Ik veroordeel je niet, ik zit niet in jouw situatie, dus kan en ga je niet veroordelen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:40 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedacht, maar omdat ik het verhaal ken is het voor mij heel anders en begrijp ik hem beter. Maar ik besef mij dat dit heel dom overkomtdus het voelt ook wel dom om te vertellen zo.
Jij bent ook zo'n stoker?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klote he, dat de leukste mannen eigenlijk allemaal wel bezet zijn.![]()
Erg herkenbaar.
Ja nogal. Je bent naief. De drempel voor hem om vreemd te gaan is er niet tot nauwelijks. Dus hoe betrouwbaar is hij eigenlijk?quote:
Fax ben jij het?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n stoker?Of past hier het bekende (fok!)riedeltje: "Alle vrouwen vallen op klootzakken." ?
De Porsches en Ferrari's zijn als eerste weg ja, je zult het met een afgetrapt 2e/3e/4e/5e hands Opel Kadet moeten doen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.
Maar net als bij knappe vrouwen, lopen ook hun relaties wel eens stukquote:Op zondag 7 juni 2015 14:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.
laatste alinea lijkt meer op een wiskundige formule, snap er derhalve geen hol vanquote:Op zondag 7 juni 2015 15:30 schreef joyvke het volgende:
Altijd wegblijven bij mannen en vrouwen die al in een relatie zitten. Ik vind dat dit ook iets heeft te maken met respect naar de andere vrouw / man toe. Zelf zou je het ook ontzettend rot vinden als iemand met je vriend zou friemelen terwijl je in een relatie zit. Als ze eenmaal met jou in een relatie terecht komen gaan ze in de meeste gevallen op dezelfde manier er tussenuit....
(Toevallig (weer) een vriend die een aantal jaren samen was met iemand die al een relatie had (daar was wat over te zeggen, heb ik ook gedaan toen hij daar om vroeg).. Hebben inmiddels 2 kinderen en nu is ze dus weer aan het vreemdgaan met een ander. Bij beide mannen zo rond de 5 jaar.)
42.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laatste alinea lijkt meer op een wiskundige formule, snap er derhalve geen hol van
Een vriend had relatie met een vrouw die al vriend had. Inmiddels zijn we een aantal jaren verder met diezelfde vriend met die (vreemdgaande) vrouw. Nu gaat vrouw weer vreemd.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laatste alinea lijkt meer op een wiskundige formule, snap er derhalve geen hol van
Is er hier toevallig nog een vrouw doe haar ex weer terug wil?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
overkomt jou wel vaak he, 'dates' die opeens weer in contact komen met hun ex
Sorry dat ik het zeggen moet, maar dit is erg naïef gedacht van je. De kans dat hij jou gewoon als 'pleziertje' ziet en nooit serieus eraan denkt zijn relatie te verbreken is groot. Maar ik hoop voor jou dat jouw gedachte juist zijn. Succes in ieder geval!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef Aijmee het volgende:
Oeps, ik drukte per ongeluk op verzenden. Ik moet het eigenlijk gaan afkappen, maar ik vind hem heel erg leuk en als we samen zijn is het heel gezellig.
Hij heeft geen open relatie. Het gaat niet zo goed, zegt hij. En als ik de verhalen zo hoor dan denk ik dat het snel over is tussen die twee. Dus daarom houd ik contact met hem.
Is dat niet zo dan?Shit...quote:Op zondag 7 juni 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n stoker?Of past hier het bekende (fok!)riedeltje: "Alle vrouwen vallen op klootzakken." ?
En toch...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben een klootzak en lang niet alle vrouwen vallen op me
Ik heb geprobeerd terug te zoeken maar ik ben te lui. Waarom was hij ook al weer fout?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef Cue_ het volgende:
Over die foute jongen gesproken. Vrijdag van 23 tot 10 uur bij m gezeten. was weer erg leuk, maar geen idee hoe, wanneer en of dit een vervolg krijgt...
Ik sluit me bij yats aan. Hoe je eraan komt kom je er ook weer vanaf.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeggen moet, maar dit is erg naïef gedacht van je. De kans dat hij jou gewoon als 'pleziertje' ziet en nooit serieus eraan denkt zijn relatie te verbreken is groot. Maar ik hoop voor jou dat jouw gedachte juist zijn. Succes in ieder geval!
initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef Yesse het volgende:
Ik heb geprobeerd terug te zoeken maar ik ben te lui. Waarom was hij ook al weer fout?
Je hebt gepartyd in het donker, toch? Als je van avond tot ochtend daar was? Neem dat dan en accepteer dat er niet meer is. Is ook helemaal primaquote:Op zondag 7 juni 2015 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.
Helaas maakt ie wel wat los in me zelfs nadat ik m zeker zon 2 jaar niet gezien heb.
Dat klinkt op dat laatste stukje na als mijn een na laatste date. Geloof me, daar mis je weinig aan. Het is leuk voor een nachtje of voor een paar keer een nachtje maar meer ook niet. Wat wil je er zelf mee?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.
Helaas maakt ie wel wat los in me zelfs nadat ik m zeker zon 2 jaar niet gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |