Er kunnen meerdere goede antwoorden zijn trouwens. Of geen eenquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil eerst even weten of dit een strikvraag is, zijn er toevallig meerdere van Jessica of is er maar 1 van Jessica?
Net te laat, helaas pindakaas.quote:
LTDVK?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Wow, iemand is een slechte verliezer.
Altijd zo sceptisch jij.quote:
Gelukkig zat je bij 30 seconds met Uccie in een team.quote:
Houd mij er lekker buiten ja.quote:
Er worden hier dingen geïnsinueerd die niet waar zijn dus hopelijk ben je trots op jezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig zat je bij 30 seconds met Uccie in een team.
Ik ben nooit trots op mezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er worden hier dingen geïnsinueerd die niet waar zijn dus hopelijk ben je trots op jezelf.
Dankej. Ik ga straks nasi maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, deze Jessica quiz was wel mooi hoor.
Dan willen we wel pics.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankej. Ik ga straks nasi maken.
Griekse nasi?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh la la. Mani en ik zien de afbeelding wel verschijnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bestaat dan ook al?quote:
Zal ik er een foto van jou neerzetten?quote:
Welke heb je?quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu proberen een hele beker Ben en Jerry's leeg te eten.
En dan krijg je een ban.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal ik er een foto van jou neerzetten?
Ik bedoelde niet die naaktfoto hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet die naaktfoto hoor.
Oh die ken ik niet, lekker?quote:
Heerlijk, karamelijs met chocolade ijs, stukjes chocolade en natuurlijk karamel er doorheen. Je kan je er wel gruwelijk misselijk aan eten.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk, karamelijs met chocolade ijs, stukjes chocolade en natuurlijk karamel er doorheen. Je kan je er wel gruwelijk misselijk aan eten.
Looks cute, thanks.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo, ik heb moemoe toegevoegd in de OP.
Dat is geen nasiquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik maak altijd deze, lekker makkelijk
http://www.ah.nl/allerhan(...)t-ham-en-gebakken-ei
Echte nasi is zo ingewikkeld, daarvoor moet je bij Johannes zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is geen nasi
Ecte ecte nasi is niet in 10minuren klaar. Beetje surinaamse/javaanse keuken verkrachten
Misschien kan LTKVD je eraf duwen.quote:
Dat is wel een goed idee!quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kan LTKVD je eraf duwen.
Gewoon met je scooter een paar van die arrogante snollen platrijden, kan je een tijdje chillen in de bak.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon tijdelijk niet kunnen werken.
De bak lijkt mij niets. Maar ga nu weer een trap nemen. Wish me luck!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon met je scooter een paar van die arrogante snollen platrijden, kan je een tijdje chillen in de bak.
Good luck!quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De bak lijkt mij niets. Maar ga nu weer een trap nemen. Wish me luck!
Waarin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan ze het ook nog over de sigaar hebben?
Nu kan je weer genieten van Tooske en Bastiaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
ja, was eigenlijk wel leuk. Maar Twan is dan ook een baas.
Nooit gezien, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu kan je weer genieten van Tooske en Bastiaan.
Dat zat je toch vorige week ook te kijken?quote:
Neequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zat je toch vorige week ook te kijken?
Wat heb je gekocht?quote:
Nee, een god. Een hij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Shiva is toch een Hindoestaanse godin?
Oh, klinkt zo vrouwelijkquote:
Hoezo dan?quote:
Namen die op een -a eindigen zijn toch bijna altijd vrouwelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoezo dan?
http://www.sandwich.eu/nl(...)hed-co/product/1703/
Is zoals dit jurkje, maar met een donkere achterkant.
Ik heb hier een soort broek van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoezo dan?
http://www.sandwich.eu/nl(...)hed-co/product/1703/
Is zoals dit jurkje, maar met een donkere achterkant.
Schattig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik shop dus met een soort lijstje, dan ben je binnen 3 uur klaar voor de komende maanden en hoef je hooguit 10 winkels in.
#TeamRTL7
Daarom vallen al je truien te groot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schattig.
Ik shop gewoon online, hoef je helemaal geen winkels in.
Een spijkerbroek gewoon?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hier een soort broek van.
Dat doe ik ook, ik haat winkels.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schattig.
Ik shop gewoon online, hoef je helemaal geen winkels in.
Dat lijkt doordat mijn boobs zo klein zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom vallen al je truien te groot.
Danke!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Namen die op een -a eindigen zijn toch bijna altijd vrouwelijk?
Leuk jurkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |