Broodje rosbief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden wel andere dingen in de mond genomen.
Have fun yatsquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag. Vanavond vanwege t voetbal. Morgen overigen nog naar Utrecht en zondag dus naar Leiden.
Ja, daarom winnen we daar straks ook. Al moet ik wel jullie volkslied eerst aanhorenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt toch iets tegen Friesland en Friezen?
Frysk bloed tsjoch op!quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, daarom winnen we daar straks ook. Al moet ik wel jullie volkslied eerst aanhoren
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden wel andere dingen in de mond genomen.
...quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betwijfel t, ondanks dat ik met drie vrijgezelle vrouwen op pad ben.
Beetje aan de lipjes sabbelen van 3 gewillige vrouwen :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Lebber?quote:
Praise the Sun!quote:
Dan laat je ze daar toch gewoon achter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil een excel file openen. Gaat ie het via online microsoft openen zonder te vragen en gaat ie daarna klagen dat dat niet kanquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Want? Ik vind dropbox een verademing
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan laat je ze daar toch gewoon achter.
Frigide trutten
Tensnakequote:
Via de website of gewoon je dropbox folder?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil een excel file openen. Gaat ie het via online microsoft openen zonder te vragen en gaat ie daarna klagen dat dat niet kan
Genoegquote:
Goed, dit gaat heel Freudiaans worden. Het begon allemaal zo rond mijn 13e... Shit. Wacht even. Deurbel gaat.quote:
Website. Maar dat heb ik ni gedaan. downloaden inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Via de website of gewoon je dropbox folder?
Openen met
en anders downloaden en openen
ja toch
Markquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Have fun! En geniet van de goals va Uth
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed, dit gaat heel Freudiaans worden. Het begon allemaal zo rond mijn 13e... Shit. Wacht even. Deurbel gaat.
Ik heb geen haast.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed, dit gaat heel Freudiaans worden. Het begon allemaal zo rond mijn 13e... Shit. Wacht even. Deurbel gaat.
quote:
M'ladiesquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
Zo in de trein, terug naar huis. Fijn dagje
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:04 schreef FrauMilena het volgende:
Of nee deze is gepaster
[ afbeelding ]
Zachte g of harde L?quote:
Oooooioh, nu is het feest 🎉quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou dat we die hier konden gebruiken enzo niet 😳
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou dat we die hier konden gebruiken enzo niet 😳
Iedereen negeert mijn kwaliteitspostquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Deze Millennium editie gaat zo wel de geschiedenis in als het beste, meest diepgaande , meest hilarische, allerallerleukste en allerliefste topic van Fok ooit vermoed ik, mijn god wat een armoede zeg
Het is nu compleetquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Deze Millennium editie gaat zo wel de geschiedenis in als het beste, meest diepgaande , meest hilarische, allerallerleukste en allerliefste topic van Fok ooit vermoed ik, mijn god wat een armoede zeg
dat je hier nog tussen wilt zittenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Geen emoji? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.
Dan ligt dan aan jouw apparaat of instellingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maarquote:
En nog blijf je hier hangen...quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maar
Ik heb geen pizzaquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon meer pizza naar binnen proppen, je weet dat je het wil. :$
Je hoeft niet mee te lurken en/of te posten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maar
Hij klinkt een beetje als Sedan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te lurken en/of te posten.
Oh wow, je kunt toch nog gewone smiley's gebruiken.quote:
Minus die opschep verhalenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Sedan.
Kan dan wel kloppen dat ie binnen komt als super zelfverzekerde dude en binnen enkele dagen gigantisch door de mand valtquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Sedan.
Wat raar, klinkt ook als ene rival.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dan wel kloppen dat ie binnen komt als super zelfverzekerde dude en binnen enkele dagen gigantisch door de mand valt
🐄🌾🌾🐄🐄🐄🌾🐄🌾🌾🌾🐄🌾quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wow, je kunt toch nog gewone smiley's gebruiken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dan wel kloppen dat ie binnen komt als super zelfverzekerde dude en binnen enkele dagen gigantisch door de mand valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |