Er worden wel andere dingen in de mond genomen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het woord daten dan ook niet in de mond genomen
Goede vraag. Vanavond vanwege t voetbal. Morgen overigen nog naar Utrecht en zondag dus naar Leiden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kom jij op al deze plaatsen? :$
Broodje rosbief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden wel andere dingen in de mond genomen.
Have fun yatsquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag. Vanavond vanwege t voetbal. Morgen overigen nog naar Utrecht en zondag dus naar Leiden.
Ja, daarom winnen we daar straks ook. Al moet ik wel jullie volkslied eerst aanhorenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt toch iets tegen Friesland en Friezen?
Frysk bloed tsjoch op!quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, daarom winnen we daar straks ook. Al moet ik wel jullie volkslied eerst aanhoren
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er worden wel andere dingen in de mond genomen.
...quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betwijfel t, ondanks dat ik met drie vrijgezelle vrouwen op pad ben.
Beetje aan de lipjes sabbelen van 3 gewillige vrouwen :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Lebber?quote:
Praise the Sun!quote:
Dan laat je ze daar toch gewoon achter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |