Is echt heel druk, en na een paar dagen zijn alle normale maten al weg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, 2 keer per jaar. Lijkt me al heel lang leuk om te bezoeken.
Als je gelijk in het begin gaat loopt 't wel los tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is echt heel druk, en na een paar dagen zijn alle normale maten al weg.
Denk het wel, maar ik ga er zelf nooit heen dus weet niet precies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je gelijk in het begin gaat loopt 't wel los toch
Als je van winkelen houdt, anders is het een tweejaarlijks korvee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, 2 keer per jaar. Lijkt me al heel lang leuk om te bezoeken.
Jij woont ook in België?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je van winkelen houdt, anders is het een tweejaarlijks korvee.
Maar dat is van die vuige import.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik weet dat njosnavelin er wel woont.
Mjah. Zulke OP's zijn niet echt uitnodigend voor nieuwkomers.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
Is dit topic al bijna vol? Kan die walgelijke OP weg.
Klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah. Zulke OP's zijn niet echt uitnodigend voor nieuwkomers.
Dat is deze SC sowieso niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah. Zulke OP's zijn niet echt uitnodigend voor nieuwkomers.
Kloptquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik weet dat njosnavelin er wel woont.
Neen, ik woon in de stad dus als ik wat nodig heb fiets ik erheen maar maak er geen dagje van.quote:
Ik kan ook om 3 uur weg, daar eten en dan ben ik om 7 of 8 uur weer thuis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Neen, ik woon in de stad dus als ik wat nodig heb fiets ik erheen maar maak er geen dagje van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |