Commercieel ja. Ff toeren met je uitgerangeerde band zodat je er financieel weer een aantal jaartjes tegenaan kanquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Commercieel ja. Ff toeren met je uitgerangeerde band zodat je er financieel weer een aantal jaartjes tegenaan kan
Kan ik gezellig de hele familie uitnodigenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor een Turkse pizza met döner en een blikje cola ben je maar 6 euro kwijt.
In het sushirestaurant waar ik werkte kwamen af en toe mensen alleen etenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Alleen eten vind ik zo treurig. Slaat nergens op, maar toch...
ik bedoelde dan ook als je voor ¤100 pp uit eten gaatquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor een Turkse pizza met döner en een blikje cola ben je maar 6 euro kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
![]()
![]()
Gewoon hierna geen topics meer openen. Of niet meer mee posten. Mooi laatste topic.
behoorlijk middelmatige trollpoging, zelfs voor jouw doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
En al die middelmatige '70 '80 bands doen het. Kan het ze niet kwalijk nemen ook.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
![]()
![]()
Gewoon hierna geen topics meer openen. Of niet meer mee posten. Mooi laatste topic.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef FrauMilena het volgende:
Volgende week ga ik bij verschillende mensen thuis eten zodat ik niet hoef te koken.
Yatsgezellig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef FrauMilena het volgende:
Volgende week ga ik bij verschillende mensen thuis eten zodat ik niet hoef te koken.
Schooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John McVie zijn chemo moet ook betaald wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Commercieel ja. Ff toeren met je uitgerangeerde band zodat je er financieel weer een aantal jaartjes tegenaan kan
eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
behoorlijk middelmatige trollpoging, zelfs voor jouw doen.
Niks troll. In hun tijd waren ze middenmoot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
behoorlijk middelmatige trollpoging, zelfs voor jouw doen.
Vraag mijn exen maar, ik stop meestal voortijdig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt stoppen toch.
Nog middelmatiger, niet eens durven toe te geven dat je trollt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks troll. In hun tijd waren ze middenmoot.
heb je een hoogtepunt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt stoppen toch.
Maar veel plezier hoor. Als het je dat geld waard is moet je het gewoon doen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog middelmatiger, niet eens durven toe te geven dat je trollt.
Hahaha, godver.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vraag mijn exen maar, ik stop meestal voortijdig.
Sterf-zequote:Op donderdag 28 mei 2015 17:19 schreef Californium het volgende:
Mooi topicnummer bereikt. nu kan ik vredig stervenCiao
En jij dan met je kansloze "got talent" shows, nee, dat zijn echte topartiesten, domme coveracts adorerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar veel plezier hoor. Als het je dat geld waard is moet je het gewoon doen natuurlijk.
Je leest je eigen posts terug?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
En weer verder. Lees het gehuil later wel terug![]()
Nou.........quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Sterf-zeWel als jezelf terugkomen aub.
Als je opgelet had wist je dat ik een hekel heb aan die covertjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij dan met je kansloze "got talent" shows, nee, dat zijn echte topartiesten, domme coveracts adoreren.
Ja ik hap.
Beetje vreemd jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je leest je eigen posts terug?
Doei
Jullie kunnen er niet mee omgaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je leest je eigen posts terug?
Doei
Dit was eigenlijk alweer veels te veel aandacht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je opgelet had wist je dat ik een hekel heb aan die covertjes
Zelfkastijding.quote:
Snotverquote:
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snuggerquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:29 schreef FrauMilena het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hm.com/nl/inspiration/fashion/ladies/vintage-romance
Forever jealous
ja hoor, daarom heeft ze ook een kont, omdat ze geen eiwitten binnenkrijgtquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snugger
Jij hebt nooit een slanke vrouw gedate?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snugger
Nu ben ik weer op de website aan het kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:29 schreef FrauMilena het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hm.com/nl/inspiration/fashion/ladies/vintage-romance
Forever jealous
[ afbeelding ]
Slanker dan de bovenste zelfs, mee getrouwd geweest ook dus ik weetquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een slanke vrouw gedate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |