Dat lijkt doordat mijn boobs zo klein zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom vallen al je truien te groot.
Danke!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Namen die op een -a eindigen zijn toch bijna altijd vrouwelijk?
Leuk jurkje
Jij bent toch ook een vrouw?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Danke!
Hmm, de mijne eindigt ook op een a.
quote:
quote:
Ik shop ter ontspanning.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik shop dus met een soort lijstje, dan ben je binnen 3 uur klaar voor de komende maanden en hoef je hooguit 10 winkels in.
#TeamRTL7
Specuquote:
Ik ook, online.quote:
Die sneltoets is gewoon makkelijkerquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap die groene pompoms niet.
Waarom is dat?
Lijkt me meer een Ada.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef Specularium het volgende:
Elflettering heet eigenlijk ook Anita.
Ik las in LIF dat ze in Utrecht (Hoog Catharijne) mannen verhuren als carry-buddy.quote:
omdat pink gay isquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap die groene pompoms niet.
Waarom is dat?
Hm, misschien als hij meer doet dan alleen mijn spullen dragenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik las in LIF dat ze in Utrecht (Hoog Catharijne) mannen verhuren als carry-buddy.
Maakt dat het winkelen in een shop aantrekkelijker voor je?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik shop al mijn kleertjes lekker online zodat ik gewoon op mijn zolderkamer kan blijven. Heerlijk hoor.
quote:
Ohja, en dan is ineens je tas weg, die figuren lopen daar wel veel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik las in LIF dat ze in Utrecht (Hoog Catharijne) mannen verhuren als carry-buddy.
Maakt dat het winkelen in een shop aantrekkelijker voor je?
Ze geven ook kledingadvies, maar of dat vergelijkbaar is met dat van Fred van Leer betwijfel ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, misschien als hij meer doet dan alleen mijn spullen dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |