Hahaha, godver.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vraag mijn exen maar, ik stop meestal voortijdig.
Sterf-zequote:Op donderdag 28 mei 2015 17:19 schreef Californium het volgende:
Mooi topicnummer bereikt. nu kan ik vredig stervenCiao
En jij dan met je kansloze "got talent" shows, nee, dat zijn echte topartiesten, domme coveracts adorerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar veel plezier hoor. Als het je dat geld waard is moet je het gewoon doen natuurlijk.
Je leest je eigen posts terug?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
En weer verder. Lees het gehuil later wel terug![]()
Nou.........quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Sterf-zeWel als jezelf terugkomen aub.
Als je opgelet had wist je dat ik een hekel heb aan die covertjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij dan met je kansloze "got talent" shows, nee, dat zijn echte topartiesten, domme coveracts adoreren.
Ja ik hap.
Beetje vreemd jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je leest je eigen posts terug?
Doei
Jullie kunnen er niet mee omgaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je leest je eigen posts terug?
Doei
Dit was eigenlijk alweer veels te veel aandacht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je opgelet had wist je dat ik een hekel heb aan die covertjes
Zelfkastijding.quote:
Snotverquote:
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snuggerquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:29 schreef FrauMilena het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hm.com/nl/inspiration/fashion/ladies/vintage-romance
Forever jealous
ja hoor, daarom heeft ze ook een kont, omdat ze geen eiwitten binnenkrijgtquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snugger
Jij hebt nooit een slanke vrouw gedate?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snugger
Nu ben ik weer op de website aan het kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:29 schreef FrauMilena het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hm.com/nl/inspiration/fashion/ladies/vintage-romance
Forever jealous
[ afbeelding ]
Slanker dan de bovenste zelfs, mee getrouwd geweest ook dus ik weetquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een slanke vrouw gedate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |