Dan weet je dat je poep praat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slanker dan de bovenste zelfs, mee getrouwd geweest ook dus ik weet
Wat een onzin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snugger
Semtex? Die sport ook veel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slanker dan de bovenste zelfs, mee getrouwd geweest ook dus ik weet
Nee want zelf ik had er zelf ook een kutleven mee, als ik een BBQ voorstelde keek ze me aan alsof ik haar moeder net had vermoord en als ik een boterham extra smeerde kreeg ik een preek.quote:
Kusje op je komkommerquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:36 schreef Cue_ het volgende:
Alwetende Uitstraling, waar iedereen zo is als de mensen die hij kent
Ik dacht van de week dat ik moest kotsen, ik trok wit weg. Uiteindelijk kwam het er via de onderkant uit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:37 schreef artelligence het volgende:
Niet over kotsen praten, mensen
Bleh...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is mooi maar zo'n wicht drinkt een vingerhoedje melk, pakt een half droog koekje, knabbelt wat aan een selderijstengel, ruikt een keer aan een hamburger en kotst daarna alles weer uit -------------> dus zwaar kutleven en doodongelukkig, niks om jaloers op te zijn, dat is niet snugger
Zijn er ook. Maar Uitstraling leeft in een fantasiewereldje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ken er zat die pizza met me vreten en dun zijn
Was het bevredigend?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht van de week dat ik moest kotsen, ik trok wit weg. Uiteindelijk kwam het er via de onderkant uit.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht van de week dat ik moest kotsen, ik trok wit weg. Uiteindelijk kwam het er via de onderkant uit.
Natuurlijk zijn er die ook maar de meeste dikke mensen die ik ken eten ook gewoon veel en vice versa.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ken er zat die pizza met me vreten en dun zijn
Voelde wel goed, ja, dat je de rotzooi in je lichaam kwijt bent. Hm, verleidelijk aanbod.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er ook. Maar Uitstraling leeft in een fantasiewereldje.
[..]
Was het bevredigend?
Je kunt WT joinen in een appgroep over de vorm van je poep.
Whehe, daar dacht ik ook nog even aan, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar gisteren had ik beide. Ook bang om in de penibele situatie te zitten dat wanneer je net zit je eigenlijk ook moet kotsen.
Sorryquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben ik weer op de website aan het kijken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar gisteren had ik beide. Ook bang om in de penibele situatie te zitten dat wanneer je net zit je eigenlijk ook moet kotsen.
gek, zo'n stilte ineens, maar ook wel lekker rustig evenquote:
Iedereen aan het zwoegen in de keuken denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef All-out het volgende:
[..]
gek, zo'n stilte ineens, maar ook wel lekker rustig even
Speciaal voor jou?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef aeque het volgende:
Kom je thuis, denk je lekker te gaan ontspannen. Beetje koken en zo, staan er ergens een paar josti's op een piano te rammen en vals te zingen. De jostiband is er niks bij.
Mag toch hopen van niet, ik had ze dan wel neergeknuppeld.quote:
Het zijn geen zeehondjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet, ik had ze dan wel neergeknuppeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |