Zachte g of harde L?quote:
Oooooioh, nu is het feest 🎉quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou dat we die hier konden gebruiken enzo niet 😳
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nou dat we die hier konden gebruiken enzo niet 😳
Iedereen negeert mijn kwaliteitspostquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Deze Millennium editie gaat zo wel de geschiedenis in als het beste, meest diepgaande , meest hilarische, allerallerleukste en allerliefste topic van Fok ooit vermoed ik, mijn god wat een armoede zeg
Het is nu compleetquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Deze Millennium editie gaat zo wel de geschiedenis in als het beste, meest diepgaande , meest hilarische, allerallerleukste en allerliefste topic van Fok ooit vermoed ik, mijn god wat een armoede zeg
dat je hier nog tussen wilt zittenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Geen emoji? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.
Dan ligt dan aan jouw apparaat of instellingen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik zie vierkantjes.
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maarquote:
En nog blijf je hier hangen...quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maar
Ik heb geen pizzaquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon meer pizza naar binnen proppen, je weet dat je het wil. :$
Je hoeft niet mee te lurken en/of te posten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kolonies mieren nog interessanter met elkaar zien ouwehoeren, dove duiven onderling, eenarmige weeskinderen uit Roemenië , verzin het maar
Hij klinkt een beetje als Sedan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te lurken en/of te posten.
Oh wow, je kunt toch nog gewone smiley's gebruiken.quote:
Minus die opschep verhalenquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Sedan.
Kan dan wel kloppen dat ie binnen komt als super zelfverzekerde dude en binnen enkele dagen gigantisch door de mand valtquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Sedan.
Wat raar, klinkt ook als ene rival.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dan wel kloppen dat ie binnen komt als super zelfverzekerde dude en binnen enkele dagen gigantisch door de mand valt
🐄🌾🌾🐄🐄🐄🌾🐄🌾🌾🌾🐄🌾quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wow, je kunt toch nog gewone smiley's gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |