Had ik niet ooit mijn wielershirt gepost in dit topic? Neutrale kleding zou ik heel saai vinden in ieder geval.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef YokiKater het volgende:
Mani, fiets jij in neutrale kleding of in teamkleding?
Nee dat waren je kuiten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had ik niet ooit mijn wielershirt gepost in dit topic?
Ik kan het niet mij niet herinneren. Ik heb zelf ook wel het een en ander van mijn fietsmerk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had ik niet ooit mijn wielershirt gepost in dit topic? Neutrale kleding zou ik heel saai vinden in ieder geval.
Nee ook mijn shirt denk ik. Maar ik wil hem wel nog eens posten natuurlijk.quote:
Die strakke broekjes zijn ook niet aan mij besteed nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Die kleding vind ik altijd zo dom he.
Hoezo, ik heb wel mooie shirtjes hoor (geen strakke) en een mooi windjacket.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Die kleding vind ik altijd zo dom he.
Ik bedoelde die strakke kleren met die reclame er op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb wel mooie shirtjes hoor (geen strakke) en een mooi windjacket.
Het kaartje zit er nog aan.quote:
Is dit sarcastisch? Jouw tapijt is in ieder geval een stuk leuker.quote:
Leuk hoor, niks mis mee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is wel nice. Ik heb o.a. deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was eigenlijk niet mijn tapijt, maar dank je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Jouw tapijt is in ieder geval een stuk leuker.
Kunnen we gewoon aanpassen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik de lapo heb hou ik deze OP nog een keer aan.
Rood tapijt onder? Ben toch geen redhead.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Rood tapijt onder? Ben toch geen redhead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |