Oh, maar die heb ik zelf ook wel. Dat is niet zo heel bijzonder.quote:
kapitaalvernietiging noem ik hetquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:57 schreef perro. het volgende:
[..]
omdat ik een schepenverbrander ben. klaar mee is nooit meer omkijken of wat dan ook.
quote:
Don't die.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:01 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Iemand nog goede voornemens in 't nieuwe Millennium?
Bijna, en het ging niet universeel op he, alleen voor jouquote:
mijn gezelschap wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar die heb ik zelf ook wel. Dat is niet zo heel bijzonder.
Succes daarmeequote:Op donderdag 28 mei 2015 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil tussen deze post en post 3000 die oversekste muizenmartelaar ballen
Je hebt meer kans dat je een seropositieve dwerg met herpes balt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil tussen deze post en post 3000 die oversekste muizenmartelaar ballen
Goede!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt meer kans dat je een seropositieve dwerg met herpes balt.
Ja, 97,50 is een hoop geld voor 2 uurtjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Awesome, kijk haha:
[ afbeelding ]
Veel plezier alvast. Ik wilde ook gaan maar vond 't een beetje duur.
Dat nummer van Kenny B..quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Awesome, kijk haha:
[ afbeelding ]
Veel plezier alvast. Ik wilde ook gaan maar vond 't een beetje duur.
ach het wordt vast wel vet, ik vind zoiets altijd niet echt in geld uit te drukken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 97,50 is een hoop geld voor 2 uurtjes.
Dat zijn zombiesquote:
100,- voor een concert?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:08 schreef perro. het volgende:
[..]
sowieso kenny b. heb nog nooit niks van hem gehoord maar alleen die naam al.
Nou ja, ik ga met iemand die helemaal lyrisch werd toen ik zei dat ik wel mee wou, en ik ben opzich zelf al jaren een soort van fan, heb ze alleen dus nog nooit live gezien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:09 schreef All-out het volgende:
[..]
ach het wordt vast wel vet, ik vind zoiets altijd niet echt in geld uit te drukken.ik ben makkelijk afzetbaar
500 euro voor een Metallica concert en iets van 350 euro voor een concert van The Eaglesquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, ben ik gedeeltelijk met je eens, maar dan moet je het geld ook wel hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:09 schreef All-out het volgende:
[..]
ach het wordt vast wel vet, ik vind zoiets altijd niet echt in geld uit te drukken.ik ben makkelijk afzetbaar
Ik zou Loka meenemen naar Omnia concertquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef MissMSX het volgende:
Voor bijna 100 pietermannen zou ik lekker uit eten gaan
Ik vind 50 euro al veel geld voor een beetje naar muziek luisterenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou Loka meenemen naar Omnia concert
Rijke ventquote:
dan wordt je pas afgezetquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef MissMSX het volgende:
Voor bijna 100 pietermannen zou ik lekker uit eten gaan
Niet alleen hequote:
Vorige keer was maar 25 euro geloof ik. Maar dan heb ik ook vervoer geregeld voor die extra 50. En drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 50 euro al veel geld voor een beetje naar muziek luisteren
Of is dat inclusief drankjes?
Kijk, dan ben je dus helemaal klaar verder. Klinkt al een stuk beterquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer was maar 25 euro geloof ik. Maar dan heb ik ook vervoer geregeld voor die extra 50. En drinken.
Commercieel ja. Ff toeren met je uitgerangeerde band zodat je er financieel weer een aantal jaartjes tegenaan kanquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Commercieel ja. Ff toeren met je uitgerangeerde band zodat je er financieel weer een aantal jaartjes tegenaan kan
Kan ik gezellig de hele familie uitnodigenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor een Turkse pizza met döner en een blikje cola ben je maar 6 euro kwijt.
In het sushirestaurant waar ik werkte kwamen af en toe mensen alleen etenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Alleen eten vind ik zo treurig. Slaat nergens op, maar toch...
ik bedoelde dan ook als je voor ¤100 pp uit eten gaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor een Turkse pizza met döner en een blikje cola ben je maar 6 euro kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
![]()
![]()
Gewoon hierna geen topics meer openen. Of niet meer mee posten. Mooi laatste topic.
behoorlijk middelmatige trollpoging, zelfs voor jouw doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
En al die middelmatige '70 '80 bands doen het. Kan het ze niet kwalijk nemen ook.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
![]()
![]()
Gewoon hierna geen topics meer openen. Of niet meer mee posten. Mooi laatste topic.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef FrauMilena het volgende:
Volgende week ga ik bij verschillende mensen thuis eten zodat ik niet hoef te koken.
Yatsgezellig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef FrauMilena het volgende:
Volgende week ga ik bij verschillende mensen thuis eten zodat ik niet hoef te koken.
Schooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John McVie zijn chemo moet ook betaald wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Commercieel ja. Ff toeren met je uitgerangeerde band zodat je er financieel weer een aantal jaartjes tegenaan kan
eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
behoorlijk middelmatige trollpoging, zelfs voor jouw doen.
Niks troll. In hun tijd waren ze middenmoot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
behoorlijk middelmatige trollpoging, zelfs voor jouw doen.
Vraag mijn exen maar, ik stop meestal voortijdig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt stoppen toch.
Nog middelmatiger, niet eens durven toe te geven dat je trollt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks troll. In hun tijd waren ze middenmoot.
heb je een hoogtepunt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt stoppen toch.
Maar veel plezier hoor. Als het je dat geld waard is moet je het gewoon doen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog middelmatiger, niet eens durven toe te geven dat je trollt.
Hahaha, godver.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vraag mijn exen maar, ik stop meestal voortijdig.
Sterf-zequote:Op donderdag 28 mei 2015 17:19 schreef Californium het volgende:
Mooi topicnummer bereikt. nu kan ik vredig stervenCiao
En jij dan met je kansloze "got talent" shows, nee, dat zijn echte topartiesten, domme coveracts adorerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar veel plezier hoor. Als het je dat geld waard is moet je het gewoon doen natuurlijk.
Je leest je eigen posts terug?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
En weer verder. Lees het gehuil later wel terug![]()
Nou.........quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Sterf-zeWel als jezelf terugkomen aub.
Als je opgelet had wist je dat ik een hekel heb aan die covertjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij dan met je kansloze "got talent" shows, nee, dat zijn echte topartiesten, domme coveracts adoreren.
Ja ik hap.
Beetje vreemd jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je leest je eigen posts terug?
Doei
Jullie kunnen er niet mee omgaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je leest je eigen posts terug?
Doei
Dit was eigenlijk alweer veels te veel aandacht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je opgelet had wist je dat ik een hekel heb aan die covertjes
Zelfkastijding.quote:
Snotverquote:
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snuggerquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:29 schreef FrauMilena het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hm.com/nl/inspiration/fashion/ladies/vintage-romance
Forever jealous
ja hoor, daarom heeft ze ook een kont, omdat ze geen eiwitten binnenkrijgtquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snugger
Jij hebt nooit een slanke vrouw gedate?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snugger
Nu ben ik weer op de website aan het kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:29 schreef FrauMilena het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hm.com/nl/inspiration/fashion/ladies/vintage-romance
Forever jealous
[ afbeelding ]
Slanker dan de bovenste zelfs, mee getrouwd geweest ook dus ik weetquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een slanke vrouw gedate?
Dan weet je dat je poep praat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slanker dan de bovenste zelfs, mee getrouwd geweest ook dus ik weet
Wat een onzin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Semtex? Die sport ook veel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slanker dan de bovenste zelfs, mee getrouwd geweest ook dus ik weet
Nee want zelf ik had er zelf ook een kutleven mee, als ik een BBQ voorstelde keek ze me aan alsof ik haar moeder net had vermoord en als ik een boterham extra smeerde kreeg ik een preek.quote:
Kusje op je komkommerquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:36 schreef Cue_ het volgende:
Alwetende Uitstraling, waar iedereen zo is als de mensen die hij kent
Ik dacht van de week dat ik moest kotsen, ik trok wit weg. Uiteindelijk kwam het er via de onderkant uit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:37 schreef artelligence het volgende:
Niet over kotsen praten, mensen
Bleh...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er ook. Maar Uitstraling leeft in een fantasiewereldje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ken er zat die pizza met me vreten en dun zijn
Was het bevredigend?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht van de week dat ik moest kotsen, ik trok wit weg. Uiteindelijk kwam het er via de onderkant uit.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht van de week dat ik moest kotsen, ik trok wit weg. Uiteindelijk kwam het er via de onderkant uit.
Natuurlijk zijn er die ook maar de meeste dikke mensen die ik ken eten ook gewoon veel en vice versa.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ken er zat die pizza met me vreten en dun zijn
Voelde wel goed, ja, dat je de rotzooi in je lichaam kwijt bent. Hm, verleidelijk aanbod.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er ook. Maar Uitstraling leeft in een fantasiewereldje.
[..]
Was het bevredigend?
Je kunt WT joinen in een appgroep over de vorm van je poep.
Whehe, daar dacht ik ook nog even aan, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar gisteren had ik beide. Ook bang om in de penibele situatie te zitten dat wanneer je net zit je eigenlijk ook moet kotsen.
Sorryquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben ik weer op de website aan het kijken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar gisteren had ik beide. Ook bang om in de penibele situatie te zitten dat wanneer je net zit je eigenlijk ook moet kotsen.
gek, zo'n stilte ineens, maar ook wel lekker rustig evenquote:
Iedereen aan het zwoegen in de keuken denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef All-out het volgende:
[..]
gek, zo'n stilte ineens, maar ook wel lekker rustig even
Speciaal voor jou?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef aeque het volgende:
Kom je thuis, denk je lekker te gaan ontspannen. Beetje koken en zo, staan er ergens een paar josti's op een piano te rammen en vals te zingen. De jostiband is er niks bij.
Mag toch hopen van niet, ik had ze dan wel neergeknuppeld.quote:
Het zijn geen zeehondjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet, ik had ze dan wel neergeknuppeld.
Die moet je ook niet neerknuppelen, die zijn lief en schattig. Maar dit gedrocht wat zich niet eens muziek mag noemen kan gewoon echt niet.quote:
Ok, nja oordopjes in en verder met koken gaan dan maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Die moet je ook niet neerknuppelen, die zijn lief en schattig. Maar dit gedrocht wat zich niet eens muziek mag noemen kan gewoon echt niet.
Paella, kom je mee eten?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, nja oordopjes in en verder met koken gaan dan maarWat staat er op het menu?
Oh, ja dan zal het wel overal zo zijn als dat bij jou al de meeste zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er die ook maar de meeste dikke mensen die ik ken eten ook gewoon veel en vice versa.
Zeehondjesquote:
Wijs je mij nu gewoon af?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh klinkt wel lekker![]()
Maar vanavond komt helaas niet zo goed uit.
quote:
Eerst Frau, toen Cali, en nu Yv.quote:
Zo lang blijft de paella niet goed gok ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat een andere keer mij beter zou uitkomen.
Tsja, in dat geval wijs ik je wel af ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo lang blijft de paella niet goed gok ik.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:21 schreef FrauMilena het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)1f/ben_je_homo_.html
kansloosquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:21 schreef FrauMilena het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)1f/ben_je_homo_.html
Nog niet beter Art? Beterschap nogmaals manquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:25 schreef artelligence het volgende:
Dat gevoel wanneer je zin hebt om te gaan slapen, maar door je ogen te sluiten let je meer op je beroerdheid.
Sorry maar daar trap ik toch echt niet meer in.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ijskoud van binnen, kan toch geen jas tegenop.
Net een minuut geleden aeque nog afgewezen. Nou dat moet toch al wel bewijs genoeg zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:26 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry maar daar trap ik toch echt niet meer in.
Dat komt door je koude hart, gewoon wat liefde binnen laten, is het zo weer warm.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ijskoud van binnen, kan toch geen jas tegenop.
Of een beetje pure chocoladequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat komt door je koude hart, gewoon wat liefde binnen laten, is het zo weer warm.
Omdat het toevallig niet ging lukken vanavond.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net een minuut geleden aeque nog afgewezen. Nou dat moet toch al wel bewijs genoeg zijn lijkt mij.
Hmm. Thee ook al niet. Ik ga eens nadenken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben ik imnuun voor geworden, werkt niet meer, te vaak gebruikt
LoLa had gelijk. Overdaad schaadtquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm. Thee ook al niet. Ik ga eens nadenken.
Misschien moet je even in een soort winterslaapquote:
Wat een fantasiequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet je even in een soort winterslaap
Klinkt als een slimme move. Al maakt het niet uit hoeveel cm iets is als je het niet gebruikt natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen 30 cm. Dat is overdaad.
Mannen die bang zijn voor homo's zijn onzekere onvolwassen jongens, ik draag gerust een tutu en een roze hempie en kijk nog bronstig hetero uit mijn ogenquote:
Praat het maar goed voor jezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen 30 cm. Dat is overdaad.
Klopt. Het is ook met het oog op de toekomst.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een slimme move. Al maakt het niet uit hoeveel cm iets is als je het niet gebruikt natuurlijk.
Sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoe.quote:
Lolaquote:
Buurquote:
Ik weet toch precies wat ik van jou kan verwachten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook met het oog op de toekomst.
[..]
Sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoe.
quote:
En kaasssssssssssquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd ja natuurlijk, met extra tomaat
Waarom kom jij op al deze plaatsen? :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef yats het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Groeten uit Friesland
Die is gekquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd ja natuurlijk, met extra tomaat
Okquote:
Extra, sowiesoquote:
In ieder stadje een ander schatje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kom jij op al deze plaatsen? :$
Wordt thee ook gesmokkeld via Lille?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Thee is een plant, net als wiet. Kan niet goed voor je zijn.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch precies wat ik van jou kan verwachten.
Je hebt toch iets tegen Friesland en Friezen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef yats het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Groeten uit Friesland
Je wilt niet weten. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wordt thee ook gesmokkeld via Lille?
Best scherp he jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wordt thee ook gesmokkeld via Lille?
Groningse Griet, Friese Freule, Brabantse Babe... Yats is jolig!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groningse Griet, Friese Freule, Brabantse Babe... Yats is jolig!
Nee dat kan eigenlijk niet want hij date niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groningse Griet, Friese Freule, Brabantse Babe... Yats is jolig!
Ik heb het woord daten dan ook niet in de mond genomenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat kan eigenlijk niet want hij date niet.
Er worden wel andere dingen in de mond genomen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het woord daten dan ook niet in de mond genomen
Goede vraag. Vanavond vanwege t voetbal. Morgen overigen nog naar Utrecht en zondag dus naar Leiden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kom jij op al deze plaatsen? :$
Broodje rosbief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden wel andere dingen in de mond genomen.
Have fun yatsquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag. Vanavond vanwege t voetbal. Morgen overigen nog naar Utrecht en zondag dus naar Leiden.
Ja, daarom winnen we daar straks ook. Al moet ik wel jullie volkslied eerst aanhorenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt toch iets tegen Friesland en Friezen?
Frysk bloed tsjoch op!quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, daarom winnen we daar straks ook. Al moet ik wel jullie volkslied eerst aanhoren
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden wel andere dingen in de mond genomen.
...quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betwijfel t, ondanks dat ik met drie vrijgezelle vrouwen op pad ben.
Beetje aan de lipjes sabbelen van 3 gewillige vrouwen :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Lebber?quote:
Praise the Sun!quote:
Dan laat je ze daar toch gewoon achter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil een excel file openen. Gaat ie het via online microsoft openen zonder te vragen en gaat ie daarna klagen dat dat niet kanquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Want? Ik vind dropbox een verademing
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan laat je ze daar toch gewoon achter.
Frigide trutten
Tensnakequote:
Via de website of gewoon je dropbox folder?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil een excel file openen. Gaat ie het via online microsoft openen zonder te vragen en gaat ie daarna klagen dat dat niet kan
Genoegquote:
Goed, dit gaat heel Freudiaans worden. Het begon allemaal zo rond mijn 13e... Shit. Wacht even. Deurbel gaat.quote:
Website. Maar dat heb ik ni gedaan. downloaden inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Via de website of gewoon je dropbox folder?
Openen met
en anders downloaden en openen
ja toch
Markquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Have fun! En geniet van de goals va Uth
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed, dit gaat heel Freudiaans worden. Het begon allemaal zo rond mijn 13e... Shit. Wacht even. Deurbel gaat.
Ik heb geen haast.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed, dit gaat heel Freudiaans worden. Het begon allemaal zo rond mijn 13e... Shit. Wacht even. Deurbel gaat.
quote:
M'ladiesquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
Zo in de trein, terug naar huis. Fijn dagje
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:04 schreef FrauMilena het volgende:
Of nee deze is gepaster
[ afbeelding ]
Zachte g of harde L?quote:
Oooooioh, nu is het feest 🎉quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou dat we die hier konden gebruiken enzo niet 😳
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou dat we die hier konden gebruiken enzo niet 😳
Iedereen negeert mijn kwaliteitspostquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Deze Millennium editie gaat zo wel de geschiedenis in als het beste, meest diepgaande , meest hilarische, allerallerleukste en allerliefste topic van Fok ooit vermoed ik, mijn god wat een armoede zeg
Het is nu compleetquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Deze Millennium editie gaat zo wel de geschiedenis in als het beste, meest diepgaande , meest hilarische, allerallerleukste en allerliefste topic van Fok ooit vermoed ik, mijn god wat een armoede zeg
dat je hier nog tussen wilt zittenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Geen emoji? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.
Dan ligt dan aan jouw apparaat of instellingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maarquote:
En nog blijf je hier hangen...quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maar
Ik heb geen pizzaquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon meer pizza naar binnen proppen, je weet dat je het wil. :$
Je hoeft niet mee te lurken en/of te posten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maar
Hij klinkt een beetje als Sedan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te lurken en/of te posten.
Oh wow, je kunt toch nog gewone smiley's gebruiken.quote:
Minus die opschep verhalenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Sedan.
Kan dan wel kloppen dat ie binnen komt als super zelfverzekerde dude en binnen enkele dagen gigantisch door de mand valtquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Sedan.
Wat raar, klinkt ook als ene rival.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dan wel kloppen dat ie binnen komt als super zelfverzekerde dude en binnen enkele dagen gigantisch door de mand valt
🐄🌾🌾🐄🐄🐄🌾🐄🌾🌾🌾🐄🌾quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wow, je kunt toch nog gewone smiley's gebruiken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dan wel kloppen dat ie binnen komt als super zelfverzekerde dude en binnen enkele dagen gigantisch door de mand valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |