Geen idee. Denk dat er net zo weinig in zit als eerst. Maar ook omdat ik zelf goed ben in zaken verprutsenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:07 schreef Yesse het volgende:
Maar is het nu echt dezelfde situatie als destijds of zit er heel misschien wel meer in dit keer?
Moeilijk. Ik zou kunnen zeggen "geniet er vooral van". Dat zeggen mensen ook altijd tegen mij. Mij is het alleen nog nooit geluk om van de dateperiode écht te genieten. Ik ben veel te veel bezig met doemscenario's bedenken en domme dingen uitkramen waardoor ik daar heerlijk lang over kan analyseren. Waarna ik overigens weer analyseer dat ik echt een wijf ben.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat er net zo weinig in zit als eerst. Maar ook omdat ik zelf goed ben in zaken verprutsen
Hij zat er toch wel in zeker?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat er net zo weinig in zit als eerst. Maar ook omdat ik zelf goed ben in zaken verprutsen
Hier een beetje een soortgelijke situatie, alleen nog iets uitgebreider. Ik ga hierdoor echt enorm twijfelen maar toch zet ik er geen punt achter, vervolgens zie ik hem weer en vergeet ik alles weer even. Heel frustrerend.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
initiatief moet altijd vanaf mij komen, heeft/maakt zelden tijd, maar vooral doordat er toch geen toekomst inzit.
Helaas maakt ie wel wat los in me zelfs nadat ik m zeker zon 2 jaar niet gezien heb.
Dat kan. Maar ga er niet op zitten wachten.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:13 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Maar net als bij knappe vrouwen, lopen ook hun relaties wel eens stuk
Hoe lang/ met welke regelmaat speelt dit zich af dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 23:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hier een beetje een soortgelijke situatie, alleen nog iets uitgebreider. Ik ga hierdoor echt enorm twijfelen maar toch zet ik er geen punt achter, vervolgens zie ik hem weer en vergeet ik alles weer even. Heel frustrerend.
December vorig jaar echt maar daarvoor waren we ook al met elkaar bezig. Ik stond vorige week maandag op het punt om er eind aan te maken maar toen met hem gesproken en het is toen de hele week beter gegaan daardoor dacht ik er weer anders over maar ik ben gewoon heel naïef.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang/ met welke regelmaat speelt dit zich af dan?
Spijtig om te lezen UF, ik dacht dat t juist zo goed ging. Maar wie weet komt dat nog. Sterkte iig!quote:
Zeg dit nou niet...dit is exact de leugen die mensen zichzelf in zo'n situatie vertellen en die ze dus juist niet bevestigd moeten zienquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Abbadon het volgende:
.als iemand na een paar maanden tijd nog 'niet weet wat hij/zij wil', dan zegt dat genoeg...
Met beide eens.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:46 schreef Yesse het volgende:
Maar uiteindelijk, conclusie van het verhaal, is dat je soms maar beter het kunt bepraten.
Oh dat zeker. Maar in jouw geval is het nog pril, maar volgens mij heeft UF er al een aantal dates op zitten toch?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Met beide eens.
Met kanttekening dat t bespreken niet altijd slim is om gelijk te doen, aangezien dat ook kan afschrikken.
Inderdaad...vandaar ook 'na een paar maanden'...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Met beide eens.
Met kanttekening dat t bespreken niet altijd slim is om gelijk te doen, aangezien dat ook kan afschrikken.
lijkt me ook als ze sinds december bezig isquote:Op maandag 8 juni 2015 13:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Maar in jouw geval is het nog pril, maar volgens mij heeft UF er al een aantal dates op zitten toch?
Ja maar het is ingewikkeld, we vonden elkaar gewoon leuk maar ik hield eerst de boot af omdat ik twijfelde, toen ik eindelijk hapte leek het te laat maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk toch weer over.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Maar in jouw geval is het nog pril, maar volgens mij heeft UF er al een aantal dates op zitten toch?
Sommige mannen zijn gewoon niet zo intiatiefrijk. Als ze het uiteindelijk maar wel leuk vinden als jij met een idee/plan/voorstel komt, is dat ook prima imho. Beter dan sneue zielen die je een halfjaar lang elke week nog een facebookberichtje sturen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar het is ingewikkeld, we vonden elkaar gewoon leuk maar ik hield eerst de boot af omdat ik twijfelde, toen ik eindelijk hapte leek het te laat maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk toch weer over.
Maar update: Ik heb hem overigens toch erop aangesproken en gezegd dat als hij me niet leuk vond dat hij het gewoon moest zeggen maar dit was absoluut niet van toepassing en ik moest niet zo onzeker doen maar hij gaf eerlijk toe dat hij gewoon zo is. Ik ben misschien door Tinder en Paiq heel erg veel aandacht gewend en moet denk ik wennen dat het nu niet meer van alle kanten komt.
Maar nu weet je wel meer dan vanmiddag en dan kun je met die instelling verder.:)quote:Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar het is ingewikkeld, we vonden elkaar gewoon leuk maar ik hield eerst de boot af omdat ik twijfelde, toen ik eindelijk hapte leek het te laat maar toen we elkaar zagen sloeg de vonk toch weer over.
Maar update: Ik heb hem overigens toch erop aangesproken en gezegd dat als hij me niet leuk vond dat hij het gewoon moest zeggen maar dit was absoluut niet van toepassing en ik moest niet zo onzeker doen maar hij gaf eerlijk toe dat hij gewoon zo is. Ik ben misschien door Tinder en Paiq heel erg veel aandacht gewend en moet denk ik wennen dat het nu niet meer van alle kanten komt.
Maar vindt hij je leuk leuk, of gewoon leuk voor zo af en toe wanneer die zin heeft. Groot verschil.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |