Best wel lang als je zo gericht gaat winkelen.quote:
Had hij ook gewoon online kunnen doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Best wel lang als je zo gericht gaat winkelen.
En dan de drukte, en wachten om te passen, wachten in de rij.. etc,quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind shoppen gewoon vreselijk kut. Al die klotewinkels en walgelijk personeel dat zich overal mee moet bemoeien. En dan wil je iets hebben en dan hebben ze het niet.
Ik ben blij dat je tegenwoordig gewoon online kleding kan kopen. De enige winkel die ik wel fijn vind en waar ik mij op mijn gemak voel is Zwerfkei in Woerden.
Valt wel mee, iets meer dan 2 uur.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Best wel lang als je zo gericht gaat winkelen.
Goed, heb hiervoor in Frankrijk gewoond en jarenlang samengewoond met een fransman.quote:
Als je weet wat je nodig hebt scheelt het behoorlijk wat ergernis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind shoppen gewoon vreselijk kut. Al die klotewinkels en walgelijk personeel dat zich overal mee moet bemoeien. En dan wil je iets hebben en dan hebben ze het niet.
Ik ben blij dat je tegenwoordig gewoon online kleding kan kopen. De enige winkel die ik wel fijn vind en waar ik mij op mijn gemak voel is Zwerfkei in Woerden.
Ik vind dat allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan de drukte, en wachten om te passen, wachten in de rij.. etc,
En baret. Oh nee, dat was Johannes.quote:
Daarom ga ik meestal 's ochtends, zelfs op zaterdag prima te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wel meevallen.
Misschien is dat omdat jullie altijd met zijn allen tegelijk naar de H&M gaan, dat het daar zo'n kippenhok is.
Ja, dat vind ik dus niets. En dat je dan ook nog moet gaan uitzoeken wat je wilt hebben in die grote teringzooi aan keuzes. Dan doe ik dat liever op mijn gemak online thuis op de bank.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, avontuurlijk welquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed, heb hiervoor in Frankrijk gewoond en jarenlang samengewoond met een fransman.
Dat is geen shoppen, dat is gewoon ophalen.. Dan kan je net zo goed online bestellen. Onder shoppen versta ik dat je naar winkels gaat om te kijken wat er hangt en ook met de bedoeling om met aardig wat naar huis te gaan. Dus niet echt specifiek iets ophalen maar gewoon ter plekke je nieuwe outfit(s) samenstellen en aanschaffen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je weet wat je nodig hebt scheelt het behoorlijk wat ergernis.
En vaste merken kan ook helpen.
Maar je hebt zo je vaste winkel, lees ik.
Ik kijk op internet wat ik ongeveer zou willen en daar ga ik naar zoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is geen shoppen, dat is gewoon ophalen.. Dan kan je net zo goed online bestellen. Onder shoppen versta ik dat je naar winkels gaat om te kijken wat er hangt en ook met de bedoeling om met aardig wat naar huis te gaan. Dus niet echt specifiek iets ophalen maar gewoon ter plekke je nieuwe outfit(s) samenstellen en aanschaffen.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Ga je nog pics posten van je aankopen Specu?
russianbrides.comquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk op internet wat ik ongeveer zou willen en daar ga ik naar zoeken.
Soms kom je ook nog eens iets tegen waar je niet naar op zoek was, dat zijn vaak de beste aankopen.
Nou, als ik dat ooit draag mag je mij helemaal kapotschieten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Is het een mooi zalmroze poloshirt van Ralph Lauren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |