Verleidelijk, maar nee.quote:
Is goed voor elk. Maar dat blijkt een fabeltje.quote:
Nee hoor, is gewoon goed voor je als je geen intolerantie hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed voor elk. Maar dat blijkt een fabeltje.
Precies, dus niet voor elk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon goed voor je als je geen intolerantie hebt.
Negers mogen geen melk toch, want lactose intolerant.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed voor elk. Maar dat blijkt een fabeltje.
Draai ventieldopje los, stop de luchtslang erop en aanzetten?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij de Shell hier was het gratis. Zit alleen geen uitleg bij
Ja dat deed ik maar gebeurde niks. Had eerst de juiste bandenspanning ingevoerd maar stond daar maar en gebeurde dus niks.Die Shell meneer zei wel dat het super langzaam ging maar toch. Dus toen maar op het knopje voor lege band gedrukt en toen was het ineens gepiept.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Draai ventieldopje los, stop de luchtslang erop en aanzetten?
Net als bij alcohol, soort antabuse-effect.quote:
Maar het was wel gratisquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat deed ik maar gebeurde niks. Had eerst de juiste bandenspanning ingevoerd maar stond daar maar en gebeurde dus niks.Die Shell meneer zei wel dat het super langzaam ging maar toch. Dus toen maar op het knopje voor lege band gedrukt en toen was het ineens gepiept.
Maar toen waren we al 15 min. verder....
Weet niet of ze dat missen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh, dan zou ik vaste gast moeten worden.
Omdat jouw plaatje zo enorm is zeker?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag die hele kut OP met de namenlijst er wel weer uit.
Niet alleen mijn plaatjequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat jouw plaatje zo enorm is zeker?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
quote:
Ja gewoon even normaal doen jij.quote:
Een beetje die pauperplaatjes gaan lopen aanmoedigenquote:
Ja die zijn leuk. Beetje dimmen ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje die pauperplaatjes gaan lopen aanmoedigen
Ik word er verdrietig van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk. Beetje dimmen ja.
Dan hebben wij toch een andere definitie van leukquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk. Beetje dimmen ja.
Ik ga denk ik even bij mijn moeder slapen voor een paar dagen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben wij toch een andere definitie van leuk
Dit ja. Irritant.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Specularium het volgende:
Hoe is het met je tanden?quote:
Uiteraard, werd wel een beetje link want ze stormden allemaal op me af en omringde mij midden op het fietspad. Ik ben bang dat de meeste het niet gaan halen.quote:
Je was heel even het middelpunt van de belangstelling.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uiteraard, werd wel een beetje link want ze stormden allemaal op me af en omringde mij midden op het fietspad. Ik ben bang dat de meeste het niet gaan halen.
Gelukkig maar, als er iets is wat ik haat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was heel even het middelpunt van de belangstelling.
Dat gaat je nooit meer overkomen.
Volgende meet mag jij op de tafel klimmen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als er iets is wat ik haat.
Is dat een traditie ja? Dan moet je me wel flink volgieten hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgende meet mag jij op de tafel klimmen.
Vorige keer was het Specularium, die ging helemaal los.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat een traditie ja? Dan moet je me wel flink volgieten hoor.
Kan ik mij dus echt niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige keer was het Specularium, die ging helemaal los.
Ik ook niet neequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik mij dus echt niets bij voorstellen.
Heb je nou je gifje in de OP aangepast?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor de fans, er is een nieuwe wending aan het verhaal van de Franse oplichter; ik word toch terugbetaald.
Ja, scherp van je. Die met dat toetsenbord was zo serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ja, geweldig past wel bij je.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb komt er gewoon weer een stom plaatje in de OP.
Tijdens het bierdiner wilden die mensen alles van je weten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als er iets is wat ik haat.
En als hij genoeg bier op heeft vertelt hij vast alles.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens het bierdiner wilden die mensen alles van je weten.
Handig dat je de link van de antwoorden geeftquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:42 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.wtf.nl/quiz/167/result/grote-konten-quiz.html
Ik had er 3 goed, qui dit mieux?
Ik wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik mij dus echt niets bij voorstellen.
Dat is vanwege dit:quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:31 schreef paddy het volgende:
Remlof in de OP als Sc-er hier? Gaat hij ontkennen
quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Dit vraagt om een test.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twee goed
Ik herken alleen die van Jessica denk ik.
Is het weer zoverquote:
Waarom wil je van de trap vallen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat k vandaag wel zoveel geluk heb.
Vraag of iemand je er vanaf duwt, dan kun je die erna nog aanklagen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Misschien dat k vandaag wel zoveel geluk heb.
Dan hoef k niet te werken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom wil je van de trap vallen?
Hij post hier wel vaker. Wil het alleen niet. Ik moest wel grinniken.quote:
Misschien. Ik wacht even met de uitslag tot Johannes zijn kennis heeft bewezen.quote:
Ik wil eerst even weten of dit een strikvraag is, zijn er toevallig meerdere van Jessica of is er maar 1 van Jessica?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit vraagt om een test.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |