en mij er niet op deze manier in de eerste paar berichten al 'lastig' valt ja hehquote:Op zondag 7 juni 2015 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
30+ is de beste categorie haha.
Slechts 1 vriendin zegt al voldoende denk ik. Iedere man van 30+ heeft een rugzakje, ik ook. Maar verwerk het, geef het een plaats, en val vooral je aanstaande vriendin of date er niet mee lastig. En van zelfmedelijden is nog nooit iemand beter geworden.
Eens, als je al een (duurzame) relatie hebt samen, en je hebt zo nu en dan behoefte om je hart te luchten, prima.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:16 schreef joyvke het volgende:
[..]
Zelfmedelijden en alles buiten jezelf leggen zijn echt dingen waar ik niet goed tegen kan in ieder geval. En wat betreft 1 vriendin, tja als het een lange relatie is kan ik me er nog iets bij voorstellen. Wil in ieder geval het liefste iemand die wel 'ervaring' heeft mbt relaties. Niet iemand die aan je gaat hangen of iemand die bij een ruzie al meteen wegloopt oid. Een rugzakje is niet erg als je het inderdaad maar verwerkt en mij er niet op deze manier in de eerste paar berichten al 'lastig' valt ja heh.
alsof het jou uberhaupt zou lukkenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:
Maar ben ook niet zo'n type die maar met iedereen de tent induikt onder het mom van vakantieliefdes aka 'fuck it, het is zomer!'
Jaaa, jongen. Hou nu toch op, dat kun jij helemaal niet. Over drie dagen staat er hier weer een lifelog verhaal van je en anders vreet ik mijn bolhoed op.quote:
Of om het even welk ander excuus. Maar dat patroon ziet hij dan weer niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
overkomt jou wel vaak he, 'dates' die opeens weer in contact komen met hun ex
Dat is toch helemaal niet moeilijk? Het is moeilijker om een goede relatie op te bouwen en dat is wat zijn doel is.quote:
Waarom date hij met jou als hij een vriendin heeft - tenzij open relatie - ?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:00 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet moeilijk? Het is moeilijker om een goede relatie op te bouwen en dat is wat zijn doel is.
Ik heb zelf een superleuke date, maar hij heeft een vriendin. Met als gevolg dat ik voorzichtig ben, want ik weet dat het niet eerlijk is en dat hij mij waarschijnlijk niet ziet zoals ik hem zie. En toch hebben we inmiddels al vier keer gedate. Ik vind hem heel erg leuk, maar ik vind het ook heel vervelend dat ik hem heb leren kennen en dat ik dit doe.
Want?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:01 schreef Chai het volgende:
Dima en Deezertje, verkeerde topic. Hier moeten jullie zijn.
Een echte catch zo te lezen. Veel plezier!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Oeps, ik drukte per ongeluk op verzenden. Ik moet het eigenlijk gaan afkappen, maar ik vind hem heel erg leuk en als we samen zijn is het heel gezellig.
Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee.
Dit is zo herkenbaar, dit had mijn nichtje dus ook een keer. En ze wist vrijwel zeker dat hij bij haar weg zou gaan. Maar niet dus, nichtje erg verdrietig, en hun nog steeds bij elkaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Oeps, ik drukte per ongeluk op verzenden. Ik moet het eigenlijk gaan afkappen, maar ik vind hem heel erg leuk en als we samen zijn is het heel gezellig.
Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee. Dus daarom houd ik contact met hem.
Ah ja, het bekende riedeltje. De relatie gaat niet zo goed, dus maar vast een ander daten (waar zijn vriendin niks van af weet, geloof me), maar het pas uitmaken als jij een zekerheidje bent. En als jullie relatie dan niet zo lekker loopt doet hij hetzelfde bij jou.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee. Dus daarom houd ik contact met hem.
Inderdaad. Iedere vrouw zit te wachten op een bedriegerquote:Op zondag 7 juni 2015 13:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een echte catch zo te lezen. Veel plezier!
En zo werkt datquote:Op zondag 7 juni 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja, het bekende riedeltje. De relatie gaat niet zo goed, dus maar vast een ander daten (waar zijn vriendin niks van af weet, geloof me), maar het pas uitmaken als jij een zekerheidje bent. En als jullie relatie dan niet zo lekker loopt doet hij hetzelfde bij jou.
Uiteindelijk moet ze het zelf weten, maar als die vent een echte vent is maakt hij het eerst uit met z'n huidige vriendin, als het dan toch zo slecht gaat, zodat hij vol voor haar kan gaan. Maar dat doet hij natuurlijk niet, hij zal wel gek zijn, lekker van twee walletjes eten zolang het kan.quote:
Klinkt als een sprookje. Heel veel geluk samen!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde als jij, maar aan de andere kant heb ik geen verstand van relaties. En denk ik dat als je al een poos bij elkaar bent, het moeilijk is om er definitief een punt achter te zetten. Omdat je natuurlijk toch gek op elkaar bent en samen een mooie geschiedenis hebt. En ik denk dus ook dat je verliefd kan worden op een ander, maar dat je dan niet meteen impulsief handelt: 'ik maak het uit met m'n huidige vriendin en ik ga verder met een ander, terwijl ik de ander niet zo goed ken'. Dat is toch onrealistisch? Maar wat moet je dan doen in zo'n situatie?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja, het bekende riedeltje. De relatie gaat niet zo goed, dus maar vast een ander daten (waar zijn vriendin niks van af weet, geloof me), maar het pas uitmaken als jij een zekerheidje bent. En als jullie relatie dan niet zo lekker loopt doet hij hetzelfde bij jou.
Lieve schat, natuurlijk is het mogelijk om verliefd te worden op een ander tijdens je relatie. Maar wat hij nu doet is ronduit respectloos naar zijn huidige vriendin toe, en éigenlijk ook naar jou. Ik snap dat je het leuk met hem hebt, maar dit is geen goede basis om een relatie te beginnen. Hij ZIT nog in een relatie, en stel hij maakt het wel uit, wie zegt dat hij toch niet weer naar haar gaat verlangen als blijkt dat het gras bij jou niet groener is?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:28 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde als jij, maar aan de andere kant heb ik geen verstand van relaties. En denk ik dat als je al een poos bij elkaar bent, het moeilijk is om er definitief een punt achter te zetten. Omdat je natuurlijk toch gek op elkaar bent en samen een mooie geschiedenis hebt. En ik denk dus ook dat je verliefd kan worden op een ander, maar dat je dan niet meteen impulsief handelt: 'ik maak het uit met m'n huidige vriendin en ik ga verder met een ander, terwijl ik de ander niet zo goed ken'. Dat is toch onrealistisch? Maar wat moet je dan doen in zo'n situatie?
Ik weet dat het niet goed is allemaal en ik merk dat ik twijfelachtige gevoelens heb. Als ik niet bij hem ben denk ik dat hij geen serieuze intenties heeft, maar als we samen zijn dan voelt het weer heel echt. Ik durf het ook niet te vertellen aan vriendinnen omdat ik weet dat het echt niet slim is, dus ik weet dat het vrij dom is om dit te doen. Maar ik geloof hem wel en ik denk eigenlijk ook echt dat zijn relatie zo voorbij is.
Ik vind niet dat ik dat kan vragen. Ik heb die behoefte ook niet echt, want ik vind dat wij nog niet echt iets hebben. We spreken af en we hebben het gezellig, maar het is niet dat we nu al kunnen zeggen dat er toekomst in zit. En natuurlijk voelt het heel erg sneaky op deze manier en moet ik het afkappen, maar ik wil hem ook niet echt 'kwijt' of zo, want ik vind hem wel super. Dus ergens hoop ik dat hij de relatie snel verbreekt omdat het volgens hem toch niet meer beter wordt. En dan hebben we in principe ook niet veel verkeerd gedaan behalve afspreken.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:30 schreef Samzz het volgende:
Als hij denkt dat zijn relatie voorbij is, waarom maakt hij het dan niet uit? Dat kun je best van hem vragen, vind ik.
Wat valt onder gezellig hebben? Slechts afspreken en kletsen, of ook fysiek contact? En je hebt misschien niks met hem, maar die intentie is er neem ik aan wel? Anders zou je immers ook niet afspreken met iemand die je heel leuk vindt en ook fysiek aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:50 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik dat kan vragen. Ik heb die behoefte ook niet echt, want ik vind dat wij nog niet echt iets hebben. We spreken af en we hebben het gezellig, maar het is niet dat we nu al kunnen zeggen dat er toekomst in zit. En natuurlijk voelt het heel erg sneaky op deze manier en moet ik het afkappen, maar ik wil hem ook niet echt 'kwijt' of zo, want ik vind hem wel super. Dus ergens hoop ik dat hij de relatie snel verbreekt omdat het volgens hem toch niet meer beter wordt. En dan hebben we in principe ook niet veel verkeerd gedaan behalve afspreken.
Maar wie weet ben ik wel oerdom nu en vindt hij mij alleen maar spannend voor erbij, hoewel ik dus het gevoel heb van niet en dat het echt helemaal goed zit tussen ons. Maar zulke verhalen hoor je ook vaak genoeg en mijn mensenkennis is ook niet altijd optimaal. Ik geloof wel vaker in dingen waarvan ik er dan later achterkom dat het dom was om erin te geloven.
Dat zie ik helaas zelf ook. Veel meiden die net iets te snel weer op zoek gaan en of vaak terugkeren bij dr ex of na een date niks meer laten horen en je aan het lijntje houden terwijl ze in de tussentijd kijken of er nog wat beters te halen valt... Gelukkig nu wel eerder door.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jaaa, jongen. Hou nu toch op, dat kun jij helemaal niet. Over drie dagen staat er hier weer een lifelog verhaal van je en anders vreet ik mijn bolhoed op.
[..]
Of om het even welk ander excuus. Maar dat patroon ziet hij dan weer niet.
Haha nee, alles is in orde.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit idd.
Zou briljant zijn als het ineens vriendinnen/zussen/nichten van elkaar zouden zijn![]()
@dude, ze wonen beide vlakbij je? Hoe date je dan? Ben je niet bang dat je er per ongeluk 1 tegen komt terwijl je met de ander loopt?
Jij vindt o.a. mijn verhaal grappig?quote:
Afspreken en kletsen. En kusjes, knuffelen, maar echt geen seks. Maar goed, dat is ook al fout, dat weet ik, alleen het gaat automatisch (lekker cliché smoesje, maar toch is het zo).quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat valt onder gezellig hebben? Slechts afspreken en kletsen, of ook fysiek contact? En je hebt misschien niks met hem, maar die intentie is er neem ik aan wel? Anders zou je immers ook niet afspreken met iemand die je heel leuk vindt en ook fysiek aantrekkelijk vindt.
Jou treft in principe geen blaam, hij gaat 'vreemd', jij niet. Maar vraag jezelf wel af, wil je eventueel samen zijn met iemand die er kennelijk geen problemen mee heeft romantisch met anderen af te spreken terwijl hij een relatie heeft?
Maar er is niks in jou dat denkt "goh, die gozer is eigenlijk niet te vertrouwen"?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:34 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Afspreken en kletsen. En kusjes, knuffelen, maar echt geen seks. Maar goed, dat is ook al fout, dat weet ik, alleen het gaat automatisch (lekker cliché smoesje, maar toch is het zo).
Precies, dat is ook weer zo. Maar aan de andere kant gaat het heel snel en kennen we elkaar net, dus het overkomt je toch een beetje. Klinkt als een smoesje, maar toch is het weer zo.Best een vervelende situatie dus.
Klote he, dat de leukste mannen eigenlijk allemaal wel bezet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:34 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Afspreken en kletsen. En kusjes, knuffelen, maar echt geen seks. Maar goed, dat is ook al fout, dat weet ik, alleen het gaat automatisch (lekker cliché smoesje, maar toch is het zo).
Precies, dat is ook weer zo. Maar aan de andere kant gaat het heel snel en kennen we elkaar net, dus het overkomt je toch een beetje. Klinkt als een smoesje, maar toch is het weer zo.Best een vervelende situatie dus.
Dat heb ik wel gedacht, maar omdat ik het verhaal ken is het voor mij heel anders en begrijp ik hem beter. Maar ik besef mij dat dit heel dom overkomtquote:Op zondag 7 juni 2015 14:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar er is niks in jou dat denkt "goh, die gozer is eigenlijk niet te vertrouwen"?
Ik snap het wel, hoor. Ik denk alleen dat je eerlijk naar jezelf moet zijn. Wil je omgaan met iemand die zijn vriendin bedriegt? Denk je niet dat je je uiteindelijk constant af gaat vragen of hij dit kunstje niet ook bij jou flikt? Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw keuze. Ik zou alleen maar onzeker zijn in een relatie met iemand die vreemdgaat.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:34 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Haha, de allerleuksten zijn ook niet voor niets bezet moet je maar denken.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klote he, dat de leukste mannen eigenlijk allemaal wel bezet zijn.![]()
Erg herkenbaar.
Geen trouw zweren aan iemand die bezet is en ook lekker je ding doen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hoor. Ik denk alleen dat je eerlijk naar jezelf moet zijn. Wil je omgaan met iemand die zijn vriendin bedriegt? Denk je niet dat je je uiteindelijk constant af gaat vragen of hij dit kunstje niet ook bij jou flikt? Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw keuze. Ik zou alleen maar onzeker zijn in een relatie met iemand die vreemdgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |