Net een minuut geleden aeque nog afgewezen. Nou dat moet toch al wel bewijs genoeg zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:26 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry maar daar trap ik toch echt niet meer in.
Dat komt door je koude hart, gewoon wat liefde binnen laten, is het zo weer warm.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ijskoud van binnen, kan toch geen jas tegenop.
Of een beetje pure chocoladequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat komt door je koude hart, gewoon wat liefde binnen laten, is het zo weer warm.
Omdat het toevallig niet ging lukken vanavond.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net een minuut geleden aeque nog afgewezen. Nou dat moet toch al wel bewijs genoeg zijn lijkt mij.
Hmm. Thee ook al niet. Ik ga eens nadenken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben ik imnuun voor geworden, werkt niet meer, te vaak gebruikt
LoLa had gelijk. Overdaad schaadtquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm. Thee ook al niet. Ik ga eens nadenken.
Misschien moet je even in een soort winterslaapquote:
Wat een fantasiequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet je even in een soort winterslaap
Klinkt als een slimme move. Al maakt het niet uit hoeveel cm iets is als je het niet gebruikt natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen 30 cm. Dat is overdaad.
Mannen die bang zijn voor homo's zijn onzekere onvolwassen jongens, ik draag gerust een tutu en een roze hempie en kijk nog bronstig hetero uit mijn ogenquote:
Praat het maar goed voor jezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen 30 cm. Dat is overdaad.
Klopt. Het is ook met het oog op de toekomst.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een slimme move. Al maakt het niet uit hoeveel cm iets is als je het niet gebruikt natuurlijk.
Sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoe.quote:
Lolaquote:
Buurquote:
Ik weet toch precies wat ik van jou kan verwachten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook met het oog op de toekomst.
[..]
Sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoe.
quote:
En kaasssssssssssquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd ja natuurlijk, met extra tomaat
Waarom kom jij op al deze plaatsen? :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef yats het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Groeten uit Friesland
Die is gekquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd ja natuurlijk, met extra tomaat
Okquote:
Extra, sowiesoquote:
In ieder stadje een ander schatje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kom jij op al deze plaatsen? :$
Wordt thee ook gesmokkeld via Lille?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Thee is een plant, net als wiet. Kan niet goed voor je zijn.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch precies wat ik van jou kan verwachten.
Je hebt toch iets tegen Friesland en Friezen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:46 schreef yats het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Groeten uit Friesland
Je wilt niet weten. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wordt thee ook gesmokkeld via Lille?
Best scherp he jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wordt thee ook gesmokkeld via Lille?
Groningse Griet, Friese Freule, Brabantse Babe... Yats is jolig!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groningse Griet, Friese Freule, Brabantse Babe... Yats is jolig!
Nee dat kan eigenlijk niet want hij date niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groningse Griet, Friese Freule, Brabantse Babe... Yats is jolig!
Ik heb het woord daten dan ook niet in de mond genomenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat kan eigenlijk niet want hij date niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |