Verleidelijk, maar nee.quote:
Is goed voor elk. Maar dat blijkt een fabeltje.quote:
Nee hoor, is gewoon goed voor je als je geen intolerantie hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed voor elk. Maar dat blijkt een fabeltje.
Precies, dus niet voor elk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon goed voor je als je geen intolerantie hebt.
Negers mogen geen melk toch, want lactose intolerant.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed voor elk. Maar dat blijkt een fabeltje.
Draai ventieldopje los, stop de luchtslang erop en aanzetten?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij de Shell hier was het gratis. Zit alleen geen uitleg bij
Ja dat deed ik maar gebeurde niks. Had eerst de juiste bandenspanning ingevoerd maar stond daar maar en gebeurde dus niks.Die Shell meneer zei wel dat het super langzaam ging maar toch. Dus toen maar op het knopje voor lege band gedrukt en toen was het ineens gepiept.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Draai ventieldopje los, stop de luchtslang erop en aanzetten?
Net als bij alcohol, soort antabuse-effect.quote:
Maar het was wel gratisquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat deed ik maar gebeurde niks. Had eerst de juiste bandenspanning ingevoerd maar stond daar maar en gebeurde dus niks.Die Shell meneer zei wel dat het super langzaam ging maar toch. Dus toen maar op het knopje voor lege band gedrukt en toen was het ineens gepiept.
Maar toen waren we al 15 min. verder....
Weet niet of ze dat missen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh, dan zou ik vaste gast moeten worden.
Omdat jouw plaatje zo enorm is zeker?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag die hele kut OP met de namenlijst er wel weer uit.
Niet alleen mijn plaatjequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat jouw plaatje zo enorm is zeker?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
quote:
Ja gewoon even normaal doen jij.quote:
Een beetje die pauperplaatjes gaan lopen aanmoedigenquote:
Ja die zijn leuk. Beetje dimmen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje die pauperplaatjes gaan lopen aanmoedigen
Ik word er verdrietig van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk. Beetje dimmen ja.
Dan hebben wij toch een andere definitie van leukquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk. Beetje dimmen ja.
Ik ga denk ik even bij mijn moeder slapen voor een paar dagen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben wij toch een andere definitie van leuk
Dit ja. Irritant.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
Hoe is het met je tanden?quote:
Uiteraard, werd wel een beetje link want ze stormden allemaal op me af en omringde mij midden op het fietspad. Ik ben bang dat de meeste het niet gaan halen.quote:
Je was heel even het middelpunt van de belangstelling.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uiteraard, werd wel een beetje link want ze stormden allemaal op me af en omringde mij midden op het fietspad. Ik ben bang dat de meeste het niet gaan halen.
Gelukkig maar, als er iets is wat ik haat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was heel even het middelpunt van de belangstelling.
Dat gaat je nooit meer overkomen.
Volgende meet mag jij op de tafel klimmen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als er iets is wat ik haat.
Is dat een traditie ja? Dan moet je me wel flink volgieten hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgende meet mag jij op de tafel klimmen.
Vorige keer was het Specularium, die ging helemaal los.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat een traditie ja? Dan moet je me wel flink volgieten hoor.
Kan ik mij dus echt niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige keer was het Specularium, die ging helemaal los.
Ik ook niet neequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik mij dus echt niets bij voorstellen.
Heb je nou je gifje in de OP aangepast?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor de fans, er is een nieuwe wending aan het verhaal van de Franse oplichter; ik word toch terugbetaald.
Ja, scherp van je. Die met dat toetsenbord was zo serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ja, geweldig past wel bij je.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb komt er gewoon weer een stom plaatje in de OP.
Tijdens het bierdiner wilden die mensen alles van je weten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als er iets is wat ik haat.
En als hij genoeg bier op heeft vertelt hij vast alles.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens het bierdiner wilden die mensen alles van je weten.
Handig dat je de link van de antwoorden geeftquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.wtf.nl/quiz/167/result/grote-konten-quiz.html
Ik had er 3 goed, qui dit mieux?
Ik wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik mij dus echt niets bij voorstellen.
Dat is vanwege dit:quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef paddy het volgende:
Remlof in de OP als Sc-er hier? Gaat hij ontkennen
quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Dit vraagt om een test.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twee goed
Ik herken alleen die van Jessica denk ik.
Is het weer zoverquote:
Waarom wil je van de trap vallen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat k vandaag wel zoveel geluk heb.
Vraag of iemand je er vanaf duwt, dan kun je die erna nog aanklagen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat k vandaag wel zoveel geluk heb.
Dan hoef k niet te werken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom wil je van de trap vallen?
Hij post hier wel vaker. Wil het alleen niet. Ik moest wel grinniken.quote:
Misschien. Ik wacht even met de uitslag tot Johannes zijn kennis heeft bewezen.quote:
Ik wil eerst even weten of dit een strikvraag is, zijn er toevallig meerdere van Jessica of is er maar 1 van Jessica?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit vraagt om een test.
[ afbeelding ]
Er kunnen meerdere goede antwoorden zijn trouwens. Of geen eenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil eerst even weten of dit een strikvraag is, zijn er toevallig meerdere van Jessica of is er maar 1 van Jessica?
Net te laat, helaas pindakaas.quote:
LTDVK?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Wow, iemand is een slechte verliezer.
Altijd zo sceptisch jij.quote:
Gelukkig zat je bij 30 seconds met Uccie in een team.quote:
Houd mij er lekker buiten ja.quote:
Er worden hier dingen geïnsinueerd die niet waar zijn dus hopelijk ben je trots op jezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig zat je bij 30 seconds met Uccie in een team.
Ik ben nooit trots op mezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er worden hier dingen geïnsinueerd die niet waar zijn dus hopelijk ben je trots op jezelf.
Dankej. Ik ga straks nasi maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, deze Jessica quiz was wel mooi hoor.
Dan willen we wel pics.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankej. Ik ga straks nasi maken.
Griekse nasi?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh la la. Mani en ik zien de afbeelding wel verschijnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bestaat dan ook al?quote:
Zal ik er een foto van jou neerzetten?quote:
Welke heb je?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu proberen een hele beker Ben en Jerry's leeg te eten.
En dan krijg je een ban.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal ik er een foto van jou neerzetten?
Ik bedoelde niet die naaktfoto hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet die naaktfoto hoor.
Oh die ken ik niet, lekker?quote:
Heerlijk, karamelijs met chocolade ijs, stukjes chocolade en natuurlijk karamel er doorheen. Je kan je er wel gruwelijk misselijk aan eten.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk, karamelijs met chocolade ijs, stukjes chocolade en natuurlijk karamel er doorheen. Je kan je er wel gruwelijk misselijk aan eten.
Looks cute, thanks.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo, ik heb moemoe toegevoegd in de OP.
Dat is geen nasiquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik maak altijd deze, lekker makkelijk
http://www.ah.nl/allerhan(...)t-ham-en-gebakken-ei
Echte nasi is zo ingewikkeld, daarvoor moet je bij Johannes zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is geen nasi
Ecte ecte nasi is niet in 10minuren klaar. Beetje surinaamse/javaanse keuken verkrachten
Misschien kan LTKVD je eraf duwen.quote:
Dat is wel een goed idee!quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kan LTKVD je eraf duwen.
Gewoon met je scooter een paar van die arrogante snollen platrijden, kan je een tijdje chillen in de bak.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon tijdelijk niet kunnen werken.
De bak lijkt mij niets. Maar ga nu weer een trap nemen. Wish me luck!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon met je scooter een paar van die arrogante snollen platrijden, kan je een tijdje chillen in de bak.
Good luck!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De bak lijkt mij niets. Maar ga nu weer een trap nemen. Wish me luck!
Waarin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan ze het ook nog over de sigaar hebben?
Nu kan je weer genieten van Tooske en Bastiaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
ja, was eigenlijk wel leuk. Maar Twan is dan ook een baas.
Nooit gezien, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu kan je weer genieten van Tooske en Bastiaan.
Dat zat je toch vorige week ook te kijken?quote:
Neequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zat je toch vorige week ook te kijken?
Wat heb je gekocht?quote:
Nee, een god. Een hij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Shiva is toch een Hindoestaanse godin?
Oh, klinkt zo vrouwelijkquote:
Hoezo dan?quote:
Namen die op een -a eindigen zijn toch bijna altijd vrouwelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoezo dan?
http://www.sandwich.eu/nl(...)hed-co/product/1703/
Is zoals dit jurkje, maar met een donkere achterkant.
Ik heb hier een soort broek van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoezo dan?
http://www.sandwich.eu/nl(...)hed-co/product/1703/
Is zoals dit jurkje, maar met een donkere achterkant.
Schattig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik shop dus met een soort lijstje, dan ben je binnen 3 uur klaar voor de komende maanden en hoef je hooguit 10 winkels in.
#TeamRTL7
Daarom vallen al je truien te groot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schattig.
Ik shop gewoon online, hoef je helemaal geen winkels in.
Een spijkerbroek gewoon?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hier een soort broek van.
Dat doe ik ook, ik haat winkels.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schattig.
Ik shop gewoon online, hoef je helemaal geen winkels in.
Dat lijkt doordat mijn boobs zo klein zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom vallen al je truien te groot.
Danke!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Namen die op een -a eindigen zijn toch bijna altijd vrouwelijk?
Leuk jurkje
Jij bent toch ook een vrouw?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Danke!
Hmm, de mijne eindigt ook op een a.
quote:
quote:
Ik shop ter ontspanning.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik shop dus met een soort lijstje, dan ben je binnen 3 uur klaar voor de komende maanden en hoef je hooguit 10 winkels in.
#TeamRTL7
Specuquote:
Ik ook, online.quote:
Die sneltoets is gewoon makkelijkerquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap die groene pompoms niet.
Waarom is dat?
Lijkt me meer een Ada.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef Specularium het volgende:
Elflettering heet eigenlijk ook Anita.
Ik las in LIF dat ze in Utrecht (Hoog Catharijne) mannen verhuren als carry-buddy.quote:
omdat pink gay isquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap die groene pompoms niet.
Waarom is dat?
Hm, misschien als hij meer doet dan alleen mijn spullen dragenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik las in LIF dat ze in Utrecht (Hoog Catharijne) mannen verhuren als carry-buddy.
Maakt dat het winkelen in een shop aantrekkelijker voor je?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik shop al mijn kleertjes lekker online zodat ik gewoon op mijn zolderkamer kan blijven. Heerlijk hoor.
quote:
Ohja, en dan is ineens je tas weg, die figuren lopen daar wel veel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik las in LIF dat ze in Utrecht (Hoog Catharijne) mannen verhuren als carry-buddy.
Maakt dat het winkelen in een shop aantrekkelijker voor je?
Ze geven ook kledingadvies, maar of dat vergelijkbaar is met dat van Fred van Leer betwijfel ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, misschien als hij meer doet dan alleen mijn spullen dragen
Is echt heel druk, en na een paar dagen zijn alle normale maten al weg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, 2 keer per jaar. Lijkt me al heel lang leuk om te bezoeken.
Als je gelijk in het begin gaat loopt 't wel los tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is echt heel druk, en na een paar dagen zijn alle normale maten al weg.
Denk het wel, maar ik ga er zelf nooit heen dus weet niet precies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je gelijk in het begin gaat loopt 't wel los toch
Als je van winkelen houdt, anders is het een tweejaarlijks korvee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, 2 keer per jaar. Lijkt me al heel lang leuk om te bezoeken.
Jij woont ook in België?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je van winkelen houdt, anders is het een tweejaarlijks korvee.
Maar dat is van die vuige import.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik weet dat njosnavelin er wel woont.
Mjah. Zulke OP's zijn niet echt uitnodigend voor nieuwkomers.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
Is dit topic al bijna vol? Kan die walgelijke OP weg.
Klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah. Zulke OP's zijn niet echt uitnodigend voor nieuwkomers.
Dat is deze SC sowieso niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah. Zulke OP's zijn niet echt uitnodigend voor nieuwkomers.
Kloptquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik weet dat njosnavelin er wel woont.
Neen, ik woon in de stad dus als ik wat nodig heb fiets ik erheen maar maak er geen dagje van.quote:
Ik kan ook om 3 uur weg, daar eten en dan ben ik om 7 of 8 uur weer thuis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Neen, ik woon in de stad dus als ik wat nodig heb fiets ik erheen maar maak er geen dagje van.
Best wel lang als je zo gericht gaat winkelen.quote:
Had hij ook gewoon online kunnen doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Best wel lang als je zo gericht gaat winkelen.
En dan de drukte, en wachten om te passen, wachten in de rij.. etc,quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind shoppen gewoon vreselijk kut. Al die klotewinkels en walgelijk personeel dat zich overal mee moet bemoeien. En dan wil je iets hebben en dan hebben ze het niet.
Ik ben blij dat je tegenwoordig gewoon online kleding kan kopen. De enige winkel die ik wel fijn vind en waar ik mij op mijn gemak voel is Zwerfkei in Woerden.
Valt wel mee, iets meer dan 2 uur.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Best wel lang als je zo gericht gaat winkelen.
Goed, heb hiervoor in Frankrijk gewoond en jarenlang samengewoond met een fransman.quote:
Als je weet wat je nodig hebt scheelt het behoorlijk wat ergernis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind shoppen gewoon vreselijk kut. Al die klotewinkels en walgelijk personeel dat zich overal mee moet bemoeien. En dan wil je iets hebben en dan hebben ze het niet.
Ik ben blij dat je tegenwoordig gewoon online kleding kan kopen. De enige winkel die ik wel fijn vind en waar ik mij op mijn gemak voel is Zwerfkei in Woerden.
Ik vind dat allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan de drukte, en wachten om te passen, wachten in de rij.. etc,
En baret. Oh nee, dat was Johannes.quote:
Daarom ga ik meestal 's ochtends, zelfs op zaterdag prima te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wel meevallen.
Misschien is dat omdat jullie altijd met zijn allen tegelijk naar de H&M gaan, dat het daar zo'n kippenhok is.
Ja, dat vind ik dus niets. En dat je dan ook nog moet gaan uitzoeken wat je wilt hebben in die grote teringzooi aan keuzes. Dan doe ik dat liever op mijn gemak online thuis op de bank.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, avontuurlijk welquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed, heb hiervoor in Frankrijk gewoond en jarenlang samengewoond met een fransman.
Dat is geen shoppen, dat is gewoon ophalen.. Dan kan je net zo goed online bestellen. Onder shoppen versta ik dat je naar winkels gaat om te kijken wat er hangt en ook met de bedoeling om met aardig wat naar huis te gaan. Dus niet echt specifiek iets ophalen maar gewoon ter plekke je nieuwe outfit(s) samenstellen en aanschaffen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je weet wat je nodig hebt scheelt het behoorlijk wat ergernis.
En vaste merken kan ook helpen.
Maar je hebt zo je vaste winkel, lees ik.
Ik kijk op internet wat ik ongeveer zou willen en daar ga ik naar zoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is geen shoppen, dat is gewoon ophalen.. Dan kan je net zo goed online bestellen. Onder shoppen versta ik dat je naar winkels gaat om te kijken wat er hangt en ook met de bedoeling om met aardig wat naar huis te gaan. Dus niet echt specifiek iets ophalen maar gewoon ter plekke je nieuwe outfit(s) samenstellen en aanschaffen.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Ga je nog pics posten van je aankopen Specu?
russianbrides.comquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk op internet wat ik ongeveer zou willen en daar ga ik naar zoeken.
Soms kom je ook nog eens iets tegen waar je niet naar op zoek was, dat zijn vaak de beste aankopen.
Nou, als ik dat ooit draag mag je mij helemaal kapotschieten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Is het een mooi zalmroze poloshirt van Ralph Lauren?
Had ik niet ooit mijn wielershirt gepost in dit topic? Neutrale kleding zou ik heel saai vinden in ieder geval.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef YokiKater het volgende:
Mani, fiets jij in neutrale kleding of in teamkleding?
Nee dat waren je kuiten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had ik niet ooit mijn wielershirt gepost in dit topic?
Ik kan het niet mij niet herinneren. Ik heb zelf ook wel het een en ander van mijn fietsmerk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had ik niet ooit mijn wielershirt gepost in dit topic? Neutrale kleding zou ik heel saai vinden in ieder geval.
Nee ook mijn shirt denk ik. Maar ik wil hem wel nog eens posten natuurlijk.quote:
Die strakke broekjes zijn ook niet aan mij besteed nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Die kleding vind ik altijd zo dom he.
Hoezo, ik heb wel mooie shirtjes hoor (geen strakke) en een mooi windjacket.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Die kleding vind ik altijd zo dom he.
Ik bedoelde die strakke kleren met die reclame er op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb wel mooie shirtjes hoor (geen strakke) en een mooi windjacket.
Het kaartje zit er nog aan.quote:
Is dit sarcastisch? Jouw tapijt is in ieder geval een stuk leuker.quote:
Leuk hoor, niks mis mee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is wel nice. Ik heb o.a. deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was eigenlijk niet mijn tapijt, maar dank je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Jouw tapijt is in ieder geval een stuk leuker.
Kunnen we gewoon aanpassen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik de lapo heb hou ik deze OP nog een keer aan.
Rood tapijt onder? Ben toch geen redhead.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Rood tapijt onder? Ben toch geen redhead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |